abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156855119
In de categorie dingen die je tijdens een bevalling niet wil horen van een verloskundige in opleiding die de bevalling mag doen: 'nee dit is een derdejaars stage, die moest ik overdoen' :')
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156855309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:32 schreef Estrys het volgende:
In de categorie dingen die je tijdens een bevalling niet wil horen van een verloskundige in opleiding die de bevalling mag doen: 'nee dit is een derdejaars stage, die moest ik overdoen' :')
:') tactisch dat zij/hij dat zegt ook!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 17:43:31 #178
50430 Yuki
Student Midwife
pi_156855357
quote:
*noteert* :+

Mijn god, dat zég je toch niet... 8)7
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_156855424
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:31 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Het staat in de folder, die wordt aan iedereen meegegeven bij de counseling(? Bij mij wel in elk geval). Met het instemmen voor deelname aan het SEO wordt impliciete toestemming voor de registratie van de gegevens verondersteld.
De wet kent idd geen mogelijkheid voor het weigeren van opname van gegevens in je dossier, dit moet dus altijd achteraf. Ik ken dat systeem verder niet, is het essentieel als onderdeel van de procedure?

Maar het verwijderen of anonimiseren van je gegevens is een laagdrempelige procedure. Je kan het gewoon zeggen, maar vaak wilt de zorgverlener het op schrift, dan schrijf je even een kort briefje. Ik geloof dat er op de site van het CBP voorbeeldbrieven staan.
Ja maar dat bedoel ik dus, het staat er wel in, klopt. Maar het is dus niet mogelijk om toch gebruik te maken van de SEO zonder je gegevens te laten registreren. En verder, het staat er heel erg beknopt in, maar veel verloskundigen bespreken het niet, dat peridos. Terwijl er wel vinkjes gezet moeten worden in het computersysteem dat het besproken is en dat cliënt akkoord is. Anders krijg ik een foutmelding in mn systeem zeg maar. Met het afgeven van de folder wordt dan een soort van de verantwoording afgeschoven zeg maar.
:)
pi_156855429
quote:
Oh my :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156855439
quote:
:') :D

"Dit is mn eerste bevalling, spannend hè?!" :+
:)
pi_156855443
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:41 schreef Svane het volgende:

[..]

:') tactisch dat zij/hij dat zegt ook!
De kraam vroeg er zachtjes naar hoeveelste jaars ze was ;) Ik zat net tussen twee weeën in :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:20:56 #183
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156856096
quote:
:D _O- :X
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156856811
Gefeliciteerd Estrys! *O*
pi_156856837
Van harte Estrys
pi_156857256
Van harte gefeliciteerd Estrys *O*
En zo'n opmerking wil je inderdaad niet horen tijdens de bevalling :')

Vandaag bij de vk was een studente aanwezig, het enige wat ik kreeg was een slap handje. Alsof je een koude dooie vis beetpakt, brrr...
pi_156857476
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:05 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd Estrys! 15 oktober kindjes zijn heul leuk O+
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Gefeliciteerd Estrys *O*
pi_156858276
Estrys die opmerking :D :X ! Niet al te handig, nee :') .

En sillie, lekker aan toegeven hoor, dat hormonsteren is soms best lekker toch? En wat is een lactosesetje als ik vragen mag :@ ? Dat ken ik niet?

Qua onderwijs: Ik merk dat ik zoveel namen tegenkom dat ik daar geen rekening mee houd. Maar.. als ik ooit een bijzonder vervelende leerling heb gehad dan komt die naam eigenlijk niet in aanmerking. Want dan blijf ik dat hoofd erbij zien :') . Maar bij leuke leerlingen vind ik vaak de naam ook extra leuk.

Ik merk trouwens dat ik een leuke jongensnaam vinden wel een stuk lastiger vind dan een leuke meisjesnaam!
pi_156858452
Estrys :X oei oei oei

Razz, dat was ik :@ ik bedoelde een lactatieset haha! Is een set waarmee je alle 'bemelkte' onderdelen van een kolfset kunt vervangen :) Dan hoef je geen hele nieuwe te kopen, maar is 'ie wel schoon.
pi_156858514
Oh sorry! I blame the zwangerschapsdementie :@ .
pi_156858986
Oh mensen, ik moet het even kwijt hoor. Afgelopen zondag en maandag een test gedaan, negatief (dag 9 en 10 na de ovulatie). Toen wist ik genoeg, aangezien ik bij beide kinderen en ook bij de miskraam toen al een positieve test had. Nou, gisteren netjes ongesteld geworden. Allemaal prima. En vandaag merk ik ineens dat het toch niet helemaal lekker doorzet. Dus ik gooi er net een test tegenaan en die is positief. Ik vind het heel spannend, zeker na de miskraam en nu een dag bloed enzo.

Duimen jullie O+ ?
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:19:20 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_156859027
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh mensen, ik moet het even kwijt hoor. Afgelopen zondag en maandag een test gedaan, negatief (dag 9 en 10 na de ovulatie). Toen wist ik genoeg, aangezien ik bij beide kinderen en ook bij de miskraam toen al een positieve test had. Nou, gisteren netjes ongesteld geworden. Allemaal prima. En vandaag merk ik ineens dat het toch niet helemaal lekker doorzet. Dus ik gooi er net een test tegenaan en die is positief. Ik vind het heel spannend, zeker na de miskraam en nu een dag bloed enzo.

Duimen jullie O+ ?
Ja! O+

Wordt een volle bak hele bijzondere baby's zo half juni zeg O+ O+
disclaimer
pi_156859031
Wauw groofsken, wat geweldig! Ik duim zeker! Voorzichtig gefeliciteerd :*
pi_156859094
Ohhhh ik duim mij vanaf nu suf! O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156859098
Groofsken wat tof O+ Ik duim voor je!
pi_156859151
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Duimen jullie O+ ?
Jaaaaaaaaaaa! O+
Half juni epicness! *O*
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:28:51 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_156859250
groofsken, als je bloed een innestelingsbloeding was is het ook niet gek dat je nu pas positief test. Dit ei had gewoon even tijd nodig om een fijn plekje in je buik te zoeken O+
disclaimer
pi_156859314
Hoe zou het met LB zijn? Die had de SEO vandaag toch?
pi_156859434
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar LB! Is alles goed? En is het echt een jongetje?
pi_156859497
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
groofsken, als je bloed een innestelingsbloeding was is het ook niet gek dat je nu pas positief test. Dit ei had gewoon even tijd nodig om een fijn plekje in je buik te zoeken O+
Dat klinkt heel plausibel inderdaad. I hope so! :s)

LB, ik ben ook benieuwd. Ben niet heel erg bijgelezen nu, maar lees dat je de SEO hebt vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')