Zo klink je ookquote:Op woensdag 14 oktober 2015 05:24 schreef Cassandra87 het volgende:
....
Ik ben verliefd. Wat een nacht. Kan mijzelf niet oprichten dus mijn man moet ik steeds wakker maken. Baby vind ik vet onwennig maar mijn man weet precies wat de baby wil![]()
inmiddels gaat het aanleggen goed maar G. Is bij de wisseling van de borst in slaap gesukkeld hihi. Dan maar even op de arm slapen en na een schone luier de andere borst
Hangt er vanaf hoe lang je moet blijven... Als je meteen weer naar huis mag is 1 van elk wel genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:26 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd Sara!goed dat je zo positief kan terugkijken op een heftige dag! Nu bijkomen en genieten!
En Cassandra, wat fijn dat je man de kleine zo goed aanvoelt!
Dames, vraagje: als er in mijn ziekenhuistas een eerste pakje maat 50 én een pakje maat 56 zit, is dat dan genoeg? Of moet je 2 pakjes van elke maat meenemen?
Ja dat weet ik ook niet. Ik ga uit van meteen of de volgende dag.. Ik pak nog wel een 50/56 pakje extra in.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:32 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je moet blijven... Als je meteen weer naar huis mag is 1 van elk wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |