Joh ik heb vanaf deze week (34 weken) alles al onder voorbehoud en bij niemand toegezegdquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:46 schreef Kuukske het volgende:
He verrek. Wat staat m'n username ineens hoog in de OP.
Bedankt voor de cocoon-replies dames
Nee dat is meteen. Mijn longarts legde uit dat dat is omdat je lichaam alle zuurstof naar de baby stuurt en je daardoor dus meer nodig hebt en langer op adem moet komen na inspanning. Ik had er ook vroeg last van.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik snap je hoor Kuuks! Lekker afzeggen, jouw buik jouw energie jouw leven.
Eerste pakje.. Ik durf pas wat te kopen als we een goede 20-weken echo hebben. Maar dan ga ik ook los!
Ik ben zo kortademig steedsik dacht dat dat pas aan het eind van de zwangerschap kwam? Moet bovenaan de trap echt even op adem komen, enigszins irritant
.
Ik? Ik ben nog helemaal niet toe aan bevallen. Bevallen is eng.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
Kortademig checkAl helpt t ook niet dat ik al vanaf de eerste week mn neus wat dicht heb zitten. En nu nog een lekkere kdv-snot-attack erbij, kom maar door...
Enne, Sillie, volgens mij ga jij best snel al bevallen!
Estrys, hoe gaat ie daar??
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:01 schreef Estrys het volgende:
En een afspraak gemaakt voor de stripact van de verloskundige komende vrijdag. En waarom heb ik dan steeds dat liedje van 'you can leave your hat on' in m'n hoofd?
Ik had dat bij Lucas al toen ik net een paar weken zwanger was. Puffend en hijgend de trap opquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik snap je hoor Kuuks! Lekker afzeggen, jouw buik jouw energie jouw leven.
Eerste pakje.. Ik durf pas wat te kopen als we een goede 20-weken echo hebben. Maar dan ga ik ook los!
Ik ben zo kortademig steedsik dacht dat dat pas aan het eind van de zwangerschap kwam? Moet bovenaan de trap echt even op adem komen, enigszins irritant
.
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 04:37 schreef Estrys het volgende:
Nou vergeet de stripact maar mensen. Het waren twee fantastische dagen bovenaan de lijst...
Ow ja, dat hoort er ook nog bij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 04:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoho hij moet er eerst nog uit he
kleinigheidje!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 04:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoho hij moet er eerst nog uit he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |