Comfortfood ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb het even gehad.
Ik doe een neutje berenburg met een schepje bruine suiker
Zoute stokjes met om en om gedipt in pindakaas en chocoladepasta
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
1e gang: Hele pekingeend met pannenkoekjes.
2e gang: Dimsum, gefrituurde dingen, gestoomde grote oesters in zwarte bonensaus.
3e gang: Ossenhaas met walnoten en honing, ossenhaas met enoki paddenstoelen, hele haianese kip met chimichurri, gefrituurde tofu, varkenshaas met aubergine, choi sam, pak choi, broccoli, chinese bami, gebakken en gekookte rijst.
Toe: zoete soep en partjes sinaasappel.
Volgens mij was het http://restaurantfullmoon.nl/quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Iwanius het volgende:
Kijk eens aan. Madam gaat ook even los! Klinkt allemaal erg goed hoor.
Was dat in Den Haag in de lokale China Town aldaar? Welke toko als ik vragen mag?
Kee Lun ben ik vorig jaar 2x geweest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:38 schreef Iwanius het volgende:
Kijk eens aan. Madam gaat ook even los! Klinkt allemaal erg goed hoor.
[ afbeelding ]
Was dat in Den Haag in de lokale China Town aldaar? Welke toko als ik vragen mag?
Voor mij is onderstaande altijd een favoriet.
[ afbeelding ]
ik ga nu aan mijn derde kopje beginnenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ook.
Veul koffie! /te laat naar bed
Moet je ongesteld worden?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb het even gehad.
Ik doe een neutje berenburg met een schepje bruine suiker
Zoute stokjes met om en om gedipt in pindakaas en chocoladepasta
Oh yum, er is ook warme grillworst met kaas van de slagerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond op werk eten: salades, slaatjes en broodjes met allerlei beleg o.a. warme beenham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |