En als ze het niet zijn, dan zijn ze 't wel geweest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:45 schreef aloa het volgende:
Er zitten zoveel BNers aan de coke. Niks nieuws toch?
Het zijn net echte (doodnormale) mensenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
En als ze het niet zijn, dan zijn ze 't wel geweest.
Kennelijk is het nogal een zwaar leven met veel verleidingen (en zwakke zieltjes).
Nee verwacht ik ook niet van haar met twee kinderen ! Als dat zo zou zijn. Sta ik verbaasd dat ze coke gebruikt.Dat verwacht en zie je haar niet doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:47 schreef Roberta_J het volgende:
Nee, vind ik echt niks voor haar. Dus dan is het ook niet zo.
Niet voor niets een voormalig showballet meisje...dacht ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Blijf het een iel en eng wijf vinden.
Erg bitcherig als de camera uit staat.
Gemeengoed onder BN-ers dus waarom niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee verwacht ik ook niet van haar met twee kinderen ! Als dat zo zou zijn. Sta ik verbaasd dat ze coke gebruikt.Dat verwacht en zie je haar niet doen.
waarom niet, kapot veel mensen snuiven met in de entertainment voorop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee verwacht ik ook niet van haar met twee kinderen ! Als dat zo zou zijn. Sta ik verbaasd dat ze coke gebruikt.Dat verwacht en zie je haar niet doen.
Omdat ze kinderen heeft? Beetje naief Haaibaaikequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wendy gaat naar de rechtbank zeiden ze bij shownieuws en gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:55 schreef TUFKAL het volgende:
Gemeengoed onder BN-ers dus waarom niet?
twitter:vanessabontje twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 13:36:33'@Quotenet levert doorgaans doortimmerde artikelen', 'werpt' advoc tegen. 'Onderaan rubriek staat dat het niet serieus genomen moet worden' reageer retweet
twitter:vanessabontje twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 13:39:41'Andere media hebben het artikel over @Wendy_Ushi in @Quotenet, zonder de knipoog waarmee het is geschreven, geïnterpreteerd' reageer retweet
twitter:vanessabontje twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 13:45:18'@blendle heeft de disclaimer van de rubriek AchterQlap ('dit moet u niet geloven') niet meeverspreid. @Quotenet treft geen blaam' reageer retweet
twitter:vanessabontje twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 13:47:44'Gerucht over cocaïnegebruik van @Wendy_Ushi gaat al jaren', zegt advocaat van @Quotenet. Verwijst daarbij naar diverse internetpublicaties reageer retweet
twitter:vanessabontje twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 13:49:42Het lijkt haast wel alsof advocaat @Quotenet @Wendy_Ushi aanraadt er gewoon 'open' over te zijn. reageer retweet
twitter:markkoster twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 13:21:14Hellingman noemt Fok 'afvoerputje' van internet. Daar stond eerder gerucht ook over cookiegebruik. #wendyvsquote reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:52 schreef icloud het volgende:
twitter:markkoster twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 13:21:14Hellingman noemt Fok 'afvoerputje' van internet. Daar stond eerder gerucht ook over cookiegebruik. #wendyvsquote reageer retweet
Want mensen met kinderen snuiven niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Coke en cookies gaan toch helemaal niet lekker samen?quote:
Ah een insider! Vertel. ..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:47 schreef Roberta_J het volgende:
Nee, vind ik echt niks voor haar. Dus dan is het ook niet zo.
Ah, zie topic in OP.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:52 schreef icloud het volgende:
twitter:ADshownieuws twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 14:38:52Quote pakt Wendy van Dijk hard aan in de rechtbank. 'Ze verstopte coke in haar onderbroek' http://t.co/UI9T4xbelZ http://t.co/XEF9pC2MR3 reageer retweet
Waarom?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:11 schreef Copycat het volgende:
Ik durf er verder mijn hand voor in het vuur te steken dat deze roddel op waarheid berust.
Maar toch niet verrassend? Die gast heeft coke hier! all over his face.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:56 schreef iBenny het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)caine-in-onderbroek/
Hebben we een nieuwe gate?!
Ik vind het eigenlijk veel interessanter dat Erland heeft meegedaan
Maar ik begrijp die link met Gordon nu helemaal en Erland heeft gewoon wat douane-mensen omgekocht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar toch niet verrassend? Die gast heeft coke hier! all over his face.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |