1 2 3 4 5 6 7 | Stand groep A: 1. IJsland * 9-20 (17- 5) 2. Tsjechië * 8-19 (16-10) 3. NEDERLAND 9-13 (15-11) 4. Turkije 8-12 (11- 9) 5. Letland 9- 5 ( 6-18) 6. Kazachstan 9- 2 ( 6-18) |
De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
Ik probeer mijn leven te beteren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je bent vaak een vervelend knulletje maar nu moest ik glimlachen
Nee, maar men komt misschien wel tot de conclusie dat de opleiding anders moet, Hollandse school niet heilig is, enz.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want, door te gaan 'herzien' heb je ineens 11 topspelers?
echt?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Theoretisch gezien kan het nog.
Ach joh, Chech staat er ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:29 schreef Coco98 het volgende:
Nu wordt de afgang NOG groter, niet met 10 man kunnen winnen.
Alles kanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof we nog 3 gaan maken. Laat staan dat IJsland gaat winnen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
In het land van Blind is de tegenstander koning.
Daar gaat hij waarschijnlijk beter door spelen.quote:
Veilig thuis gekomen dus.quote:
hij is op de brommerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom heeft die keeper een helm op?
Rust. Het EK kunnen we dus vergeten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Ik hoor net van Frank Snoeks dat we voor de rust nog moeten gaan scoren.
Zonder benen al helemaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar gaat hij waarschijnlijk beter door spelen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Cechgod
Nederland gaat niet scoren vandaag
Vliegende keeper.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom heeft die keeper een helm op?
Och, paar biertjes, auto in en zoef. Geen probleem.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:32 schreef badschaap het volgende:
Nou danny blind moet gaan vluchten uit de arena straks
Doe geen moeite.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef RipCity het volgende:
iemand een NL stream voor me via DM? bvls krijg ik niet aan praat. Alleen website aub geen sop
Npo.nl/livequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef RipCity het volgende:
iemand een NL stream voor me via DM? bvls krijg ik niet aan praat. Alleen website aub geen sop
In het land van Blind is Oostveen koning.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Bert van Oostveen is Blind goed bezig
Eckte kenner die ventquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Snoeks: Hopeloze eerste helft![]()
![]()
![]()
Bij 2-2 brengen we Bosvelt in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Het wordt echt zo'n wrange 2-2
Stevige woorden over Danny Roodbol.twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:26:09Neem aan dat Danny na afloop de eer aan zichzelf houdt en opstapt. Hij krijgt het ook niet aan de praat reageer retweet
En zeker wel staan springen van blijdschap toen hij die wereldgoal tegen Spanje maakte.quote:
Bedankt hansquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef raptorix het volgende:
Mijn Tactiek: Van Persie en Huntelaar, heel dicht op elkaar spelen in de punt, spelen met ouderwetse links binnen en buiten, achterin 2 mans verdediging, 1 op 1, en 3 mans middenveld, dus 2-3-5. Daarnaast keihard gaan spelen medogenloos.
onsball.netquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef RipCity het volgende:
Ik betrapte Bart van Oosterveen nou nooit op een domme opmerking, maar dit was echt een lachwekkende tekst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Bert van Oostveen is Blind goed bezig
van persie denkt dat hij god is, laat niks zienquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zeker wel staan springen van blijdschap toen hij die wereldgoal tegen Spanje maakte.
Rij jezelf lekker kapot knul.
Van Dijk dekte door op het middenveld, mistte de bal. Riedewald en Depay lieten man lopen. Korte hoek, was houdbaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:33 schreef Pedroso het volgende:
Eerste goal gemist, ging daar iemand in de fout of was het één van de fameuze uitgespeelde aanvallen van de Tsjechen ?
Niemand krijgt dit aan de praat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef Pascalus het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:26:09Neem aan dat Danny na afloop de eer aan zichzelf houdt en opstapt. Hij krijgt het ook niet aan de praat reageer retweet
1e goal was meer fout van Depay (niet meelopen met zijn man)quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:32 schreef Syntix het volgende:
Daarom werd Van Dijk dus nooit geselecteerd
2x zijn fout![]()
Sjekquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef Pascalus het volgende:
Stevige woorden over Danny Roodbol.twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:26:09Neem aan dat Danny na afloop de eer aan zichzelf houdt en opstapt. Hij krijgt het ook niet aan de praat reageer retweet
Bas Ticheler moet ook opstappen, aldus Jack.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef Pascalus het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:26:09Neem aan dat Danny na afloop de eer aan zichzelf houdt en opstapt. Hij krijgt het ook niet aan de praat reageer retweet
twitter:KeesJansmaNL twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:34:49Het stadion juicht #roodvoortsjechen reageer retweet
Dan moet je dus ook geen Koeman hebben, tenzij je een 2e plek een grote prijs vindt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef luxerobots het volgende:
Na Blind misschien tijd voor een coach die wél prijzen gewonnen heeft.
En de NOS de uitzendrechten overnam van SBS. Geen Hansie Hansie meer. NOS bedankt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef Intellectueel het volgende:
Het is mis gegaan nadat die Indiaan en dweilorkest uit het stadion verdwenen.
RIP Holland.
Zou die hashtag trending worden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:34:49Het stadion juicht #roodvoortsjechen reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef Pascalus het volgende:
En die prutser die op het middenveld zijn been terugtrok. Zal Blind wel zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
1e goal was meer fout van Depay (niet meelopen met zijn man)
Peter van Vossenquote:
Ik denk dat elke coach behalve vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef Pascalus het volgende:
Ja maar toen stonden er niet mensen in zoals Van Dijk, die beter 5e klasse kan gaan voetballenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:36 schreef Montagui het volgende:
Ooit, kwamen we in beslissende kwalificatiewedstrijden 2-0 achter tegen Oost-Duitsland en 2-0 tegen Ierland.....en wonnen we alsnog met 3-2.......
Die zing ik altijd mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik geef een rondje want de printer doet het weer
Blind word niet ontslagen. Van Oostveen kan het namelijk absoluut niet maken om hem de laan uit te sturen zonder zelf op te stappen.quote:
Hallo blind.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:36 schreef Montagui het volgende:
Ooit, kwamen we in beslissende kwalificatiewedstrijden 2-0 achter tegen Oost-Duitsland en 2-0 tegen Ierland.....en wonnen we alsnog met 3-2.......
Hij staat er 5 minuten in gast.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
van persie denkt dat hij god is, laat niks zien
Is inmiddels ook weer vrij, kan ook de nieuwe bondscoach worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk nu al uit naar Sporza tijdens het EK. Belgen die ons belachelijk gaan maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef KingRadler het volgende:
op de Belgische Radio waren ze ons al uit het lachen.
ze verwachten wel dat alle Nederlanders ze gaan aanmoedigen.
Blind: ''De Tsjechen zijn gewoon heel sterk.''quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef Zorro het volgende:
Blind: "als ze me ontslaan ontslaan ze de beste bondscoach uit de geschiedenis van dit land. Want ik ben de beste".
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:34 schreef Pascalus het volgende:
En het kan er in de toekomst alleen maar beter op worden... toch!?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef Scrummie het volgende:
Hoe dan ook, we schrijven vanavond geschiedenis. En meer.
Autocew?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef Vatta het volgende:
Tom autocew zal ons dalijk gaan vertellen dat het nog kan.
Ga fappen op v Persie man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij staat er 5 minuten in gast.
En dan nog, moet ie zijn benen maar breken? Denk een na achterlijke josti.
Het kan nog, het kan nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef Vatta het volgende:
Tom autocew zal ons dalijk gaan vertellen dat het nog kan.
België heeft een minderwaardigheidscomplex, is onderzoek naar gedaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef KingRadler het volgende:
Fuck die Belgen. Engelandquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef KingRadler het volgende:
MARCELO BIELSAquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Noem een coach die ons fris en fruitig aanvallend voetbal gaat laten spelen.
Ron Jansquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Bosz.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Ron Jansquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Klopp. Maar ja, die is net beszet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Eejit het volgende:
Ondanks de verdedigingsfouten, beide goals worden door een normale keeper gestopt.
Als we iedereen uit Oranje schoppen die twee grote fouten maakt heb je over een paar jaar enkel Dirk Kuyt over op elke positie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
Het was dus van Dijk die op het middenveld wilde doordekken en zijn been terugtrok. Daar ging het mis bij de 0-1. 100% fout van van Dijk. En de 2-0 ook volledig zijn schuld al zag Tete er ook kut uit daar.
Oftewel, willen de mensen die om van Dijk riepen collectief hun account afsluiten?
Speelt een aardige wedstrijd tegen een paar Kazakken en het is direct de redder des vaderlands.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef BadderHaring het volgende:
Het was dus van Dijk die op het middenveld wilde doordekken en zijn been terugtrok. Daar ging het mis bij de 0-1. 100% fout van van Dijk. En de 2-0 ook volledig zijn schuld al zag Tete er ook kut uit daar.
Oftewel, willen de mensen die om van Dijk riepen collectief hun account afsluiten?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Plausibel, ik zeg gewoon plausibel!
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, waar is Stijn? Zou ie zichzelf hebben opgehangen?
INDERDAAD!! Het is tijd voor:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:31 schreef badschaap het volgende:
Kut van persie. WAAROM VAN PERSIE ERIN.
Probeer de 2e helft te winnen ?quote:
En dit jah, die bal ligt al in de goal en Zoet steekt zijn poot uit. Kutkeeper.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Eejit het volgende:
Ondanks de verdedigingsfouten, beide goals worden door een normale keeper gestopt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet het vorig seizoen van Homeland nog zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Oostveen moet zelf ook weg. Als het een echte vent is, zorgt -ie dat -ie eerder bij de microfoons is dan Blind, zodat hij zelf als eerste kan opstappen voordat Blind dat doet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blind word niet ontslagen. Van Oostveen kan het namelijk absoluut niet maken om hem de laan uit te sturen zonder zelf op te stappen.
Landskampioen. Geen kutkeeper.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
En dit jah, die bal ligt al in de goal en Zoet steekt zijn poot uit. Kutkeeper.
Of die wel ooit iets presteren op een toernooi.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Fuck die Belgen. Engeland![]()
Ik vind ook dat hij weg moet. Absoluut. Maar ik denk niet dat hij het gaat doen, tenzij hij door de RvC ontslagen wordt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van Oostveen moet zelf ook weg. Als het een echte vent is, zorgt -ie dat -ie eerder bij de microfoons is dan Blind, zodat hij zelf als eerste kan opstappen voordat Blind dat doet.
Vandaag is echt niet zo'n dag, maak je geen illusies. Zelfs niet tegen tien man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:36 schreef Montagui het volgende:
Dat vind je leuk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:41 schreef bianconeri het volgende:
Kom je ook net thuis en zie je 0-2 staan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet het vorig seizoen van Homeland nog zienHij is goed hoor, en dit seizoen is nog beter, vooralsnog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Hij is er maar zoet mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zoet 2x in de korte hoek gepasseerd![]()
Hij speelde niet eens aardig toen. Dat Derksen dat zegt is ongelofelijk. Ook toen bracht hij oranje al vaak in de problemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelt een aardige wedstrijd tegen een paar Kazakken en het is direct de redder des vaderlands.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, het ligt allemaal aan de mentaliteit van die oververwende kutgosertjes allemaal klootsakken en denken alleen maar aan de money %%%%@$@$#$@%@#%#@
Hoor juist dat het niks is, daaromquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is goed hoor, en dit seizoen is nog beter, vooralsnog.
En je punt is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als we iedereen uit Oranje schoppen die twee grote fouten maakt heb je over een paar jaar enkel Dirk Kuyt over op elke positie.
Wie is de schuldige Bianco?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:41 schreef bianconeri het volgende:
Kom je ook net thuis en zie je 0-2 staan![]()
![]()
Ja welke dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Eejit het volgende:
Met TV en al uit het zolderraam gesprongen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, waar is Stijn? Zou ie zichzelf hebben opgehangen?
Cillessen had ze gehad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja welke dan?
Je snapt dat een keeper Nederlands moet zijn om in het Nederlands elftal te mogen spelen?
Onze zogenaamde 1e keeper is Cillessen, en dat is een nog veel grotere prutser.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:36:50Stand van zaken supportershome: http://t.co/YhiDS1RiHChttps://t.co/SSOrNKfNKN reageer retweet
Ok nou die mensen neem ik dus totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoor juist dat het niks is, daarom
Moeilijk he lezen?quote:
Boeiend, alles beter dan dat kut Belgie. Kane, Sterling, Rooney, Barkleyquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of die wel ooit iets presteren op een toernooi.![]()
![]()
In de korte hoek is op elk niveau een no go.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja welke dan?
Je snapt dat een keeper Nederlands moet zijn om in het Nederlands elftal te mogen spelen?
De beste keeper heeft 1 fout gemaakt, al kon hij daar niks aan doen: op kunstgras gespeeld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja welke dan?
Zou iemand de jongens op de redactie al eens hebben gezegd dat '84 het laatste EK was waar Oranje zich niet voor kwalificeerde?twitter:InfostradaNL twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:38:19Oranje won 2x na een achterstand van 2 goals in een EK of WK (kwalificatie)wedstrijd. De laatste keer was in 1983 uit bij Ierland #nedtsj reageer retweet
Zo, zet jij die Mani even op zijn plek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moeilijk he lezen?
Ik zeg toch ''kom je ook net thuis''. Dus ik heb de hele 1e helft gemist op moment van rode kaart en daarna na.
We noteren het even.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef VeX- het volgende:
Fok (en Oranje) is echt dood.
Vroeger zou zo'n topiccals dit veel harder gaan.
Mss met mazzel, maar Cillessen had met andere momenten dan wel lopen blunderen.quote:
acteer je ook tijdens het drinken van een kopje thee?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik ga maar chocolade eten en muntthee drinken
Ok sorry.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moeilijk he lezen?
Ik zeg toch ''kom je ook net thuis''. Dus ik heb de hele 1e helft gemist op moment van rode kaart en daarna na.
Psv is dan ook een kutclubquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Landskampioen. Geen kutkeeper.
Dat zou nog eens lachen zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie het nog wel 3-2 worden en Siggy de 0-1 scoren in Turkije in de 95e minuut,
wat gebeurt erquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef Evertjan het volgende:
ondertussen bij Ajaxtwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:36:50Stand van zaken supportershome: http://t.co/YhiDS1RiHChttps://t.co/SSOrNKfNKN reageer retweet
We hoeven geen fris en fruitig aanvallend voetbal te spelen. We moeten voetbal spelen dat resultaat oplevert. Lees de column van - godbetert - Wouter Bos nog eens: https://twitter.com/roeldijk2106/status/649809756337631232quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Enig minpunt is dat elke penalty bij hem 100% goal isquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mss met mazzel, maar Cillessen had met andere momenten dan wel lopen blunderen.
Die heeft ook al genoeg verknalt.
Moet Wouter Bos bondscoach worden Elf?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hoeven geen fris en fruitig aanvallend voetbal te spelen. We moeten voetbal spelen dat resultaat oplevert. Lees de column van - godbetert - Wouter Bos nog eens: https://twitter.com/roeldijk2106/status/649809756337631232
Je zult zeggen: een politicus die verstand heeft van voetbal? Ja. Meer verstand in elk geval dan mensen die denken dat Nederland altijd maar attractief moet spelen.
quote:
twitter:AjaciedenEU twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:37:35@AFCAjax GEEF ONS HET HONK TERUG. reageer retweet
Goed voetbal is per definitie aantrekkelijk. Je moet dus GOED voetbal spelen en niet zomaar 5 verdedigers opstellen want dat helpt geen kut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hoeven geen fris en fruitig aanvallend voetbal te spelen. We moeten voetbal spelen dat resultaat oplevert. Lees de column van - godbetert - Wouter Bos nog eens: https://twitter.com/roeldijk2106/status/649809756337631232
Je zult zeggen: een politicus die verstand heeft van voetbal? Ja. Meer verstand in elk geval dan mensen die denken dat Nederland altijd maar attractief moet spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |