Ik denk dat Wendy zo'n actie van Xander ook wel verdiend had. Het zou me niet verbazen als ze toen al aan de coke zat. Ze was in ieder geval toen al één grote weerzinwekkende phoney.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bruidegom die paar dagen voor huwelijk opbiecht dat hij is vreemd gegaan terwijl heel Nederland mee geniet? Dan zet de bruidegom zijn aanstaande bruid goed voor lul. JMO...
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)elijk-afgelast.dhtml
Mwah, voor Wendy was het op alle fronten beter dat hij het voor het huwelijk vertelde.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bruidegom die paar dagen voor huwelijk opbiecht dat hij is vreemd gegaan terwijl heel Nederland mee geniet? Dan zet de bruidegom zijn aanstaande bruid goed voor lul. JMO...
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)elijk-afgelast.dhtml
Beetje het idee dat vrouwen elkaar moeten ondersteunen kennelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:40 schreef Copycat het volgende:
Ik moest toch wel lachen om Wendy die gisteren bij Tan het moedergevoel erbij haalde.
"Hoe kon die hoofdredactrice van Quote dat doen? Zij is toch ook moeder? En zwanger nota bene."
Wat een redenatie.
Nou haat is een groot woord.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:44 schreef computergirl het volgende:
Wat een Wendyhaat in dit topic zeg. Je hoeft toch niet naar haar programma's te kijken als haar oogopslag of haar gewicht je niet aanstaat?
Moeders vooral...quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:47 schreef Deckard het volgende:
[..]
Beetje het idee dat vrouwen elkaar moeten ondersteunen kennelijk.
Hee, er zit een knop op die TV...quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou haat is een groot woord.
Maar geweldig vind ik haar niet. Altijd die zelfde blik en dat medelijden.
Was een beetje een overkill aan Wendy op de buis, hetzelfde heb ik nu met Chantal Janssen en die Jandino.
Ook Jeroen van Koningsburgge en Guus Meeuwis komen me de neus uit...
Ik vind haar de verpersoonlijking van wat er niet deugt aan een relatief grote groep presentatrices in Hilversum. Het zijn er meer, maar Wendy van Dijk is (samen met Linda de Mol) wel de 'frontvrouw 'van deze groep: compleet losgeslagen van de realiteit en laten zien hoe schitterend je er uit ziet en goed voor de wereld bent. Ik vind dit gewoon vreselijk nep, walgelijk en ik kan het dan wel begrijpen dat je de coke induikt om in deze droomwereld te blijven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:44 schreef computergirl het volgende:
Wat een Wendyhaat in dit topic zeg. Je hoeft toch niet naar haar programma's te kijken als haar oogopslag of haar gewicht je niet aanstaat?
Ze wil als 'hardwerkende' vrouw neergezet worden. Een slag vrouwen hebben met het feministische prietpraat ook vaak het idee dat ze elkaar juist moeten ondersteunen in de mannenwereld. En dus dingen onder het tapijt moeten schuiven. Dat soort type 'feministen' zijn vooral walgelijk, want dan heb je het niet begrepen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeders vooral...
Maar vrouwen geven uit een of andere competitiedrang vaak al op elkaar af, en bij moeders is het helemaal erg, je maakt immers nooit de juiste keuze qua zorg, en opvoeden doe je al helemaal verkeerd, en vooral andere moeders hebben daar een oordeel over.
Ja, werkt goed hier!quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, er zit een knop op die TV...
Minder RTL kijken helpt ook al.
Precies! Het erge is nog dat ze invloed uitoefenen op veel andere vrouwen in de leeftijdscategorie pakweg 30-40 jaar, die in feite diep ongelukkig is, maar voor de bühne een al dan niet extreem mooi zinvol en nuttig leven proberen hoog te houden. Kijk maar op Facebook of OUD.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze wil als 'hardwerkende' vrouw neergezet worden. Een slag vrouwen hebben met het feministische prietpraat ook vaak het idee dat ze elkaar juist moeten ondersteunen in de mannenwereld. En dus dingen onder het tapijt moeten schuiven. Dat soort type 'feministen' zijn vooral walgelijk, want dan heb je het niet begrepen.
Feministen zijn vaak juist het ergst qua elkaar afbranden, die steunen een ander niet omdat ze vrouw (met kinderen) is, maar zoeken daarin juist de kansen de ander te overtroeven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze wil als 'hardwerkende' vrouw neergezet worden. Een slag vrouwen hebben met het feministische prietpraat ook vaak het idee dat ze elkaar juist moeten ondersteunen in de mannenwereld. En dus dingen onder het tapijt moeten schuiven. Dat soort type 'feministen' zijn vooral walgelijk, want dan heb je het niet begrepen.
Nee hoor ik had 't tegen Copycat😊quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie is Cc? Copycat?
edit:
o snap hem... Cctje lijkt een beetje op Ootje
Minder snuiven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook Jeroen van Koningsburgge en Guus Meeuwis komen me de neus uit...
Wendy kan het ook niet helpen dat ze een actueel gespreksonderwerp is, hoewel een tv-baantje natuurlijk vaak een bepaalde exposure met zich meebrengt, en dat komt Wendy doorgaans prima uit. Nu even iets minderquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:44 schreef computergirl het volgende:
Wendy is inderdaad geen Linda-type, daar mist ze nu net de finesse voor...quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:36 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Wendy kan het ook niet helpen dat ze een actueel gespreksonderwerp is, hoewel een tv-baantje natuurlijk vaak een bepaalde exposure met zich meebrengt, en dat komt Wendy doorgaans prima uit. Nu even iets minder![]()
Ik kijk zelden naar programma's met Wendy, maar mijn kinderen zaten net naar de herhaling van the voice te kijken, en toen ik zei: "Hé, daar is Wendy!" riepen ze in koor: "Die zit aan de coke."![]()
Niet zo leuk voor Wendy natuurlijk. Maar juist omdát het Wendy is - het ideale buurmeisje met de stralende lach en de immer oprechte inborst - is het eigenlijk ongelooflijk leuk.
Want er klopt gewoon iets niet aan Wendy. Dat is ook logisch, ze wordt 'in de markt gezet' als een perfect en kreukloos product, omdat tv-kijkers het fijn vinden om te weten waar ze aan toe zijn, maar buiten haar tv-werk is dat imago natuurlijk een blok aan haar been. Daarom heeft ze zichzelf in haar voet geschoten met dat 'Wendy'-blad. Dat deed Linda de Mol dan toch slimmer; die wilde in haar tijdschrift juist breken met dat perfecte imago en dat is haar ook gelukt. Wendy is gewoon een domme Linda
Ooo dat moet ik even gaan bekijken, dat Tan-interviewquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:40 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, dat blad. Dat was ook zo mooi bij Tan. Want volgens Wendy kon het wel eens zo zijn dat Quote haar uit een soort concurrentiestrijd te grazen wilde nemen, nu zij ook een zeer succesvol bladenmaker is geworden.
Zelfoverschatting door de coke?
Is dat blad nog steeds te koop dan, ik dacht dat het maar 2 keer was uitgegeven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:40 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, dat blad. Dat was ook zo mooi bij Tan. Want volgens Wendy kon het wel eens zo zijn dat Quote haar uit een soort concurrentiestrijd te grazen wilde nemen, nu zij ook een zeer succesvol bladenmaker is geworden.
Dunno Maar ze zei het.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Is dat blad nog steeds te koop dan, ik dacht dat het maar 2 keer was uitgegeven.
Dat coke gebruik is geen feit hè? Als ik een hekel hebt aan waar jij voor staat kan ik toch ook geen roddels de wereld insturen dat jij geilt op kleine kinderen? Of zou je dat ok vinden?quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind haar de verpersoonlijking van wat er niet deugt aan een relatief grote groep presentatrices in Hilversum. Het zijn er meer, maar Wendy van Dijk is (samen met Linda de Mol) wel de 'frontvrouw 'van deze groep: compleet losgeslagen van de realiteit en laten zien hoe schitterend je er uit ziet en goed voor de wereld bent. Ik vind dit gewoon vreselijk nep, walgelijk en ik kan het dan wel begrijpen dat je de coke induikt om in deze droomwereld te blijven.
Ze neemt wel een mega risico door haar optreden bij Tan, ze zette zichzelf neer als dé perfecte kruising tussen moeder theresa en de maagd maria. Dat kan alleen maar mis gaan.Ik kan me journalisten voorstellen die denken 'oh ja, toch maar even dieper gaan spitten'quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:40 schreef Copycat het volgende:
Dit stoorde mij ook. Hij had gewoon moeten beginnen met de vraag 'Gebruik je coke?'.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, en Umberto had door moeten vragen gisteravond
Komt volgens mij een paar keer per jaar uit, heel exclusief hè?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is dat blad nog steeds te koop dan, ik dacht dat het maar 2 keer was uitgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |