quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:39 schreef Dot. het volgende:
De SEO van LB was vanavond toch?
Groofsken, wat spannend! Ik duim meeMidden juni kindjes zijn idd erg speciaal
Niet teveel niesen danquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef mignonne het volgende:
boooh mn buik staat zo strak en is zo hard dat ik bij iedere beweging bang ben dat mn vliezen brekenHet slaat echt helemaal nergens op maar boh wat een irritant gevoel zeg
neuh ik hoef nog niet nu hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:13 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Niet teveel niesen danEn ach 't mag toch?
Groofs ik duim
Ik doe mee. Ik wil onderhand niet eens meer bewegen, want elke beweging resulteert in een pijnlijke harde buik en/of kramp. Valt dat nog onder voorwerk? Ik twijfel een beetje over ervoor bellen..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:08 schreef mignonne het volgende:
boooh mn buik staat zo strak en is zo hard dat ik bij iedere beweging bang ben dat mn vliezen brekenHet slaat echt helemaal nergens op maar boh wat een irritant gevoel zeg
Hahaha nu een week lang beentjes gekruisfquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
neuh ik hoef nog niet nu hoorVanaf volgende week ofzo mag wel. Ik zit zo stil mogelijk nu
Bij twijfel bellen. En nu hoef je nog niemand wakker te bellenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:17 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik doe mee. Ik wil onderhand niet eens meer bewegen, want elke beweging resulteert in een pijnlijke harde buik en/of kramp. Valt dat nog onder voorwerk? Ik twijfel een beetje over ervoor bellen..
Sillie dr hotline zit dag en nacht paraat dus daar zou ik niet mee zittenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij twijfel bellen. En nu hoef je nog niemand wakker te bellen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, man man wat een reeks appjes en telefoontjes van zo'n echo![]()
Maar t was zo tof! Jongetje was loud 'n clear in beelden hartstikke druk bezig. En toen ik in de wachtkamer zat voelde ik de eerste échte niet te missen *plok!*
Nu klinkt het net of ik een persoonlijke hotline heb :p , maar de afdeling in het ziekenhuis is inderdaad 24 per dag open en bemand, dus wakker bellen doe ik niemand.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Sillie dr hotline zit dag en nacht paraat dus daar zou ik niet mee zitten![]()
Heel eerlijk? Neuh daar zou ik niet voor bellen. Tenzij je jezelf echt bezorgd maakt dan moet je gewoon bellen natuurlijk.
Als de bevalling begonnen is merk je het echt heus. Als je een uur lang weeën hebt die elke 3-5 min komen in jouw geval ben je vroeg zat met bellen. Verder uiteraard bellen bij gebroken vliezen en bloedverlies.
Een gevoelige baarmoeder hoort ook een beetje bij de termijn, je baarmoeder is flinterdun nu en je baby wordt steeds groter natuurlijk dus dat het gevoelig wordt en reageert op alles is wel normaal
Nee joh die klapt niet! Die is ervoor gemaakt om een kind te dragen, weeën te doorstaan en het kind geboren te laten worden. Vertrouwen en no worriesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nu klinkt het net of ik een persoonlijke hotline heb :p , maar de afdeling in het ziekenhuis is inderdaad 24 per dag open en bemand, dus wakker bellen doe ik niemand.
Ik maak me ook niet echt zorgen, maar ik weet gewoon niet goed wat ik allemaal voel en wat ik hoor te voelen. Bovendien heb ik van die zeurende krampen die echt best lang blijven hangen, maar dat kan ook een beurs schaambot zijn omdat baby er weer tegenaan gebotst is.
Ik neem zo maar een paracetamol en dan ga ik naar bed. Misschien ook teveel gedaan vandaag.
En eh, baarmoeder flinterdun?Nu heb ik een beeld van zo'n waterballon die op knappen staat..
![]()
Maar mn baarmoeder kan niet klappen toch?![]()
Kan je alleen harde buiken hebben van blaasontsteking? Ik heb verder 0,0 symptomen dan geloof ik. Ik moet niet bizar veel plassen,quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee joh die klapt niet! Die is ervoor gemaakt om een kind te dragen, weeën te doorstaan en het kind geboren te laten worden. Vertrouwen en no worries![]()
In zulk soort gevallen als wat je omschrijft geef ik vaak het advies om een 2 pcm in te nemen, een warme douche nemen en naar bed te gaan. Als de bevalling begonnen is dan word je vanzelf weer wakker, als je baarmoeder gewoon overspannen is dan slaap je lekker en voelt ie vast beter morgen![]()
Als je echt heel veel harde buiken hebt kun je ook altijd nog een potje urine naar de huisarts brengen om blaasontsteking uit te laten sluiten.
Ja dat kan. Tijdens zwangerschap kunnen andere klachten geheel ontbreken. Blaas en baarmoeder liggen tegen elkaar aan en als blaas geïrriteerd en geprikkeld is dan prikkelt hij de baarmoeder ook, hence de harde buiken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Kan je alleen harde buiken hebben van blaasontsteking? Ik heb verder 0,0 symptomen dan geloof ik. Ik moet niet bizar veel plassen,
geen pijn bij plassen en normaal ruikt mn urine raar bij ontsteking en das nu ook niet.
Nahjah als ik er morgen nog last van heb kan ik inderdaad voor de zekerheid even laten controleren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |