abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:03:35 #81
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156876306
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:28 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik ben veeleisend ja. Ik ben gelukkig in mijn eentje en geef dat alleen op voor iemand die echt leuk is en bij me past. En er is zo veel aanbod dat ik alle gelegenheid heb om zo kritisch te zijn.

Ik kan wel tegen TS zeggen 'open gewoon 130 chats met hoi' maar ik weet uit mijn omgeving dat veel vrouwen net zo kritisch zijn en ook zo veel reacties krijgen, dus dat gaat hem niet helpen. Hij kan zich er maar beter bewust van zijn dat vrouwen zich in de luxepositie bevinden hoge eisen te kunnen stellen.
Draai dit om TS, praat vanuit de positie dat vrouwen jou moeten willen (dan bedoel ik geen arrogante houding). Doe een beetje alsof je haar keurt, zeg dat ze ergens punten mee scoort, en met een beetje sarcastische ondertoon dat ze je al bijna mee op date mag vragen

Succes gegarandeerd
pi_156877553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:50 schreef thenxero het volgende:

[..]

Ik vind dat je een hard en kil karakter hebt. Je hebt een bitchy imago weten neer te zetten.

Maar, hoi.
Als je bedoelt dat ik geen afhankelijk en onzeker meisje ben dat voor iedere man plat gaat, dan heb je gelijk. Als je dat bedreigend vindt, moeten we maar niet trouwen. Kusjes!

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:00 schreef Slip het volgende:

[..]

tot ze over de 30 zijn en ....
Ben ik al.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:05:59 #83
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156877646
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan? Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, valt verder ook niks aan "goed te lullen". Werkt andersom (weinig mannen in een omgeving met veel vrouwen) net zo goed, overigens.
Wat een bullshit.

Wat is er niet mis met vrouwen die helemaal niks hoeven te doen, alles geregeld krijgen en mannen die alles doen en afhankelijk zijn of je wel aan haar eisen pakket doet. Daarnaast dit ook nog als vanzelfsprekend vinden.

Wanneer zijn er ooit meer vrouwen dan mannen? Het boeit daarnaast ook totaal niet, dan nog moet jij als enige actie ondernemen en als nog moet je voldoen aan haar eisen pakket.

Zo niet, kun je alle actie ondernemen wat je wil, als jij niet aan hun droomvent eisen voldoet, kom je nooit een stap verder.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:08:19 #84
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156877695
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:01 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat ik geen afhankelijk en onzeker meisje ben dat voor iedere man plat gaat, dan heb je gelijk. Als je dat bedreigend vindt, moeten we maar niet trouwen. Kusjes!

[..]

Ben ik al.
Geen reactie?

Mooi uit geluld dus. :') _O-
pi_156877782
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:05 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Wat is er niet mis met vrouwen die helemaal niks hoeven te doen, alles geregeld krijgen en mannen die alles doen en afhankelijk zijn of je wel aan haar eisen pakket doet. Daarnaast dit ook nog als vanzelfsprekend vinden.
Het is nu een keer de natuur dat vrouwen de selectie toepassen. Doe je weinig aan. Alles geregeld krijgen vat ik niet helemaal, als je bedoelt dat ze dat van mannen krijgen dan is dat gewoon een vrije keus. Het staat je geheel vrij om daar niet aan mee te doen.
quote:
Wanneer zijn er ooit meer vrouwen dan mannen? Het boeit daarnaast ook totaal niet, dan nog moet jij als enige actie ondernemen en als nog moet je voldoen aan haar eisen pakket.
Geografisch: Landen als Rusland en Oekraine.
Historisch: Vroeger tijden, waarin mannen bij bosjes stierven tijdens hun werkzaamheden. In het bijzonder oorlogstijden.
quote:
Zo niet, kun je alle actie ondernemen wat je wil, als jij niet aan hun droomvent eisen voldoet, kom je nooit een stap verder.
Dat ligt dus geheel aan de markt, er zijn wel degelijk plaatsen waar de markt een stuk gunstiger is.
pi_156877795
quote:

[..]

Wat een bullshit.

Wie zegt dat vrouwen die eisen stellen niks hoeven te doen en alles krijgen? Uiteindelijk komt een relatie van twee kanten.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_156877951
Hey CRW,

Misschien ben je bekend met het fenomeen FA? Er is best een grote subcommunity op Reddit te vinden. Beetje melodramatisch naar mijn smaak, maar wellicht herken je je hierin?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sturmic op 16-10-2015 16:22:50 (typo) ]
pi_156878181
quote:

[..]

Wat een bullshit.
Aldus dé expert op het gebied van vrouwen :')
quote:
Je bent niet "afhankelijk" als het goed is. Soms lukt het wel, soms lukt het niet, maar afhankelijk ben je alleen als je alles af laat hangen van haar. Oftewel: groei ballen.
quote:
Wanneer zijn er ooit meer vrouwen dan mannen?
Dansles, yoga, hardlopen, studie Psychologie etc. etc. etc. Is echt niet zo moeilijk te verzinnen hoor..
quote:
Het boeit daarnaast ook totaal niet, dan nog moet jij als enige actie ondernemen en als nog moet je voldoen aan haar eisen pakket.
En zij niet aan de jouwe? Je komt bijzonder wanhopig over, ik zie echt geen enkele vorm van eigenwaarde. Zorg daar eerst maar eens voor.
quote:
Bij haar niet nee. Niks van aantrekken en op naar de volgende.

Maar serieus. Jij bent "boos" op alle vrouwen omdat het niet ee-heer-lijk is dat jij ál het "werk" moet doen. Denk je daar ook maar íets mee te bereiken?
pi_156878829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:35 schreef DonJames het volgende:
En zij niet aan de jouwe? Je komt bijzonder wanhopig over, ik zie echt geen enkele vorm van eigenwaarde. Zorg daar eerst maar eens voor.

Niet alleen wanhopig, maar ook door en door verbitterd.
pi_156878976
Er zijn overigens heus wel vrouwen die het initiatief nemen. Ik deed het vroeger ook, maar mijn ervaringen zijn er (achteraf) niet al te best mee. :')
pi_156879123
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Er zijn overigens heus wel vrouwen die het initiatief nemen. Ik deed het vroeger ook, maar mijn ervaringen zijn er (achteraf) niet al te best mee. :')
Ja, maar bar weinig. Sowieso moet je niet uitgaan van het initiatief van een ander.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156879126
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:23 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik date via paiq. Die doen niet aan profielen. Je kunt een nieuwe match aanvragen en dan word je aan de hand van een lange vragenlijst gekoppeld aan iemand die bij je zou passen. Maar dat maakt het alleen wel nog lastiger om op een originele manier het gesprek te beginnen.

En sorry, maar 1 of 2 dates per week als man lijkt me sterk. En al helemaal zonder profielfoto kun je het gewoon vergeten. Of er moet de laatste paar jaar heel veel veranderd zijn op de datingmarkt...
1 of 2 dates per week kan prima, helemaal icm Tinder
pi_156879191
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik deed het vroeger ook, maar mijn ervaringen zijn er (achteraf) niet al te best mee.
Trouwens, hoeveel heb je het gedaan dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:37:06 #94
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156879288
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:12 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wie zegt dat vrouwen die eisen stellen niks hoeven te doen en alles krijgen? Uiteindelijk komt een relatie van twee kanten.
Wtf heeft een relatie te maken, met actie ondernemen, geen date kunnen krijgen en zeer zeker geen relatie?

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:35 schreef DonJames het volgende:
Aldus dé expert op het gebied van vrouwen :')
Ja, ik ben al zo lang bezig, dat je mij wel bijna als expert zou kunnen beschouwen.
quote:
Je bent niet "afhankelijk" als het goed is. Soms lukt het wel, soms lukt het niet, maar afhankelijk ben je alleen als je alles af laat hangen van haar. Oftewel: groei ballen.

Nee, je hebt ook dat het helemaal nooit lukt, maar dat is waarschijnlijk niet cliché genoeg hé.
quote:
Dansles, yoga, hardlopen, studie Psychologie etc. etc. etc. Is echt niet zo moeilijk te verzinnen hoor..

Dus? Bijna geen vrouw die actie onderneemt, waar dan ook.
quote:

Eisen zijn alleen relevant, als jij diegene bent, die word aangesproken. Iets wat een vrouw bij een man dus bijna nooit doet.

quote:
Bij haar niet nee. Niks van aantrekken en op naar de volgende.
Been there, done that.

Om vervolgens weer hetzelfde mee te maken. Keer op keer op keer.
quote:
Maar serieus. Jij bent "boos" op alle vrouwen omdat het niet ee-heer-lijk is dat jij ál het "werk" moet doen. Denk je daar ook maar íets mee te bereiken?
Nee, het feit dat je als man, genoeg actie onderneemt, maar geen enkele stap verder komt, omdat je niet voldoet aan hun droomvent eisen.

Ik schiet al 10 jaar niet op en ik ben echt geen freak of lelijkerd. Dat dit zich na zo'n lange tijd, uit in frustratie, begrijp / zie je blijkbaar niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Niet alleen wanhopig, maar ook door en door verbitterd.
Wanhopig ben ik niet maar verbitterd ben ik wel en terecht.

Als je zo eenzijdig je leven moet blijven ervaren, dan is dat geen leven.
pi_156879317
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Trouwens, hoeveel heb je het gedaan dan?
Twee keer. Met allebei een relatie gehad en in die relaties zelf kwam het initiatief eigenlijk ook vrijwel alleen van mijn kant. Maar goed, daar hebben we ook weer van geleerd.
pi_156879340
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Twee keer. Met allebei een relatie gehad en in die relaties zelf kwam het initiatief eigenlijk ook vrijwel alleen van mijn kant. Maar goed, daar hebben we ook weer van geleerd.
Jezus.

Als je het twee keer hebt gedaan. Dan kun je niet zeggen dat je vroeger ook initiatief nam. C'mon, 2x stelt niks voor.
pi_156879442
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jezus.

Als je het twee keer hebt gedaan. Dan kun je niet zeggen dat je vroeger ook initiatief nam. C'mon, 2x stelt niks voor.
Waarom niet?
pi_156879546
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Waarom niet?
Overigens onderstreep je trouwens wel zijn punt wat betreft slagingskansen van het benaderen. 2 uit 2
pi_156879645
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:47 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat gemiddelde vent op een gemiddelde stapavond al over je record heen zit.
pi_156879720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat gemiddelde vent op een gemiddelde stapavond al over je record heen zit.
Oké, dan niet.
pi_156880565
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:01 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

[..]

Ben ik al.
30+ sterk en onafhankelijk. Al katten aangeschaft? :)
pi_156880623
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:37 schreef Red-Pill het volgende:

Nee, het feit dat je als man, genoeg actie onderneemt, maar geen enkele stap verder komt, omdat je niet voldoet aan hun droomvent eisen.

Misschien heb je gewoon pech, maar wat ik merk is dat sommige mannen iedere vrouw hetzelfde bericht sturen en niet eens kijken wie je bent en dingen gaan vragen die in de eerste twee regels van je profiel staan, of heel afgezaagde berichtjes sturen van het kaliber Jan Smit songtekst.

Een vriend van mij zei dat hij niet iedere keer moeite ging doen als hij toch meestal geen antwoord kreeg, en dat snap ik ergens wel, maar aan de andere kant heeft een vrouw ook geen reden om te antwoorden als meteen duidelijk is dat iemand geen moeite wil doen. Het maakt gewoon een heel slechte indruk.

Ik ben absoluut geen kille bitch, integendeel. Maar ik vind mezelf wel genoeg waard om iemand te willen die net zo vol voor een serieuze relatie met mij gaat als andersom. Ik doe andersom ook moeite om mensen te leren kennen, ik neem wel initiatief als ik iemand interessant vind, maar ik ben wel heel selectief. Het gebeurt misschien een paar keer per jaar dat ik iemand interessant vind. Ik zat op een gegeven moment op een wat kleinere datingsite en van de 5000+ profielen vond ik er vijf interessant. Daarvan is het er met drie tot een gesprek gekomen en uiteindelijk tot één date, waarmee het geen relatie is geworden. Niet omdat ik iemand zoek die aan onmogelijke eisen moet voldoen, maar omdat ik inmiddels goed weet wat ik wil en wat bij mij past, en ik geen zin meer heb ik los gedoe, want dat heb ik wel genoeg. De volgende keer dat ik iets begin, wil ik dat dat echt voor de lange termijn is.

De reden dat ik bij online daten extra selectief ben is omdat ik in het dagelijks leven genoeg mannen ontmoet voor minder serieuze dingen. Voor een leuke avond ga ik geen uur reizen als ik die vijf minuten verderop ook kan hebben en alleen een appje naar m'n FWB hoef te sturen.

Er zitten ook zat vrouwen die wel gewoon voor de lol daten zonder meteen heel serieus te zoeken, maar ik dus niet, en dat is waarom ik zo 'streng' ben.

Ik snap je frustratie overigens wel, maar als je op iedereen zo agressief reageert, helpt dat ook niet echt. Het lijkt me toch wel gezond als je leert om dat los te laten en niet meteen iedere vrouw aan te vallen die anders in het leven staat dan jij zou willen.
pi_156880665
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:51 schreef thenxero het volgende:

[..]

30+ sterk en onafhankelijk. Al katten aangeschaft? :)
Nee, ik heb een hekel aan katten. Een van mijn eisen is dus dat ik iemand zoek die geen katten heeft, daardoor vallen heel veel mannen al af, helaas. Al die profielen van mannen die hun kat behandelen als een baby, ik word er niet goed van.
pi_156880768
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:55 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

De reden dat ik bij online daten extra selectief ben is omdat ik in het dagelijks leven genoeg mannen ontmoet voor minder serieuze dingen. Voor een leuke avond ga ik geen uur reizen als ik die vijf minuten verderop ook kan hebben en alleen een appje naar m'n FWB hoef te sturen.

Zijn dat mannen die wel met je naar bed willen, maar geen relatie met je willen hebben?
pi_156880811
quote:
Ja, ik ben al zo lang bezig, dat je mij wel bijna als expert zou kunnen beschouwen.
Nou, nee. Je faalt elke keer, dus ik kan jou niet echt bestempelen als "expert"..
quote:
...
Eisen zijn alleen relevant, als jij diegene bent, die word aangesproken. Iets wat een vrouw bij een man dus bijna nooit doet.
Jij hebt geen enkele eis of standaard? Dat geloof ik niet.
quote:
Been there, done that.

Ik schiet al 10 jaar niet op en ik ben echt geen freak of lelijkerd. Dat dit zich na zo'n lange tijd, uit in frustratie, begrijp / zie je blijkbaar niet.

95% (ruwe schatting) van de vrouwen en van de mannen krijgt wel een relatie. Dan kan je dus niet volhouden dat het aan de vrouwen in het algemeen ligt. De conclusie is dat het aan jou ligt. Moet je je vervolgens afvragen hoe dat komt. Aangezien je zelf al aangeeft dat je geen enorme freak of lelijkerd bent, kan het niet anders dat je dus iets fout doet.

Stop met de schuld leggen bij vrouwen, want het is gewoon hun schuld niet. Het ligt aan jou. Doe er iets aan, of hou op met zeiken en accepteer dat het niet voor je is weggelegd. Take your pick.
pi_156880887
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:03 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zijn dat mannen die wel met je naar bed willen, maar geen relatie met je willen hebben?
Ja, of die niet echt iets serieus zoeken. Of waarvan ik denk dat dat er waarschijnlijk niet in zit.

En ik heb dus soms friends with benefits. Superfijn: gezellig eten, film kijken of over serieuze dingen praten en dan naar bed. Dag erna naar huis en elkaar pas weer zien als je daar allebei zin in hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door LadyOracle op 16-10-2015 19:15:07 ]
pi_156881168
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:09 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ja, of die niet echt iets serieus zoeken. Of waarvan ik denk dat dat er waarschijnlijk niet in zit.

En ik heb dus soms friends with benefits. Superfijn: gezellig eten, film kijken of over serieuze dingen praten en dan naar bed. Dag erna naar huis en elkaar pas weer zien als je daar allebei zin in hebt.
Als een partner in een relatie aan dezelfde (fysieke) standaarden moet doen als die mannen, dan kan het zijn dat je onrealistische eisen stelt.
pi_156881254
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als een partner in een relatie aan dezelfde (fysieke) standaarden moet doen als die mannen, dan kan het zijn dat je onrealistische eisen stelt.
Volgens mij noem ik geen rare standaard, tenzij je tv kijken en seks heel onhaalbaar vindt binnen een relatie. ;)
pi_156881385
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:27 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Volgens mij noem ik geen rare standaard, tenzij je tv kijken en seks heel onhaalbaar vindt binnen een relatie. ;)
Het is meer in de zin van dat mannen minder eisen aan een vrouw stellen voor een ONS of FWB. Stel je bent een 6/10 en de man is een 9/10 of 10/10 qua uiterlijk. Voor die man ben je wel leuk genoeg voor een ONS of FWB, maar voor een relatie zoekt hij iemand die ook een 9/10 of 10/10 is. Dat kan bij jou zorgen voor onrealistische verwachtingen.
pi_156882389
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is meer in de zin van dat mannen minder eisen aan een vrouw stellen voor een ONS of FWB. Stel je bent een 6/10 en de man is een 9/10 of 10/10 qua uiterlijk. Voor die man ben je wel leuk genoeg voor een ONS of FWB, maar voor een relatie zoekt hij iemand die ook een 9/10 of 10/10 is. Dat kan bij jou zorgen voor onrealistische verwachtingen.
Dat is jouw vooroordeel.
pi_156884312
quote:

[..]

Wtf heeft een relatie te maken, met actie ondernemen, geen date kunnen krijgen en zeer zeker geen relatie?

[..]

[..]

Nee, je hebt ook dat het helemaal nooit lukt, maar dat is waarschijnlijk niet cliché genoeg hé.

[..]

Dus? Bijna geen vrouw die actie onderneemt, waar dan ook.

[..]

[..]

Been there, done that.

[..]

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:17:47 #112
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_156884438
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:23 schreef CRW het volgende:

[..]

Hoeren doe ik binnenkort ook nog wel een keer denk ik. Maar dat is geen alternatief voor seks omdat iemand je aantrekkelijk vindt en echt ziet zitten.
Hoeren kunnen je ook helpen van je introverte houding naar dames af te komen, en ook voor het punt dat je na de eerste date niets meer hoort kan je best aan een hoer vragen hoe het komt.

Ze weten meer dan jij doorhebt!
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_156892689
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:09 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Niet echt anders dan een relatie, alleen dat ie ook met anderen kan wippen.
pi_156893075
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 03:00 schreef thenxero het volgende:

[..]

Leuk toch? Wat variatie. :Y
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
True knowledge exists in knowing that you know nothing.
The greatest way to live with honor in this world is to be what we pretend to be.
pi_156893358
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 03:00 schreef thenxero het volgende:

[..]

Het is zeker geen relatie, maar een vriendschap met extra's. Voor mij een enorm verschil: geen ergernissen, geen ruzie over de afwas, geen impliciete verplichting om een bepaalde hoeveelheid tijd met iemand door te brengen of te vertellen waar je uitgehangen hebt, geen schoonouders, geen gezamenlijke vrienden, geen jaloezie, etc. En vooral niet zo'n sterke emotionele band, geen gedoe als een van de twee eens geen zin heeft of ermee wil stoppen.

En in een relatie kun je ook afspreken dat seks met anderen ok is. Of vreemdgaan. Dus seks met anderen zie ik ook niet als het onderscheid.

Beetje offtopic, maar ik wilde het beeld een beetje bijstellen.
pi_156894805
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 08:59 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Het is zeker geen relatie, maar een vriendschap met extra's. Voor mij een enorm verschil: geen ergernissen, geen ruzie over de afwas, geen impliciete verplichting om een bepaalde hoeveelheid tijd met iemand door te brengen of te vertellen waar je uitgehangen hebt, geen schoonouders, geen gezamenlijke vrienden, geen jaloezie, etc. En vooral niet zo'n sterke emotionele band, geen gedoe als een van de twee eens geen zin heeft of ermee wil stoppen.

En in een relatie kun je ook afspreken dat seks met anderen ok is. Of vreemdgaan. Dus seks met anderen zie ik ook niet als het onderscheid.

Beetje offtopic, maar ik wilde het beeld een beetje bijstellen.
Wat je daar opnoemt klinkt ook wel als een probleemrelatie.
pi_156897486
Probeer het eerst eens bij het aller lelijkste muurbloempje dat je in de kroeg of waar dan ook kan vinden. Als dat lukt ga je naar de betere meiden.
pi_156908427
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:44 schreef Noriega het volgende:
Probeer het eerst eens bij het aller lelijkste muurbloempje dat je in de kroeg of waar dan ook kan vinden. Als dat lukt ga je naar de betere meiden.
Ik vind het wel erg respectloos om iemand op die manier te "gebruiken" :{w

Zou jij het leuk vinden als iemand dat bij jou doet?
pi_156910660
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:44 schreef Noriega het volgende:
Slechtste advies ooit.
  zondag 18 oktober 2015 @ 01:07:12 #120
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_156913495
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:01 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg respectloos om iemand op die manier te "gebruiken" :{w

Zou jij het leuk vinden als iemand dat bij jou doet?
Dit is training.
Irene is bae <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')