Nog fijn dat je er niet bij moet schijten en bloeden, toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:37 schreef Makamba_ het volgende:
Ik moet een beetje huilen en kotsen tegelijkertijd van dat afsluitende filmpje
Het bloeden moet nog komen tijdens de verwerking ervan. Het stanleymesje is er al bij gepaktquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog fijn dat je er niet bij moet schijten en bloeden, toch?
In de lengte snijden he...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het bloeden moet nog komen tijdens de verwerking ervan. Het stanleymesje is er al bij gepakt
Heb je wel een Marokkaan erbij gekocht?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
Ik drink nu herfststorm van Pickwick.
#teamjob
Die krijg je gratis bij muntthee, maar dat vind ik niet zo lekker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je wel een Marokkaan erbij gekocht?
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
En toch lijkt het me een aardige vent.
Is het volgens mij ook wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Is ook een aardige vent volgens mij, past dus niet goed in de politiek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook een aardige vent volgens mij, past dus niet goed in de politiek.
Heb je nogal veel aan als je in je kist ligt. Of in de asbak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:44 schreef Sked het volgende:
Ik wil ook best een nier afstaan, maar dat gaat ze wel geld kosten
Dat hij z'n feiten niet paraat had en een dramatische debater is werkt ook niet meequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Werd ook finaal gesloopt door Powned, deze man.
Yep, hij kon totaal niet met de media omgaan. Dat heeft hem uiteindelijk de kop gekost.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Werd ook finaal gesloopt door Powned, deze man.
Ze heeft liever wat vlees in zich dan dat er uitgehaald wordt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Ik ben geen donorcodicil"
- Halina Reijn
Pedo gespot!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:47 schreef marcodej het volgende:
Ik wil mijn hart wel geven. Aan een meisje.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef Vatta het volgende:
Ik doneer mijn nier voor diegene die Halina van het leven beroofd.
Wellicht, misschien ook om het feit dat je weet dat diegene niet meer lijdt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Vraag me af of hij ook iets van opluchting voelt, als je 35 jaar zo intensief voor iemand hebt moeten zorgen.
Ik wil best Halina omleggen, maar ik heb weinig aan nog een nierquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef Vatta het volgende:
Ik doneer mijn nier voor diegene die Halina van het leven beroofd.
Leuk meissie wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
TV / [Per Seconde Wijzer #9] sport TV / [Per Seconde Wijzer #9] sport TV / [Per Seconde Wijzer #9] sport TV / [Per Seconde Wijzer #9] sport TV / [Per Seconde Wijzer #9] sport TV / [Per Seconde Wijzer #9] sport TV / [Per Seconde Wijzer #9] sport TV / [Per Seconde Wijzer #9] sport
"Indentiferen"?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:17 schreef Pandaplint het volgende:
Het was toch een ongeluk? Van terrorisme is geen sprake toch?
Kijk, hier krijg ik het warm van.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Tom Dumoulin
Tom Egbers
Nico Dijkshoorn
Muziekminuut: The Cosmic Carnaval
Van de plaatsvervangende schaamte ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg jij het warm van Tom Egbers?
Willekequote:Op 16 oktober verschijnt de cd-box ‘Mijn Leven Is Een Lied’, met het hele oeuvre van zanger Willy Alberti. De liedjes op deze box kunnen ons wel eens troost gaan bieden na de dramatisch verlopen kwalificatie voor het EK voetbal. Aan tafel: Willeke Alberti, Freek de Jonge, Thijs Boontjes en Charl Delemarre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Frank Snoeks aan tafel.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Kleine update, mensen.
Geen Tom Egbers maar..........................Och, hoe erg het is dat het Nederlands elftal niet aan het EK meedoet. Jammer, maar mijn zomer is er echt niet door verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Frank Snoeks aan tafel.
Olympische Spelen.Dafne Schippers.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Heerlijk voetbal kijken zonder al die in oranje uitgedoste voetballeken. Kan niet wachten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Och, hoe erg het is dat het Nederlands elftal niet aan het EK meedoet. Jammer, maar mijn zomer is er echt niet door verpest.
Olympische Spelen.Dafne Schippers.
Als het niet goed gaat ligt het altijd aan de mentaliteit, althans dat leren de deskundigen mijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Insinueert Jack dat het niet goed zit met de mentaliteit.
Die mag van mij een stuk meer grote wedstrijden gaan doenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat ze niet Jeroen Elshoff uitnodigen.
Alsof het een overlijdensadvertentie is.quote:
Die wordt ingevlogen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof het een overlijdensadvertentie is.
Waar is Tom De Molen eigenlijk?
Inderdaad. Verstandige mensen zijn voor Spanje.quote:
Ik juich voor Spanje, Denemarken en alle landen die nog nooit een EK hebben gewonnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor het Oostblok en de Balkan.
Polen en Kroatië genieten mijn grootste voorkeur. Ik juich niet voor die Belgen met hun minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik juich voor Spanje, Denemarken en alle landen die nog nooit een EK hebben gewonnen.
Verstandig. Hoe vaker de Russische hymne des te beter.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor het Oostblok en de Balkan.
Spanje, Kroatie, Denemarken, Belgie, Zweden en Polen als winnaars, IJsland en Albanie als kleine landjes. Engeland gun ik het ook wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Polen en Kroatië genieten mijn grootste voorkeur. Ik juich niet voor die Belgen met hun minderwaardigheidscomplex.
Dat moet je niet doen nee. Hij zou gewoon een goede klassieke renner zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:21 schreef Martinello het volgende:
Als ze allemaal gaan roepen dat Dumoulin een grote ronde gaat winnen kan het alleen maar tegenvallen.
Hoi Alors!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan niet al te lang naar Tom kijken want dan word ik verlegen.
Hij schrijft wel dingen op een blaadje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dumoulin is realistisch.
Matthijs
hee je bent er nogquote:
Froome op 3 minuten en Quintana op 6, niets is te gek voor TOm.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Matthijs ziet Tom al solerend Aru aftroeven in de sprint op de Mont Ventoux.
Wat een debiel figuur.
Volgens mij neem je het allemaal een beetje te serieusquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Matthijs ziet Tom al solerend Aru aftroeven in de sprint op de Mont Ventoux.
Wat een debiel figuur.
Ik ben er zeker nog.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hee je bent er nog
zie je nooit meer posten joh
Haha jij bedoelt zeker chanant.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:29 schreef OProg het volgende:
Dit was knap gênant.
Wat een kutinterview.
twitter:StanSchrijft twitterde op woensdag 14-10-2015 om 19:13:11Van Gelder: 'Fout van KNVB om Hiddink aan te stellen na Van Gaal.' Maar hij wilde wel persman worden onder Hiddink #dwdd reageer retweet
Wat zouden die mensen dan gaan doen?quote:
genoeg toeterturken hierquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit volk zien we niet deze zomer
Behalve bij de OS en Tour natuurlijk
Kringverjaardagje hier en daar ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zouden die mensen dan gaan doen?
Hier ook wel ja, dat wordt gezelligquote:
quote:
Echt he. Sowieso heb ik way liever Exit of ATPquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:36 schreef alors het volgende:
Elke Nederlandse band staat tegenwoordig op Sziget. Is gewoon een Nederlands festival volgens mij
normaal hou ik niet van smartlappen maar dat is een fantastische classic.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
dat soort muziek best mooi af en toe
quote:
Tis gewoon allemaal kut eigenlijk.quote:
Ik wilde het eigenlijk niet zelf zeggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
Iemand moet freek een klap op zijn bek geven met zijn bijdehante gedoe.
Tientje voor degene die dat doetquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
nou nou nouquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
goed dat ik het deed danquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet zelf zeggen.
Veel te volks.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:53 schreef Felagund het volgende:
Waarom lieten ze Willeke Alberti zelf niet zingen?
ik zie nu pas wat ik gisteren heb moeten missenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:00 schreef marcodej het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/347463'
Pijnlijke televisie mensen! Vooral na 1:15.
Zal Stijn ooit een keer inhoudelijk reagerenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Leona vandaag wél haar bek opentrekken tijdens een van de items?
#durftevragen
Wat is Hospitality in het Arabisch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Hebben ze ook HBO opleidingen op de hogeschool van Aleppo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |