Oh ik vind er echt hele coole tussen zitten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:01 schreef thelaudprince het volgende:
Foto's van Eindhoven zijn nou niet echt gemaakt door topfotografen![]()
Die is zeker cool ja !quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ik vind er echt hele coole tussen zitten!
Jammer genoeg geen foto van het echte finishmoment..
[ afbeelding ]
Mooi! Je zou niet zeggen dat je hier een marathon hebt gelopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ik vind er echt hele coole tussen zitten!
Jammer genoeg geen foto van het echte finishmoment..
[ afbeelding ]
Ja het is km 40 of zo!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:12 schreef pijll het volgende:
[..]
Mooi! Je zou niet zeggen dat je hier een marathon hebt gelopen.
Duitse fotografen zijn traag
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:15 schreef YUR het volgende:
Da's wel een leuk item voor het topic: Wat zijn je 3 tofste hardloopfoto's en waarom?
| 1 2 | [b]17 april 2016 - [url=http://cascaderun.nl/nl/]Cascaderun (Hoogeveen)[/url][/b] [*] DeLuna - 10EM |
Zou je mij in de OP kunnen zetten?quote:
Staat erin als het goed is ;-)quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Zou je mij in de OP kunnen zetten?
Ik zag dat hij wel is blijven lopen en met name korte stukjes. Hielp dat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, dat had Wolve ook....dat heeft een aardig tijdje geduurd...
vooruitquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:15 schreef YUR het volgende:
Da's wel een leuk item voor het topic: Wat zijn je 3 tofste hardloopfoto's en waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oliebollenloop 2014 het moment waar ik vond dat het wel even anders moest en wat serieuzer ben gaan trainen.
Meteen even terug gekeken: vergeleken met 2 jaar geleden (vredesloop) loop ik bijna 10 minuten sneller op de 10km
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Eerst een tijd complete rust... maandje ofzo, daarna weer opbouwen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik zag dat hij wel is blijven lopen en met name korte stukjes. Hielp dat?
die knip je er toch gewoon vanaf (digitaal)?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Het hele fotodownloadpakket is wel 4x zo goedkoop als bij Amsterdam, en de foto's zijn beter! Dat scheelt wel. Ik vraag me alleen af of er dan overal ook dat blauwe stukje opstaat, dat is nogal onhandig als je ze wil afdrukken of zo.
Nouja die ene gratis download is in ieder geval leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |