SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat hij ging drinken Stippel! M moest vandaag ook even weer wennen aan het flesje, maar daarna lukt het ook weer.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kiek dan, onze mooierd
Gos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat hij ging drinken Stippel! M moest vandaag ook even weer wennen aan het flesje, maar daarna lukt het ook weer.Wat een mooierd idd.
Ik haat foto's van etende baby's.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Omdat we van die mooie eters hebben hier in het topic....
plaatje aangepast in de OP
Haatsmurfquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik haat foto's van etende baby's.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kiek dan, onze mooierd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat hij ging drinken Stippel! M moest vandaag ook even weer wennen aan het flesje, maar daarna lukt het ook weer.. Is dit K. of N.?
Ik knuffel de onze nog even extra hard.Still a little bit of your face I haven't kissed.
N.. Was ook wel de avontuurlijkste.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Is dit K. of N.?
Ik knuffel de onze nog even extra hard.
Ik wilde hem kennis laten maken met de fles zodat mijn meneer nog meer kan banden. En dat we straks niet een kindje hebben die alleen maar bij mama kan drinken. Dat is niet zo handig met uit logeren/spelen gaan of als ik uit eten ga met mijn zussen of zo....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:45 schreef -Spring het volgende:
Fijn dat ie zo goed uit de fles drinkt, Stippel! Dat was bij L destijds zo'n drama dat we er nu bij R niet zo bovenop zitten. Zien we wel als het echt nodig is.
Ik geloof er nl niet meer zo in dat het een kwestie van techniek is, maar meer van 'koppigheid'. Na weken ellende met L, dronk ze op de opvang nl wel ineens uit de fles.
Ik heb voor R nu wel zo'n vacufles gekocht, dat leek me wel fijn drinken. Zaterdag ga ik drie uur bij de kapper zitten, dus dan gaan we zien hoe het loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:57 schreef snoenk het volgende:
Speciaal voor SpringJamaardasanders. ♡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door -Spring op 14-10-2015 21:26:44 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is niet goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:52 schreef LuDann het volgende:
Oh ja, en hier ook nog een welkom aan Cassandra natuurlijk! Nogmaals van harte.
Mijn baby kijkt sinds vandaag de hele tijd naar haar voeten. Ze vindt ze echt fascinerend.Horen ze niet eerst hun handjes te ontdekken? Ze probeert wel haar handjes in haar strot te duwen, al kwijlend, maar verder doet ze er niks mee. Ja, wapperen en wriemelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een hele schorre, warme baby op me liggen. Zolang hij op mij ligt is het goed, zodra ik hem overleg naar zijn kant van het bed is het drama.
Ik vind het zo sneu. Ik ga over vier uur een afspraak maken bij de huisarts. Waarschijnlijk word ik naar huis gestuurd met de mededeling dat het gewoon een verkoudheidje is, maar ik vind zijn benauwdheid en overstuur zijn echt niet tof.
Meteen je haar wassen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 05:07 schreef LuDann het volgende:
Babykots in mijn haar.
Een en al glamour joh, dat moeder zijn.
Dit heeft ze tussen 8 en 5 weggeklokt. 's Ochtends had ze thuis nog een voeding gehad en 's avonds nog 3 (ze clustert nog steeds graag 's avonds, zeker na een dagje KDV). Ze drinkt op het KDV 3 flessen, dus ik kijk volgende week wel op 3x130 voldoende is ofzo. Het lijkt me zo veel, kan me ook niet voorstellen dat ze zo veel binnen krijgt als ze bij me drinkt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:49 schreef Mariposas het volgende:
Over wat voor tijdsperiode drinkt ze die 360 cc, Kris? L drinkt steeds flesjes van 150 cc om de 3 uur en na zijn middagfles had ie nog steeds trek. Hoop dat het een eenmalig dingetje is want die 150 cc er kolfbeurt moet ik er echt uitwringen, zeg maar...
Ik heb ook het idee dat L meer uit de fles drinkt, want zo leeg als m'n borsten na het kolven voelen, voelen ze niet als hij bij me heeft gedronken. Maar ik geef thuis ook wel eens wat vaker voeding dan de flessen die hij ongeveer om de 3 uur krijgt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:11 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Dit heeft ze tussen 8 en 5 weggeklokt. 's Ochtends had ze thuis nog een voeding gehad en 's avonds nog 3 (ze clustert nog steeds graag 's avonds, zeker na een dagje KDV). Ze drinkt op het KDV 3 flessen, dus ik kijk volgende week wel op 3x130 voldoende is ofzo. Het lijkt me zo veel, kan me ook niet voorstellen dat ze zo veel binnen krijgt als ze bij me drinkt.
Hoe ik het bij elkaar gekolft krijg weet ik ook nog niet, gister heb ik met moeite 320 bij elkaar gekregen. Gelukkig heb ik voorraad.
150 per fles is ook veel zeg.Hoe veel weegt L. ondertussen?
Wat doe je in de tijd dat jullie wakker zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Skittles, gefeliciteerd!
Hier weer een belabberde nacht, ik was wakker van 12 tot 5.30, nadat ik om 10.30 ging slapen. Daarna werd t om 6.15 weer wakker en heb ik hem maar op mn borst genomen. Toen nog 2 uurtjes geslapen...
Ik begin je af te vragen wat er verkeerd doe, want hij slaapt wel erg weinig. Gister overdag heeft hij ook misschien 2. 5 uur totaal geslapen. Naast de weinige slaap begint ook het 24/7 en baby aan me vastgeplakt hebben zitten ook wat veel te worden. Het zal wel een fase zijn, zeker?
Nee niet getwijfeld over willen, maar over kunnen, na borstverkleining.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:25 schreef Mariposas het volgende:
Pinq, wat fijn dat de bv goed loopt en A lekker aankomt! Was jij ook niet aanvankelijk aan het twijfelen of je bv wilde geven?
Ik kan je trouwens de Philips Avent handkolf aanraden, die kum je ook gewoon bij een Etos kopen!
Pff, wat zwaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Skittles, gefeliciteerd!
Hier weer een belabberde nacht, ik was wakker van 12 tot 5.30, nadat ik om 10.30 ging slapen. Daarna werd t om 6.15 weer wakker en heb ik hem maar op mn borst genomen. Toen nog 2 uurtjes geslapen...
Ik begin je af te vragen wat er verkeerd doe, want hij slaapt wel erg weinig. Gister overdag heeft hij ook misschien 2. 5 uur totaal geslapen. Naast de weinige slaap begint ook het 24/7 en baby aan me vastgeplakt hebben zitten ook wat veel te worden. Het zal wel een fase zijn, zeker?
Ah die zal ook vast prima zijn, ik heb een medela elektrische kolf!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:29 schreef pinquit het volgende:
Ja en nu heb ik dus net de medela harmony besteld
Ik voed hem, knuffel met hem, maak een grapje, loop en rondje, leg hem eens 10 minuten in zn wipstoel, etc. Niet veel bijzonders, eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
Wat doe je in de tijd dat jullie wakker zijn?
Hij huilt bijna niet, behalve als hij een borst wi, dan mag dat ook geen 10 seconden duren voordat het luchtalarm afgaat. Vannacht vanaf 12 heeft hij eerst gedronken, daarna Is hij weer gaan slapen, tot ongeveer 2. In die tijd kon ik niet meer slapen door zijn gegrunt. Daarna washijwakker en was niets meer goed. Rondje lopen niet, in bed liggen niet, op ons liggen niet, zelfs de borst was redelijk evil, met heftig hoofd achteruit gooien enzo. Ik gok dat er hem iets dwars zat, maar wat...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Pff, wat zwaar.
Wel herkenbaar, L slaapt alleen nog steeds overdag erg weinig (lange fase ...).
Wat doet hij als hij niet slaapt? Huilen of gewoon rustig liggen? Slaapt hij in de draagdoek? Heb je het idee dat hij wel wilt slapen maar dat hem dat niet lukt?
Was jij wakker van 12:00 tot 05:30 door T of doordat je zelf niet kon slapen?
Dat laatste klinkt idd als krampjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hij huilt bijna niet, behalve als hij een borst wi, dan mag dat ook geen 10 seconden duren voordat het luchtalarm afgaat. Vannacht vanaf 12 heeft hij eerst gedronken, daarna Is hij weer gaan slapen, tot ongeveer 2. In die tijd kon ik niet meer slapen door zijn gegrunt. Daarna washijwakker en was niets meer goed. Rondje lopen niet, in bed liggen niet, op ons liggen niet, zelfs de borst was redelijk evil, met heftig hoofd achteruit gooien enzo. Ik gok dat er hem iets dwars zat, maar wat...
Hoesten was met de zwelling al ruk ^^, Nou hebben mij hechting(en) nooit pijn gedaan, maar ik kan het mij goed voorstellen!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 05:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn man had verkeerd ingebakerd en nu heeft mijn baby door dat die armpjes bewegen kunnen dus die Was lekker aan t mopperen dat t m niet luktehopelijk Is het protest snel voorbij. Zometeen mag ik m weer voeden, het Is zo'n lief en leuk mannetje
![]()
![]()
Update: protest was een poepluierhij slaapt al anderhalf uur heerlijk zonder kik
Ik las iets over te ima's kat, wat rot wakker worden! Heel veel sterkte![]()
En R. Van spring![]()
Lieve voeding foto van Snoenkben t abc-tje van heel veel users kwijt, even de naam van baby vergeten, sorry
![]()
Man van Zoe nieuwe baan, wat heerlijk, gefeliciteerd!
Djmo heeft een persoonlijke senzy kruik![]()
Nou ben ik t ff kwijt. De zwelling down under is weg maar de hechting doet nu drie keer zoveel pijn dat t me niks zal verbazen dat ze zegt straks, de boel Is ontstoken. En ik heb me verslikt, wat is dat hoesten hel.
Oh had ik al verteld over mijn baby? Wat is die mooi en lief![]()
![]()
hihiquote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:52 schreef Mariposas het volgende:
Tijdens de kraamweek zat ik ook de hele tijd op m'n mobiel.ik zat bekant vastgelijmd op de bank en L sliep dan vaak op me. Ik heb zelfs een tijdschrift kunnen lezen. Oh, toen ik nog dacht dat L zo'n zoete, rustige en tevreden baby was!
Little did we know...
Hier is dat er een scheet overdwars zit... ik duw zijn voetjes dan bij elkaar en zijn knieën richting buik. Dan rol ik zijn onder lichaam laaaaaaaaaaaaangzaaaaam van links naar rechts en terug enz. Hij raakt daar weer relaxed van en vaak met een Pffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrt uit zijn poeperdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hij huilt bijna niet, behalve als hij een borst wi, dan mag dat ook geen 10 seconden duren voordat het luchtalarm afgaat. Vannacht vanaf 12 heeft hij eerst gedronken, daarna Is hij weer gaan slapen, tot ongeveer 2. In die tijd kon ik niet meer slapen door zijn gegrunt. Daarna washijwakker en was niets meer goed. Rondje lopen niet, in bed liggen niet, op ons liggen niet, zelfs de borst was redelijk evil, met heftig hoofd achteruit gooien enzo. Ik gok dat er hem iets dwars zat, maar wat...
Mag ik vragen waarom je inbakert? Hij is pas twee dagen oud toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 05:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn man had verkeerd ingebakerd en nu heeft mijn baby door dat die armpjes bewegen kunnen dus die Was lekker aan t mopperen dat t m niet luktehopelijk Is het protest snel voorbij. Zometeen mag ik m weer voeden, het Is zo'n lief en leuk mannetje
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was gister erg gezellig, Sjaak heeft zich voorbeeldig gedragen met twee meiden om zich heen. N. en L. zijn ook echt ontzettend liefen een heel erg leuk stel.
Verder ook nog gezellig met Shop zitten kletsen, dat is natuurlijk ook altijd afwachtenVoor herhaling vatbaar (en dan met Gevalletje en Q. erbij, de datumvierling
)
Skittles, gefeliciteerd met Lou, de dreumes!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |