800 miljoen op het veld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:31 schreef borisz het volgende:
United - City... nominatie voor saaiste duel van het seizoen.
Resulteerde in een potje schaken met nauwelijks kansen.quote:
Ik hoorde het. Voor mij geen betaalzenders.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Resulteerde in een potje schaken met nauwelijks kansen.
Heb seizoenskaart voor Fox Sports Go. 150e voor een seizoen en met de Chromecast kan ik het dan op de TV streamen. Goedkoper dan iedere maand 25e betalen. Oke beeld is dan geen HD, maar kan er mee door.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Voor mij geen betaalzenders.
zeker weten.Erg leuk de Klassieker nu weer eens een Topper is. Feyenoord speelde erg overtuigend vandaag, worden twee zware kluiven voor ons.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef borisz het volgende:
Drie punten ophalen in Arnhem. Dat was een tijdje geleden.
Zeer fijne zege van Ajax
Livetv.sxquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb seizoenskaart voor Fox Sports Go. 150e voor een seizoen en met de Chromecast kan ik het dan op de TV streamen. Goedkoper dan iedere maand 25e betalen. Oke beeld is dan geen HD, maar kan er mee door.
Vandaag 1100 mensen bij de uitvaart. Grote Aula van Westerveld was te klein .quote:
En daar zal het echt niet bij blijven...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:45 schreef borisz het volgende:
En dat was bewindspersoon 5 die voortijdig vertrok.
wie verwacht je nog meer?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En daar zal het echt niet bij blijven...
Niemand in het bijzonder, maar er zal vast weer binnenkort ergens een relletje ontstaan..quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik baal van een verliespartij van Ajax..
Ja ik heb een grotere hekel aan het Kuip-publiek dan aan dat van de ArenA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |