Sorry kon niks beters verzinnen.quote:
quote:
quote:
wat is ditquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:23 schreef Roland010 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interland-weekend in Rotterdam
Nou ja, ze vinden elkaars foto's in elk geval leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:23 schreef Roland010 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interland-weekend in Rotterdam
Iddquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, ze vinden elkaars foto's in elk geval leuk.
In dat geval kan Kramer sowieso meespelen in de uitwedstrijd tegen Heerenveen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:06 schreef Caland het volgende:
Het hoger beroep rondom de schorsing van Michiel Kramer wordt waarschijnlijk pas volgende week behandeld: http://www.rijnmond.nl/sp(...).VhuLzg2OaBA.twitter
Inderdaad. Onbegrijpelijk, waarom niet gewoon accoord gaan met de straf? Misschien vind van Benthem wel weer wat vormfouten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:32 schreef Typisch het volgende:
Hier snap je toch niets van? Mis je straks beide klassiekers.
Of van Benthem voelt zich na 2 overwinningen dusdanig zelfverzekerd dat hij meer risico gaat nemen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Inderdaad. Onbegrijpelijk, waarom niet gewoon accoord gaan met de straf? Misschien vind van Benthem wel weer wat vormfouten.
Jeezquote:
Het is inderdaad geen toeval dat de absolute dieptepunten van het Nederlands voetbal en kampioenschappen van Feyenoord correlatie vertonen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:11 schreef K.offie het volgende:
Ik kwam onderstaande via fb tegen. Ik zeg dat deze man volledig gelijk heeft
https://twitter.com/twigthans/status/653110309436157952
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen toeval dat de absolute dieptepunten van het Nederlands voetbal en kampioenschappen van Feyenoord correlatie vertonen.
Ik zeg dat er nog nooit iets goeds uit Hoogvliet gekomen is, zelfs deze post keur ik daarom afquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:11 schreef K.offie het volgende:
Ik kwam onderstaande via fb tegen. Ik zeg dat deze man volledig gelijk heeft
https://twitter.com/twigthans/status/653110309436157952
Zeker, het Nederlands voetbal toont steeds verbetering nadat Feyenoord een kampioenschap heeft gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen toeval dat de absolute dieptepunten van het Nederlands voetbal en kampioenschappen van Feyenoord correlatie vertonen.
Achahbar tegen Veltheerquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:32 schreef Typisch het volgende:
Hier snap je toch niets van? Mis je straks beide klassiekers.
Dank dat je me al zo snel uit de droom helpt.quote:
Kazim kazan maakt gewoon even een warzone in het veld.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dank dat je me al zo snel uit de droom helpt.
Waar maak ik me ook druk om inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kazim kazan maakt gewoon even een warzone in het veld.
Van Benthemgod gaat Kramer wel reddenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:34 schreef Caland het volgende:
Michiel Kramer speelt zondag gewoon tegen Heerenveen. Beroepscommissie velt pas na weekend oordeel over strafzaak spits #Feyenoord. #heefey
Dus nu mist hij twee keer Ajax en ADO, zal hij het daar zelf eigenlijk wel mee eens zijn?
Zal wel zo uitpakken dat we uitgerekend tegen ADO punten laten liggen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:01 schreef Gert het volgende:
Wanneer de strafeis niet verandert speelt hij door de vertraging dus Heerenveen uit ipv ADO uit.
Iddquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:34 schreef Caland het volgende:
Michiel Kramer speelt zondag gewoon tegen Heerenveen. Beroepscommissie velt pas na weekend oordeel over strafzaak spits #Feyenoord. #heefey
Dus nu mist hij twee keer Ajax en ADO, zal hij het daar zelf eigenlijk wel mee eens zijn?
Ja, vrij zeker dat het Kazim zal worden ja. Het enige wat me gerust stelt is dat ik denk dat Achahbar dan wel bij de selectie zit en ongetwijfeld wel minuten mag gaan maken. Mocht ie dan weer uitblinken ben ik benieuwd wat Gio doetquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:27 schreef Tortugal het volgende:
Ik wil zo zo zo zo zo graag Achahbar in de spits zien als Kramer geschorst is. Maar het zal wel weer Kazim worden...
Ik ook! Ik hoop dat ie zich laat zien en die houthakker naar de tribune speelt. Hij heeft al laten zien dat hij de mentaliteit heeft om te vlammen als hij eindelijk die kans krijgt. Op de trainingen doet hij het ook heel goed hoorde ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, vrij zeker dat het Kazim zal worden ja. Het enige wat me gerust stelt is dat ik denk dat Achahbar dan wel bij de selectie zit en ongetwijfeld wel minuten mag gaan maken. Mocht ie dan weer uitblinken ben ik benieuwd wat Gio doet
v Beek had die tweede toch wel kunnen voorkomen, durf ik te zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef Oldground het volgende:
Ben wel blij dat onze spelers niet meewerken aan deze onzin.
Vermeer had beide ballen ook wel tegengehouden...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
v Beek had die tweede toch wel kunnen voorkomen, durf ik te zeggen
Zeker weten. De Arena is een prima toneel hiervoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:48 schreef exile79 het volgende:
Ook blij toe dat ze dit niet vertonen in onze mooie kuip.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:51 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zeker weten. De Arena is een prima toneel hiervoor.
Nee hoor, in de 68e (!) minuut werden al weglopende mensen gefilmdquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:48 schreef Pascalus het volgende:
Van Oostveen was als eerste het stadion uit
Tering hey, dat je nog zo lang blijft zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee hoor, in de 68e (!) minuut werden al weglopende mensen gefilmd
Tja... het blijkt de ArenA he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er zitten toch alleen maar mensen op gratis sponsorkaarten en mensen die het normaal vinden om je te verkleden bij de voetbal?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tering hey, dat je nog zo lang blijft zitten.
Eigenlijk raar dat je überhaupt gaat.
twitter:Markla94 twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 23:13:181970: geen WK - Europa Cup I1984: geen EK - de dubbel2002: geen WK - UEFA Cup2016: geen EK - ...?#Feyenoord reageer retweet
Welke Europese prijs kunnen we precies pakken van de zomer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef onlogisch het volgende:
twitter:Markla94 twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 23:13:181970: geen WK - Europa Cup I1984: geen EK - de dubbel2002: geen WK - UEFA Cup2016: geen EK - ...?#Feyenoord reageer retweet
De dubbel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef onlogisch het volgende:
Dat is bij gemiste wk's, wel opletten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Welke Europese prijs kunnen we precies pakken van de zomer?
Belangrijker: waarom vraag je je dit af om 2 uur 's nachts?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:52 schreef Henrys het volgende:
Waarom wordt Henrik Larsson eigenlijk als een Feyenoordlegende gezien? heeft maar 26x gescoord in 4 jaar
Denk door het vervolg van zijn carriere.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:52 schreef Henrys het volgende:
Waarom wordt Henrik Larsson eigenlijk als een Feyenoordlegende gezien? heeft maar 26x gescoord in 4 jaar
Door die legendarische uitwedstrijd in Bremen, tevens mijn 1e Europese uitwedstrijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:52 schreef Henrys het volgende:
Die is er niet echt. Maar reken er maar op dat die kaarten morgen (?) binnen no-time weg zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:40 schreef K.offie het volgende:
Vraagje: Weet iemand een twitteraccount die het aantal verkochte kaarten van wedstrijden in de gaten houdt? Ik herinner mij rondom de uitwedstrijd tegen AS Roma dat wij ongeveer dagelijks een update kregen van het aantal verkochte kaarten vanuit een bepaald twitteraccount.
Natuurlijk vraag ik dit om de kans in te schatten dat ik een kaartje voor een vriend van mij kan kopen voor de bekerwedstrijd tegen 020
Edit: @Feyenoord_SLO is er wel een om in de gaten te houden, maar weten mensen nog betere?
Oh damn, ik moet mijn eigen plaats nog kopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er niet echt. Maar reken er maar op dat die kaarten morgen (?) binnen no-time weg zijn.
Alleen vandaag nog! En graag gedaan voor de herinneringquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh damn, ik moet mijn eigen plaats nog kopen.
Done! Verzekerd van een plekkie op W4.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:47 schreef K.offie het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog! En graag gedaan voor de herinnering
Overmorgen, ik denk ook dat dat geen 5 minuten duurt inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is er niet echt. Maar reken er maar op dat die kaarten morgen (?) binnen no-time weg zijn.
Zit je niet meer op Z?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Done! Verzekerd van een plekkie op W4.
Ik denk dat daarbij komt dat ze Service&Tickets een dag rust gunnen voordat de hel losbarst op vrijdag om 09:00 uur. Die zullen wel plat gebombardeerd worden met vragen van supporters deze weekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Overmorgen, ik denk ook dat dat geen 5 minuten duurt inderdaad
Ik snap alleen niet waarom die voorrangsperiode vandaag al ophoudt, wellicht hebben ze een dag nodig om goed in beeld te hebben hoeveel kaartjes er nog beschikbaar zijn oid??
Lijkt me iets wat toch wel geautomatiseerd zou moeten zijn
Dat weet ik wel zeker. De regels zijn ook erg lastig.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:00 schreef K.offie het volgende:
[..]
Ik denk dat daarbij komt dat ze Service&Tickets een dag rust gunnen voordat de hel losbarst op vrijdag om 09:00 uur. Die zullen wel plat gebombardeerd worden met vragen van supporters deze week
Feyenoorders zijn gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als die Blind daar toch bondscoach blijft is het dan mogelijk om als club heel die handel te boycotten ?
Liever niet, je weet nooit wanneer Nederland zijn 5e keeper nog nodig heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als die Blind daar toch bondscoach blijft is het dan mogelijk om als club heel die handel te boycotten ?
Daarom werden we derde op het wk met een team vol Feyenoordersquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn gewoon niet goed genoeg.
100 %quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:43 schreef Vasion het volgende:
Op 16 oktober is de kaartverkoop voor legioenleden. 09:00 red ik alleen niet maar 11:00. Hoe groot schatten jullie de kans dat het dan al uitverkocht is?
In de competitie was het binnen 24 uur uitverkocht. Maar heb het idee dat het binnen een uur al het geval was.quote:
Het zou mij wel verbazen als je om 9:10 nog kaartjes kan krijgen. Dus 11:00 lijkt me helemaal onwaarschijnlijk. Om het zekere voor het onzekere te nemen, schat ik de kans op 99% zeker dat het dan uitverkocht isquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:43 schreef Vasion het volgende:
Op 16 oktober is de kaartverkoop voor legioenleden. 09:00 red ik alleen niet maar 11:00. Hoe groot schatten jullie de kans dat het dan al uitverkocht is?
Zo dacht ik ook. Maar ik neig er steeds meer naar toe, dat de wedstrijd niet in 10 min zal zijn uitverkocht. Omdat 10 dagen later de competitie wedstrijd op het programma staat, verwacht ik dat veel mensen niet per sé 2xquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het zou mij wel verbazen als je om 9:10 nog kaartjes kan krijgen. Dus 11:00 lijkt me helemaal onwaarschijnlijk. Om het zekere voor het onzekere te nemen, schat ik de kans op 99% zeker dat het dan uitverkocht is
Slechter dan wat er wel staat zijn ze sowieso niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn gewoon niet goed genoeg.
AS Roma uit was natuurlijk omdat het voor het eerst sinds jaren weer een volksverhuizing van supporters in Europa was, dat is wat anders dan een bekerwedstrijd, ook al is het de klassiekerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:40 schreef K.offie het volgende:
Vraagje: Weet iemand een twitteraccount die het aantal verkochte kaarten van wedstrijden in de gaten houdt? Ik herinner mij rondom de uitwedstrijd tegen AS Roma dat wij ongeveer dagelijks een update kregen van het aantal verkochte kaarten vanuit een bepaald twitteraccount.
Natuurlijk vraag ik dit om de kans in te schatten dat ik een kaartje voor een vriend van mij kan kopen voor de bekerwedstrijd tegen 020
Edit: @Feyenoord_SLO is er wel een om in de gaten te houden, maar weten mensen nog betere?
Daarom ook gewoon een seizoenskaart voor het begin van het seizoen kopen en gebruik maken van de voorrangsperiode.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:05 schreef Vasion het volgende:
Ai duidelijk.![]()
Ik zorg ervoor dat ik er om 9 uur voor mn latop ben. En ik denk wel dat er genoeg mensen zullen zijn om twee keer te gaan hoor. Nog een klassiekertje in een seizoen is nooit teveel
ook net nog effe snel gedaanquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh damn, ik moet mijn eigen plaats nog kopen.
0,00000000000%quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:43 schreef Vasion het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom werden we derde op het wk met een team vol Feyenoorders
Ik heb hem al liggenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:37 schreef K.offie het volgende:
Zucht, kan Feyenoord nu echt zo weinig?
Zojuist een mail gehad - en ik zal niet de enige zijn - met:
"Vanwege de enorme drukte rondom deze wedstrijd, loopt het versturen van de wedstrijdkaarten wat vertraging op. Met deze e-mail willen we je laten weten dat je jouw kaart pas eind volgende week per post ontvangt. Onze excuses voor de vertraging."
Ik zou ff iemand regelen die het eerder probeert. Doe ik ook voor mn 2e kaart.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:43 schreef Vasion het volgende:
Overigens deels stemmingmakerij. Twee vrienden van mij waren bij die mensen die "wegliepen", maar die gingen gewoon pissen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik net ontmaskerd was als nep-supporter.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:50 schreef avotar het volgende:
[..]
Overigens deels stemmingmakerij. Twee vrienden van mij waren bij die mensen die "wegliepen", maar die gingen gewoon pissen.
Het zijn Zeeuwen. "We" hebben betaald voor een wedstrijd, dus we blijven zitten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik net ontmaskerd was als nep-supporter.
Waarom niet gewoon voor e-ticket gekozen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:37 schreef K.offie het volgende:
"Vanwege de enorme drukte rondom deze wedstrijd, loopt het versturen van de wedstrijdkaarten wat vertraging op. Met deze e-mail willen we je laten weten dat je jouw kaart pas eind volgende week per post ontvangt. Onze excuses voor de vertraging."
Yep, ik heb ook gewoon zelf geprint. Dat moet ik ook wel, want de kaarten komen in België meestal pas na de wedstrijd aan...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon voor e-ticket gekozen?
Niet zo zeuren. De kaart komt toch gewoon. Ik bestelde het afgelopen vrijdag en had het kaartje zaterdag op de mat liggen, goede service noem ik dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:37 schreef K.offie het volgende:
Ik heb geen printerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon voor e-ticket gekozen?
Pissen tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:50 schreef avotar het volgende:
[..]
Overigens deels stemmingmakerij. Twee vrienden van mij waren bij die mensen die "wegliepen", maar die gingen gewoon pissen.
Weet je niet hoelang je daar in de rij moet staan voor de WC's?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pissen tijdens de wedstrijd
Doe je toch gewoon vooraf/tijdens de rust/nadat het kwaad geschied is
Als je 10 keer per wedstrijd moet pissen na wat alcoholische versnaperingen wordt dat wat moeilijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met 0-3 was het kwaad wel redelijk geschied.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Merkte wel, toen ik na 500x die link proberen eindelijk beet had, dat nog bijna niemand er in was gekomen. Vrijwel het volledige stadion was beschikbaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Godver, laat ik m'n legioenclubkaart thuis liggen....
Niet dat ik door de chaos op de website heen kom...
Klopt. Zelfs gele zijde. Had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Merkte wel, toen ik na 500x die link proberen eindelijk beet had, dat bijna niemand er nog in was gekomen. Vrijwel het volledige stadion was beschikbaar.
Eindelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben na 20 minuten nog niet eens op de site gekomen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eindelijk.
Heb mijn F5 toets gesloopt, maar dat was het waard.
Het staat nog steeds niet op uitverkocht, ongetwijfeld door de karige site, maar toch, 11:00 is dus nog wel een schappelijke tijdquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:43 schreef Vasion het volgende:
quote:Kaartverkoop voor bekerduel levert veel problemen op
vrijdag 16 oktober 2015 11:05
De kaartverkoop voor de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en Ajax verloopt niet bepaald soepel. De website van de Rotterdammers lijkt het grote bezoekersaantal niet aan te kunnen, waardoor het mensen niet lukten om kaarten te bestellen. Ondanks dat de grootste chaos voorbij lijkt te zijn, ondervinden mensen nog steeds problemen.
Op Twitter valt te lezen dat het voor sommige mensen soms langer dan 45 minuten duurt voordat er besteld kan worden. De website zou nog steeds niet naar behoren functioneren. Mensen die het nog steeds niet is gelukt kaarten te bestellen, zijn geïrriteerd. 'Genomineerd voor website van het jaar, maar de site niet eens online kunnen houden. Dát is Feyenoord!', is een van de reacties.
Heb de kaartjes al binnen. Stond er al om 9:00 voor maar kon pas een half uur later aan kaartjes komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het staat nog steeds niet op uitverkocht, ongetwijfeld door de karige site, maar toch, 11:00 is dus nog wel een schappelijke tijd
[..]
Omdat het een technisch geode voetballer is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:35 schreef Kaas- het volgende:
Hoezo wil FC Barcelona Van Persie opeens hebben?
Omdat Barcelona niet veel opties heeft voorin, zeker omdat Sandro en Munir allebei enorm tegenvallen, gelegenheidsrechtsbuiten Rafinha ook nog de rest van het seizoen geblesseerd is en Van Persie zich wel kan schikken in de rol van supersub, want kwaliteit heeft hij nog zeker wel. Daarnaast mag Barcelona weinig meer uitgeven omdat Aleix Vidal en Arda Turan ook al zijn gehaald voor de winterperiode.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:35 schreef Kaas- het volgende:
Hoezo wil FC Barcelona Van Persie opeens hebben?
SPOILER: heel vieze linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:58 schreef Tortugal het volgende:
Miniklassieker is te zien op:Moet je wel een account maken, Sheriff.SPOILER: heel vieze linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd tijd ook. Dit kan natuurlijk niet meer anno 2015.quote:Feyenoord maakt momenteel – net als alle andere BVO’s – nog verplicht gebruik van een gezamenlijk ticketsysteem, dat verouderd is en niet bestand tegen grote pieken. In 2016 neemt de club de kaartverkoop voor wedstrijden volledig in eigen beheer met een nieuw, gebruiksvriendelijker ticketsysteem.
De eventuele start van de voorverkoop van het bekerduel voor clubkaarthouders stond gepland voor woensdag 21 oktober. Aangezien de Klassieker door de massale belangstelling van leden van Het Legioen nu al is uitverkocht, komt deze voorverkoopfase te vervallen. Wil jij voortaan ook voorrang op kaartverkoop? Word dan lid van Het Legioen! Kijk voor meer informatie op www.hetlegioen.nl.
Zwakker natuurlijk. Boer is helemaal niets bijzonders en ze hebben nu helemaal geen spits in de selectie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:16 schreef RvLaak het volgende:
Ajax nog zonder Cillessen en Milik
Ben benieuwd of ze hier zwakker, of juist sterker, van worden
Ik weet het niet. Mede dankzij Boer is PEC zo hoog geëindigd. Hopelijk zijn de aanvallers van Heracles beterquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zwakker natuurlijk. Boer is helemaal niets bijzonders en ze hebben nu helemaal geen spits in de selectie.
Hoeveel staat t?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je wel een account maken, Sheriff.
Tering en dan met rust 0-1 voorstaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-1.
Ajax schijnt erg sterk te spelen, Feyenoord wat slap en amateuristisch wat ik lees.
1-1 was de ruststand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Tering en dan met rust 0-1 voorstaan
Mwua, bij Feyenoord staat de derde keeper onder de lat en die kan er weinig van. Dan kan dit gebeuren.quote:
Daar heb je gelijk in. En daarbij omdat er in 2016 een nieuw systeem komt, zal er dus niet meer in de oude geïnvesteerd worden. Ik weet niet hoe lang dit al bekend is - ik hoor over dit nieuwe systeem voor het eerst - maar sindsdien nemen de BVO's dus gewoon genoegen met een niet-werkend systeem bij piekmomenten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:21 schreef Droopie het volgende:
Ik vind het dubbel, maar ken me voorstellen dat als we met Olli een dierentuin kunnen platleggen qua drukte en bij de Bekerfinale door het hele land bij alle primera winkels voor de deur lagen een internetsite tegen zoveel drukte niet opgewassen is.
Want het zijn niet eens de aantallen, maar ik heb zoveel op die f5 knop lopen rammen om 09.00 uur, tsja dat is toch wel een hele zware belasting voor zo'n site.
En om nu 200.000 uit te geven als Feyenoord voor een site die iedere dag miljoenen aankan voor die paar topwedstrijden mwah.
Incidentje, ja toch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, bij Feyenoord staat de derde keeper onder de lat en die kan er weinig van. Dan kan dit gebeuren.
Bijlow is 1e keeper toch, waarom stond die niet in de goal? Geblesseerd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, bij Feyenoord staat de derde keeper onder de lat en die kan er weinig van. Dan kan dit gebeuren.
Ik betwijfel of het dan beter gaat worden, maar ik mag het hopen. Alhoewel dit natuurlijk ook z'n charme wel heeftquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Werd tijd ook. Dit kan natuurlijk niet meer anno 2015.
Ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow is 1e keeper toch, waarom stond die niet in de goal? Geblesseerd?
Gefeliciteerd! Ik heb iemand moeten teleurstellen door de fantastische website.quote:
Een wachtrijsysteem zou volgens mij best mensen in setjes kunnen doorsluizen. Volgens mij kan je dat altijd gewoon invoeren als 'front'. Zal wel te duur zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Werd tijd ook. Dit kan natuurlijk niet meer anno 2015.
Ik neem aan dat je 15/16/17 december nu wel vrijhoudt in je agenda? Dan is de bekerwedstrijd tegen psv namelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:42 schreef heiden6 het volgende:
Ik baal echt dat ik maanden geleden al een kaartje hiervoor heb gekocht, en de bekerwedstrijd tegen 020 dezelfde avond wordt gespeeld/
Bedankt voor de tip, ga het zeker vrijhouden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 15/16/17 december nu wel vrijhoudt in je agenda? Dan is de bekerwedstrijd tegen psv namelijk
Verder wordt het dus oordopje in, radio rijnmond aan en na afloop van het concert feest vieren in de omgeving van de HMH, ik voorzie geen problemenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ga het zeker vrijhouden.
Het is naast de aRENa dus ga daar wel een drankje drinken om de overwinning te vieren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Verder wordt het dus oordopje in, radio rijnmond aan en na afloop van het concert feest vieren in de omgeving van de HMH, ik voorzie geen problemen
In het supportershome van.. oh wachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is naast de aRENa dus ga daar wel een drankje drinken om de overwinning te vieren.
Ik brand van verlangen om Ajax te verslaan. Dat is een vurige wens van mij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In het supportershome van.. oh wacht
Ah balen, ben blij dat ik niet zelf door die website heb hoeven ploeteren. Toen met dat Blijdorp shirt was al erg genoeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik heb iemand moeten teleurstellen door de fantastische website.
Hahahahaha aRENa!!!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is naast de aRENa dus ga daar wel een drankje drinken om de overwinning te vieren.
Zure neus.quote:
Doe ons een plezier en doe hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik brand van verlangen om Ajax te verslaan. Dat is een vurige wens van mij.
Waarom zou iemand jou ooit een plezier willen doen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ons een plezier en doe het
Hadden al interesse in hem voor hij bij ons zat, dus zo gek is het niet dat ze nog steeds interesse hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)rken-met-feyenoorder
Dat staat er zelfs,quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hadden al interesse in hem voor hij bij ons zat, dus zo gek is het niet dat ze nog steeds interesse hebben
Kom op manquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:30 schreef Tortugal het volgende:
Bazoer slaat iemand vol op zijn gezicht, het wordt 1 x herhaald door Fox en hij gaat er niet voor geschorst worden. En je maar afvragen waarom Feyenoord al 16 jaar geen kampioen is geworden.
Werd er wel voor gefloten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:30 schreef Tortugal het volgende:
Bazoer slaat iemand vol op zijn gezicht, het wordt 1 x herhaald door Fox en hij gaat er niet voor geschorst worden. En je maar afvragen waarom Feyenoord al 16 jaar geen kampioen is geworden.
Haha dit meen je niet hoop ik ?:P Met neutrale scheidsrechters waren jullie wel kampioen geworden? Zou het niet ook een beetje liggen aan het feit dat jullie er gewoon geen kut van bakten de afgelopen jaren? Zowel op het veld als op bestuursniveau?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:30 schreef Tortugal het volgende:
Meen je dat serineus?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:55 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik vond het serieus echt grappig!
De vorige keer dat we PSV op 4 punten konden zetten speelden we gelijk tegen Roda, hopelijk lukt het nu wel.quote:
Hoop doet leven!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vorige keer dat we PSV op 4 punten konden zetten speelden we gelijk tegen Roda, hopelijk lukt het nu wel.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:30 schreef Tortugal het volgende:
Bij PSV-Heracles kreeg Hasaelbaink geel voor eenzelfde overtreding.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ben benieuwd wat de strafeis wordt voor Bazoer
Haha debiel, je maakt mijn dag weer goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:30 schreef Tortugal het volgende:
Heerenveen-uit spelen we echt 9/10 kut. Laatste keer dat we daar wonnen was omdat dat Heerenveen beter uit kwam dan een gelijkspel, met de befaamde kool van Manu?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vorige keer dat we PSV op 4 punten konden zetten speelden we gelijk tegen Roda, hopelijk lukt het nu wel.
Als jullie voor het kampioenschap gaan is PSV geen concurrentquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed stukje satire.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:30 schreef Tortugal het volgende:
2 jaar geleden wonnen we ook: 1-2, twee vroege goals van Boetius en Immers en een eigen goal van Van Beek (what's newquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heerenveen-uit spelen we echt 9/10 kut. Laatste keer dat we daar wonnen was omdat dat Heerenveen beter uit kwam dan een gelijkspel, met de befaamde kool van Manu?
Jouw voorspellingen zijn net zo veranderlijk als het weer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jullie voor het kampioenschap gaan is PSV geen concurrent
Alle uitwedstrijden zijn kut. Al jaren.quote:Op zondag 18 oktober 2015 07:11 schreef Haringkop het volgende:
We hebben er ook nog een keer gewonnen toen Tininho scoorde. Heerenveen uit, wat een kutwedstrijd is dat altijd..
Graafschap ook. Was ook moeilijk zat.quote:
Ik ga een pleuriseind reizen voor de wedstrijd, dus ik mag leien dat er gewonnen wordquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heerenveen-uit spelen we echt 9/10 kut. Laatste keer dat we daar wonnen was omdat dat Heerenveen beter uit kwam dan een gelijkspel, met de befaamde kool van Manu?
quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een slecht heel goed gevoel over vandaag
Ik dacht dat het de schuld van de Rabobank was.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:24 schreef timmmmm het volgende:
Toch knap, al 16 jaar geen kampioen worden door FOX
Met wat doping hadden we het een paar jaar terug wel gered.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de schuld van de Rabobank was.
Kampioen worden moet in je aard liggen. De een wordt wordt kampioen tot aan z'n dood, de ander blijft thuis.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de schuld van de Rabobank was.
Haha, ik post net hetzelfde in het Ajax topic.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:36 schreef PIETR het volgende:
Wtf, kijk de Tafel van Kees. Zit Overmars, wat een halve is dat. Aardig genant optreden. Word opeens een stuk vrolijker van Van Geel als TD.
Haha, echt lachwekkend. 'Ja, we waren bezig met wel 10 topspelers'. Kees: 'Noem er eens twee'. 'Ja, uh, uh, die ene, ja hoe heet hij ook alweer, ja uh, hij speelt nou in Turkije, uh, uh'quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik post net hetzelfde in het Ajax topic.
Jansma liet daarstraks wel ff zien waar zijn hart ligt, met de uitspraak "Natuurlijk wordt Ajax weer kampioen dit jaar"quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Haha, echt lachwekkend. 'Ja, we waren bezig met wel 10 topspelers'. Kees: 'Noem er eens twee'. 'Ja, uh, uh, die ene, ja hoe heet hij ook alweer, ja uh, hij speelt nou in Turkye, uh, uh'
En dan niet verder komen dan die ene spelerGodverdomme wat genant.
Het is echt gênant jaquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Haha, echt lachwekkend. 'Ja, we waren bezig met wel 10 topspelers'. Kees: 'Noem er eens twee'. 'Ja, uh, uh, die ene, ja hoe heet hij ook alweer, ja uh, hij speelt nou in Turkije, uh, uh'
En dan niet verder komen dan die ene spelerGodverdomme wat genant.
Ben ook niet bang dat het een walk-over wordt haha. Maar heb er wel vertrouwen in eigenlijk.quote:
Feyenoord kan profiteren van het puntenverlies van PSV... Historisch gezien leidt dat niet tot een overwinningquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ben ook niet bang dat het een walk-over wordt haha. Maar heb er wel vertrouwen in eigenlijk.
Vorige keer was Roda uit toch? 1-1...quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord kan profiteren van het puntenverlies van PSV... Historisch gezien leidt dat niet tot een overwinning
quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Vorige keer was Roda uit toch? 1-1...
Nee joh, een weekeend met puntverlies van zowel Ajax als PSV levert meestal puntverlies aan onze zijde, niet traditioneel als 1 van beide een keertje punten morst.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord kan profiteren van het puntenverlies van PSV... Historisch gezien leidt dat niet tot een overwinning
Je verwacht het niet! Jullie schijnen dit allemaal gewoon normaal te vinden.quote:Het was een moment dat nader moest worden bestudeerd. Ajacied Riechedly Bazoer zette tijdens een versnelling en in een poging om Iliass Bel Hassani van zich af te houden zijn arm in het gezicht van de Heracles-middenvelder.
Na de vooronderzoeken van de aanklager betaald voetbal de laatste weken, werd op internet om vervolging van de Ajacied geschreeuwd. Als er al sprake was van opzet, lijkt Bazoer zich echter geen zorgen te hoeven maken.
De actie was duidelijk zichtbaar voor scheidsrechter Kevin Blom die het armgebaar ’niks aan de hand’ maakte. Daarmee gaf hij aan de situatie te hebben beoordeeld.
Daar had ik inderdaad even geen rekening mee gehouden.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, als het beoordeeld is, kan er domweg niets meer gedaan worden. Belachelijke regel, wanneer de scheids overduidelijk vaudt zat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:08 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Je verwacht het niet! Jullie schijnen dit allemaal gewoon normaal te vinden.
Totaal onvergelijkbare situatie, duwen/trekken/slaan rondom een dood spelmoment of rondzwaaiende armen gedurende een actie/duel. Dan vind ik de situatie Locadia nog meer vergelijkbaar met Kramer, en die kwam met geel weg. Dat had ook normaal geweest voor de situatie Kramer.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:08 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt belachelijk. Ga naar FR12 ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:08 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ga die jodenspeler lekker in het ajaciedentopic bespreken. Wat interesseert mij dat allemaal joh, je hebt het wellicht niet helemaal meegekregen, maar je zit hier in het Feijenoordtopic.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:08 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Heb je een FOX abo?quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:31 schreef MPC60 het volgende:
Kan niet bij m'n moeder kijken, wegens omstandigheden, heeft er iemand misschien een stream straks? Ben daar niet zo in thuis.
Nee zelf niet, mijn moeder wel.quote:
Yo bedankt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ff vragen naar de inloggegevens en dan http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/
quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom je denkt dat of een Ajacied al dan niet bestraft wordt of je complottheorieën dat het allemaal aan FOX/KNJB/etc ligt me allemaal boeien is me een raadsel.
Speelt gewoon niet geloof ik.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Opvallend trouwens dat ons omhoog geschreven toptalent Joey Sleegers nooit speelt bij NEC. Of is hij geblesseerd?
Hoi, ik probeer dit nu dus te doen maar moet een go abbonnement afsluiten volgens fox. Komt dit omdat ik het via m'n iPad probeer te doen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ff vragen naar de inloggegevens en dan http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/
Nee, gewoon ff het tv abo koppelen. Doe je via: https://bestellen.foxspor(...)726096513.1372670225quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hoi, ik probeer dit nu dus te doen maar moet een go abbonnement afsluiten volgens fox. Komt dit omdat ik het via m'n iPad probeer te doen?
Naja uit ergenis maar de wedstrijd gekocht. Iig bedankt voor je moeite.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, gewoon ff het tv abo koppelen. Doe je via: https://bestellen.foxspor(...)726096513.1372670225
Hartmedicatie?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:28 schreef exile79 het volgende:
Kalmeringsmiddelen : check
Reserve-boxers: check
Stressbal: check
Nou, ik denk dat ik er klaar voor ben.
Heeft elke feyenoorder toch standaard in huis voor de uitwedstrijden?quote:
Satestokjes voor het billen knijpen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:28 schreef exile79 het volgende:
Kalmeringsmiddelen : check
Reserve-boxers: check
Stressbal: check
Nou, ik denk dat ik er klaar voor ben.
En thuiswedstrijden... Maar kon zijn dat je die vergeten was...quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heeft elke feyenoorder toch standaard in huis voor de uitwedstrijden?
Dan sta ik blauw in het stadion en mis het meeste toch.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En thuiswedstrijden... Maar kon zijn dat je die vergeten was...
Ik ben al zo murw geslagen door Lex, dat ik al blij ben als Gus de bal gewoon aanneemt zonder in paniek te raken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:33 schreef Kerftminister het volgende:
Gustafson trouwens ookMeer talent in zijn teen dan Immers in zijn hele familie.
true..true...quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En derhalve wss zenuwslopende 89 minuten die volgen
Teringjantje he, wat een verschil. Die 1-2 was al bij Immers misgegaan, laat staan dat terugkappen of dat overzicht op rechts bewaren.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:39 schreef Wicky15 het volgende:
Stel je voor, je had Immers op de plek van Gustafson nu
Win je met Feyenoord tenminste nog een prijs.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:40 schreef RvLaak het volgende:
Morgen weer Kuyt als speler van de week?
quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Win je met Feyenoord tenminste nog een prijs.
Behoorlijk gênant die Feyenoorders die 24/7 lopen te F5en en stemmen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:40 schreef RvLaak het volgende:
Morgen weer Kuyt als speler van de week?
Genant dat Ajacieden er niets voor over hebben ja.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:42 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Behoorlijk gênant die Feyenoorders die 24/7 lopen te F5en en stemmen.
Kan er wel humor in zien, jij niet?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:42 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Behoorlijk gênant die Feyenoorders die 24/7 lopen te F5en en stemmen.
Zeker. Toen ik 12 was.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan er wel humor in zien, jij niet?
De Kuip klinkt de laatste paar seizoenen helaas een stuk stillerquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Wilde het net zeggenKlinkt als de Kuip.
Ik heb juist het idee dat het steeds meer wordt. Op Y komt ook steeds meer lawaai.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Kuip klinkt de laatste paar seizoenen helaas een stuk stiller
Misschien een gotspe maar de sfeer was geweldig in de kutte jaren.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Kuip klinkt de laatste paar seizoenen helaas een stuk stiller
Misschien ligt het aan de microfoons van FOX, maar zo komt het niet over op tvquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:45 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het steeds meer wordt. Op Y komt ook steeds meer lawaai.
Pijn is fijnquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien een gotspe maar de sfeer was geweldig in de kutte jaren.We zijn met z'n allen toch een beetje sadomasochistisch.
Kom eens een keer luisteren zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:46 schreef RvLaak het volgende:
Misschien ligt het aan de microfoons van FOX, maar zo komt het niet over op tv
Iets te ver weg, maar Fey-PEC was idd veel leuker live dan op TV paar seizoenen terug (2/3-1 toen)quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kom eens een keer luisteren zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |