Ik haatte die reclame toen het actief wasquote:
Sssst, ander hoort moeder het...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haatte die reclame oen het actief was
Ik haat kinderen, dus niet zo moeilijk. Toen alquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sssst, ander hoort moeder het...
Ja, ja, jajaaaaa....
Kijk mama, dat heb ik gemaakt.
Moeders patatkraam, elke woensdagmidddag open.
Zullen we dat maar doen dan?
Ja!! Hoi, hoi!!!
Fuck the kids, take the fries and shut up!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat kinderen, dus niet zo moeilijk. Toen al
En deze bevestigen je haatgevoelens nog eens, "Moeder, heb je dit al gezien?"quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat kinderen, dus niet zo moeilijk. Toen al
Ik kan héél erg moeilijk aan kinder stemmetjes wennen. Dat verknalt ook films voor me. Vreselijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck the kids, take the fries and shut up!
Uhh jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En deze bevestigen je haatgevoelens nog eens, "Moeder, heb je dit al gezien?"
Wij wel!quote:
En geen patat met stiften op de muren neem ik aanquote:
Wel gezellig met zn allen aan tafelquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij wel!![]()
aan de ene kant was de keukenkast (geen open keuken natuurlijk) en mijn Pa had aan de andere kant een gat in de muur gemaakt, netjes afgewerkt natuurlijk, in de huiskamer zag je alleen een
keurig wit deurtje en als je dat openmaakte keek je zo de keuken in![]()
Moeders zette dan alle 11 borden en schalen, bestek enzo, steeds op de plank in de keukenkast
vanuit de keuken en wij (zussen, broers hoefde geen reet te doen) haalde dat dan weg
en dekte de tafel
Nee daar deden we niet aanquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En geen patat met stiften op de muren neem ik aan
nouuuuuuuuuuuuuuu....... kon soms wel eens flink tegenvallen ook, kinderen lustten nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel gezellig met zn allen aan tafel
Ik ken het en wij waren max met 3 kids...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuuuuuu....... kon soms wel eens flink tegenvallen ook, kinderen lustten niet
alles
Keus had je niet neem ik aan, ik ook niet hoor btwquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuuuuuu....... kon soms wel eens flink tegenvallen ook, kinderen lustten niet
alles
Nee, keuze deed mijn moeder niet aan, eten wat de pot schaft, óók de stukgekookte lofquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Keus had je niet neem ik aan, ik ook niet hoor btw
Zes maal nummel negenendeltig, 3 haaievinnesoep, kloepoek.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij wel!![]()
aan de ene kant was de keukenkast (geen open keuken natuurlijk) en mijn Pa had aan de andere kant een gat in de muur gemaakt, netjes afgewerkt natuurlijk, in de huiskamer zag je alleen een
keurig wit deurtje en als je dat openmaakte keek je zo de keuken in![]()
Moeders zette dan alle 11 borden en schalen, bestek enzo, steeds op de plank in de keukenkast
vanuit de keuken en wij (zussen, broers hoefde geen reet te doen) haalde dat dan weg
en dekte de tafel
Ik kook nu spruitjes, die vrat ik ook niet. En nog steeds niet van mijn moeder. Bah.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, keuze deed mijn moeder niet, eten wat de pot schaft, óók de stukgekookte lofen dat
viel NIET mee kan ik je vertellen...
Weinig , moeders bepaalde wat de pot schafte... Maar bij ons ging iedereen op zn 18e het huis uit en werd het leger... Zelfs mn moeder begon te studeren ... Dus de warme middagmaaltijd werd een warme avondmaaltijd...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Keus had je niet neem ik aan, ik ook niet hoor btw
Neeeeeeee, zo ging dat nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zes maal nummel negenendeltig, 3 haaievinnesoep, kloepoek.
Bestellijst of witte lijst bij?
Als kind at ik ook warm in de middag.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Weinig , moeders bepaalde wat de pot schafte... Maar bij ons ging iedereen op zn 18e het huis uit en werd het leger... Zelfs mn moeder begon te studeren ... Dus de warme middagmaaltijd werd een warme avondmaaltijd...
Maar de meisjes schilden toch gewoon ook mee..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeee, zo ging dat nietmaar goed, knap dat mijn moeder iedere dag dat weer op tafel kreeg, dát wél!
Afwas, en broer deed geen zak.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de meisjes schilden toch gewoon ook mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |