quote:Op donderdag 5 november 2015 18:55 schreef borisz het volgende:
[..]
En de teller gaat verder naar beneden. Schijndel, Sint-Oedenrode en Veghel fuseren per 1/1/17.
In 2018 zullen er wrs in Friesland en Groningen nog herindelingen plaats hebben.
Ik zou er ook naar uitkijkenquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:55 schreef borisz het volgende:
Nog een uurtje.
Vanavond naar Telstarrrrrrrrrrrrr
quote:
1-1. Matige wedstrijd We waren met een paar collega's van werk. Dat was leuk en uiteindelijk pas 2u thuisquote:
Volendam heeft aardig ingeleverd tov de eerste periodequote:
Ja. Volendam kwam nauwelijks door de verdediging van Telstar heen. Telstar ging countervoetbalspelen en dat was één keer succesvol. Volendam werd nooit echt gevaarlijk en via een strafschop vlak voor rust werd het 1-1.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volendam heeft aardig ingeleverd tov de eerste periode
mooi, als Volendam maar nooit meer promoveertquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Volendam kwam nauwelijks door de verdediging van Telstar heen. Telstar ging countervoetbalspelen en dat was één keer succesvol. Volendam werd nooit echt gevaarlijk en via een strafschop vlak voor rust werd het 1-1.
da's kutquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:38 schreef Againzender het volgende:
en daar is de migraine weer...
weer een weekend naar de tyfus
nogal.quote:
is t wat of is het voor het Van Nieuwkerk en Blokhuis-feestje?quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
nogal.
kijk nog ff de nacht van de popmuziek. Morgenochtend maar een flink ontbijt maken voor haar, hopen dat dat helpt.
Blokhuis heeft de overhand voorlopig. En Pulp nuquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t wat of is het voor het Van Nieuwkerk en Blokhuis-feestje?
Pulp is wel leuk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Blokhuis heeft de overhand voorlopig. En Pulp nu
quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:06 schreef Againzender het volgende:
En Leo Blokhuis is zo'n geweldige liefhebber. Heb met hem gesproken na een bedrijfsding in het Concertgebouw. Echt, daar kan ik de hele nacht mee praten. Wat een passie, en kennis,
maar z kan ook heel mooi zingenquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat zeker, ik kan trouwens de hele nacht dingen doen met zijn vrouw
zeker, ben een keer naar de theatershow van hunnie samen geweestquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar z kan ook heel mooi zingen
quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:20 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag nog Stenders aan de telefoon gehad. Ikstuurde een bericht om te voorkomen dat Fast Car gedraaid zou worden, en even gezegd dat ik de CD niet wilde hebben
en zoals Stenders dat doet gewoon on air, en dan speel ik het wel ff mee. Ik was ondertussen met Marc en Roel bladeren aan het verwijderen naast ons huis in het park.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
en zoals Stenders dat doet gewoon on air, en dan speel ik het wel ff mee. Ik was ondertussen met Marc en Roel bladeren aan het verwijderen naast ons huis in het park.
Marc: ben je nou weer op de radioBij Gerard of Michiel?
Axel probeerde al eens de telefoon uit mijn handen te trekken toen ik Ekdom aan de lijn had, maar toen was hij 1 .quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel probeerde al eens de telefoon uit mijn handen te trekken toen ik Ekdom aan de lijn had, maar toen was hij 1 .
En Axel heeft al eens papa gezegd tegen Veenstra.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
en zoals Stenders dat doet gewoon on air, en dan speel ik het wel ff mee. Ik was ondertussen met Marc en Roel bladeren aan het verwijderen naast ons huis in het park.
Marc: ben je nou weer op de radioBij Gerard of Michiel?
quote:Op zondag 8 november 2015 11:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag proberen uit bed te blijven.
goh, dat is al tijden zoquote:
nou, die zal spannend zijnquote:
lucky weerquote:
what else is new... mazzeltje met dit punt.quote:
met de juiste zalf zijn de symptonen zo weg idd.quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 17:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
met de juiste zalf zijn de symptonen zo weg idd.
waarom dat dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |