abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156946592
Dot dat meen je niet zeg, ben benieuwd wat het verhaal gaat zijn.

Twink hoop dat ie snel opknapt, hier hebben we net een week hoge temp en ziekzijn gehad :o

En mijn schoonmoeder, ik laat het gaan en maak er grapjes over.
Maar vind het vervelend voor mijn vriend. Het is toch zijn moeder.
Maar ze woont 1200km verderop dus tja.
En voor de beeldvorming, dit was de 3e keer sinds onze relatie dat ik haar heb gezien, 1x 2 dagen, vorig jaar een weekje en nu weer.
Gelukkig kent ze me dus door en door ;)
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:24:37 #252
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156946748
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:19 schreef BlueEyes het volgende:
Dot dat meen je niet zeg, ben benieuwd wat het verhaal gaat zijn.

Twink hoop dat ie snel opknapt, hier hebben we net een week hoge temp en ziekzijn gehad :o

En mijn schoonmoeder, ik laat het gaan en maak er grapjes over.
Maar vind het vervelend voor mijn vriend. Het is toch zijn moeder.
Maar ze woont 1200km verderop dus tja.
En voor de beeldvorming, dit was de 3e keer sinds onze relatie dat ik haar heb gezien, 1x 2 dagen, vorig jaar een weekje en nu weer.
Gelukkig kent ze me dus door en door ;)
En hoe lang zijn jullie samen? Ik vond mezelf al zo'n held in schoonmoeder ontwijkend gedrag :+
Pikt jouw vriend dat eigenlijk? Mijn vent is niet makkelijk boos te krijgen, maar om zulke opmerkingen zou hij wel laaiend zijn en er ook wat van zeggen. Knap dat je het kan laten gaan ok ik ben altijd op oorlogspad met mijn SM zodra er een gelegenheid is :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156946884
We zijn 4 jaar samen.
Voor iemand die zo ver weg woont en weinig in mijn leven is vind ik het niet waard om ruzie over te maken.
Ze komt 1x per jaar.
Stiekem vind ik het wel heel rot voor mijn vriend hoor, het is en blijft zijn moeder.
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:07:02 #254
52229 Chanty
pi_156947868
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:30 schreef BlueEyes het volgende:
We zijn 4 jaar samen.
Voor iemand die zo ver weg woont en weinig in mijn leven is vind ik het niet waard om ruzie over te maken.
Ze komt 1x per jaar.
Stiekem vind ik het wel heel rot voor mijn vriend hoor, het is en blijft zijn moeder.
Dan zit je op dezelfde frequentie als ik _O- Als je nog smoesjes zoekt om er niet heen te kunnen: je weet me te vinden :P bijna 11 jaar ervaring inmiddels met schoonmoeder mijden.
pi_156948846
Ik zou ze vragen waar de medewerkers waren :') Zij moeten dag gedrag stoppen, daar waar het gebeurt. Niet jij.
pi_156949654
Over 'vrije' opvoeding gesproken.

Ik heb inmiddels mijn halve pannenla hier in de woonkamer op de bank en tafel liggen :D
Die wordt steeds leeggetrokken maar uiteindelijk is het ook een leuk spelletje om die weer terug te brengen als ik het hem vraag.
En ik heb serieus geen zin om daar steeds nee op te gaan zeggen dat het niet mag, gevalletje pick your battle.
Enige waar ik minder van gecharmeerd ben is als ik weer een deksel in de kattenbak vind :')
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:37:16 #257
52229 Chanty
pi_156950041
:D

Hier wordt de handdoeklade steeds uitgeruimd.
pi_156950281
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik zou ze vragen waar de medewerkers waren :') Zij moeten dag gedrag stoppen, daar waar het gebeurt. Niet jij.
Ja idd (en ook luie niet quotes van vorige pagina). Maar ik wil best meedenken over waarom het gebeurt. Als hij idd de hele dag binnen zit of een kindje pakt telkens iets af snap ik dat hij reageert.

Het mooie is ook dat de leidster zelf heel relaxed erop reageerde, maar dat de eigenaresse dus hiermee komt.

We shall see :)

Jeetje, die schoonmoeder. Lastig zeg! Ik zie m'n schoonvader ook nauwelijks, maar die gedraagt zich ook navenant en zou dus echt niks zeggen over onze keuzes. Het is idd wel sneu voor kinderen van dit soort ouders, want ik kan me voorstellen dat het toch als een soort afwijzen voelt.

Geniet jullie dreumes ook zo van Pingu? Stip is echt helemaal aan het meelezen nu Pingu z'n cadeautje is verloren *;
pi_156951737
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:47 schreef Dot. het volgende:

Het mooie is ook dat de leidster zelf heel relaxed erop reageerde, maar dat de eigenaresse dus hiermee komt.
Ik dacht even dat je de eigenaresse van het gebeten kind bedoelde :D :')
pi_156952054
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:32 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je de eigenaresse van het gebeten kind bedoelde :D :')
+1 :D
pi_156952562
Jeetje, van dat verhaal halen van dat bijten zeg :o

En schoonmoeder taferelen :X

Vliegen zou ik ook niet goed aandurven hihi maar ja, zelf nog maar 1x gevlogen...

Hmm R vond de rooibosthee ook lekkerder dan de hipp vruchten thee. Mooi zo hahah.

Hier hele woonkamer leeggemaakt, morgen laminaat eruit breken, en dan woensdag nieuw laminaat laten leggen. Wat een verbouwing zeg. Iedereen in de stress... Vannacbt wel weer door slaap met lange mouw slaapzak *O* Het kan ook verklaren dat hij ineens klapt en overal dingen in wil doen. Zo heeft hij het duplo raam ontdekt en de IKEA boterham klemmetjes, dat je die door de raampjes kan doen en daar een kwartier lang mee vermaken!

En wow, hebben jullie nieuw lied van Marco borsato gehoord? O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Hilmo op 19-10-2015 20:07:16 ]
pi_156952949
Ja ik vond er echt geen hol aan :@

alleen de ouwerwetse marco vind ik wel lekker meebleren in t foute uur, verder not my cuppa... sorry :+
Kwak
pi_156953022
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:13 schreef Chanty het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue jouw schoonmoeder :o :'( Ik zou echt zo boos zijn :( En dan niet even lekker tegen jullie zeggen. Ga je het nog bespreekbaar maken met haar?
Neuh, weet t al sinds voor de zomer en t is over twee weken :')

ik ben echt zo kansloos slecht hier in...

Oh jongens, over 4 dagen hoor ik hier gewoon. Bizarrrrr.
Kwak
pi_156953125
Ik ben gewoon beroemd...ja echt. B zingt de hele dag 'Mama Mo mama Mo mama Mo mama Mo'. Toch leuk als je naam gescandeerd wordt.

SM gezeur is niet leuk! Bij ons is het juist het omgedraaide, mijn schoonzussen en zwagers doen echt alles fout en wij zijn perfect. Zo erg dat ik het niet vertrouw zeg maar. Maar ik zie SM wel wat vaker, vaak heel kort dat wel.
pi_156953576
Ff kort, want pfff na lange dag!

Blue, je sm }:| :{w -O- Misschien kan ze een grrrrr-sm-clubje oprichten met de mijnes?

Chanty, spoiler gemist, maar uit de spoilers haal ik nog wat idee: lastige keuze.. Voor- & nadelen: succes!!

Dot :{ lastig!! Hoop dat er met gesprek nog wat uit komt..

Vliegen: ging fantastisch! Echt O+ Lucas vond het dikke prima, die is echt niet uit het lood te krijgen. Hij kijkt nooit filmpjes eigenlijk, dus oefenfilmpje thuis werd ook niet enthousiast ontvangen :O
Hij heeft gegeten (soepstengels! En droog brood, en blauwe bessen) en gedronken (1 fles bij het opstijgen, water gevraagd in vliegtuig, met extragratis tips :') ) en water. Verder nog mee voor de zekerheid: banaantje, Ella's kitchen speltkoekjes en fruithap in potje (werd in analyseapparaat gezet bij de douane :') ) Je mag verpakt voer mee en 100cc water (volgens de site)

Verder ingecheckt op voorste rij en hij heeft 2 van de 3u bij onze voeten zitten spelen met speen/konijn/dopjes/papieren zakje. En echt geen kik gegeven! En bij het opstijgen uit het raam zitten staren, poppie.

Onderweg naar Lissabon in de auto werd hij moe, dus wat pieps (soepstengels to the rescue!) en nu net gegeten en zo in bed, ben benieuwd!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156953608
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156953742
Wat een mooi plaatje O+
Met z'n trouwe vriend, het knijn O+
pi_156953843
Fijn dat het zo goed ging, Maris!

Ik heb laatst ook twee keer alleen met O gevlogen. Eerder samen met man was het fijn om haar even weg te kunnen geven :P Maar nu moest ik alles alleen doen. En ik had me ingesteld op dat het vermoeiend zou zijn, en dat was het ook wel. Het was hard werken en veel meespelen maar het is zo goed gegaan! Ze heeft een lepel en een blikje drinken gekregen van me en daar heeft ze de hele tijd mee staan, op de grond staand. De lichtjes en de piepjes waren fantastisch. En we zaten bij het gangpad, dus ze kon af en toe even lekker een stukje lopen.

Mensen zijn erg behulpzaam als je alleen met kind reist, heb ik gemerkt. Een andere Nederlander zei dat hij mijn tas wel even op rij 9 wilde zetten (op weg naar huis hadden we hetzelfde vliegtuig, en deed ie het weer :D), de stewardessen willen je met van alles helpen en de mensen naast me hebben heerlijk genoten van O's "hapjes" :P
Het viel me heel erg mee!

[ Bericht 10% gewijzigd door Roomsnoes op 19-10-2015 21:48:49 ]
pi_156953957
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 20:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Neuh, weet t al sinds voor de zomer en t is over twee weken :')

ik ben echt zo kansloos slecht hier in...

Oh jongens, over 4 dagen hoor ik hier gewoon. Bizarrrrr.
Herkenbaar :') Heb laatst nog in de trein slides gemaakt voor een presentatie waar ik nota bene voor betaald kreeg :@

Mooi plaatje JM! En een hele fijne vakantie!
pi_156955749
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:20 schreef BlueEyes het volgende:
Over 'vrije' opvoeding gesproken.

Ik heb inmiddels mijn halve pannenla hier in de woonkamer op de bank en tafel liggen :D
Die wordt steeds leeggetrokken maar uiteindelijk is het ook een leuk spelletje om die weer terug te brengen als ik het hem vraag.
En ik heb serieus geen zin om daar steeds nee op te gaan zeggen dat het niet mag, gevalletje pick your battle.
Enige waar ik minder van gecharmeerd ben is als ik weer een deksel in de kattenbak vind :')
Hihi herkenbaar!
Onze salontafel staat tegenwoordig halverwege de dag in de keuken, de stoelen van de eettafel tegen de ramen en de tripptrapps in de gang... :')

Pfffr schoonmoeders :')

Fijne vakantie JM, fijn dat het goed is gegaan!

Wat irritant dat ze jou dan op het matje roepen Dot. Ik vind dat het kdv er goed op moet letten! (En jou natuurlijk netjes op de hoogte moeten brengen).
Een leidster riep mij bij mijn peuter ook op het matje omdat hij als baby zoveel huilde. Ik was toen superboos en heb haar toen vriendelijk verzocht om met de andere leidsters, waar hij veel minder huilde, te overleggen ;)

Js kwam vandaag zelf vooruit op z'n loopautootje!! *trots*
pi_156955798
Hele fijne vakantie JM! Goed om te lezen dat het goed is gegaan met vliegen.
pi_156956301
Pff Dot, ik zou ook wat nijdig zijn geworden.

Blue, altijd leuk dat soort meningen van sm's }:|

Veel plezier JM! O+

F is steeds meer aan't praten! Favorieten zijn nu: ogen (incl vinger in je oog), paard, pluis (onze kat), apppppp (appel). Hij was na het eten nog even aan't spelen met vriend, ik vroeg hem 'ga je mee naar boven? Gaan we even douchen, dan drinken en naar bed'. Hij staat meteen op, zwaait en zeg dag tegen vriend en loopt naar de trap! Nu al goed opgevoed *)
pi_156961430
Topickill :P

Dat boos worden en op de grond gaan liggen, dat begint toch pas bij 2? }:|
pi_156961445
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 08:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Topickill :P

Dat boos worden en op de grond gaan liggen, dat begint toch pas bij 2? }:|
Ehmz, doet Js al sinds hij tien maanden is :')

Praten O+ O+
Stiekem kan ik soms niet wachten totdat Js net ietsje ouder is :@
pi_156961462
Dat praten is zo knus, helemaal als je jezelf of eigen intonatie terughoort ook O+

JM geniet met je mannen op vakantie :*

En dramabuien op de grond zijn hier ook een tijdje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')