Een Hind kopt een RPG rustig terug.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Hinds vliegen wel laag daar, hoelang nog voordat de eerste Russische helikopter tegen een RPG kopt?
De gematigden hebben het te druk met ISquote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:20 schreef firefly3 het volgende:
Ze gaan nu ipv barrelbombs met duizenden iraniers naar aleppo? De syriers zullen dit niet leuk vinden en de iraniers harde klappen geven wss.
Wss of hoop jij?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:20 schreef firefly3 het volgende:
Ze gaan nu ipv barrelbombs met duizenden iraniers naar aleppo? De syriers zullen dit niet leuk vinden en de iraniers harde klappen geven wss.
Nee ze zijn te verzwakt door de Russische bombardementen. En de strijd tegen IS.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:20 schreef firefly3 het volgende:
Dit. Na jarenlange strijd, zware verliezen, veel deserties, vechten op meerdere fronten tegelijkertijd tegen verschillende partijen en bombardementen waar je niks tegen kunt doen ga je niet redden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:50 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Nee ze zijn te verzwakt door de Russische bombardementen. En de strijd tegen IS.
Waar komt die aanname vandaan? Op een beetje tank werkt een RPG ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 02:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Een Hind kopt een RPG rustig terug.
Dat denk ik.quote:
Russia fanboysquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waar komt die aanname vandaan? Op een beetje tank werkt een RPG ook.
En het beest gaat door zonder probleemquote:
Hij gaat echt niet neer door harder/vaker allah snackbar te roepen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En het beest gaat door zonder probleem
Wow wtf ja, vliegt inderdaad rustig verderquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Schieten en hopen dat je raak schiet denk ik....mja ze hebben daar tijd zat om te oefenen wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:05 schreef vigen98 het volgende:
Wat ik me wel af vraag is hoe hebben ze die helikopter geraakt?
Hihiquote:
Met een TOW waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:05 schreef vigen98 het volgende:
Wat ik me wel af vraag is hoe hebben ze die helikopter geraakt?
Wel een hele stoere actie.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:10 schreef Richestorags het volgende:
http://www.almasdarnews.c(...)he-free-syrian-army/
Zou dit één van de redenen zijn dat het Daraa offensief gefaald is?
Vreemd, dit is geen Mi-24 maar een Mi-8 of Mi-17, meer voor troepentransport. Maar waarschijnlijk was deze ook (gedeeltelijk) bepantserd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |