quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:15 schreef YUR het volgende:
Da's wel een leuk item voor het topic: Wat zijn je 3 tofste hardloopfoto's en waarom?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OliebollencrossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oliebollenloop 2014 het moment waar ik vond dat het wel even anders moest en wat serieuzer ben gaan trainen.
Meteen even terug gekeken: vergeleken met 2 jaar geleden (vredesloop) loop ik bijna 10 minuten sneller op de 10km![]()
Waar je op drie verschillende plekken tijdens zo'n rondje dood gaat en dat rondje dan nog drie keer mag lopen. Je hebt het toen waarschijnlijk niet koud gehad![]()
3 plekken ja, de eerste heuvel, de zandbak en het modderpadquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:09 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Oliebollencross![]()
Waar je op drie verschillende plekken tijdens zo'n rondje dood gaat en dat rondje dan nog drie keer mag lopen. Je hebt het toen waarschijnlijk niet koud gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 2, mooie actiefoto tijdens de Koning van Spanje Trail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 3, gewoon nog altijd omdat hij zoveel plezier uitstraalt!In een volle sprint. En mijn vriendin staat er ook op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nummers 1 en 2 waren voor mij al heel duidelijk. Nummer 3 was best lastig kiezen, zoveel gave foto's van erg mooie momenten. Maar het belangrijkste in lopen is natuurlijk nog altijd het plezier wat je er mee hebt, vandaar deze keuze.
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Ok, omdat het moet van YUR..![]()
Mijn nummer 1, spreekt voor zich natuurlijk. Eiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 2, mooie actiefoto tijdens de Koning van Spanje Trail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 3, gewoon nog altijd omdat hij zoveel plezier uitstraalt!In een volle sprint. En mijn vriendin staat er ook op.
Geweldige foto's!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nummers 1 en 2 waren voor mij al heel duidelijk. Nummer 3 was best lastig kiezen, zoveel gave foto's van erg mooie momenten. Maar het belangrijkste in lopen is natuurlijk nog altijd het plezier wat je er mee hebt, vandaar deze keuze.
![]()
Ik denk dat ik er ook uit ben...Is inderdaad nog best lastig! Ik gebruik de Eiger niet eensEn ook de heelclick-finish niet
F means you're fucked![]()
Ik heb niet eens 3 hardloopfoto's, dus ik bewaar deze voor ooit een keer.
Ik zie wel weer toffe foto's voorbij komen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:24 schreef YUR het volgende:
Ik denk dat ik er ook uit ben...Is inderdaad nog best lastig! Ik gebruik de Eiger niet eensEn ook de heelclick-finish niet
Night trail foto?
![]()
https://lh3.googleusercon(...)42/DSC08909-PANO.jpgquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb niet eens 3 hardloopfoto's, dus ik bewaar deze voor ooit een keer.
Ik zie wel weer toffe foto's voorbij komen
En deze mooie 5-in-1 foto dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En ik zag ook al een mooie uit Groningen voorbij komen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://lh3.googleusercon(...)42/DSC08909-PANO.jpg
En deze mooie 5-in-1 foto dan?![]()
Ohjaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://lh3.googleusercon(...)42/DSC08909-PANO.jpg
En deze mooie 5-in-1 foto dan?daar mis ik wel 2 keer een voet.
Dan weet je meer dan ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:35 schreef pijll het volgende:
[..]
En ik zag ook al een mooie uit Groningen voorbij komen...
Nou, dan kan ik ook niet achterblijven. Verslag is wel vrij lang geworden:SPOILER: Verslag marathon EindhovenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: heel zwaar, maar erg genoten van de marathon zelf en de mensen langs het parcours. https://www.endomondo.com/users/5539573/workouts/616757990![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Details..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohjadaar mis ik wel 2 keer een voet.
[..]
Dan weet je meer dan ikZe staan ook nog alle 5 in dat album, daar heb je wel 2 voeten maar zit er weer een duim van mij voor. Ik ga maar geen hardloopfotograaf worden. Maar goed.. nog genoeg evenementen om mooiere te verzamelen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
O, was jij dat niet op facebook? Even checken...quote:
Ah, dat was na de finish... Had ik het toch bijna goed onthouden.![]()
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef pijll het volgende:
[..]
O, was jij dat niet op facebook? Even checken...
Ah, dat was na de finish... Had ik het toch bijna goed onthouden.
Het is een leuke manier om in een groter bedrijf wat vrijblijvend te netwerken idd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:00 schreef Mr.B. het volgende:
Een goed idee om je eigen wedstrijden te organiseren (..)Yep, dat moet volgend jaar maar anders.quote:Al vind ik die openstaande brug dan toch een minpuntje voor de organisatie (..)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:38 schreef thelaudprince het volgende:
Thelaudprincess heeft gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede foto's!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:38 schreef Voccar het volgende:
Nou, dan kan ik ook niet achterblijven. Verslag is wel vrij lang geworden:Nogmaals, super gedaan! Tof verslag ook, mooi dat je op het eind zelfs nog iets kon versnellen!SPOILER: Verslag marathon EindhovenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: heel zwaar, maar erg genoten van de marathon zelf en de mensen langs het parcours. https://www.endomondo.com/users/5539573/workouts/616757990![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies. Tijd zat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Details..Ze staan ook nog alle 5 in dat album, daar heb je wel 2 voeten maar zit er weer een duim van mij voor. Ik ga maar geen hardloopfotograaf worden. Maar goed.. nog genoeg evenementen om mooiere te verzamelen!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: