1 2 3 4 5 6 7 | Stand groep A: 1. IJsland * 9-20 (17- 5) 2. Tsjechië * 8-19 (16-10) 3. NEDERLAND 9-13 (15-11) 4. Turkije 8-12 (11- 9) 5. Letland 9- 5 ( 6-18) 6. Kazachstan 9- 2 ( 6-18) |
De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
de spelers gingen door het vuur voor Hansie Hansiequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Het is allemaal de schuld van de NOS, sinds zij de kwalificatiewedstrijden uitzenden kunnen we er geen kut meer van
dan is het wel uitverkochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:39 schreef franklop het volgende:
[..]
komende tijd niet, omdat de 'fans' van VAK410 voorlopig niet komen
Dan zap ikquote:
hahahaha jij bent echt grappigquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:41 schreef RubenSosa het volgende:
TeteRiedewald
El shoarma
Daley blind
Danny Blind
Cilessen
V.Persie
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meteen na het volkslied knalt het door de speakers.
Als we het halen neem ik een Ijsland UI tot aan de EK finale.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:42 schreef Sickert het volgende:
Mochten we het als nog halen dan neem ik bij deze 2 jaar lang een Lexie laat je tattoo zien UI aangeboden door een willekeurige Fok!ker
Klopt! Turkije - Ijsland even bekijken.quote:
Waarom zong jij niet meequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:43 schreef bombmannl het volgende:
Waarom zongen al die omhooggevallen balletjes niet mee, Memphisel ghazi
tete
riedewald
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze wedstrijd moest in de Kuip gespeeld worden
Eindhovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
als ik Twitter bekijk zitten er hoop C-sporters op de tribune. Plus dan nog Dafne Schippers godin maar dat is de buitencategoriequote:
De volkslied ja?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:43 schreef Badr_Harry het volgende:
Als je de volkslied niet eens mee kan zingen verdien je het ook gewoon niet
Als toekomstige leider van het Nederlands elftal zou hij het juiste voorbeeld moeten geven.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deze post maakt me direct chagrijnig.
vandaar dat Cillissen geen VIP plek heeftquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als ik Twitter bekijk zitten er hoop C-sporters op de tribune. Plus dan nog Dafne Schippers godin maar dat is de buitencategorie
Daar wordt inderdaad ook al jaren niet meer meegestreden om de prijzen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
teveel tekst om te onthouden. een mongool heeft meer verstandelijke vermogens dan deze apen bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:43 schreef bombmannl het volgende:
Waarom zongen al die omhooggevallen balletjes niet mee, Memphisel ghazi
tete
riedewald
Wel in de sfeerloze betonbak , maar dat terzijdequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar wordt inderdaad ook al jaren niet meer meegestreden om de prijzen.
ik zag dat de hele Roompot ploeg ook kaartjes had gekregenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
vandaar dat Cillissen geen VIP plek heeft
dat peloton wat in het oranje zit op de tribune?quote:
Support jij ook Polen op het EK?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word ontzettend agressief van dat volk dat het allemaal wijt aan over het paard getilde spelers, mentaliteit en het weigeren mee te zingen van het volkslied.
Ohhhhh, dat je dat zo maar durft te voorspellen. Gewaagd hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:45 schreef sneakydesert het volgende:
Oranje gaat keihard OUT vanavond.
Ik zing altijd mee hoor man. Reuze gezellig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:45 schreef Zorro het volgende:
1 minuut stilte. Dat is uit respect voor de bezoekers in Amsterdam die naar Hazes moeten luisteren.
Ik dacht al, wat hoor ik toch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zing altijd mee hoor man. Reuze gezellig.
Oe mis
Niet happen jongens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom niet door als Nederland wint en Turkije speelt gelijk?
Mag dat zomaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:46 schreef Falco het volgende:
He grappig. Die keeper heeft een helm op
dan heeft turkije beter onderling resultaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
evenveel punten en ondelringe resultaat voor de turken is beterquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom staat ren in hoofdletters?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
Echt geen sfeer in die aRENa he... nooit geweest ook...
Liever in de kuip..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:47 schreef Badr_Harry het volgende:
Je weet dat het in beeld staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het bij Ajax altijd best wel sfeervol eigenlijk. Maar ik ben nog nooit in de Kuip geweest. Dus kan niet vergelijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
Liever in de kuip..
Waarom is dat ongelooflijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:47 schreef TC03 het volgende:
Redelijk ongelofelijk dat Van Dijk nu pas international is.
LEES GODVERDOMME ALLE LANDELIJKE EN ALLE REGIONALE KRANTEN, ALLE VOETBALGERELATEERDE WEBSITES EN ALLE NIEUWSSITES VAN DE AFGLEOPEN DRIEËNNEGENTIG WEKEN ANDERS EVEN TERUG WANT DAAR STAAT HET ALLEMAAL!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
Nee, ze mogen die pas na de wedstrijd van Oranje uitzenden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef penny-wise het volgende:
Gaan ze ook schakelen naar de andere wedstrijd?
Het schakelkanaal is op NPO2.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef penny-wise het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het bij Ajax altijd best wel sfeervol eigenlijk. Maar ik ben nog nooit in de Kuip geweest. Dus kan niet vergelijken.
Nee, dat mogen ze niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef penny-wise het volgende:
Doet die ook mee? Of zit die gewoon op de tribune ergens?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
wij zijn niet bang want brama is erbij
Oke zo zat het ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
evenveel punten en ondelringe resultaat voor de turken is beter
Maar Tsjechie begon ook beter toch zaterdagquote:
RUSTAAAG!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
LEES GODVERDOMME ALLE LANDELIJKE EN ALLE REGIONALE KRANTEN, ALLE VOETBALGERELATEERDE WEBSITES EN ALLE NIEUWSSITES VAN DE AFGLEOPEN DRIEËNNEGENTIG WEKEN ANDERS EVEN TERUG WANT DAAR STAAT HET ALLEMAAL!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:47 schreef Badr_Harry het volgende:
En Letland-Kazachstan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk ik echt naar uit, naar die samenvatting.
The only way you can be original, is to be yourself.
Maakt toch geen reet uit waar je speelt. De clowns als Sked blijven er toch wel op afkomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
Liever in de kuip..
Dan gaat Nederland door.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef roos94 het volgende:
Wat als nl wint en bij de turken blijft het 0-0?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit waar je speelt. De clowns als Sked blijven er toch wel op afkomen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dan gaat Nederland door.
hangt er HEEEEEEEEEEEL erg vanaf bij welke wedstrijd je bent..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het bij Ajax altijd best wel sfeervol eigenlijk. Maar ik ben nog nooit in de Kuip geweest. Dus kan niet vergelijken.
ook goed voor turkije. Onderling resultaatquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef roos94 het volgende:
neequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dan gaat Nederland door.
Dan zitten dezelfde carnavalsclowns in de Kuip en is er ook geen sfeer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
Liever in de kuip..
Niet, Turkije wint op onderlinge resultatenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dan gaat Nederland door.
nee turkye heeft aan 1 punt genoeg om door te gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dan gaat Nederland door.
ja vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef roos94 het volgende:
jammer, nee....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dan gaat Nederland door.
Omdat je voor Ajax bent. Beste wedstrijd qua sfeer waar ik ooit was, was NAC - Heerenveel (5-1, 1995) en NAC - Ajax (4-2, beker, jaartje of 6 ofzo geleden).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
hangt er HEEEEEEEEEEEL erg vanaf bij welke wedstrijd je bent..
Ajax - Twente in 2011 en Ajax - Juve (later dat jaar) zijn de beste wedstrijden waar ik ooit bij was qua sfeer
Dan is het exit NL.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:48 schreef roos94 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Oh 0-0, ik verkijk me zelf, dan blijft Nederland gewoon thuis. Excuses.
Ajax Fiorentinaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
hangt er HEEEEEEEEEEEL erg vanaf bij welke wedstrijd je bent..
Ajax - Twente in 2011 en Ajax - Juve (later dat jaar) zijn de beste wedstrijden waar ik ooit bij was qua sfeer
Noem 30 miljoen maar niks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
Ik blijf het zeggen: Je heb HELEMAAL NIKS aan Depay.
5-0 is ook voldoende....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:51 schreef VXXLL het volgende:
Nederland en Ijsland moeten gewoon even met 6-0 winnen, dan zijn we door
ik ben 1 keer bij een andere eredivisieclub geweest (feyenoord - nac in de beker jaren geleden, ja in feyenoord vak jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Omdat je voor Ajax bent. Beste wedstrijd qua sfeer waar ik ooit was, was NAC - Heerenveel (5-1, 1995) en NAC - Ajax (4-2, beker, jaartje of 6 ofzo geleden).
Ruben Schaken > Narsinghquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef inslagenreuring het volgende:
EL ghazi zijn aanname en exposiviteit zijn wel aangenamer dan Narsingh zeg.
Wie stout is krijgt Cillessenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie Zoet is krijgt lekkers....
dan staan wij echt in onze hemdquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef VXXLL het volgende:
Het zou echt hilarisch zijn als Ijsland wint, maar Nederland niet
iedereen zijn aanname en explosiviteit zijn aangenamer dan die van Narsinghquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Ga maar eens turven hoe vaak die gast een bal verspeelt of medespelers over het hoofd ziet. United is knettergek.quote:
Nog erger dan het Robben 2010 trauma.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef VXXLL het volgende:
zaterdag dacht ik al dat NL laatste minuut gelijkmaker tegen kreeg terwijl IJsland aan het winnen wasquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef VXXLL het volgende:
blessurequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waarom speelt Tommie Beugelsdijk niet?
Dan pasquote:
geblesseerd en Fraser nam de telefoon niet op toen Blind beldequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, Oranje moet sowieso doorschakelen naar de volgende generatie vind ik.. mannen als Narsingh, Van der Wiel, Affelay etc zijn het gewoon niet meer qua kwaliteitquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Die doet het even rustaaaaagg aan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef luckass het volgende:
[..]
iedereen zijn aanname en explosiviteit zijn aangenamer dan die van Narsingh
Die was zeker bang dat het weer die gekke Chinees was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:53 schreef Evertjan het volgende:
Fraser nam de telefoon niet op toen Blind belde
Chinees nummer begint als het goed is niet met +31quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Die was zeker bang dat het weer die gekke Chinees was.
Rare naam. Dat spul blijft slap, hoe lang je ook trekt.quote:
Nu overdrijf je.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:55 schreef TC03 het volgende:
Kom op hey godvedomme. Deze had Immers er nog wel in getikt.
Nee, is het wat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:55 schreef penny-wise het volgende:
Iemand op 2 schermen aan het kijken?
ja tv en computerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:55 schreef penny-wise het volgende:
Iemand op 2 schermen aan het kijken?
Nee immers zou over de bal heen schoppen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:55 schreef TC03 het volgende:
Kom op hey godvedomme. Deze had Immers er nog wel in getikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |