nee, het staat er simpelweg niet...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Misschien lees je dan een beetje selectief?
dit... mijn band is lek op dit moment dus loop elke dag 3 km heen en 3 km terug naar m'n werk... prima te doen...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lopen is heel gezond! Wordt je ook warm van, afstand naar de stad 5 km. Mensen doen dat ook voor de lol.
Ben ik met je eens. Ik begrijp dan ook wel waarom deze vluchtelingen hierover klagen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan nog zijn zaken zoals geen schoonmaakmiddelen zodat mensen even zelf schoon kunnen maken belachelijk, zeker met zoveel hulp die klaar staat buiten, de spullen er binnen 10 minuten kunnen zijn.
inderdaad, dus ik ga ze even bellen daar.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, het staat er simpelweg niet...
http://www2.nijmegen.nl/content/1343761/perswoordvoeringquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan en ik kan het niet vinden.
En dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lopen is heel gezond! Wordt je ook warm van, afstand naar de stad 5 km. Mensen doen dat ook voor de lol.
thanks, dus mijn schoonzus bellen!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://www2.nijmegen.nl/content/1343761/perswoordvoering
verhaal aan willekeurige voorbijganger uitleggen, schoonmaakmiddelen in ontvangst nemen, naar binnen smokkelen (als dit al moet, ik geloof het niet), wc schoonmaken...quote:
Ze klagen niet over een buskaart, ze klagen over vieze wc's.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Probleem van die buskaart opgelost!
Is je schoonzuster ineens de persvoorlichtster?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
thanks, dus mijn schoonzus bellen!
En dat kon je niet vinden....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat kon je niet vinden....
Vind het sowieso wat raar allemaal. Het grootste klaagkland dat er bestaat, klaagt over klagende vluchtelingen. Beetje simpel om te zeggen 'doe het er maar mee'. Als je ze opvangt, vang ze dan ook goed op. 'Hier heb je een dikke jas en een tentje, buiten in het park is er nog plek. Succes!' voldoet dan niet helemaal in mijn ogenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:30 schreef Cherna het volgende:
700 man op een kluitje en een kamp in opbouw fase is vragen om problemen. Als ik lees dat nu pas wasmachines zijn aangesloten dan klopt er iets niet. En ja dat mensen klagen als het te koud is kan ik me voorstellen als de voorzieningen niet optimaal zijn voor 700 man op een kluitje waar mensen in en uitlopen zodat een verwarmde tent nauwelijks werkt, als die steeds open blijft.
Bovendien weet ik niet hoeveel sanitaire voorzieningen er zijn voor 700 man, maar als dat beperkt is word het al gauw een teringbende.
Daarom dat ik zei een betere communicatie, zodat mensen weten wat er gebeurd, dat ze niet bang zijn dat zaken zo blijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan zijn er dus blijkbaar andere regels omdat ze in een tijdelijke noodopvang zitten. Daar blijf je dan toch ook maar een paar dagen of weken?
En die genoemde zaken verbeteren heus nog wel, het is net pas open. Opstartproblemen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
All-inclusive vakanties boeken bij louche reisagenten kunnen Nederlandse tokkies ook nog welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:39 schreef Nielsch het volgende:
de reis van syrie naar nederland is ook gelukt zeg maar...
Bovendien is het een groepje van 70 mensen van de 700 mensen, er zijn dus nog 630 mensenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:41 schreef BVAM het volgende:
[..]
Vind het sowieso wat raar allemaal. Het grootste klaagkland dat er bestaat, klaagt over klagende vluchtelingen. Beetje simpel om te zeggen 'doe het er maar mee'. Als je ze opvangt, vang ze dan ook goed op. 'Hier heb je een dikke jas en een tentje, buiten in het park is er nog plek. Succes!' voldoet dan niet helemaal in mijn ogen
Volgens mij is dit inderdaad precies het pijnpunt. Ze hebben maandag te horen gekregen dat ze hier sowieso nog zo'n 6 maanden zitten. Er mist alleen communicatie over dat het beter wordt voor zover ik begrijp. Kan me voorstellen dat je het behoorlijk somber inziet als je daar zit en te horen krijgt dat je daar nog maanden moet zitten... zonder info over wat er wanneer beter wordt. En beter is dan basisvoorzieningen, niet eens allerlei luxe.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarom dat ik zei een betere communicatie, zodat mensen weten wat er gebeurd, dat ze niet bang zijn dat zaken zo blijven.
Het gaat beter worden, de opbouw staat niet stil, zorg dat het duidelijk is.
Wat ik heb begrepen uit de berichtgeving is dat een belangrijk punt van de klachten, dat als dat beter zou zijn er minder onrust zou zijn.
Klopt, andere regels. Maar hoe lang of kort een dergelijke situatie gaat duren, dat weet dus niemand. Een dergelijke onzekerheid speelt ook mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan zijn er dus blijkbaar andere regels omdat ze in een tijdelijke noodopvang zitten. Daar blijf je dan toch ook maar een paar dagen of weken?
En die genoemde zaken verbeteren heus nog wel, het is net pas open. Opstartproblemen.
Ja want van wandelen moet je poepen. En dan mag je als vluchteling in Nijmegen zeker gratis bij het centraal Station.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze klagen niet over een buskaart, ze klagen over vieze wc's.
Als je een wandeling maakt, is dan bij terugkomst de wc als bij toverslag schoongemaakt?
Nee, werkt daar bij de gemeente. Maar ik wist niet dat ik die moest bellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Is je schoonzuster ineens de persvoorlichtster?
Ga je schoonzus nou effe bellen!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja want van wandelen moet je poepen. En dan mag je als vluchteling in Nijmegen zeker gratis bij het centraal Station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |