daar zijn sommige mensen anders niet mee eensquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
np vriend. bij jou zit er nooit kwaad in de zin.
Jullie kat heet poet poet?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:47 schreef theguyver het volgende:
Wie is Ade?
Ben je niet van plan om die kat een andere naam te geven lavje?
Niet dat wij hier origineel zijn met poet poet en pruttelmja laat kinderen een dier een naam geven en dan krijg je dit soort namen!
ik heb geen zinquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:06 schreef Divje het volgende:
Fucking jaloers op iedereen die naar ADE gaat
Hallloioioioionnn
quote:
amsterdam drugs eventquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Doorhalen! ADE is een moooi excuus om een paar dagen van het padje te wezen
quote:
ja poet poet, en de ander pruttel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jullie kat heet poet poet?
Als in deze?
[ afbeelding ]
was al een pil op de markt ade heet diequote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Benieuwd of er dit jaar weer incidenten zijn met heule sterke X.. Hoop t niet
Gouden tijden voor die dealertjes nu denk ikquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was al een pil op de markt ade heet die
haha jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Gouden tijden voor die dealertjes nu denk ikmet al die buitenlanders.
ze wist het alquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jullie kat heet poet poet?
Als in deze?
[ afbeelding ]
plant het daar ook even neer..quote:
Wait, wutquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
plant het daar ook even neer..
Die post van MF, proest daar ging mijn koffie![]()
Hey Scrum, ja prima! Wel ***-weer maar dat mag de pret niet drukken.quote:
Mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum, ja prima! Wel ***-weer maar dat mag de pret niet drukken.
Heb je gisteren ook zo genoten van de wedstrijd?
Ik denk dat ik nu maar België ga ondersteunen. Die verdienen het wel.
Ja natuurlijk! Ik zat nog te twijfelen maar dan wordt het Polenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb best genoten, heb best gelachen ook, vooral na afloop met de interviews van Blind en die KNVB baas Oosterveen.
Ik weet nog niet welk land ik ga supporten, misschien Belgie idd maar eerlijk gezegd ben ik zo goed op de hoogte dat ik geen idee heb wie er door is. Misschien Polen wel, solidair met Inso
Lol watquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:46 schreef MotherFoker het volgende:
Mijn moeder geeft theguyver gelijk jwa reactie. Je bent ook dr favo bnwer xD
dan kan ze beter een account aanmaken of meelezenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:10 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze wil dagelijks een bnw update van jullie.
Dan moet je in de leer bij Fogel, die is bijna een professioneel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:44 schreef ATuin-hek het volgende:
Mijn bierpakket is binnenNu nog een pan regelen die groot genoeg is, en dan ga ik een poging doen zelf bier te brouwen.
Ha, succesquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:44 schreef ATuin-hek het volgende:
Mijn bierpakket is binnenNu nog een pan regelen die groot genoeg is, en dan ga ik een poging doen zelf bier te brouwen.
Ik wist er tot voor kort nog zo goed als niets van af. Ben de afgelopen tijd veel aan het lezen gegaan, boek in huis gehaald etc. Begin eerst zo simpel mogelijk met zo'n kant en klaar pakket.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moet je in de leer bij Fogel, die is bijna een professioneel.
Ja, je krijgt straks tietjes op je armquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb iets raars; heb ineens op mijn linkerhand/arm eczeem of iets dergelijks. Allemaal blaasjes en rode vlekjes. Niet de hele arm maar plekjes her en der. Jeukt heel af en toe maar, maar doet wel pijn. Nou heb ik van mn ma hormonen créme gekregen. Krijg ik nu een vrouwelijke arm?
Kan ook! Perfect campagne materiaal..quote:
Ja dat vertelde Hek hier:quote:
Waarom schuldig? Je hebt net een zware operatie ondergaan dus logisch dat jet het rustig aan moet doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:26 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen ga ik samen met mijn moeder boodschappen doen, zover het gaat ik voel me opgesloten in het huis, en schuldig.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan ook! Perfect campagne materiaal..
Op de melodie van 3 kleine kleuters:
"3 grote gasten, dronken van 't Hek. Plop zei 't flesje, plop zei 't flesje, plop zei 't flesje, plop zei 't flesje, plop zei 't flesje, plop zei 't flesje, en ze lagen op hun bek"
Met unieke gratis CD met bovenstaand volwassenliedje, met unieke kras op CD.
Yepquote:
Mijn moeder loopt achter op de boekhouding. Omdat ze ook t huishouden moet doen, is meestal mijn taak maar mijn broertje zou t overnemen maar heeft ie niet gedaan, alleen mijn arme moeder zit zo onder stress en slaapt amper dat ik toch maar al dingen ben gaan doen die niet mochten. Daarna heb ik wel meer pijn en slaap ik langer door maar anders vind ik t zo lullig voor mijn moeder. Pa is al om 5 uur weg, ma roept broertje om 6 uur half 7. Komt dan pas om 7 uir eruit. Tot half 8 doucht ie en dan moet ie in 15 minuten haasten en dan brengt ze hem naar school.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom schuldig? Je hebt net een zware operatie ondergaan dus logisch dat jet het rustig aan moet doen.
Dat geeft masturberen wel een nieuwe dimensie natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb iets raars; heb ineens op mijn linkerhand/arm eczeem of iets dergelijks. Allemaal blaasjes en rode vlekjes. Niet de hele arm maar plekjes her en der. Jeukt heel af en toe maar, maar doet wel pijn. Nou heb ik van mn ma hormonen créme gekregen. Krijg ik nu een vrouwelijke arm?
Hoe moet ik het zien moet je dat dan in een pan brouwen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
YepFlinke doos, met 2 emmers, leuke dingen als watersloten en hydrometers etc.
Het is een ingedikt mengsel, waar een brouwer het moeilijke werk van het smaak samenstellen al voor je heeft gedaan. Dat kook je met een afgemeten hoeveelheid water, laat je afkoelen, en doe je met het gist in een plastic emmer met deksel. Dat op kamertemperatuur 2 weken laten staan en je hebt bierquote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe moet ik het zien moet je dat dan in een pan brouwen?
Moge peeps
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 02:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat geeft masturberen wel een nieuwe dimensie natuurlijk
Dus echt experimenteren doe je niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is een ingedikt mengsel, waar een brouwer het moeilijke werk van het smaak samenstellen al voor je heeft gedaan. Dat kook je met een afgemeten hoeveelheid water, laat je afkoelen, en doe je met het gist in een plastic emmer met deksel. Dat op kamertemperatuur 2 weken laten staan en je hebt bier
Nog nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus echt experimenteren doe je niet?
Je brouwt een standaard smaakje.
ja klopt, ben vorig jaar bij deze brouwerij geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog nietMoet ergens beginnen he.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:14 schreef sararaats het volgende:
na al dat ziek zijn voel ik me vandaag redelijk goed.
Hoop het ook. Begint nu te jeuken, knettergek word je er van.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Hopen dat die creme helpt natuurlijk
Niet krabben!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop het ook. Begint nu te jeuken, knettergek word je er van.
Nee, en daar word je dus gek vanquote:
gewoon amputeren, heb je nergens meer last vanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, en daar word je dus gek van. Het niet mogen krabben.. M'n ex had altijd vrij erg eczeem, die begon 's nachts altijd te krabben dat 't hele bed ervan schudde
Maar dan word werken zo lastig.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
gewoon amputeren, heb je nergens meer last van
Medicinale wiet tegen fantoompijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dan word werken zo lastig.
Kan prima met een houten been..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dan word werken zo lastig.
Een been kan ik wel missen, maar hele dag code kloppen zonder een arm word wel erg frustrerend denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan prima met een houten been..
Word je gewoon piraat!
fiks even een ooglapje druk een kip op je schouder!
[ afbeelding ]
ow dacht je been..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een been kan ik wel missen, maar hele dag code kloppen zonder een arm word wel erg frustrerend denk ik.
Je zal er vast aan wennen ja, maar ik doe 't toch liever met m'n twee handjesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow dacht je been..
gaat ook prima hoor, maat van me heeft maar 1 hand en aan de andere hand heeft ie maar 1 duim and thats it.
kerel is programeur en kan gamen als een foddermucker, behalve PS3 dan
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:29 schreef MotherFoker het volgende:
MF, wordt helemaal gek, ik kan er gewoon niet tegen dat ookal ben ik ziek ik nog steeds als godverdomme stront behandeld wordt.
Nou het typische broertje doet niks komt er onderuit, ik ben doodziek heb last met vanalles boodschappen doen werd al teveel, ik doe nu al klusjes die hij zou moeten doen. Ik heb het gemeld werd een fikse ruzie aan de eettafel.quote:
ISIL?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=970_1433261094
300 cadetten zijn sinds 2011 omsingeld door ISIL en co,maar ze leven nog steeds!!
tijd om op je zelf te gaan wonen lijkt me!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nou het typische broertje doet niks komt er onderuit, ik ben doodziek heb last met vanalles boodschappen doen werd al teveel, ik doe nu al klusjes die hij zou moeten doen. Ik heb het gemeld werd een fikse ruzie aan de eettafel.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het uiteindelijke doel?
Een bijzonder moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel klaar voor een weekje Gelderland.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Een bijzonder moment.
Alles oké?wat moet je in gelderlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel klaar voor een weekje Gelderland.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
waar ga je heenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Vakansje
ff de kop leegmaken, chillen. toeren, wandelen.
Klein plaatsje tussen Doetinchem en de Duitse grens. Huisje van familiequote:
lichtenvoordequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Klein plaatsje tussen Doetinchem en de Duitse grens. Huisje van familie
Heerlijk! Ga je nog naar Nunspeet? Mooi wandelen rond Het Ronde Huisquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Vakansje
ff de kop leegmaken, chillen. toeren, wandelen.
Da's wel een behoorlijke rit voor een wandelingquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk! Ga je nog naar Nunspeet? Mooi wandelen rond Het Ronde Huis
Ja nadat ik gepost had zag ik dat je een heel end verderop zit. Wanneer vertrek je Div?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's wel een behoorlijke rit voor een wandelingwas wel leuk geweest..
Denk dat we toch vooral daar in de buurt blijven, een dagje Duitsland, dagje met de trein ergens naartoe en voor de rest lekker chill doen
Zondagquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja nadat ik gepost had zag ik dat je een heel end verderop zit. Wanneer vertrek je Div?
Lekker he, ff weg uit de sleur. Hoop dat je knap weer krijgt, dan is alles nog net wat leuker. De bossen zijn sowieso supermooi met al die kleuren nu. Dat wordt genietenquote:
Hoop het ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker he, ff weg uit de sleur. Hoop dat je knap weer krijgt, dan is alles nog net wat leuker. De bossen zijn sowieso supermooi met al die kleuren nu. Dat wordt genieten
En wat is het tijdsbestek?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar heb al 1 van de 4 verslagen af.
Fuck man. Beterschap!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:53 schreef Scrummie het volgende:
Heb trouwens gordelroos. Zei toch van de week van die arm.. Deed toch wel erg pijn, dus vanmiddag langs de doktor geweest, en dus een kuur gekregen. En dyclofinac voor pijn. Hopelijk snel weg!
Dank u dank uquote:
Kan je nu wel weer normaal PS4en?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank u dank u. Zoveel stelt het ook weer niet voor hoor, ergste frustratie tot nu toe waren pijn en dat ik niet normaal kon PS4én
En diclofenac =idd. 1tje gehad tot nu toe en begin 'm nu te merken. Maar heb er 40 ofzo
![]()
Dat is klote. Wat een aparte plek voor gordelroos zegquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:53 schreef Scrummie het volgende:
Heb trouwens gordelroos. Zei toch van de week van die arm.. Deed toch wel erg pijn, dus vanmiddag langs de doktor geweest, en dus een kuur gekregen. En dyclofinac voor pijn. Hopelijk snel weg!
Ga het straks even testenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan je nu wel weer normaal PS4en?Groene vriend erbij
(of nog steeds niet
)
Ja vond ik ook een aparte plek! Maar de arts zag het direct, juist omdat het maar op 1 plek was enzo. En ja, hopelijk snel voorbij, maar ben al blij dat het zoiets is en geen eczeem ofzo. Daar heb je veel langer, zo niet je leven lang, last van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is klote. Wat een aparte plek voor gordelroos zeg
Hoop dat de kuur gauw aanslaat
Heb je een maagbeschermer bij de diclofenac gekregen?
Diclofenac staat erom bekend dat het maagproblemen kan geven. Soms zelfs heel heftig. Vaak wordt er een maagbeschermer gelijk bij gegeven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook een aparte plek! Maar de arts zag het direct, juist omdat het maar op 1 plek was enzo. En ja, hopelijk snel voorbij, maar ben al blij dat het zoiets is en geen eczeem ofzo. Daar heb je veel langer, zo niet je leven lang, last van.
En nee, geen maagbeschermer. Wasda?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga het straks even testen. (Beide). Woossaaaaahhh
Ah oke, nee, bij mij niet. Maar ze dachten vast 'die jongen heb 'n grote maag, die is vast genoeg beschermd!'quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Diclofenac staat erom bekend dat het maagproblemen kan geven. Soms zelfs heel heftig. Vaak wordt er een maagbeschermer gelijk bij gegeven.
Have funquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Nu een vriendje draaien, dan even douchen, en dan PS4 poging tot, en Almeloooooo - gespuis kijken.
Nicequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Have funik gaat weer polderen
(Cities Skylines
)
Zag After Dark (incl opgespaard tegoed) voor 11,-quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
NiceTof dat je dat nog steeds speelt
Man van details jijquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Zag After Dark (incl opgespaard tegoed) voor 11,-dus aangeschaft, hele shitload aan assets & NL maps + NL treinen/bussen/taxi's erbij en ben weer hooked
Vooral nu er sluizen (en grachten) zijn kan ik eindelijk van die kanaaldorpjes maken met een oud centrum enzo
Als je ff gauw een stad uit de grond wil stampen is het nog steeds kut met peren en ben je na een uurtje wel weer klaar. Maar ben nu al een 2 uur bezig met een gebied van 16x16. Hegje hier, bankje daar, voetgangerstunneltje en o, nog een draaimolentje hier, wat terrasjes.. pff![]()
Bob Rossquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Man van details jij
Klinkt wel tof hoor. Ik wil dat ook nog 's doen. Wou mijn oude 'hometown' Vroomshoop nog 's namaken, met kanalen enzo. En eigenlijk is dat nog het mooiste hoor aan Cities, je eigen maquette bouwen met dingetje hier, en daar een dingetje. Zeg maar de Bob Ross van deze tijd uithangen. Bob Ross
Klinkt goed, klinkt goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Bob Ross
Haha, zo is het spel iig nog leukidd het idee van een maquette
Lekker designen, af en toe ff op play drukken om gebouwen te laten ploppen en dan weer pauzeren om details toe te voegen
Heb google afbeeldingen ook continu open met foto's van kleine dorpjes. De map die ik nu heb leent zich ook nog wel voor een Bourtange achtig dorpje
Beterschap MF! Hopelijk knap je snel op!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:17 schreef MotherFoker het volgende:
Ik mis jullie joh. Heb vandaag ff en terugval huilend met pijn wakker geworden. Dacht dat ik ontsoken wonden had
Beterschap mopperfokerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:17 schreef MotherFoker het volgende:
Ik mis jullie joh. Heb vandaag ff en terugval huilend met pijn wakker geworden. Dacht dat ik ontsoken wonden had
Klinkt wel en niet goed Div. Balletje breedquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:11 schreef Divje het volgende:
Thanks Lav
Met 3 uur slaap in de auto zitten is niet leuk, maar zometeen wel een balletje breed als ontbijt!
Wat een ***-weer overigens.. Heb jij nog plannen?
Ahh wat cutequote:Op zondag 18 oktober 2015 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt wel en niet goed Div. Balletje breed![]()
Ik ga he-le-maal niks doen. Ja, beetje Poezepoes voederen en proberen of ze wat langer binnen blijft. Inmiddels eet ze binnen in de keuken en heeft ze ook een eigen plekje op een kleedje waar ze soms heel even op ligt, maar dan wil ze toch weer naar buiten. Ze zit graag op schoot bij me en snort dan kéihard. Heb nog nooit een kat zo hard horen snorren. Ze is zo lief![]()
Ik hoop voor jou dat het weer een beetje opknapt want dat is k met p nu![]()
Maar ach, met leuk gezelschap vermaak je je ook wel.
Have fun
geen idee misschien weet lavenderr dit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:56 schreef MotherFoker het volgende:
Hello, even random hoor, maar hadden wij in BNW geen TTP topic? Of schrijf ik het nu helemaal verkeerd, ik kan nu ff niks terugvinden raar genoeg.
BNW / TTIP Wat is het? En wat betekent het voor ons burgers?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:56 schreef MotherFoker het volgende:
Hello, even random hoor, maar hadden wij in BNW geen TTP topic? Of schrijf ik het nu helemaal verkeerd, ik kan nu ff niks terugvinden raar genoeg.
Dankjequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BNW / TTIP Wat is het? En wat betekent het voor ons burgers?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
Deze is er ook nog MF: BNW / Het grote financiele topic. Alles over het bankwezen ea.
Hoe gaat het nu met je?
En goeiemiddag luitjes
Goed, vader heeft me gekalmeerd want ik.werd gek.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
Deze is er ook nog MF: BNW / Het grote financiele topic. Alles over het bankwezen ea.
Hoe gaat het nu met je?
En goeiemiddag luitjes
This is halloween - nightmare before christmasquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]top druk bezig met halloween feestje organiseren op werk!
Hebben jullie nog tips voor muziek?
http://www.allmusic.com/album/100-hits-halloween-mw0001782737
ik heb deze al!
Maar ik zoek meer.
Waar zat je je zo druk om te maken dan, of had je pijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:03 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Goed, vader heeft me gekalmeerd want ik.werd gek.
stond die niet in de lijst?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:03 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
This is halloween - nightmare before christmas
En krypto's song denk.ik
Ze is wel wat minder gestressed dan eerst ... WW3 gedoe vooral!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Nooit gek worden van de troep die je her en der leest MF.
Ik mag niet tillen maar we krijgen bezoek. Ik heb mn moeser geholpen met schoonmaken en bepaalde dingen. Terwijl mn broertje niks deed, en me uitschold voor vanalles, vader zat erbij en ik heb ff gezegd waar t op staat. Vader pakte me vast want ik begon te zweten kreeg pijnaanvallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zat je je zo druk om te maken dan, of had je pijn?
Das niet meer zo eng mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze is wel wat minder gestressed dan eerst ... WW3 gedoe vooral!
althans hoop ik, heb weinig berichtjes gehad de laatste tijd!
Jij en je broertje zijn wel water en vuur he?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:09 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik mag niet tillen maar we krijgen bezoek. Ik heb mn moeser geholpen met schoonmaken en bepaalde dingen. Terwijl mn broertje niks deed, en me uitschold voor vanalles, vader zat erbij en ik heb ff gezegd waar t op staat. Vader pakte me vast want ik begon te zweten kreeg pijnaanvallen.
nee niet geweestquote:
Jammer, want het was een groot succes heb ik begrepen. Alleen vele arrestatiesquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee niet geweest
zou op die dag zelf afspreken
toen was mijn mobiel stuk
Kinderachtig gedrag wel van onze roverheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, want het was een groot succes heb ik begrepen. Alleen vele arrestaties
Best wel ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag wel van onze roverheid.
Vanavond nog plannen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel ja.
En nu home sweet home
niks mis meequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammie. Ik sperziebonen met een slavink.
Nooit gehad gelukkig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Griesmeel met bessensap als toetje(van de Lidl, zoooo lekker)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu treintje pakken en 3 uur reizen
oh ah toma toma vem vem vem vem
Heerlijk! Ondanks het grijze weer, Bavaria en een springer (nog voor we een voet in de trein hadden gezet) echt een prachtige dag gehadquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad Div?
Sterkte met de lange reis !
Klinkt echt allemaal hartstikke leuk en het weer valt ook best mee he? Geniet er maar lekker van nog twee dagenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijk! Ondanks het grijze weer, Bavaria en een springer (nog voor we een voet in de trein hadden gezet) echt een prachtige dag gehad
Nog 2 dagen en dan weer naar huus![]()
Morgen weer lekker rustig toeren in de omgeving, even naar Doetinchem & Doesburg, shoppen en foto's maken
Hoe gaat t met de moppies hier?
Gaat stukken beter! Zalf mocht niet meer van de doktor haha.. maar heb kuur gekregen. Moet nog tot zaterdag en dan is ie klaar. Wel een heftige, want heb 'r hele dag door wel beetje last van. Maar goed, de 'roos' trekt aardig weg inmiddels. Doet wel pijn, maar daar heb ik dan dus af en toe zo'n dyclofinacding voor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Scrumgod. Hoe gaat het met de gordelarmroos? Helpt de zalf?
En hopelijk heb je geen maagklachten van de diclofenac? Fijn dat de kuur zijn werk doetquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat stukken beter! Zalf mocht niet meer van de doktor haha.. maar heb kuur gekregen. Moet nog tot zaterdag en dan is ie klaar. Wel een heftige, want heb 'r hele dag door wel beetje last van. Maar goed, de 'roos' trekt aardig weg inmiddels. Doet wel pijn, maar daar heb ik dan dus af en toe zo'n dyclofinacding voor.
Hoe gaat ie daar?
Jaa, maar t is wel koud hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt echt allemaal hartstikke leuk en het weer valt ook best mee he? Geniet er maar lekker van nog twee dagen
Nee, geen maagklachten daarvan. Althans, bij die kuur is bijgezegd dat ik wat maag gedoe zou kunnen voelen. Dus als ik na die kuur nog klachten heb ga ik daar wel mee terug. Ff ruilen. Ofzoiets.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hopelijk heb je geen maagklachten van de diclofenac? Fijn dat de kuur zijn werk doet
Als de kuur klaar is (en wel afmaken, ook als het over isquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, geen maagklachten daarvan. Althans, bij die kuur is bijgezegd dat ik wat maag gedoe zou kunnen voelen. Dus als ik na die kuur nog klachten heb ga ik daar wel mee terug. Ff ruilen. Ofzoiets.
Er is volgens mij 1 paartje Nike Air MAG in omloop die zichzelf veterenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:10 schreef GekkePoes het volgende:
het is 21 oktober 2015
Waar zijn al die vliegende auto's en zelf veterende schoenen?
'Back to the Future' is vandaag
Ik zet m in een topicquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Er is volgens mij 1 paartje Nike Air MAG in omloop die zichzelf veteren![]()
Komt binnenkort een nieuwe release, maar of die zelfveterend zijn, volgens mij niet.
In de SC worden trouwens weinig complotten besproken JimmyDeanhet blijft een SC natuurlijk
keuvelen, koffie leuten en gezelligheid met lieve mensen
Dat gebeurt meer op andere topics op BNW. Hier wordt een beetje gekeuveld over van alles en nog wat en ja soms komt er weleens een complot voorbijquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
Zitten jullie hier niet elke avond complottheorieën te posten?
Dat piepen houdt toch wel een keer op of blijft dat zo?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:59 schreef DeMolay het volgende:
ik heb weer een lekke air-max dat gepiep
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:59 schreef DeMolay het volgende:
ik heb weer een lekke air-max dat gepiep
ja met koekje aubquote:
niet naar kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:05 schreef MotherFoker het volgende:
Morgen, zo naar het ziekenhuis voor controle van de wonden. Misschien dat ik hierna geen nachtnerries meer heb.
Ben net terug, werd heel erg snel geholpen alles ziet er goed uit, moet alleen minderen met de pijnstillers.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja met koekje aub
[..]
niet naar kijken
kan je datquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef DeMolay het volgende:
lucide dromen oefenen.....erg relaxed
hoe doe je dat dan? ik wil dat ook, al jaren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef DeMolay het volgende:
quote:
Lukt het je? Lijkt me zo mooi.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef DeMolay het volgende:
Ik heb weleens dat ik midden in een mooie droom wakker wordt en dan verder wil dromen maar dat lukt jammer genoeg nooit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:50 schreef Divje het volgende:
Soms denk ik in een droom wel eens dat ik droom. Maar ben dan vrij snel wakker. Is dat het begin?
Meestal gebeurd dat als er echt iets heel erg vreemds gebeurt
Al kan t moeilijk vreemder dan rondlopen terwijl tanden uit de mond vallen, je vel wegrot en je vanuit je woonkamer de oceaan in loopt terwijl de lollies om je oren vliegen..
ja...maar maak het meer reeel ( weer trema)quote:Soms denk ik in een droom wel eens dat ik droom. Maar ben dan vrij snel wakker. Is dat het begin?
Jaa dat is jammer hequote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb weleens dat ik midden in een mooie droom wakker wordt en dan verder wil dromen maar dat lukt jammer genoeg nooit.
Ja, gek is dat he? Hoe meer je probeert weer aan te haken hoe wakkerder je wordtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa dat is jammer he
Gebeurd heel sporadisch dat ik n sooet van verder drom, maar dat zijn dan lichte overeenkomsten.. gaat nooit verder zoals je zou willen
Vervelend jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gek is dat he? Hoe meer je probeert weer aan te haken hoe wakkerder je wordt
Pff die dromen zijn zo intens somsquote:
Dat is akelig. Soms bij een heel erge nachtmerrie blijf je er de hele dag last van houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Maar als ik weekend veel gedronken heb altijd nachtmerries
Ja! Zeker intens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff die dromen zijn zo intens somsdrijvend je bed uit, zoveel zweet
Kan je, net als bij nachtmerries, nog de rest van de dag mee bezig zijn. Heb eerder een dromenboek aangeschaft om sommige dingen te verklarenquote:
Opschrijven? Dat doe ik niet hoorquote:
Truste en sweet dreams Molay !quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:27 schreef DeMolay het volgende:
lol
Tja kloptt wel.....steek er net een op en ik zeg jullie vaarwel !![]()
![]()
Dat niet wel drie uur wakker worden en niet meer kunnen slapen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is akelig. Soms bij een heel erge nachtmerrie blijf je er de hele dag last van houden.
Dat had ik van de week. Klaarwakker. Ben toen naar de nachtbagger gegaanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat niet wel drie uur wakker worden en niet meer kunnen slapen.
Wat een baas jij.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat had ik van de week. Klaarwakker. Ben toen naar de nachtbagger gegaan
Het is weer zo'n dag dat ik geen normale posts kan plaatsenquote:
Haha tr.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is weer zo'n dag dat ik geen normale posts kan plaatsenlol.
Dan maar hier:
#FREE[edit]#POLEN#GOEIEGOZERT
Hij is er in ieder geval wel open over.quote:
Boks.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen probleem.
Daar zijn bijna collega's nou eenmaal voor.
Je moet nu eenmaal over lijken gaan tot het komen van de top.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij is er in ieder geval wel open over.
Zeg, zover ben ik ook nog niet heen hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moet nu eenmaal over lijken gaan tot het komen van de top.
las het, die maf rookte in zijn hoogtijd dagen 4 pakkies peuken per dagquote:
geloof jij datquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
las het, die maf rookte in zijn hoogtijd dagen 4 pakkies peuken per dag
Eh dat gaf hij zelf toe toen, hij is al wel een jaartje of 20 gestoptquote:
Tijdens zijn hoogtijddagenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh dat gaf hij zelf toe toen, hij is al wel een jaartje of 20 gestopt
Op 26 januari 1991 kreeg Cruijff tijdens een wandeling met zijn vrouw Danny last van zijn hart. In eerste instantie werd er gevreesd voor een licht hartinfarct, maar na onderzoek in het ziekenhuis bleek hij last van aderverkalking te hebben. Om dit te verhelpen onderging Cruijff met spoed een bypassoperatie. Naast twee maanden rust kreeg de toenmalige Barcelona-trainer van de doktoren ook het advies om met roken te stoppen.[5] Tijdens zijn actieve carrière had Cruijff zich op het gebied van eten en drinken altijd als een voorbeeldig professional gedragen, maar de verleiding van het roken had hij nooit kunnen weerstaan. Soms rookte hij tachtig sigaretten per dag
https://nl.wikipedia.org/wiki/Johan_Cruijff#Ziekte
soms hehij pafte niet zo veel als mijn pa, die rookt nog meer 2 pakkies shag per dag!
ik had m vanochtend nog, nu is ie foetsie..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:49 schreef Divje het volgende:
Doesborghsche mostaart
Met een hema rookworst..
Veeg me op wat lekker!
Heb je stem niet gezien guyv
Is dat een soort boerenkool Div? En verder nog steeds naar je zin?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:49 schreef Divje het volgende:
Doesborghsche mostaart
Met een hema rookworst..
Veeg me op wat lekker!
Heb je stem niet gezien guyv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |