Nee ik was/ben een beetje in de veronderstelling dat 't bij de termijn hoort. Doe wel oefeningen die soms wat verlichting geven, maar om nou de hele nacht te gaan zitten kwispelenquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
Nou Bloesem dat klinkt echt heel ellendig
Heb je daar wel fysio oid voor?
Een ECHTE. Niet zo'n "och-best-okay-radler-nulprocent-afwassopje"quote:Ohh dat biertje he Sara
Wat is dit voor mysterieuze praat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:20 schreef Sara82 het volgende:
Nou snotverdekak, ik ben al uren een regendansje aan het doen. Lekker dan als die krengen nog kunnen afzakken.
Jemig al 4cm! Wat lekkerrrrrquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Vliezen zijn gebroken, ik zat vanochtend al op bijna vier cm
Gisteren mocht ik kiezen voor een inleiding, Was niet noodzakelijk maar de situatie zou niet veranderen dus toch voor inleiding gekozen. Was even bang dat ik egoïstisch Was maar blijkbaar Was mijn lichaam en de baby er al klaar voor. Ik Had een hele goede uitgangspositie volgens de verloskundige
Ja goeie vraag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:46 schreef pinquit het volgende:
[..]
Wat is dit voor mysterieuze praat?
Die krengen zijn weeen. En hopelijk geen voorweeen. ( dat ze weer wegzakken zeg maar)quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:46 schreef pinquit het volgende:
[..]
Wat is dit voor mysterieuze praat?
Potverdrie ik las heel even dat je baby in aantocht was! Hahaha dat was schrikken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:19 schreef silliegirl het volgende:
Baby's in aantocht! Zet 'm op dames!![]()
![]()
![]()
Ik heb buikpijn. Volgens mij ligt baby op mn darmen ofzo.
Oh en wisseldag! 37 weken vandaag!
Haha nee, nog niet hoor! Al zou het mogen vanaf vandaag, dan ist geen te vroeg kindje meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:26 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Potverdrie ik las heel even dat je baby in aantocht was! Hahaha dat was schrikken!
37 wekenToch een mijlpaal! Hier 34 weken vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |