SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY![]()
Dolf is een zuipende en snuivende proleet. Same difference.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef doodmoe het volgende:
Nee hoor, Gina gaat. Die armanda heeft niets met zo'n zuipende tokkie“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Cees kookt weer in zijn uppie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Verreweg de meeste mensen willen Rolf weg hebben. Het slaat nergens op dat een nieuwe de doorslag geeft. Ik hoop dat ze dat nog eens veranderen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dolf is een zuipende en snuivende proleet. Same difference.![]()
Sas eet en eet en eet en eet
en eet en eet...en eet
luceren ,grasjes , hooi, biks
het is keihard werken als tv pony![]()
Maar die maakt minder herriequote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Rolf is ook een zuipende tokkie.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Cees moet lekker opzouten morgen heeft die ook niets meer met die luie flikkers te maken
Hij blij, ik blijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dolf is een zuipende en snuivende proleet. Same difference.Ja, toch een ietsiepietsie minder dan dat snollebolleke in mijn ogenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Rolf is ook een zuipende tokkie.![]()
Het is gewoon onmogelijk om nog goeie kandidaten te vinden. Misschien is Armanda de uitzondering op de regel, wie weet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Verreweg de meeste mensen willen Rolf weg hebben. Het slaat nergens op dat een nieuwe de doorslag geeft. Ik hoop dat ze dat nog eens veranderen.
Kareltje wordt al een echte Karel.
― Mark Twain
Wat een slechte manquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef beequeen het volgende:
Cees kookt weer in zijn uppie.
[ afbeelding ]
SOONY![]()
Cees gaat nergens heen,die blijft gewoonquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Cees moet lekker opzouten morgen heeft die ook niets meer met die luie flikkers te maken
Hij blij, ik blij![]()
![]()
Cees hoeft helemaal nergens heen, hij zit daar prima. Die andere moeten lekker wieberen...aso tokkies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Hij blij, ik blijAllemaal cabaretteketet!![]()
Ik niet blijquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Hij blij, ik blij![]()
![]()
mijn streams in een loop met een dartende kok en staande vretersIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het zou eerlijker zijn als de nieuwen juist NIET hierin mogen meestemmen. Die personen zitten er net een paar dagen in.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Verreweg de meeste mensen willen Rolf weg hebben. Het slaat nergens op dat een nieuwe de doorslag geeft. Ik hoop dat ze dat nog eens veranderen.![]()
pittige snotjes roerbak met parikaquote:
gedoe meuk en spinazie..o.i.d.
begreep las hier Cees Spagionie![]()
Dat stilstaande beeld.quote:
― Mark Twain
Waaif heeft weer muziek aangevraagd voor vanavond? Ze wil iedereen aan het huilen maken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dopoog heeft weer muziek vanavond.
' Zal ik vanavond iedereen aan het janken maken?'
Je bent om te janken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nikole gaat nog ff een muzieklijstje maken voor vanavond
zal ik iedereen aan het janken maken ?
Nikole heeft er zin in
Stif ; ik ga bij 1 liedje huilen
dat is Ave Maria
Nikole er zijn honderden miljoenen mensen die dat hebben
Nikole verteld een verhaal .. opa muziek foto pleurde op de kist , was scarry![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Dopoog heeft weer muziek vanavond.
' Zal ik vanavond iedereen aan het janken maken?'
Je bent om te janken.![]()
Ik denk dat ik preventief ga muten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
zeer verstandigquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik preventief ga muten.![]()
Gaat die snuifdoos nog lopen fluiten ook.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 11-10-2015 18:00:26 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Even de smerigheid tegen de randen aandweilen.
En binnen 10 seconden is de wc ook schoon.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hij staat weer vlakbij de sterke drank.
― Mark Twain
Heb je een teiltje?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Waaif toch schattig hè?
― Mark Twain
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een zoete foto!quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Waaif toch schattig hè?![]()
Precies Armanda, Cees hoeft niet te zorgen voor het vlees van Ivan, dat doet Rob maar.
Rob: Nee, ik maak alleen hamburgers.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:
Te laat voor de cap, maar Rowena ligt in het nest.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als Ivan anders wil als anderen dan maakt hij het maar lekker zelfquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:09 schreef beequeen het volgende:
Precies Armanda, Cees hoeft niet te zorgen voor het vlees van Ivan, dat doet Rob maar.
Rob: Nee, ik maak alleen hamburgers.
Waar bemoeit die Armanda zich eigenlijk mee, het gaat over vlees dus mond dicht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met of zonder oortjes?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Te laat voor de cap, maar Rowena ligt in het nest.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
en waar is naomi? ligt ook?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Te laat voor de cap, maar Rowena ligt in het nest.![]()
quote:Zag het in een flits, maar dacht van niet. ( Rowena oortjes)quote:
Ging te snel om te zien of Naomi er ook lag.
2 uur muziek voor swaffelharses.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Ivan anders wil als anderen dan maakt hij het maar lekker zelf
Waar bemoeit die Armanda zich eigenlijk mee, het gaat over vlees dus mond dicht![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Gold strike...waar is het..quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:06 schreef beequeen het volgende:
Hij staat weer vlakbij de sterke drank.
[ afbeelding ]
mompel mopper![]()
Ohmnibod?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
territorium afbakenenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Waaif toch schattig hè?![]()
Mark: Ik ben zo benieuwd naar die foto's van het kickboksen.
Rob: Heb je ze nog niet gezien, zijn vet hoor.
Oh, ik heb Naomi niet met een camera gezien...
Er was een externe fotograaf, zoals al het personeel extern was.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Mark: Ik ben zo benieuwd naar die foto's van het kickboksen.
Rob: Heb je ze nog niet gezien, zijn vet hoor.
Oh, ik heb Naomi niet met een camera gezien...“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
OMG!
Heb net het filmpje gezien waar Gina op de Vide super irritant aan het doen is, of Rob en Stif mee willen enz, later bij Mark ook nog eens![]()
Triest kind dat het is, ik hoop dat ze morgen de poort uit gaat![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja en hoe zien zij die foto's dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er was een externe fotograaf, zoals al het personeel extern was.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hij zit weer hoog, dit keer klaar voor een ondervraging.quote:
Jammer, hij liegt altijd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
jammer dat armanda daar niet bij is geweestquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
OMG!
Heb net het filmpje gezien waar Gina op de Vide super irritant aan het doen is, of Rob en Stif mee willen enz, later bij Mark ook nog eens![]()
Triest kind dat het is, ik hoop dat ze morgen de poort uit gaat
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik denk dat die op een usb-stick stonden, of hoe noem je dat....sd kaart? Fotograaf heeft die gewoon afgegeven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja en hoe zien zij die foto's dan?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
En velen met jou.Ik blijf hopen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
OMG!
Triest kind dat het is, ik hoop dat ze morgen de poort uit gaat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou die daar op afknappen, dat iemand zo irritant en kinderachtig aan het doen is?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jammer dat armanda daar niet bij is geweest“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Hopen mag altijd, Cees wordt het sowieso niet denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En velen met jou.Ik blijf hopen.
Rolf denk ik ook niet“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
![]()
― Mark Twain
Armanda vindt Gina een lief kind, dus Gina gaat nergensquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou die daar op afknappen, dat iemand zo irritant en kinderachtig aan het doen is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waaif heeft de verwarming op 25 gezet.
Ach ja, green washing.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het "koppel' zij begrijpen het, het is Utopiaquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En als altaaid weer charmant gekleed.![]()
Ja wie niet ???quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou die daar op afknappen, dat iemand zo irritant en kinderachtig aan het doen is?![]()
gina op 30quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach ja, green washing.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Hij stond op 30, had Gina gedaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach ja, green washing.
― Mark Twain
Maar gelukkig stralen ze wat uit.quote:
Nee Armanda vindt Cees wel leuk dacht ik. Denk echt dat ze niks met Gina heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik denk dat Cees gaat, met als smoes het roddelen, en kwaad spreken over anderen.![]()
Geen idee, sommige boeit het maybe niet dat ze zo doetquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ze zouden eens actief moeten worden, ga sporten, van mijn part rondjes rennen buiten. Krijgen ze het vanzelf warm.quote:![]()
Rolf gaat.
Rolf zegt dat het hem niks uitmaakt of hij gaat of niet gaat.Hij zegt dat Cees en Gina graag willen blijven.Zegt hij allemaal tegen Armanda![]()
Armanda heeft het erover dat Cees ook dingetjes thuis heeft waar ze het niet over kan hebben..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Geen drinken voor Klaver en Sasha. Drinkbak ligt omver.
― Mark Twain
Dan hebben we morgen een blije BeeQueen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rolf gaat.
Rolf zegt dat het hem niks uitmaakt of hij gaat of niet gaat.Hij zegt dat Cees en Gina graag willen blijven.Zegt hij allemaal tegen ArmandaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Rolfeerst in de camera kijken als hij wat gaat zeggen.En maar blijven lachen om zijn eigen grappen.
![]()
Rolf over zijn rechtszaak 'buiten' ?
Zaakjes goed voor mekaar, knul.
Dolf weer over de rechtszaak. Als het goed is heeft hij gewonnen.
Sure.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Armanda: We gaan het zien morgen..
Rolf: Ben je er al over uit?
Armanda (bedenkelijk): Mmmmm...
Korte SL..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
![]()
Zit vast tegen een scheurbuik aan.
Wat doet hangbuikzwijntje Wim, eigenlijk nog in Utopia
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Kinderen horen naar huis te gaan,naar mammaquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Armanda vindt Gina een lief kind, dus Gina gaat nergens![]()
Is de Luifel al overgedragen aan Rob en Stif? Dit ivm met het vertrek van Gina en dat hij er achteraan gaat...?![]()
Persoonlijke ontwikkeling....quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wat doet hangbuikzwijntje Wim, eigenlijk nog in Utopia“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar geloof ik niks van.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:31 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gaat JdM kijkers kosten als die Gina daar mag blijven.![]()
Armanda is wel heel 'lief' naar Cees toe.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat grapje van die stap naar voren hebben ze zelfs niet goed. het is : Heren doe een stapje naar voren, hij is korter dan u denkt. (niet het is verder dan u denkt)quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Even de smerigheid tegen de randen aandweilen.
[ afbeelding ]
En binnen 10 seconden is de wc ook schoon.![]()
Buikje mooi rond laten wordenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wat doet hangbuikzwijntje Wim, eigenlijk nog in Utopia
baby groeid goed![]()
Ik ook niet,die gaat wel blijven...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ja hoor, ze vond Gina liefquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee Armanda vindt Cees wel leuk dacht ik. Denk echt dat ze niks met Gina heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ziet er appart uit
pan met Koeienvlaai en rode stukjes
Cees schept op ...houten lepels
spagettie is aldente .. 5 keer verteld![]()
Maar hoezo spaghetti en snackbarfood?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Spaghetti voor de vega's. De rest kan er een hamburger of broodje hamburger bij eten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar hoezo spaghetti en snackbarfood?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Armanda is wel heel 'lief' naar Cees toe.Toen zij net gekozen was gaf zij Bas en Cees een high five...
![]()
En een vegasaus en één met vlees was zeker weer te ingewikkeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spaghetti voor de vega's. De rest kan er een hamburger of broodje hamburger bij eten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze spreekt hem regelmatig als een moedertje toe.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:39 schreef Yeszie het volgende:
[..]Toen zij net gekozen was gaf zij Bas en Cees een high five...
Ja, ze moeten koken zonder vlees voor die vegamutsquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar hoezo spaghetti en snackbarfood?
EN er zitten er daar die toch vlees willen
Lekker combi zo ha ha haWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Het kan weer lopen, wat doet hij daar dan, moet hij niet eten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik het goed begrepen heb was het gehakt nog bevroren. Cees wist niet dat hij moest koken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
En een vegasaus en één met vlees was zeker weer te ingewikkeld.
Niet echt moeten, maar de rest wilde het doen met een broodje hamburger.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Lief en ze verdiende geldquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:37 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
[..]
Maar niet goed genoeg om in Utopia te blijven, lief is geen kenmerk om te blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mark strafexpeditie voor dramatische beelden febo....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ze mag niets wat van of uit dieren komt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:40 schreef Cir het volgende:
Vega is toch dat je geen eieren mag
en die pasta dan ? ....zit toch ook ei in
Laat ze toch een beest van een man hebben, ppffff mag ze dat worstje ook nog eens niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yumy yumy in the Tummy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rowena is een flexitarier momenteel zegt zeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu vind je dat het opgedrongen wordt door die vegamuts, maar toen Benji een dag in de week vegetarisch wilde koken was het wel goed ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze moeten koken zonder vlees voor die vegamuts
EN er zitten er daar die toch vlees willen
Lekker combi zo ha ha ha![]()
vreten en hangenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wat doet hangbuikzwijntje Wim, eigenlijk nog in Utopia![]()
Ik vond Benji er niet zo opdringerig in als Armanda is, die heeft het over niets andersquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Nu vind je dat het opgedrongen wordt door die vegamuts, maar toen Benji een dag in de week vegetarisch wilde koken was het wel goed ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien is het vega pasta. Ik roep ook maar wat hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:40 schreef Cir het volgende:
Vega is toch dat je geen eieren mag
en die pasta dan ? ....zit toch ook ei in
― Mark Twain
Honingquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mag niets wat van of uit dieren komt.
Laat ze toch een beest van een man hebben, ppffff mag ze dat worstje ook nog eens niet
of is dat wel oke
Maya die zich te tering vliegt al die bestuivingen regelt
dr zwerm op orde houd![]()
zou kunnen , bestaat welquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het vega pasta. Ik roep ook maar wat hoor.
![]()
![]()
Nee, ze eet ook geen honing.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:46 schreef Cir het volgende:
Honing
of is dat wel oke
dr zwerm op orde houd“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gewoon dierenmishandeling als ze die beestjes voor niets het werk laat doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:46 schreef Cir het volgende:
[..]
Honing
of is dat wel oke
dr zwerm op orde houdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stefanie: Morgen is het Nick en Simon.
Naomi: Benjamin moeten we zo even in het centraal zeggen wie er nog meer komt.
Nicole: Ik ga effe een wandeling maken.![]()
oke die is dus makkelijk in het onderhoudquote:
als vent zijnde , stuk wei mokkel dr in
bak slootwater en het is blij![]()
Maar dan gaat het hem toch kijkers kosten.Je zei net van niet.Wie heeft het erover dat hij daar zorgen over heeft?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien stoppen er 10 mensen met kijken als Gina blijft, zal John een rotzorg zijn.![]()
Ik maak me een beetje ongerust: zou Armanda toch overwegen Cees weg te stemmen? Een tijdje geleden zei ze tegen Rolf dat Cees net zo goed een reden had om weg te gaan.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:48 schreef Cir het volgende:
oke die is dus makkelijk in het onderhoud
als vent zijnde , stuk wei mokkel dr in
bak slootwater en het is blij
― Mark Twain
Ik geloof er niks van. Ze kan het goed vinden met Cees en heeft helemaal niks met Dolf. Dolf wil zelf graag weg, zei hij vanochtend tegen haar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:49 schreef Disana het volgende:
Ik maak me een beetje ongerust: zou Armanda toch overwegen Cees weg te stemmen? Een tijdje geleden zei ze tegen Rolf dat Cees net zo goed een reden had om weg te gaan.
Maar ja, niks is wat het lijkt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Tja, familie...quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:49 schreef Disana het volgende:
Ik maak me een beetje ongerust: zou Armanda toch overwegen Cees weg te stemmen? Een tijdje geleden zei ze tegen Rolf dat Cees net zo goed een reden had om weg te gaan.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik help het je hopen, maar heb je gehoord dat ze dat zei? Ze noemde Gina niet, alleen Cees.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ze kan het goed vinden met Cees en heeft helemaal niks met Dolf. Dolf wil zelf graag weg, zei hij vanochtend tegen haar.
Maar ja, niks is wat het lijkt.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft Mark Armanda al gechanteerd?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Bij Dolf ligt het er te dik op, dat ie zegt er niet mee te zitten, als ie gaat...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dolf eet weer nose food?
― Mark Twain
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de FEBO van Cees af wil. Echt niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:52 schreef Disana het volgende:
Ik help het je hopen, maar heb je gehoord dat ze dat zei? Ze noemde Gina niet, alleen Cees.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Algenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hahaha, denk je dat echt? Natuurlijk doet mariekje dat niet, is nu eenmaal een lulhannes die zich nooit aan zijn eigen woord houdt, de flapdrol. Dus mocht gina weg moeten morgen,. blijft die viezerik gewoon waar die zit, in de loods.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
Is de Luifel al overgedragen aan Rob en Stif? Dit ivm met het vertrek van Gina en dat hij er achteraan gaat...?![]()
Nicole: Hoe laat is het eigenlijk mensen, tien voor zeven, zullen we zo gelijk na het eten centraal gaan en om 20:00 uur muziek gaan draaien?![]()
Ik heb dat wel gehoord.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar heb je gehoord dat ze dat zei? Ze noemde Gina niet, alleen Cees.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
rond 20.00uur komt er muziek
aldus Frau Sergant Majoor
danweetUdat
iedereen die wil krijgt een pikstaartje
aka cockTail![]()
Daar maak ik me geen zorgen over hoor, lekker laten gaan die Ceesquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:49 schreef Disana het volgende:
Ik maak me een beetje ongerust: zou Armanda toch overwegen Cees weg te stemmen? Een tijdje geleden zei ze tegen Rolf dat Cees net zo goed een reden had om weg te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, ik wist dat je dat zou zeggenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen over hoor, lekker laten gaan die Cees
Gina ziet er nog steeds belachelijk uit met dat kapsel.![]()
Het was Cees die er eerder vandaag zelf tegen haar over begon, 5 kinderen, kleinkinderen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat denk jij, overweegt ze misschien Cees weg te stemmen?
Zij begon toen over zijn nicht. En ook dat hij er niks over kon zeggen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Owww yes make my day!!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Christus te peerd, wat ziet Ben er uit.
― Mark Twain
Jawhole!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hoe bedoelde ze dat, dat hij er niks over kon zeggen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was Cees die er eerder vandaag zelf tegen haar over begon, 5 kinderen, kleinkinderen.
Zij begon toen over zijn nicht. En ook dat hij er niks over kon zeggen.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ik wist dat je dat zou zeggen
Gina ziet er nog steeds belachelijk uit met dat kapsel.
Ja, het staat haar niet, is ook zo donker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nicole en Ivan beslissen even hoe hoog de kachel magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja belachelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Nicole en Ivan beslissen even hoe hoog de kachel mag![]()
Nee, dat zei hij.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoelde ze dat, dat hij er niks over kon zeggen?
Maar tig SL's verder begon zij erover tegen Rolf, dus ze weet blijkbaar nu wel wat dat is waar Cees niks over mag zeggen. (Ik neem aan zijn jongste kinderen die niks met het programma te maken willen hebben)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
de kachel moet rond de 21 graden
Nikole legt uit
Ivan breekt in,.. niet hoger dan 21 graden dan krijgen we een dikke rekening
Cees zn verse taak ...omdat hij als laatste op bed ligt en eerste er uit
Cees ; ik zvd 21 behoorlijk hoog![]()
Ik vind 21 graden ook heel normaal hoor. Cees wordt hoofd-cv.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Nicole en Ivan beslissen even hoe hoog de kachel mag
― Mark Twain
Nicole: Nu we hier toch allemaal zijn, wie weet hoe de kachel werkt.
Naomi: ja hoe warm staat die nu,
Gina: Ik heb um vanmiddag op 30 graden gezet, want het was echt heel koud.
Nicole: laten we afspreken dat de kachel op 21 graden staat,
Ivan: Sowieso niet hoger dan 21 graden, laat het maar aan 1 persoon over, Cees is vroeg op en gaat laat naar bed,
Cees: ik vind 21 graden heel warm.
Naomi: Ik heb er nu wel last van dat het te warm is.
Ivan: maar goed, hij staat nu dus op 21 graden wanneer je het dan nog koud hebt, trek dan iets warms aan, een sjaal om ,![]()
Ah zo. Jammer weer van die streamlocks. En nu ik dat schrijf, volgt er weer een.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij.
Maar tig SL's verder begon zij erover tegen Rolf, dus ze weet blijkbaar nu wel wat dat is waar Cees niks over mag zeggen. (Ik neem aan zijn jongste kinderen die niks met het programma te maken willen hebben)![]()
Ik heb hem voor mezelf altijd op 17 staan, warm genoegquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind 21 graden ook heel normaal hoor. Cees wordt hoofd-cv.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook 17.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem voor mezelf altijd op 17 staan, warm genoeg
30 graden, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Ik denk dat dat voor de loods niet voldoende is. Hier staat de cv midwinter 20 max.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb hem voor mezelf altijd op 17 staan, warm genoeg
Ik woon op een hoekhuis, veel ramen en dat scheelt echt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
die achterlijke laaf zat ook altijd te stoken alsof het niets wasquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ivan: Sowieso niet hoger dan 21 graden, laat het maar aan 1 persoon over, Cees is vroeg op en gaat laat naar bed,
Naomi: Ik heb er nu wel last van dat het te warm is.![]()
Ik vind het leuk dat de kippetjes tegenwoordig los rondlopen, maar kennelijk zijn de bewoners niet bang voor roofvogels meer?![]()
![]()
haha 30 graad heeft ze nog restalcohol in zichquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook 17.
30 graden, dan ben je niet goed bij je hoofd.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zit het eigenlijk met die grote eieren?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:02 schreef Disana het volgende:
Ik vind het leuk dat de kippetjes tegenwoordig los rondlopen, maar kennelijk zijn de bewoners niet bang voor roofvogels meer?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Die hebben ook geen paspoort meer...quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:02 schreef Disana het volgende:
Ik vind het leuk dat de kippetjes tegenwoordig los rondlopen, maar kennelijk zijn de bewoners niet bang voor roofvogels meer?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik meen dat er een aantal zijdehoenders uit is gekomen, maar verder weet ik het ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die grote eieren?Oh dan ben ik gerust.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:03 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Die hebben ook geen paspoort meer...![]()
Verschrikkelijk... Mag blijven als vogelvrrschrikster...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ivan: Effen rustig,
(Desktoprooster)
Gabrielle: ik heb er eentje nodig, 19 oktober moeten we klaar zijn, zou fijn zijn wanneer we een laptoprooster hebben.
Ivan: Je hebt een schrift en een pen, de laatste tijd worden er steeds meer brieven op de laptop geschreven, wil je echt brieven tikken vroeg in de ochtend of laat in de avond, je zit hier met 15 man,
Rob: zakelijk heeft altijd prio.![]()
Naomi heeft hulp nodig voor het organiseren van de loopwegshow.
Doet ze er zelf wel wat voor?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Buizerd op verkanzie misschienquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:02 schreef Disana het volgende:
Ik vind het leuk dat de kippetjes tegenwoordig los rondlopen, maar kennelijk zijn de bewoners niet bang voor roofvogels meer?![]()
Niet alleen zijn trommelvlies is gescheurd, volgens mij is die hele kop uit zijn fatsoen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:57 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik zou hem meteen weer uit zetten, puur om te ziekenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Nicole en Ivan beslissen even hoe hoog de kachel mag![]()
![]()
Nee ik weet het al: geen paspoort meer.quote:
Naomi kan het weer niet alleen. Dat hele evenement interesseert mij trouwens niets.![]()
yep email zenden en bellenquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Naomi heeft hulp nodig voor het organiseren van de loopwegshow.
Doet ze er zelf wel wat voor?![]()
Pijpbekje..quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Bolle: Niet allemaal tegelijk.
Dat is zijn groeiende bijdrage.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
O, we zijn een centraal ingerommeld...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Zal wel moeten om zinj oren misschien.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:57 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Kijken of ze dat nog roepen als het -15 is, met een gure harde wind. Dan krijgen ze het daar echt niet warm gestookt hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
Naomi: Ik heb er nu wel last van dat het te warm is.
Ivan: maar goed, hij staat nu dus op 21 graden wanneer je het dan nog koud hebt, trek dan iets warms aan, een sjaal om ,![]()
Ivan wil dat mensosns brieven schrijven met pen en papier
laptop/desktop /typene is onnodig
.... omg
Ivan krijgt er weer last van
Heers Heers ..U moet![]()
Ik zou zeggen geef dan het goede voorbeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:07 schreef Cir het volgende:
Ivan wil dat mensosns brieven schrijven met pen en papier
laptop/desktop /typene is onnodig
.... omg
Ivan krijgt er weer last van
Heers Heers ..U moet
Maar je gaat toch geen brieven sturen als je kunt mailen, hoe gek zijn ze daar.![]()
De verkoop van de kledinglijn gaat hartstikke lekker, roept Gina. Gek dat ik daar nooit iets van merk.![]()
Gina gaat een cursus doen voor haren inweven, Nicole is haar modelletje ....
Bla bla, lekker thuis doen van je eigen uitkering.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gina gaar een curses doen om te weaven
wanneer weet ze nog niet
Nikole is dr modelletje![]()
en de rest weet ze niet meer
o ja armbandjes maken ,morgen komt de meuk binnen![]()
En ik ga weer armbandjes maken, ik heb al kraaltjes besteld.
Gina: Mijn kleding staat op de webshop, gaat heel goed en ik ga een haarweefcursus volgen, Nicole gaat mijn proefmodel worden, daarna Rowena etc . En ik ga weer armbandjes maken. Er komt ook een mannencollectie.![]()
En dr geld is al op ....quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Bla bla, lekker thuis doen van je eigen uitkering.![]()
Gina gaat een cursus doen en armbandjes?Echt niet ,die gaat morgen naar huis...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bas wil danslessen met de groep gaan doen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie de bui al hangen...quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gina gaat een cursus doen en armbandjes?Echt niet ,die gaat morgen naar huis...![]()
ow leuk,Nicole's haar verneuken,het enige mooie aan haarquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Bla bla, lekker thuis doen van je eigen uitkering.![]()
Bas wil danslessen met de groep
Ganoom vraagd of Fitz enzow nog komen trainen
Nikole wil workshop dansen![]()
dat lijkt mij wel lachenquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Bas wil danslessen met de groep gaan doen.![]()
Fixedquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Bas De Febo wil danslessen met de groep gaan doen.![]()
Nee hoor. Die blijft gewoon. Rolf vertrekt. Die staat niet voor niks elke dag 10 minuten bij de poort.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gina gaat een cursus doen en armbandjes?Echt niet ,die gaat morgen naar huis...
Zou me niks verbazen als die een dealtje heeft gesloten met de febo dat ie naar huis kan zonder borg verlies.![]()
Rowena: Ik heb een liedje over een gebed zonder end, over verslaving, gaat niet om mij maar iemand in mijn omgeving, ik wil er iets mee gaan doen, ik krijg er hele goede reacties op, ik wil het liedje met Sander op gaan nemen en de opbrengst gaat naar een stichting,
Nicole: Naar verslavingszorg.![]()
Rowena wil het liedje 'gebed zonder end' over verslaving, in iemand in haar omgeving, maar mag ze niks over zeggen ( volgt u het nog?) opnemen en uitbrengen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
je zou weleens gelijk kunnen hebben, maar oh wat wil ik die Gina graag zien gaanquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:14 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nee hoor. Die blijft gewoon. Rolf vertrekt. Die staat niet voor niks elke dag 10 minuten bij de poort.
Zou me niks verbazen als die een dealtje heeft gesloten met de febo dat ie naar huis kan zonder borg verlies.![]()
Iedereen zit alweer verrot moeilijk in de tijd...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Row over dr . liedje
gebed zonder end
verslaving ze wil het nr gaan uitbrengen
mar niemand mag weten over wie ze het heeft
....
dus geen openheid van zaken ..mat omhoog gebeurt niet![]()
Tennis clinic voor kids staan op de slae
schrijft allen uw vervelende kids in![]()
Gina: Ik heb deze week drie klantjes.
Nicole: Ik zit ook rete vol.
Bjorn: Cees let je ook even op?
Cees: Ja ja.![]()
meen dr moeder.....quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena wil het liedje 'gebed zonder end' over verslaving, in iemand in haar omgeving, maar mag ze niks over zeggen ( volgt u het nog?) opnemen en uitbrengen.
of dr ex
of de buurman
dr zusje ...
sherlock er ligt een Taakje
zo byzonder een verslaving /drugs echt heel appart![]()
![]()
Waar zal Wim mee komen?
'Ik ben keihard aan het ontwikkelen.'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nick en Simon komen een half uurtje/ 3 kwartiertje ( Bjorn)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nick en Simon treden maar een half uurtje/drie kwartier op.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gebed zonder end slaat eigenlijk op heel die loods daar.
De ene opvreter is nog niet vertrokken, of de ander staat al klaar![]()
Wim: Anders flip ik weer de pan uit. Geitenlach.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:20 schreef Ebinas het volgende:
Er komt een op- en afbouw schema.
Of ze zich er ook aan willen houden.
Naomi: Maar leuk ik heb er zin in.
Bjorn: Wie heeft dat weleens meegemaakt, volle bak,
Nicole: Komen morgen 250 mensen.![]()
Bas bij de garderobe, die kan iedereen entertainen als ze lang moeten wachten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het is uitverkocht. Geen idee hoeveel mensen er komen.quote:
Gisteren zouden er ook 700 man komen, waren er max 300.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:23 schreef Ebinas het volgende:
Ah Rolf mag.
Hij wil niet de groeten doen aan BQ
-edit- je moet nog even wachten. Bjorn is nog![]()
Dolf heeft toch niks te melden.
Oh wacht, 6 aanmeldingen voor de spareribs avond.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wat zei ik, Ebinas? Zelfs geen melding van de spareribs avond.
― Mark Twain
Helemaal gelijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:26 schreef beequeen het volgende:
Wat zei ik, Ebinas? Zelfs geen spareribs avond.![]()
![]()
yep.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben benieuwd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meneer Wijdbeens zit weer op zijn rug.
― Mark Twain
Waaif heeft een nieuw powerstation voor haar tattoogun. Toe maar, kost geen drol natuurlijk.
Schijnt dat haar agenda voor deze week weer bommetje vol zit.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zegt ze toch wel weer af.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:34 schreef beequeen het volgende:
Waaif heeft een nieuw powerstation voor haar tattoogun. Toe maar, kost geen drol natuurlijk.
Schijnt dat haar agenda voor deze week weer bommetje vol zit.![]()
ze moeten terug naar shifts op de markt, de vorige keer waren er files en kregen ze bijna problemen met de gemeenteTEAM TAFEL![]()
O jee de markt....................... je mag wel de hele dag blijven maar heb je een kaartje voor de eerste shift moet je ook de eerste komen, kom je in de derde mag je niet meer binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk, dat vind ik nou leuk, kan ook leuke streams opleveren. Isa en Gio hebben ook eens een rondje stijldansen gedaan toch ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:12 schreef rowan634 het volgende:
bas gooit er een nieuw script in: ''Dancing with the Utopians''![]()
Ze verzint ze waar je bijzit. Staat bijna nooit een stream op.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
is dat morgen nick en simon?quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Naomi: Maar leuk ik heb er zin in.
Bjorn: Wie heeft dat weleens meegemaakt, volle bak,
Nicole: Komen morgen 250 mensen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ja dat is leukquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou leuk, kan ook leuke streams opleveren. Isa en Gio hebben ook eens een rondje stijldansen gedaan toch ?
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Armanda en Stef gaan de koeien doen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik vind dat ook leuk, geen idee. ze hebben wel eens met de hele groep een salsadans workshop gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou leuk, kan ook leuke streams opleveren. Isa en Gio hebben ook eens een rondje stijldansen gedaan toch ?
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
TEAM TAFEL
Forum Opties Forumhop: Hop naar: