abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2015 @ 13:37:35 #1
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149295385
Hier een filmpje wat het een en ander verduidelijkt. Dit is de volgende stap op weg naar complete slavernij en een wereld waarin er geen plaats meer is voor democratie maar een wereld die bestuurd word door bedrijven met als enige doel zo veel mogelijk winst maken. Als dit verdrag erdoor komt krijgen bedrijven nog meer macht dan wat ze nu al hebben.

Feyenoord!
  maandag 2 februari 2015 @ 13:42:36 #2
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_149295504
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  maandag 2 februari 2015 @ 13:59:19 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_149296068
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 2 februari 2015 @ 14:00:48 #4
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149296118
quote:
Haha. Ja daar gaan ze naar luisteren.....
Feyenoord!
  maandag 2 februari 2015 @ 14:02:01 #5
314582 Japie77
Alle harten naar links!
  maandag 2 februari 2015 @ 14:10:15 #6
116015 SicSicSics
pi_149296400
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:00 schreef Japie77 het volgende:
Haha. Ja daar gaan ze naar luisteren.....
Je hebt het niet eens geprobeerd!? :D

Bovendien is alles, maar dan ook alles open en gedocumenteerd. :) Je kunt je zelfs opgeven om mee te praten :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 2 februari 2015 @ 14:38:14 #7
116015 SicSicSics
pi_149297345
De Amerikanen roepen trouwens heel hard dat de EU USA soevereiniteit af wil pakken :')

http://conspiracyanalyst.(...)lks-underway-in-d-c/
Fine, fuck you then!
  maandag 2 februari 2015 @ 16:44:22 #8
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149300718
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je hebt het niet eens geprobeerd!? :D

Bovendien is alles, maar dan ook alles open en gedocumenteerd. :) Je kunt je zelfs opgeven om mee te praten :7
Je hebt dus zowel het filmpje als de link van Muts niet bekeken. Het word allemaal in het geheim bekokstoofd. Niks open en gedocumenteerd.

Waarom zit je dit uberhaubt te verdedigen? Of neem je altijd het standpunt tegenover dat van mensen die de wereld proberen te verbeteren in om te trollen? Dit is namelijk ook slecht voor jou, als dit verdrag er doorkomt.
Feyenoord!
  maandag 2 februari 2015 @ 16:56:14 #9
116015 SicSicSics
pi_149301132
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:44 schreef Japie77 het volgende:
Je hebt dus zowel het filmpje als de link van Muts niet bekeken. Het word allemaal in het geheim bekokstoofd. Niks open en gedocumenteerd.
Zeker wel :)

De eerste zin:
quote:
Dit jaar wordt het vrijhandelsverdrag TTIP tussen de EU en de VS afgerond met verregaande consequenties zonder recht van inbreng van het Nederlandse parlement of de Nederlandse burger.
Is meteen al om te huilen.

De commissie werkt namelijk in opdracht, mandaat, van het EU parlement. Daarin staat wat de commissie wel en niet mag.

Dat is ook namens het Nederlandse Parlement en ook namens de Nederlandse burger.

Het is in de Tweede Kamer op 22 april vorig jaar nog behandeld:
http://www.tweedekamer.nl(...)etails?id=2014a01789

Als je een beetje doorleest kom je erachter dat Bits of Freedom meepraat, evenals de FGG (milieudefensie), niet echt conspiracy partijen wel?

Of is dat allemaal nep, voor de buhne, en wordt het 'echte' document achter hun rug om opgesteld? Dan denk ik alleen, waarom hangen mensen het dan op aan dit verdrag, want dan heb je het niet over dit verdrag. :)
quote:
Waarom zit je dit uberhaubt te verdedigen? Of neem je altijd het standpunt tegenover dat van mensen die de wereld proberen te verbeteren in om te trollen? Dit is namelijk ook slecht voor jou, als dit verdrag er doorkomt.
Ik blijf gewoon net zo lang doorgaan tot de leugens en het onbegrip de wereld uit zijn :7 of tot ik het zat word _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door SicSicSics op 02-02-2015 17:08:48 ]
Fine, fuck you then!
  maandag 2 februari 2015 @ 17:54:47 #10
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149302617
quote:
6s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zeker wel :)

De eerste zin:

[..]

Is meteen al om te huilen.

De commissie werkt namelijk in opdracht, mandaat, van het EU parlement. Daarin staat wat de commissie wel en niet mag.

Dat is ook namens het Nederlandse Parlement en ook namens de Nederlandse burger.

Het is in de Tweede Kamer op 22 april vorig jaar nog behandeld:
http://www.tweedekamer.nl(...)etails?id=2014a01789

Als je een beetje doorleest kom je erachter dat Bits of Freedom meepraat, evenals de FGG (milieudefensie), niet echt conspiracy partijen wel?

Of is dat allemaal nep, voor de buhne, en wordt het 'echte' document achter hun rug om opgesteld? Dan denk ik alleen, waarom hangen mensen het dan op aan dit verdrag, want dan heb je het niet over dit verdrag. :)

[..]

Ik blijf gewoon net zo lang doorgaan tot de leugens en het onbegrip de wereld uit zijn :7 of tot ik het zat word _O-
Goh das grappig. Ik zit hier namelijk om precies dezelfde reden, namelijk totdat leugens en onbegrip de wereld uit zijn. Alleen geloof jij blijkbaar dat de meeste actievoerders leugens vertellen en de overheid en het bedrijfsleven de waarheid. _O-

Wat bereft het mandaat van de nederlandse burger. De nederlandse burger heeft massaal tegen de grondwet van de EU gestemd. Dus de EU heeft helemaal geen mandaat van de nederlandse burger. Zeker niet als alle mensen precies zouden begrijpen wat voor gedrocht de EU is. Maar het gaat gelukkig de goeie kant op aangezien de Grieken nu gekozen hebben om en dikke middelvinger op te steken tegen de EU en in Spanje gaat waarschijnlijk precies hetzelfde gebeuren. De mensen worden wakker. :)

En je beticht een organisatie als Avaaz van leugens?

p.s. dat er criticasters meepraten betekent toch niet dat het verdrag heel slecht is voor de democratie en burgers? Ze lieten de nederlanders ook meestemmen maar daar deed de politiek verder niks mee. Dus dat zegt allemaal niet zo veel.
Feyenoord!
pi_149302678
Ik ben niet overtuigd over het nietszeggende filmpje. Zoals ze zelf al aangeven is de kennis wat betreft TTIP zeer beperkt maar is de maker van de propaganda maar al te bereid om even aan te geven waarom we het toch niet moeten willen, uiteraard niet ondersteund door feiten of cijfers maar vooral door populisme, speculatie en angstzaaierij.

Maargoed, sommige mensen vinden dat heel indrukwekkend.
Conscience do cost.
  maandag 2 februari 2015 @ 18:02:20 #12
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149302759
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:58 schreef ems. het volgende:
Ik ben niet overtuigd over het nietszeggende filmpje. Zoals ze zelf al aangeven is de kennis wat betreft TTIP zeer beperkt maar is de maker van de propaganda maar al te bereid om even aan te geven waarom we het toch niet moeten willen, uiteraard niet ondersteund door feiten of cijfers maar vooral door populisme, speculatie en angstzaaierij.

Jij gelooft dat bedrijven het beste voor hebben met de belangen van burgers, milieu etc?

Waar het op neerkomt is dat bedrijven veel meer macht en rechten gaan krijgen dan ze nu hebben. Het word ze veel makkelijker gemaakt. En dat is iets wat we niet moeten willen aangezien dat ten koste gaat van de belangen van burgers en milieu oa.

Maar goed dat zal jij wel weer anders zien.
Feyenoord!
pi_149317415
quote:
6s.gif Op maandag 2 februari 2015 16:56 schreef SicSicSics het volgende:

Je zit hier nu het Europees Parlement te verdedigen? Je weet dat het geen echt parlement is?

Leugens de wereld uit, laten we beginnen met het EP en TTIP dan. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:32:37 #14
116015 SicSicSics
pi_149318033
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 06:26 schreef El_Matador het volgende:
Je zit hier nu het Europees Parlement te verdedigen? Je weet dat het geen echt parlement is?
Yup! :Y Wat is een écht parlement?
quote:
Leugens de wereld uit, laten we beginnen met het EP en TTIP dan. ^O^
Wat is er gelogen aan het EP of TTIP?
Fine, fuck you then!
pi_149318088
De Piratenpartij heeft aardige info over TTIP op de website staan.

Het zou sowieso al helpen als er wat meer aandacht voor was in de media, want echt heel verheffend lijkt de inhoud niet te gaan worden.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:43:32 #16
116015 SicSicSics
pi_149318133
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:54 schreef Japie77 het volgende:
Goh das grappig. Ik zit hier namelijk om precies dezelfde reden, namelijk totdat leugens en onbegrip de wereld uit zijn. Alleen geloof jij blijkbaar dat de meeste actievoerders leugens vertellen en de overheid en het bedrijfsleven de waarheid. _O-
Zijn we toch niet zo anders :D
Ik heb het niet over 'de meeste' actievoerders, maar ook actievoerder zijn er zeker niet vies van om af en toe eens wat te verdraaien zodat het in hun straatje past. :)
quote:
Wat bereft het mandaat van de nederlandse burger. De nederlandse burger heeft massaal tegen de grondwet van de EU gestemd. Dus de EU heeft helemaal geen mandaat van de nederlandse burger.
Dat mandaat komt helemaal niet van de Grondwet, sterker nog dat heeft hier helemaal niets mee te maken. Echt helemaal niks. Dat je dit als argument gebruikt is ook om te huilen.
quote:
Zeker niet als alle mensen precies zouden begrijpen wat voor gedrocht de EU is.
Leg eens uit..?
quote:
Maar het gaat gelukkig de goeie kant op aangezien de Grieken nu gekozen hebben om en dikke middelvinger op te steken tegen de EU en in Spanje gaat waarschijnlijk precies hetzelfde gebeuren.
Ik zou bij het nieuws blijven als ik jou was. :D Griekenland heeft heel politiek spierballerig zijn middelvinger opgestoken, vind de bühne prachtig. Hij heeft gelijk gezegd dat zij niet eenzijdig af gaan waarderen en graag een herstructurering zouden willen. Om uiteindelijk toch alles te betalen. O+

Omdat de EU slecht is.
quote:
De mensen worden wakker. :)
Mensen snappen dat de EU, in de basis, fantastisch is. 8-)
quote:
En je beticht een organisatie als Avaaz van leugens?
Geen idee, wat zeggen ze? :) Ik heb jouw filmpje niet gekeken... Ik heb hier op mijn werk geen mogelijkheid.
quote:
p.s. dat er criticasters meepraten betekent toch niet dat het verdrag heel slecht is voor de democratie en burgers?
Dat is mijn punt :7
quote:
Ze lieten de nederlanders ook meestemmen maar daar deed de politiek verder niks mee. Dus dat zegt allemaal niet zo veel.
Weer zo'n mooie claim. Deed er niks mee. Als ze er 'niks' mee hadden gedaan, dan hadden we nu het verdrag van Lissabon niet gehad :)

En ik ben het er mee eens dat de EU best wat democratischer, doorzichtiger en minder bureaucratisch zou kunnen. Ik heb alleen geen illusies dat ik weet hoe dat geregeld zou moeten worden.

Zie TTIP. Dat wordt zo open mogelijk gemaakt. En nog klapt iedereen eroverheen omdat ze het niet begrijpen, of niet willen begrijpen.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:44:50 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_149318146
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:58 schreef ems. het volgende:

... zegt de meest-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 03-02-2015 09:10:57 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:06:30 #18
116015 SicSicSics
pi_149318428
Laat ik het nog praktischer insteken, zin nummer 1 was al gelul, nu zin nummer 2 uit de bron van Muts:
quote:
Sinds 2012 wordt onderhandeld over de (voorlopig geheime) tekst van het verdrag.
Ooeeeh! Geheime tekst!?! Smullen!
http://trade.ec.europa.eu/doclib/press/index.cfm?id=1230

Dat niemand ze wil lezen, dat snap ik. :D Het is niet je leukste leesvoer, maar geheim zijn ze ook niet. Ze hebben zelfs 'Fact sheets' gemaakt voor de leek.

Wat iedere rechtgeaarde BNW'er natuurlijk niet vertrouwt want leugens, maar de originele tekst lezen is ook wel heel veel gevraagd! :)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 09:09:54 #19
116015 SicSicSics
pi_149318459
Zin 3:
quote:
De doelstelling van dit verdrag is meer handel, meer welvaart en meer banen.
Hey, dat zijn de doelstellingen die direct overgenomen zijn van 'het beest'. Zonder verdraaiing :D
Zin 4:
quote:
Tegenstanders benadrukken de aantasting van de onafhankelijkheid van EU-lidstaten, de voordelen voor multinationals, oneerlijke concurrentie en verslechtering van milieu en arbeidsvoorwaarden van werknemers
Welke tegenstanders?

Waar baseren zij hun verhalen op als de teksten geheim zijn?

Ze weten wel veel details over geheime teksten als ze nu al weten dat er in de geheime teksten afspraken staan over voordelen van multinationals. Is dat een aanname? Zijn het allemaal aannames?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:19:23 #20
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_149321094
Noem me dan op zijn minst Elv of zo... :(
#anderenaamnemengaat
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 11:29:44 #21
116015 SicSicSics
pi_149321360
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:19 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
#anderenaamnemengaat
Klapmuts? :7

Sorry Elv. :7
Fine, fuck you then!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:15:05 #22
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149322527
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
Laat ik het nog praktischer insteken, zin nummer 1 was al gelul, nu zin nummer 2 uit de bron van Muts:

[..]

Ooeeeh! Geheime tekst!?! Smullen!
http://trade.ec.europa.eu/doclib/press/index.cfm?id=1230

Dat niemand ze wil lezen, dat snap ik. :D Het is niet je leukste leesvoer, maar geheim zijn ze ook niet. Ze hebben zelfs 'Fact sheets' gemaakt voor de leek.

Wat iedere rechtgeaarde BNW'er natuurlijk niet vertrouwt want leugens, maar de originele tekst lezen is ook wel heel veel gevraagd! :)
Ik ga niet eens meer met je verder discussieren. Je laat duidelijk zien in je antwoorden EN het eerste filmpje niet bekeken te hebben EN geen idee hebt wat TTIP inhoudt. Maw, je bent gewoon aan het trollen weer. Veel plezier ermee. :)
Feyenoord!
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:15:53 #23
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_149322550
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:19 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
#anderenaamnemengaat
Wat niet kwaad bedoeld hoor Elv, goeie bijdrage had je. ^O^
Feyenoord!
pi_149323183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik ga niet eens meer met je verder discussieren. Je laat duidelijk zien in je antwoorden EN het eerste filmpje niet bekeken te hebben EN geen idee hebt wat TTIP inhoudt. Maw, je bent gewoon aan het trollen weer. Veel plezier ermee. :)
:') Hij laat juist wel zien te weten wat TTIP inhoud, jij baseert je op onderbuikgevoelen en komt met valse informatie dat het verdrag geheim zou zijn etc.

Typisch dat jij het wederom, bij het krijgen van een inhoudelijk weerwoord, op trollen gooit :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:46:42 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149323358
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:37 schreef Japie77 het volgende:
Hier een filmpje wat het een en ander verduidelijkt. Dit is de volgende stap op weg naar complete slavernij en een wereld waarin er geen plaats meer is voor democratie maar een wereld die bestuurd word door bedrijven met als enige doel zo veel mogelijk winst maken. Als dit verdrag erdoor komt krijgen bedrijven nog meer macht dan wat ze nu al hebben.

Als het allemaal klopt wat er in filmp[je weer gegeven word dan zou het moeten staan in de documenten die SicSicSics post.

Als de informatie er niet in staat hoe komen de makers van het filmpje er dan bij.. aangezien het een geheim is!

Uit de grote duim van de makers van het filmpje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')