Sorry kon niks beters verzinnen.quote:
quote:
quote:
wat is ditquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:23 schreef Roland010 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interland-weekend in Rotterdam
Nou ja, ze vinden elkaars foto's in elk geval leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:23 schreef Roland010 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interland-weekend in Rotterdam
Iddquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, ze vinden elkaars foto's in elk geval leuk.
In dat geval kan Kramer sowieso meespelen in de uitwedstrijd tegen Heerenveen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:06 schreef Caland het volgende:
Het hoger beroep rondom de schorsing van Michiel Kramer wordt waarschijnlijk pas volgende week behandeld: http://www.rijnmond.nl/sp(...).VhuLzg2OaBA.twitter
Inderdaad. Onbegrijpelijk, waarom niet gewoon accoord gaan met de straf? Misschien vind van Benthem wel weer wat vormfouten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:32 schreef Typisch het volgende:
Hier snap je toch niets van? Mis je straks beide klassiekers.
Of van Benthem voelt zich na 2 overwinningen dusdanig zelfverzekerd dat hij meer risico gaat nemen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Inderdaad. Onbegrijpelijk, waarom niet gewoon accoord gaan met de straf? Misschien vind van Benthem wel weer wat vormfouten.
Jeezquote:
Het is inderdaad geen toeval dat de absolute dieptepunten van het Nederlands voetbal en kampioenschappen van Feyenoord correlatie vertonen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:11 schreef K.offie het volgende:
Ik kwam onderstaande via fb tegen. Ik zeg dat deze man volledig gelijk heeft
https://twitter.com/twigthans/status/653110309436157952
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen toeval dat de absolute dieptepunten van het Nederlands voetbal en kampioenschappen van Feyenoord correlatie vertonen.
Ik zeg dat er nog nooit iets goeds uit Hoogvliet gekomen is, zelfs deze post keur ik daarom afquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:11 schreef K.offie het volgende:
Ik kwam onderstaande via fb tegen. Ik zeg dat deze man volledig gelijk heeft
https://twitter.com/twigthans/status/653110309436157952
Zeker, het Nederlands voetbal toont steeds verbetering nadat Feyenoord een kampioenschap heeft gehad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen toeval dat de absolute dieptepunten van het Nederlands voetbal en kampioenschappen van Feyenoord correlatie vertonen.
Achahbar tegen Veltheerquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:32 schreef Typisch het volgende:
Hier snap je toch niets van? Mis je straks beide klassiekers.
Dank dat je me al zo snel uit de droom helpt.quote:
Kazim kazan maakt gewoon even een warzone in het veld.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dank dat je me al zo snel uit de droom helpt.
Waar maak ik me ook druk om inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kazim kazan maakt gewoon even een warzone in het veld.
Van Benthemgod gaat Kramer wel reddenquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:34 schreef Caland het volgende:
Michiel Kramer speelt zondag gewoon tegen Heerenveen. Beroepscommissie velt pas na weekend oordeel over strafzaak spits #Feyenoord. #heefey
Dus nu mist hij twee keer Ajax en ADO, zal hij het daar zelf eigenlijk wel mee eens zijn?
Zal wel zo uitpakken dat we uitgerekend tegen ADO punten laten liggen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:01 schreef Gert het volgende:
Wanneer de strafeis niet verandert speelt hij door de vertraging dus Heerenveen uit ipv ADO uit.
Iddquote:Op maandag 12 oktober 2015 17:34 schreef Caland het volgende:
Michiel Kramer speelt zondag gewoon tegen Heerenveen. Beroepscommissie velt pas na weekend oordeel over strafzaak spits #Feyenoord. #heefey
Dus nu mist hij twee keer Ajax en ADO, zal hij het daar zelf eigenlijk wel mee eens zijn?
Ja, vrij zeker dat het Kazim zal worden ja. Het enige wat me gerust stelt is dat ik denk dat Achahbar dan wel bij de selectie zit en ongetwijfeld wel minuten mag gaan maken. Mocht ie dan weer uitblinken ben ik benieuwd wat Gio doetquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:27 schreef Tortugal het volgende:
Ik wil zo zo zo zo zo graag Achahbar in de spits zien als Kramer geschorst is. Maar het zal wel weer Kazim worden...
Ik ook! Ik hoop dat ie zich laat zien en die houthakker naar de tribune speelt. Hij heeft al laten zien dat hij de mentaliteit heeft om te vlammen als hij eindelijk die kans krijgt. Op de trainingen doet hij het ook heel goed hoorde ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, vrij zeker dat het Kazim zal worden ja. Het enige wat me gerust stelt is dat ik denk dat Achahbar dan wel bij de selectie zit en ongetwijfeld wel minuten mag gaan maken. Mocht ie dan weer uitblinken ben ik benieuwd wat Gio doet
v Beek had die tweede toch wel kunnen voorkomen, durf ik te zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef Oldground het volgende:
Ben wel blij dat onze spelers niet meewerken aan deze onzin.
Vermeer had beide ballen ook wel tegengehouden...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
v Beek had die tweede toch wel kunnen voorkomen, durf ik te zeggen
Zeker weten. De Arena is een prima toneel hiervoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:48 schreef exile79 het volgende:
Ook blij toe dat ze dit niet vertonen in onze mooie kuip.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:51 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zeker weten. De Arena is een prima toneel hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |