En hoe lang zijn jullie samen? Ik vond mezelf al zo'n held in schoonmoeder ontwijkend gedragquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:19 schreef BlueEyes het volgende:
Dot dat meen je niet zeg, ben benieuwd wat het verhaal gaat zijn.
Twink hoop dat ie snel opknapt, hier hebben we net een week hoge temp en ziekzijn gehad![]()
En mijn schoonmoeder, ik laat het gaan en maak er grapjes over.
Maar vind het vervelend voor mijn vriend. Het is toch zijn moeder.
Maar ze woont 1200km verderop dus tja.
En voor de beeldvorming, dit was de 3e keer sinds onze relatie dat ik haar heb gezien, 1x 2 dagen, vorig jaar een weekje en nu weer.
Gelukkig kent ze me dus door en door
Dan zit je op dezelfde frequentie als ikquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:30 schreef BlueEyes het volgende:
We zijn 4 jaar samen.
Voor iemand die zo ver weg woont en weinig in mijn leven is vind ik het niet waard om ruzie over te maken.
Ze komt 1x per jaar.
Stiekem vind ik het wel heel rot voor mijn vriend hoor, het is en blijft zijn moeder.
Ja idd (en ook luie niet quotes van vorige pagina). Maar ik wil best meedenken over waarom het gebeurt. Als hij idd de hele dag binnen zit of een kindje pakt telkens iets af snap ik dat hij reageert.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik zou ze vragen waar de medewerkers warenZij moeten dag gedrag stoppen, daar waar het gebeurt. Niet jij.
Ik dacht even dat je de eigenaresse van het gebeten kind bedoeldequote:Op maandag 19 oktober 2015 18:47 schreef Dot. het volgende:
Het mooie is ook dat de leidster zelf heel relaxed erop reageerde, maar dat de eigenaresse dus hiermee komt.
+1quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je de eigenaresse van het gebeten kind bedoelde![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:13 schreef Chanty het volgende:
Neuh, weet t al sinds voor de zomer en t is over twee wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue jouw schoonmoeder![]()
Ik zou echt zo boos zijn
En dan niet even lekker tegen jullie zeggen. Ga je het nog bespreekbaar maken met haar?
ik ben echt zo kansloos slecht hier in...
Oh jongens, over 4 dagen hoor ik hier gewoon. Bizarrrrr.Kwak
Herkenbaarquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neuh, weet t al sinds voor de zomer en t is over twee weken
ik ben echt zo kansloos slecht hier in...
Oh jongens, over 4 dagen hoor ik hier gewoon. Bizarrrrr.
Hihi herkenbaar!quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:20 schreef BlueEyes het volgende:
Over 'vrije' opvoeding gesproken.
Ik heb inmiddels mijn halve pannenla hier in de woonkamer op de bank en tafel liggen![]()
Die wordt steeds leeggetrokken maar uiteindelijk is het ook een leuk spelletje om die weer terug te brengen als ik het hem vraag.
En ik heb serieus geen zin om daar steeds nee op te gaan zeggen dat het niet mag, gevalletje pick your battle.
Enige waar ik minder van gecharmeerd ben is als ik weer een deksel in de kattenbak vind
Ehmz, doet Js al sinds hij tien maanden isquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Topickill![]()
Dat boos worden en op de grond gaan liggen, dat begint toch pas bij 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |