Weet ik niet! Ik ga zoeken of ik een reden kan vinden. Maar dat is voor die mensen ook volstrekt onduidelijk volgens mij. Er is maandag gezegd dat ze er nog 6 maanden zitten voor de asielprocedure begint. Ik ga even m'n bron opzoeken!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom moeten deze mensen dan zes maanden zo zitten zonder in het asielproces te komen en komen anderen die net aankomen in bijvoorbeeld Weert wel direct in een normaal AZC?
Ontmoedigingsbeleid.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom moeten deze mensen dan zes maanden zo zitten zonder in het asielproces te komen en komen anderen die net aankomen in bijvoorbeeld Weert wel direct in een normaal AZC?
Nee, de vraag is of ze schoonmaakmiddelen krijgen om zelf de wc's schoon te kunnen houden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Vraag van de Dag:
Mogen vluchtelingen hun eigen wc schoonmaken?
Antwoord van ootjekatootje volgt; die heeft connecties.
Ja, heb haar net gebeld. Neemt verrassend genoeg niet op...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Vraag van de Dag:
Mogen vluchtelingen hun eigen wc schoonmaken?
Antwoord van ootjekatootje volgt; die heeft connecties.
Vast ff de plee aan het schoonmakenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, heb haar net gebeld. Neemt verrassend genoeg niet op...
Ze is vanuit de gemeente wel betrokken bij dat centrum, probeer het zo weer.
Dan vraag ik dat ook even, en hoe dat nu zit met die seks.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, de vraag is of ze schoonmaakmiddelen krijgen om zelf de wc's schoon te kunnen houden.
Die seks?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan vraag ik dat ook even, en hoe dat nu zit met die seks.
Hebben we nog meer vragen?
http://www.gelderlander.n(...)eumensoord-1.5331903quote:
Ja, of er ook spullen buiten het Rode Kruis om het kamp in mogen voor verdeling.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is het een AZC of een noodopvang?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vraag ik ook even en waarom ze zelf niet mogen helpen sorteren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, of er ook spullen buiten het Rode Kruis om het kamp in mogen voor verdeling.
Want ook dat werd ernstig in twijfel getrokken.
Begrijp ik, maar die seks isjniet goed nederlandsquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, blijjkt ook niet te kunnen daar omdat er gezinskamers zijn
Ambtenaren:quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
haha, gemeenteambtenaar dus ws pauze of overleg
dat seks? dit seks?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar die seks isjniet goed nederlands
Dat vind ik niet echt spannend, is echt zoń leuk het artikel op dingetje erbij.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, blijjkt ook niet te kunnen daar omdat er gezinskamers zijn
Slecht beleid van het COA waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ambtenaren:
9:00 begin
10:00-11:00 pauze
11:00-12:00 werk
12:00-14:00 lunchpauze
14:00-15:00 werk
15:00-15:30 pauze
15:30-16:00 werk
16:00-17:00 4 uur cup-a-soup
17:00 naar huis
Waar kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ambtenaren:
Door vrijwilligers uit Nijmegen wordt uit eigen ervaring verteld dat dingen niet toegelaten worden. Wellicht zegt de gemeente dat het wel toegestaan is maar ik denk niet dat die precies weten hoe het in de praktijk gaat. Het kamp wordt 'georganiseerd' door organisaties zoals het Rode Kruis. De persvoorlichter van de gemeente staat daar zelf niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, of er ook spullen buiten het Rode Kruis om het kamp in mogen voor verdeling.
Want ook dat werd ernstig in twijfel getrokken.
Ik weet het.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Door vrijwilligers uit Nijmegen wordt uit eigen ervaring verteld dat dingen niet toegelaten worden. Wellicht zegt de gemeente dat het wel toegelaten is maar ik denk niet dat die precies weten hoe het in de praktijk gaat. Het kamp wordt 'georganiseerd' door organisaties zoals het Rode Kruis. De persvoorlichter van de gemeente staat daar zelf niet.
Geloof ik. Vermoed alleen dat diegene aan de telefoon zegt dat het allemaal mag en geen probleem is en dat dat hier dan gezegd wordt (terecht), terwijl in de praktijk blijkt dat het anders gaat.quote:
Nee ik denk dat de IND te weinig capaciteit heeft. COA regelt alleen de opvang. Dat gaat natuurlijk gevolgen krijgen voor de asielprocedures maar onze politici zitten te slapen en ruzie te maken over wat nepproblemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Slecht beleid van het COA waarschijnlijk.
Niet dat ik het ze echt kwalijk neem trouwens. Ze krijgen op dit moment een hele hoop meer werk dan waar ze oorspronkelijk op berekend zijn, in zo'n situatie is het niet meer dan normaal dat er dingen mis gaan.
Het zijn persvoorlichters, ze hebben er daar een hele hoop.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Door vrijwilligers uit Nijmegen wordt uit eigen ervaring verteld dat dingen niet toegelaten worden. Wellicht zegt de gemeente dat het wel toegelaten is maar ik denk niet dat die precies weten hoe het in de praktijk gaat. Het kamp wordt 'georganiseerd' door organisaties zoals het Rode Kruis. De persvoorlichter van de gemeente staat daar zelf niet.
Zal ook wel niet mogen omdat dat heet is en ze zich daaraan kunnen verbranden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:59 schreef Gia het volgende:
Kunnen ze water koken? Dan kunnen ze toch met kokend water de plee schrobben. Misschien niet direct even hygisch als wc-eend, maar het echt vies laten slaat nergens op.
Ja, daarom is de vraag of vluchtelingen daar zelf hun wc mogen schoonmaken ook geen goede vraag. Want natuurlijk mag dat!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geloof ik. Vermoed alleen dat diegene aan de telefoon zegt dat het allemaal mag en geen probleem is en dat dat hier dan gezegd wordt (terecht), terwijl in de praktijk blijkt dat het anders gaat.
Dat kunnen ze ook niet. Ze mogen geen gebruik maken van de keuken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:59 schreef Gia het volgende:
Kunnen ze water koken? Dan kunnen ze toch met kokend water de plee schrobben. Misschien niet direct even hygisch als wc-eend, maar het echt vies laten slaat nergens op.
Ik ben benieuwd. Vraag ook wel of dat ff zwart op wit kan namens de gemeente of moet dat weer via COA?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:00 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, daarom is de vraag of vluchtelingen daar zelf hun wc mogen schoonmaken ook geen goede vraag. Want natuurlijk mag dat!
Of ze ook in de mogelijkheid daartoe gesteld worden, is de juiste vraag. En dat is dus niet het geval.
COA is de aangewezen persoon voor antwoorden op deze vragen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Vraag ook wel of dat ff zwart op wit kan namens de gemeente of moet dat weer via COA?
Praatje maken met je collega's, staat er niet bij.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ambtenaren:
Dat heb ik onder het kopje 'werk'quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Praatje maken met je collega's, staat er niet bij.
Dat is een vooronderstelling.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:04 schreef Nielsch het volgende:
Ook al kunnen ze het en mogen ze het, dan doen ze het alsnog niet... vooral de mannen niet, die zien dat als vrouwenwerk.
Wat een verrassing!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou, het valt onder de gemeente Heumen![]()
Het afschuiven is weer begonnen.
Dit is geen AZC, dit is een noodopvang.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, mijn ma werkt al zo'n 20 jaar in een AZC en het is nog nooit anders geweest.
NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:06 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dit is geen AZC, dit is een noodopvang.
Ze hebben iig geen keukentje voor eigen gebruik ofzo, voedsel en drinken wordt verstrekt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:59 schreef Gia het volgende:
Nogmaals, dit gaat niet over een AZC, dit gaat over een noodopvang.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
NWS / Asielzoekers weigeren OCMW-woning te poetsen en op te ruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |