abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:12:57 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156964865
Ik sta achter wolfrolf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:16:23 #202
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_156964913
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:41 schreef lynda het volgende:
Fien :') Als je op deze manier door gaat kom je zeker in de top zoveel verplaatsers. Je bent de enige dan nog :+ knap na bijna 190 topics en hoeveel jaar eigenlijk?
11 jaar, maar we gaan gewoon door hoor
Ik denk dat Fien heel duidelijk heeft dat het anders moet
We hebben Z_H overleeft, de talloze verdwijningen etc.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_156964930
Mooie topicwending! *O*
gr gr
pi_156965021
Josefien haters :r

Niet stoppen hoor Fien :{ ik vind je tof! O+
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:24:22 #205
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_156965034
Man o man, wat een gezever hier zeg. :')
Ligt die 2 weken ergens stil is het niet goed. Komt er een enthousiasteling bij is het weer niet goed.

Wat willen jullie dan wel?

Ja, Fien had misschien sommige dingen op een iets andere manier mogen brengen dat het een geintje was. Maar ik irriteer me meer om dat gezever op haar dan hoe zij mee gaat in dit spel.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:28:23 #206
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156965080
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:24 schreef ursel het volgende:
Man o man, wat een gezever hier zeg. :')
Ligt die 2 weken ergens stil is het niet goed. Komt er een enthousiasteling bij is het weer niet goed.

Wat willen jullie dan wel?

Ja, Fien had misschien sommige dingen op een iets andere manier mogen brengen dat het een geintje was. Maar ik irriteer me meer om dat gezever op haar dan hoe zij mee gaat in dit spel.
Ik erger me aan mensen die "irriteren aan" zeggen. ;)

Nee maar even serieus. Kijk eens in de OP hoe vaak Fien wel niet voorkomt. Dat geeft toch ook al aan dat zij dit spel op een andere manier ziet dan de rest in dit topic?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_156965114
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:28 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nee maar even serieus. Kijk eens in de OP hoe vaak Fien wel niet voorkomt. Dat geeft toch ook al aan dat zij dit spel op een andere manier ziet dan de rest in dit topic?
Want het moet vooral gaan zoals het al 11 jaar gaat met dezelfde usual suspects die de lijnen uitzetten? Is er eens een keer een nieuweling op FOK! die ergens enthousiast over is, is het allemaal weer niet goed, want oehhhh ze gaat eventjes buiten de gebaande paden.

En dan vooral lekker verkapt sneren naar haar, wat ze wel niet voor leven heeft dat ze dat ding zo vaak (en ver) kan halen. Er zegt hier toch ook niemand wat over als een ander met z'n hele gezin op pad gaat om een stok bedacht door een internetforum op te halen? Daar zijn ook wel wat valse opmerkingen over te bedenken hoor w/
pi_156965132
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:28 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Maar dat komt ook omdat Fien vaak wel bereidt is om ver te reizen voor de stok en dat dan ook doet. Bijna iedereen heeft wel een grens hoever die maximaal gaat reizen om naar de stok te gaan. Behalve Fien die crost heel NL door _O_
pi_156965176
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben benieuwd waar de stok terecht komt!

#TeamJosefien
Hier nog een fan, al was het maar dat door de acties van Josefien de stok ook nog in andere plekken van het land komt en niet enkel in het westen achterblijft.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:39:40 #210
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156965234
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:35 schreef Tecumseh het volgende:

[..]

Hier nog een fan, al was het maar dat door de acties van Josefien de stok ook nog in andere plekken van het land komt en niet enkel in het westen achterblijft.
Een aantal jaar terug kwam ie alleen maar in het oosten.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:40:22 #211
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156965247
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Want het moet vooral gaan zoals het al 11 jaar gaat met dezelfde usual suspects die de lijnen uitzetten? Is er eens een keer een nieuweling op FOK! die ergens enthousiast over is, is het allemaal weer niet goed, want oehhhh ze gaat eventjes buiten de gebaande paden.

En dan vooral lekker verkapt sneren naar haar, wat ze wel niet voor leven heeft dat ze dat ding zo vaak (en ver) kan halen. Er zegt hier toch ook niemand wat over als een ander met z'n hele gezin op pad gaat om een stok bedacht door een internetforum op te halen? Daar zijn ook wel wat valse opmerkingen over te bedenken hoor w/
Dus als één iemand het anders wil, moet het ook maar gelijk zo gebeuren?
En ik vind het nu niet bepaald verkapt sneren, de (weinige) sneren waren gewoon duidelijk. En zeg nu zelf, het is toch opmerkelijk dat iemand vaak heel NL rondrijdt?
pi_156965258
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:39 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Een aantal jaar terug kwam ie alleen maar in het oosten.
Ja, das inderdaad knap waardeloos.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:41:17 #213
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156965260
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:31 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Maar dat komt ook omdat Fien vaak wel bereidt is om ver te reizen voor de stok en dat dan ook doet. Bijna iedereen heeft wel een grens hoever die maximaal gaat reizen om naar de stok te gaan. Behalve Fien die crost heel NL door _O_
Ja, maar als iedereen dat zou hebben, zou dit spel toch ook totaal niet leuk meer zijn? :P
pi_156965281
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:40 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Dus als één iemand het anders wil, moet het ook maar gelijk zo gebeuren?
En ik vind het nu niet bepaald verkapt sneren, de (weinige) sneren waren gewoon duidelijk. En zeg nu zelf, het is toch opmerkelijk dat iemand vaak heel NL rondrijdt?
Iemand wil het niet anders, ze doet wat 'andere' dingen, die heus allemaal niet even handig zijn, maar wel weer eens leuk dan het gebruikelijke incrowd ploegje wat dat ding een keer in de week eens 10km verplaatst.

En wat maakt het uit dat ze heel NL rondrijdt? Waarom zou ze daar uitleg over moeten geven? De ene stopt bergen tijd en geld in modelbouwtreintjes, zij vindt het schijnbaar leuk om die stok te verplaatsen. En dat 'raar' noemen is nogal subjectief. Nogmaals, je kan dit raar vinden, een ander vindt het misschien weer raar dat je met je kinderen op pad gaat om een stuk hout van je online vriendjes op te halen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:45:08 #215
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_156965321
Nuance mensen, nuance.
Eerst een stel die kwaad weglopen, wat ik kan begrijpen...., maar wel wat overdreven vind
Dan een stel die haar de hemel inprijzen, wat ik overdreven vind, maar tot op zeker hoogte kan begrijpen.

Dus: Enthousiasme en bereidheid, absoluut pluspunt en enorm gewaardeerd. Ook de afstanden die je af wilt leggen. Ik zou het niet doen
Maar: Geef anderen een kans, bedenk goed wat je nu wilt, kaap hem niet steeds voor anderen hun neus weg (zonder aan te geven dat je hem weer haalt) en hou je aan de regels.

Volgens mij kan zodoende iedereen weer mee doen, Fien en iedereen die dreigt op te stappen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:45:52 #216
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156965332
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Iemand wil het niet anders, ze doet wat 'andere' dingen, die heus allemaal niet even handig zijn, maar wel weer eens leuk dan het gebruikelijke incrowd ploegje wat dat ding een keer in de week eens 10km verplaatst.
Overdrijven is ook een kunst zeg. :')

quote:
En wat maakt het uit dat ze heel NL rondrijdt? Waarom zou ze daar uitleg over moeten geven? De ene stopt bergen tijd en geld in modelbouwtreintjes, zij vindt het schijnbaar leuk om die stok te verplaatsen. En dat 'raar' noemen is nogal subjectief. Nogmaals, je kan dit raar vinden, een ander vindt het misschien weer raar dat je met je kinderen op pad gaat om een stuk hout van je online vriendjes op te halen.
Ik zei opmerkelijk, niet raar.
En jij trekt gelijk een hele conclusie dat Tara met zijn kinderen op pad gaat om enkel de stok te halen. Misschien stoppen ze nog ergens onderweg, een speelpaleis oid? Of vinden zijn kinderen het gewoon heerlijk om auto te rijden?
pi_156965359
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nuance mensen, nuance.
Eerst een stel die kwaad weglopen, wat ik kan begrijpen...., maar wel wat overdreven vind
Dan een stel die haar de hemel inprijzen, wat ik overdreven vind, maar tot op zeker hoogte kan begrijpen.

Dus: Enthousiasme en bereidheid, absoluut pluspunt en enorm gewaardeerd. Ook de afstanden die je af wilt leggen. Ik zou het niet doen
Maar: Geef anderen een kans, bedenk goed wat je nu wilt, kaap hem niet steeds voor anderen hun neus weg (zonder aan te geven dat je hem weer haalt) en hou je aan de regels.

Volgens mij kan zodoende iedereen weer mee doen, Fien en iedereen die dreigt op te stappen
Helemaal mee eens ^O^
pi_156965364
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:45 schreef KaBuf het volgende:

[..]

[..]

En jij trekt gelijk een hele conclusie dat Tara met zijn kinderen op pad gaat om enkel de stok te halen. Misschien stoppen ze nog ergens onderweg, een speelpaleis oid? Of vinden zijn kinderen het gewoon heerlijk om auto te rijden?
Dat kan je dus ook over Fien zeggen, misschien maakt zij er een leuk dagje uit van, moet ze ergens in de buurt zijn, houdt ze gewoon van autorijden en zo zijn er nog 300 redenen te bedenken. Waarom worden er bij een ander wel dat soort redenen verzonnen en bij haar niet? Pure willekeur.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:47:50 #219
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_156965369
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:45 schreef KaBuf het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, 1, vrouw zit tijdelijk in een rolstoel en vind het heerlijk als ze even zonder de kinderen is, 2. kinderen krijgen de neiging om de hele tijd achter een laptop, tv of spelcomputer te zitten en doen dat dus even niet, 3. ik en de kinderen houden van lekker onderweg zijn...
Ideale combi toch?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:51:08 #220
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156965422
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat kan je dus ook over Fien zeggen, misschien maakt zij er een leuk dagje uit van, moet ze ergens in de buurt zijn, houdt ze gewoon van autorijden en zo zijn er nog 300 redenen te bedenken. Waarom worden er bij een ander wel dat soort redenen verzonnen en bij haar niet? Pure willekeur.
Omdat ieder ander de stok niet elke 2 á 3 verplaatsingen ophaalt wellicht? Of is dat te makkelijk gedacht? :')
pi_156965432
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Inderdaad, 1, vrouw zit tijdelijk in een rolstoel en vind het heerlijk als ze even zonder de kinderen is, 2. kinderen krijgen de neiging om de hele tijd achter een laptop, tv of spelcomputer te zitten en doen dat dus even niet, 3. ik en de kinderen houden van lekker onderweg zijn...
Ideale combi toch?
Dat is ook gewoon helemaal prima, en waarom zou het geen leuk dagje uit kunnen zijn? Jammere is wel dat jij een van de mensen bent die wel meer of minder verkapt vraagtekens aan het zetten is bij Fien's leven en/of tijdsbesteding. Dan denk ik echt 'waarom in godsnaam?'. Wat maakt het de usual suspects hier uit wat zij wel/niet doet met haar vrije tijd, waarom ze zo vaak/ver op pad is en of ze wel/geen priveleven heeft.
pi_156965451
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:51 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Omdat ieder ander de stok niet elke 2 á 3 verplaatsingen ophaalt wellicht? Of is dat te makkelijk gedacht? :')
En wat is nou precies het probleem daarmee? Ze is enthousiast en probeert er wat leuks van te maken ipv een plichtmatige verplaatsing naar een dorpje verderop.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:53:57 #223
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_156965477
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon helemaal prima, en waarom zou het geen leuk dagje uit kunnen zijn? Jammere is wel dat jij een van de mensen bent die wel meer of minder verkapt vraagtekens aan het zetten is bij Fien's leven en/of tijdsbesteding. Dan denk ik echt 'waarom in godsnaam?'. Wat maakt het de usual suspects hier uit wat zij wel/niet doet met haar vrije tijd, waarom ze zo vaak/ver op pad is en of ze wel/geen priveleven heeft.
Dat heb ik welgeteld 1!!!!x gedaan!
pi_156965519
Allemaal leuk en aardig hoor, maar waar kan ik de stok oppikken? 8-)
Hooray for boobies!
  Redactie Sport dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:56:55 #225
pi_156965530
Maak je toch niet zo druk joh.

Ik snap best dat het irritant als iemand de stok elke drie verplaatsingen van prvoincie verandert. Als je met de auto gaat, wat weerhoudt je ervan om die stok weer een keer een plaats 15 km verder te leggen? En onaangekondigd een verplaatsing doen om pas een dag later te melden dat je dat hebt gedaan is irritant. Dat mensen 2 uur reizen om niks te vinden, tsja..

Maar verder zie ik het probleem ook weer niet zo.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:56:59 #226
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_156965531
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En wat is nou precies het probleem daarmee? Ze is enthousiast en probeert er wat leuks van te maken ipv een plichtmatige verplaatsing naar een dorpje verderop.
Omdat ze anderen de kans niet lijkt te geven.
Niet iedereen heeft zeeen van tijd

Punt is dat als de stok ergens ligt je soms 2 a 3 dagen de tijd had, in enkele delen van het land wel meer. Nu is dat niet het geval. Je kan een keertje achter het net vissen, dat is de risico van het spel. Maar het punt is dat een paar mensen nu een paar keer achter het net hebben gevist vanwege 1 persoon, in alle delen van het land. Dat jaagt men in het harnas. Waardoor ik dus aangeef: geef anderen een kans, hou rekening met de andere spelers van het spel zodat het voor iedereen leuk blijft.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:57:59 #227
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_156965547
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor, maar waar kan ik de stok oppikken? 8-)
Onbekend, want Fien wil de locatie van de stok pas laat doorgeven zodat hij woensdag nog op die plek ligt ofzo...
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:59:43 #228
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156965577
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd (maar wat jij heel slim wist te negeren), is dat je de verplaatsingen van andere users heel mooi weet te denigreren naar "kleine verplaatsingen". Dit slaat al helemaal nergens op.
En andere users een kans geven zou wellicht ook leuk zijn?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:05:06 #229
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156965683
Een fittie in GC :o Whut
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  Redactie Sport dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:05:59 #230
pi_156965702
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:05 schreef zeefje het volgende:
Stokfittie #624
pi_156965722
quote:
zal jou eens fitten als je zo doorgaat!
Hooray for boobies!
pi_156965787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:06 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

Dat willen wij allemaal wel.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:10:24 #233
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156965806
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Bronson het volgende:

[..]

Dat willen wij allemaal wel.
nou neehoor
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:11:03 #234
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156965825
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:06 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

O+
pi_156965891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:10 schreef zeefje het volgende:

[..]

nou neehoor
Ah niet? Desondanks, ik houd mij aanbevolen.
pi_156966009
quote:
Ze hebben het met elkaar aan de stok :D :@
pi_156966018
badum tssssss
Hooray for boobies!
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:21:15 #238
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156966021
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:20 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

hihahoooo
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:22:10 #239
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_156966039
quote:

[..]

_O-
pi_156966203
quote:

[..]

Post van de dag jaja _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')