SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 16-10-2015 11:46:00 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Na de spibelt en bibbits rage krijgen we nu de zoete broodjes rage?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Als iemand voor de crossjes en aankomende winter nog trailschoenen overweegt..
http://www.runnersweb.nl/Gear/Trailschoenentest-2015.htmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toen ik nog meer aan fietsen deed in plaats van hardlopen ( beide is leuk maar de racefiets en een glad wegdek is nooit zo fijn) wou ik serieus een keer lekkere broodjes bestellen. Die dingen hete sportbun je kon ze invriezen en ontdooien wanneer je wouw. Allerlei smaken ook pudding enzo. Jammer genoeg zijn ze blijkbaar gestopt nergens meer te vinden ( facebook en twitter account niet actief in gebruik). Dan maar een croissantje met jam..![]()
Primaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoete broodjes deluxe! Hoe bevielen v die btw guard?
Moet trouwens nog wel even kijken hoe ik dat in Vegas ga doen, de pre-race rituals..
Bietensap zal wel niet in abundant supply zijn op de strip, zoete broodjes zal minder lastig zijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je kan evt van die geconcentreerde bietensap proberen? Dat zijn flesjes van 100 ml geloof ik.. Schijnt wel megavies te zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Prima
Moet trouwens nog wel even kijken hoe ik dat in Vegas ga doen, de pre-race rituals..
Bietensap zal wel niet in abundant supply zijn op de strip, zoete broodjes zal minder lastig zijn
[ afbeelding ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het moet wel leuk blijven he?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan evt van die geconcentreerde bietensap proberen? Dat zijn flesjes van 100 ml geloof ik.. Schijnt wel megavies te zijn![]()
Denk dat we op weg naar Vegas vast nog wel gelegheid hebben om een reformwinkel oid te vinden, er schijnen ook mensen met een gezonde levenstijl in the US te leven
True.. en anders gewoon bagels en koffie zoals de meeste Amerikaanse marathonlopersquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven he?![]()
Denk dat we op weg naar Vegas vast nog wel gelegheid hebben om een reformwinkel oid te vinden, er schijnen ook mensen met een gezonde levenstijl in the US te leven
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En Guard, donuts zijn GEEN zoete broodjes maar vette meuk. (maar wel lekker)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Donuts is gewoon wat deeg met een kilo suiker erin, das toch het ultieme zoete broodjequote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
En Guard, donuts zijn GEEN zoete broodjes maar vette meuk. (maar wel lekker)
ja en ook wat vet jaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
In Vegas? Serieus. Zet jezelf aan een pokertafel en bestel het. Ze bezorgen het. Whatever you want.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga niet om te gokken, dus ik zal zeker niet aan een pokertafel aanschuiven...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
In Vegas? Serieus. Zet jezelf aan een pokertafel en bestel het. Ze bezorgen het. Whatever you want.
Dus ik mag zelf op zoek..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hello, can i have one beetrootjuice?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
In Vegas? Serieus. Zet jezelf aan een pokertafel en bestel het. Ze bezorgen het. Whatever you want.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Shaken, not stirredquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hello, can i have one beetrootjuice?![]()
![]()
Offcoursequote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zal hier maar niet de discussie aangaan of pokeren gokken of behendigheid is hè?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga niet om te gokken, dus ik zal zeker niet aan een pokertafel aanschuiven...
Dus ik mag zelf op zoek..
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mag best, maar ik doe niet mee in die discussiequote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet de discussie aangaan of pokeren gokken of behendigheid is hè?
ik heb mijn keuze gemaakt!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Als iemand voor de crossjes en aankomende winter nog trailschoenen overweegt..
http://www.runnersweb.nl/Gear/Trailschoenentest-2015.htm'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Crossjes doe je op spikes!Al moet ik daar zelf uberhaupt nog wel op trainen.. en crosspuntjes kopen.
Beide. Verder ga ik er ook niet op inquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet de discussie aangaan of pokeren gokken of behendigheid is hè?
Crossjes gaan hier ook wel eens een stukje over asfalt of steen. Dan lijken me spikes niet fijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Crossjes doe je op spikes!Al moet ik daar zelf uberhaupt nog wel op trainen.. en crosspuntjes kopen.
en croissantjes voor ontbijt eten!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mijn trailers kunnen makkelijk nog een seizoen mee![]()
Als ik tenminste weer loopmorgen ga ik toch maar eens een fysio bellen denk ik...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: