SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah tv moet er gemaakt worden, een tiefuszootje ervan maken zodat Cees en Ivan er over kunnen los gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Leuke vrouw, die een stukje rust had kunnen geven wat zo hard nodig is in die grafloods.![]()
![]()
Veel draaiers die eerst voor Renske waren en nu 'ineens' voor Armanda zoals Rob en Stif.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?Allemaal cabaretteketet!![]()
Renske: Wim, Rolf, Gabs, Ginaquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?
Armanda: de restTEAM TAFEL![]()
laatste topic lezenquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?![]()
Bij de SV klein verslagquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat heeft Dotteke in Streamverslagen gezet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?![]()
Leuke TT.Renske woont in Hilversum.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:53 schreef Urb het volgende:
Renske " Succes morgen he"
Cees "Zal wel goedkomen, is allebei oke"
Cees zei net ook iets over in HIlversum koffie komen drinken, is toch dichtbij, apart“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Stef zwaait naar foto van Varken " Hai, de stal van mn papa"
Gina " Jah??" " In zukke kleine hokjes?"
Stef vind dat ze het verkeerd neerzetten want ze slapen en overdag lopen ze vrij![]()
![]()
En zelfs als dat niet zo zou zijn.. Grond is onbetaalbaar, de boeren hebben met enorm veel regels te maken, ze staan met de rug tegen de muur.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:56 schreef Ranah het volgende:
stef doet bozig, de varkens bij papa hebben ruimte zat, maar dat zie je nooit op tv![]()
of dat ze blijftquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die weet dat ze morgen de volgende zal zijn...![]()
![]()
Heel vreemd dit weer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Renske: Wim, Rolf, Gabs, Gina
Armanda: de rest
Hebben we al een keer eerder gehad en toen ineens de stemming was was bijna iedereen gedraaid.![]()
Gina is zo'n amoebe die helemaal los gaat op de foto van zo'n varkensstal, de boer voor van alles en nog wat uitmaakt, roept dat ze alleen nog maar biologisch eet en een kwartier later met een kiloknaller thuis komt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:57 schreef Urb het volgende:
Stef zwaait naar foto van Varken " Hai, de stal van mn papa"
Gina " Jah??" " In zukke kleine hokjes?"
Stef vind dat ze het verkeerd neerzetten want ze slapen en overdag lopen ze vrij![]()
Totaal overbodig gedrag van dat kind die even 5 minuten geen aandacht krijgt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:59 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Blijf met je grafpoten van die bel af, dat gegil is al erg genoeg.![]()
armanda wil een serieus gesprekje met rolf, echt serieus
en ze bevestigt wat Jan net zei: je hoeft alleen maar een wereldverbeteraar te zijn en je bent binnen![]()
Oei Gina en Rolf op Renske.En Renske is nu weg.oei.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Renske: Wim, Rolf, Gabs, Gina
Armanda: de rest![]()
Zolang er maar geen bot in zit, maakt het Gina niets uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gina is zo'n amoebe die helemaal los gaat op de foto van zo'n varkensstal, de boer voor van alles en nog wat uitmaakt, roept dat ze alleen nog maar biologisch eet en een kwartier later met een kiloknaller thuis komt.![]()
![]()
Dat klopt. maar waar ik het mee eens ben is dat er veel meer extremen van mij in mogen zitten. Je hebt nu heel veel tokkies en nu dan een Armanda die erg links is. Graag ook wat rechtse erbij en waer tussenin. Leuk om discussies te zien en ook hoe mensen zich dan toch aan elkaar moeten aanpassen. Iedereen moet wat opgeven om er een samenleving van te maken want je moet toch "samen leven".quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De helft van de bewoners weten niet èèns wat politiek is...
Ik zou dat interessanter vinden dan zoveel mensen die allemaal hetzelfde nastreven (zoveel mogelijk zuipen en roken).![]()
Ik zei het nog scherper: Doen voorkomen dat je een wereldverbeteraar bentquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:00 schreef Ranah het volgende:
en ze bevestigt wat Jan net zei: je hoeft alleen maar een wereldverbeteraar te zijn en je bent binnen
(strikt genomen ben je pas een wereldverbeteraar als je ook echt met werkzame oplossingen komt voor die betere wereld).![]()
Jammer dat zij gisteren niet tegen Ivan moest boksen.Wat een irritant vies aso wijf.Ben haar echt zat.quote:![]()
klopt jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik zei het nog scherper: Doen voorkomen dat je een wereldverbeteraar bent
(strikt genomen ben je pas een wereldverbeteraar als je ook echt met werkzame oplossingen komt voor die betere wereld).![]()
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat klopt. maar waar ik het mee eens ben is dat er veel meer extremen van mij in mogen zitten. Je hebt nu heel veel tokkies en nu dan een Armanda die erg links is. Graag ook wat rechtse erbij en waer tussenin. Leuk om discussies te zien en ook hoe mensen zich dan toch aan elkaar moeten aanpassen. Iedereen moet wat opgeven om er een samenleving van te maken want je moet toch "samen leven".
Ik zou dat interessanter vinden dan zoveel mensen die allemaal hetzelfde nastreven (zoveel mogelijk zuipen en roken).
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De 1 is te belazerd om zelf te lopen, de ander loopt alsof de batterijen ver op zijn, weer een ander heeft kouwe fikken, man man man, die lui stralen ook totaal geen ene moer uit. Nou ja, eigenlijk ook weer wel: dat ze allemaal te lamlendig zijn om ook maar iets te laten zien of te doen.quote:![]()
Niet mijn smaak.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar hij niets aan heeft als hij geen stemmen krijgt van de medebewoners, en dat vergeet hij met z'n spelletjes.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Prachtig, de regie heeft met dat domme gescript het tegenovergestelde bereikt van wat ze wilden: In plaats van kleinere verschillen en een spannende eindstrijd, wordt de voorsprong van Bas alleen maar groter![]()
Nu noem je ook iemand op zeg .... dat kind weet nauwelijks het verschil tussen een kip filet en een kippen ei. Nog te stom om zelfstandig te ademen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gina is zo'n amoebe die helemaal los gaat op de foto van zo'n varkensstal, de boer voor van alles en nog wat uitmaakt, roept dat ze alleen nog maar biologisch eet en een kwartier later met een kiloknaller thuis komt.![]()
Die tokkies zijn ook allemaal linksig. Elke Utopiaan en voormalige Utopiaan is op cultureel vlak links. Dat is de reden dat er nooit enige kritiek kwam op de activiteiten van Nicoline en de komst van die illegaal vorig jaar.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat klopt. maar waar ik het mee eens ben is dat er veel meer extremen van mij in mogen zitten. Je hebt nu heel veel tokkies en nu dan een Armanda die erg links is. Graag ook wat rechtse erbij en waer tussenin. Leuk om discussies te zien en ook hoe mensen zich dan toch aan elkaar moeten aanpassen. Iedereen moet wat opgeven om er een samenleving van te maken want je moet toch "samen leven".
Ik zou dat interessanter vinden dan zoveel mensen die allemaal hetzelfde nastreven (zoveel mogelijk zuipen en roken).
Op economisch vlak is er een klein beetje afwisseling, met sterke nadruk op links want ze kiezen met amper discussie er voor om alles collectief te doen.
Er is een hele sterke consensus onder alle inwoners en ex-inwoners dat de linkse idealen op cultureel vlak deugen, en dat in Utopia alles collectief geregeld moet worden zonder ruimte voor het individu (er is in het verleden alleen een klein beetje geëxperimenteerd met eigen geld).
Voor mij duidt dit echt op te heterogene groepen. Als JdM leuke en ook enigszins zinvolle tv had gewild, had hij meer moeten kijken naar verdeling over de kwadranten economisch links-rechts en cultureel links-rechts.![]()
Nee, je hoeft het alleen maar te ZEGGEN, en je bent binnen, net als de meesten daar gedaan hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:00 schreef Ranah het volgende:
en ze bevestigt wat Jan net zei: je hoeft alleen maar een wereldverbeteraar te zijn en je bent binnen![]()
Helder Jan. En dooorrr!quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die tokkies zijn ook allemaal links. Elke Utopiaan en voormalige Utopiaan is op cultureel vlak links. Dat is de reden dat er nooit enige kritiek kwam op de activiteiten van Nicoline en de komst van die illegaal vorig jaar.
Op economisch vlak is er een klein beetje afwisseling, met sterke nadruk op links want ze kiezen met amper discussie er voor om alles collectief te doen.
Er is een hele sterke consensus onder alle inwoners en ex-inwoners dat de linkse idealen op cultureel vlak deugen, en dat in Utopia alles collectief geregeld moet worden zonder ruimte voor het individu (er is in het verleden alleen een klein beetje geëxperimenteerd met eigen geld).
Voor mij duidt dit echt op te heterogene groepen. Als JdM leuke en ook enigszins zinvolle tv had gewild, had hij meer moeten kijken naar verdeling over de kwadranten economisch links-rechts en cultureel links-rechts.![]()
![]()
Dolf zei vanochtend tegen Armanda dat hij blij zou zijn als hij morgen naar huis wordt gestuurd.
Anders moest hij nog 2 maanden blijven.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Rob heeft tegen Cees gezegd dat het zijn laatste 24 uur zijnIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jan,nog een keer.Mark is rechts,Bjorn bijv.ook.Maar dat zijn geen uitgesproken types...quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die tokkies zijn ook allemaal links. Elke Utopiaan en voormalige Utopiaan is op cultureel vlak links. Dat is de reden dat er nooit enige kritiek kwam op de activiteiten van Nicoline en de komst van die illegaal vorig jaar.
Er is een hele sterke consensus onder alle inwoners en ex-inwoners dat de linkse idealen op cultureel vlak deugen, en dat in Utopia alles collectief geregeld moet worden zonder ruimte voor het individu (er is in het verleden alleen een klein beetje geëxperimenteerd met eigen geld).“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die gaat alvast op zoek naar vleesvervangers. Even zichzelf flink inlikken bij Armanda. Dom gedrocht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:06 schreef lonneberga het volgende:
Haha,Gina en Armanda achter een pc,Gina denk ik op zoek naar dingetjes en dangetjes![]()
Het komt er niet uit. Ook hebben ze nooit geprobeerd om het collectivisme daar te doorbreken. Mark was wel betrokken bij de experimenten met eigen geld en bonussen, maar sinds dit tweede seizoen hoor je hem niet meer. Ik begrijp überhaupt niet wat Mark daar nog doet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jan,nog een keer.Mark is rechts,Bjorn bijv.ook.Maar dat zijn geen uitgesproken types...![]()
en toch vrees ik dat dat stuk onbenul mag blijvenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:07 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die gaat alvast op zoek naar vleesvervangers. Even zichzelf flink inlikken bij Armanda. Dom gedrocht.![]()
Simpel: die wil nog steeds winnen. Dat is zijn enige drijfveer. Iets anders kan en wil ie niet. Enige wat die sukkel daar doet is anderen opjutten om er zelf beter uit te komen, gewoon een achterbaks vies vuil stuk vreten, meer is het niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het komt er niet uit. Ook hebben ze nooit geprobeerd om het collectivisme daar te doorbreken. Mark was wel betrokken bij de experimenten met eigen geld en bonussen, maar sinds dit tweede seizoen hoor je hem niet meer. Ik begrijp überhaupt niet wat Mark daar nog doet.![]()
Vrees het ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:09 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en toch vrees ik dat dat stuk onbenul mag blijven![]()
Als ze beide koeien eens vaker in de wei hadden gezet, waren ze daar waarschijnlijk vanzelf wel heen gelopen. Nu is het steeds weer iets nieuws voor ze.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Er lift daar genoeg lsse rotzooi om die koe haar poten te laten breken, schandalig![]()
whaha mark: rolf op wie heb jij gestemtBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Zo jammer dat die pisvlek ook net niet op de bank kwam.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:10 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Simpel: die wil nog steeds winnen. Dat is zijn enige drijfveer. Iets anders kan en wil ie niet. Enige wat die sukkel daar doet is anderen opjutten om er zelf beter uit te komen, gewoon een achterbaks vies vuil stuk vreten, meer is het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pisvlek is nog te veel eer voor zoiets.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo jammer dat die pisvlek ook net niet op de bank kwam.![]()
mark gaat vegatarische snacks bestellen voor leluiffelBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
die moet hij wassenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:18 schreef lonneberga het volgende:
Zou die viespeuk dat matras al hebben schoongemaakt?![]()
Nog 1 die zich enorm gaat lopen inlikken bij Armanda. Gatverdamme wat een vieze gluiperd is dat toch ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
mark gaat vegatarische snacks bestellen voor leluiffel![]()
en dan bakken in dezelfde olie als de frikandellen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
en dan bakken in dezelfde olie als de frikandellen?of maakt dat niet uit dan,excuse me zat even niet op te lettenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
daar ga maar wel van uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en dan bakken in dezelfde olie als de frikandellen?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ligt er denk ik aan welke olie ze gebruiken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en dan bakken in dezelfde olie als de frikandellen?of maakt dat niet uit dan![]()
Gina is er zeker van dat ze blijft heeft ze net gezegd tegen Gabs .quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:27 schreef eskil het volgende:
Gina nog wat kleding uitzoeken, voor ze weg gaat?![]()
wimmie zn grote liefde Shana
zit ze vast of zo, of wrd ze geweigerd bij de Febo
nooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiit meer iets van die troela vernomen
en ze was zo fliefd.....en wimmie ook![]()
naomi?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Bolle niksnut poten op tafel en vreten.![]()
Die zit daar ook met haar poten op tafel te vreten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
als ze die sandalen met belletjes maar niet vergeetquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:27 schreef eskil het volgende:
Gina nog wat kleding uitzoeken, voor ze weg gaat?![]()
Jammer dat Renske weg is. Nu ga ik natuurlijk die Rowena en Armada door elkaar gooien. Hopelijk houdt Rowena die Mickey Mouse oren op haar hoofd. En anders moeten ze met naambordjes gaan lopen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zou hij serieus denken dat hij nog enige kans maakt om te winnen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:10 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Simpel: die wil nog steeds winnen. Dat is zijn enige drijfveer. Iets anders kan en wil ie niet. Enige wat die sukkel daar doet is anderen opjutten om er zelf beter uit te komen, gewoon een achterbaks vies vuil stuk vreten, meer is het niet.
Hij weet toch hopelijk ook wel dat als een slaafje achter Gina aan kruipen hem niet populair maakt. Als hij nog kans wil maken op de titel had hij bij de afgelopen stemmingen 3 stemmen aan Gina moeten geven met de mededeling "Ik ben jou zat".![]()
Heeft die pisvinger al gedouchet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan hij doen. Het verkoopt niet, lang leve de vrije markt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:17 schreef markvanrinsum het volgende:
Het is gewoon een wonder dat er nog nooit een koe daar een poot heeft gebroken of een andere verwonding heeft opgelopen..quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:25 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
het gaat allemaal gelukkig weer goed
sukkels!!
Sukkels inderdaad![]()
als ze er maar niet op gaat zittenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Waaif weer met achterlijk stemmetje.![]()
haha Armada,ik moet ook steeds opletten de n niet te vergetenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:30 schreef mazaru het volgende:
Jammer dat Renske weg is. Nu ga ik natuurlijk die Rowena en Armada door elkaar gooien. Hopelijk houdt Rowena die Mickey Mouse oren op haar hoofd. En anders moeten ze met naambordjes gaan lopen.![]()
Is ze aan het oefenen voor de hond die ze wil nemen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Waaif weer met achterlijk stemmetje.![]()
Ponypletter...quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
als ze er maar niet op gaat zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Natuurlijk denkt ie dat nog steeds.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zou hij serieus denken dat hij nog enige kans maakt om te winnen?
Hij weet toch hopelijk ook wel dat als een slaafje achter Gina aan kruipen hem niet populair maakt. Als hij nog kans wil maken op de titel had hij bij de afgelopen stemmingen 3 stemmen aan Gina moeten geven met de mededeling "Ik ben jou zat".
Zo dom is ie nu eenmaal, hij kan niets anders meer heb ik het idee.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
haha Armada,ik moet ook steeds opletten de n niet te vergeten![]()
Die naam ook! Ik blijf steeds hangen op Armada en Armani
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die panelen van linkse muts zijn zo enorm groot, dat heeft ze echt niet zelf gemaakt of betaald. Hier zit gewoon een organisatie achter.quote:![]()
Natuurlijk zit hier een organisatie achter, die heeft ze benaderd, het is een reizende expositie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die panelen van linkse muts zijn zo enorm groot, dat heeft ze echt niet zelf gemaakt of betaald. Hier zit gewoon een organisatie achter.![]()
Daar heb ik haar al een week niet meer over gehoord en ook niks over gelezen. Dus welke hond?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is ze aan het oefenen voor de hond die ze wil nemen?
Er is nooit over het nemen van een hond gesproken in die loods.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Die sterft dezelfde stille dood als die varkentjesquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar heb ik haar al een week niet meer over gehoord en ook niks over gelezen. Dus welke hond?
Er is nooit over het nemen van een hond gesproken in die loods.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Armanda is actief op de Facebook van wakker dier en verkondigt daar de meest absurde nonsense. Ik denk zelfs dat ze bij die club actief is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Natuurlijk zit hier een organisatie achter, die heeft ze benaderd, het is een reizende expositie.![]()
Echt wel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar heb ik haar al een week niet meer over gehoord en ook niks over gelezen. Dus welke hond?
Er is nooit over het nemen van een hond gesproken in die loods.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en sinds wanneer krijgt een nieuwe een budget om 'iets neer te zetten'?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die panelen van linkse muts zijn zo enorm groot, dat heeft ze echt niet zelf gemaakt of betaald. Hier zit gewoon een organisatie achter.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Och, de febo regelt wel wat mensen hoor, die die zooi wel willen kopen en opeten. Staat weer leuk voor de tv beelden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kan hij doen. Het verkoopt niet, lang leve de vrije markt.![]()
Zo dus Renske is weg, heb pas net weer internet had storing vandaag!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Zeker wel. Alleen de afgelopen week niet, maar daarvoor heeft ze een paar keer oraties gehouden over haar regels waar de groep zich dan aan moet houden, tbv. de hond.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is nooit over het nemen van een hond gesproken in die loods.![]()
sasha lijkt op mij, ze eet nog liever de kruimels uit de handen van ivan, dan een heel koekje dat waaif voor der mond houdt
TEAM TAFEL![]()
Precies. Daarom is dit ook zo absurd. Ik ga er maar vanuit dat dit niet uit de kas van de bv komt, maar het feit dat ze die lelijke borden met een belachelijke boodschap al op het terrein mag neerzetten terwijl ze er net is, is al heel merkwaardig. Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en sinds wanneer krijgt een nieuwe een budget om 'iets neer te zetten'?![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:36 schreef rowan634 het volgende:
sasha lijkt op mij, ze eet nog liever de kruimels uit de handen van ivan, dan een heel koekje dat waaif voor der mond houdt
Jazeker wel, zou een hond komen Ivan wilde dat. Maar hij wilde geen hond die veel verhaarde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er is nooit over het nemen van een hond gesproken in die loods.
Er was zelfs al een hondje voor hun maar omdat die haren verloor is die niet doorgegaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er was inderdaad een foto gestuurd. Waif had toen met iedereen overlegd behalve met Cees. Zoals alle plannen van het Waaif dooft het uit als een nachtkaars. En dat is in dit geval maar goed ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jazeker wel, zou een hond komen Ivan wilde dat. Maar hij wilde geen hond die veel verhaarde.
Er was zelfs al een hondje voor hun maar omdat die haren verloor is die niet doorgegaan.![]()
yepquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:35 schreef Poezewoes het volgende:
Zo dus Renske is weg, heb pas net weer internet had storing vandaag!
morgen gaat ze naar het uitzendBuro voor werk
ze zei ; jullie zullen we achter de kassa zien of zo
ha ha ha ha maakt mj niet uit hoor ik vnd alles leuk
aldus Renske![]()
Een Jack Russel...quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er was inderdaad een foto gestuurd. Waif had toen met iedereen overlegd behalve met Cees. Zoals alle plannen van het Waaif dooft het uit als een nachtkaars. En dat is in dit geval maar goed ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Rob met een soppie.
Kwam er een beetje naïef uit. Ik hoop voor haar dat ze nog recht heeft op ww. Als je 40 bent is het niet zo gemakkelijk en receptioniste is nogal een 13-in-een-dozijn beroep.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:38 schreef Cir het volgende:
[..]
yep
morgen gaat ze naar het uitzendBuro voor werk
ze zei ; jullie zullen we achter de kassa zien of zo
ha ha ha ha maakt mj niet uit hoor ik vnd alles leuk
aldus Renske![]()
En nadat die 2 vrouwen geweest zijn is dat hele hond neem plan een stille dood gestorven. Alsof er nooit sprake is geweest van het nemen van een hond. Duh.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er was inderdaad een foto gestuurd. Waif had toen met iedereen overlegd behalve met Cees. Zoals alle plannen van het Waaif dooft het uit als een nachtkaars. En dat is in dit geval maar goed ook.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Au pair las ik gisteren...quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kwam er een beetje naïef uit. Ik hoop voor haar dat ze nog recht heeft op ww. Als je 40 bent is het niet zo gemakkelijk en receptioniste is nogal een 13-in-een-dozijn beroep.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die verhaart erg met dat korte haar, blijven overal in hangen!quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Als ze zelf haar baan heeft opgezegd heeft ze sowieso geen recht op ww.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kwam er een beetje naïef uit. Ik hoop voor haar dat ze nog recht heeft op ww. Als je 40 bent is het niet zo gemakkelijk en receptioniste is nogal een 13-in-een-dozijn beroep.![]()
https://www.facebook.com/armanda.govers
Vreemd genoeg niets over Utopia op haar Facebook-pagina.
Wel schrijft ze het idiote verhaal dat de oorlog in Syrië het gevolg is van klimaatverandering![]()
![]()
En natuurlijk heeft de ellende daar niets met de achterlijke islam te maken.
![]()
Nou gelukkig, dan kan Ivan zelf een hond kiezen die hij later wilt, en niet met waaif-indoctrinatiequote:Op zondag 11 oktober 2015 16:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er was inderdaad een foto gestuurd. Waif had toen met iedereen overlegd behalve met Cees. Zoals alle plannen van het Waaif dooft het uit als een nachtkaars. En dat is in dit geval maar goed ook.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Op haar paspoort is ze receptioniste. Ik denk dat ze van alles heeft gedaan, maar juist dat maakt het lastig voor haar, in combinatie met haar leeftijd.quote:![]()
Dat weten we niet. Het zou heel dom zijn om een baan op te zeggen voor dit programma. Ik hoop voor haar dat ze al in de ww zat, dan herleeft het recht op ww en kan ze rustig een nieuwe baan zoeken. Want die vind je meestal niet in één dag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ze zelf haar baan heeft opgezegd heeft ze sowieso geen recht op ww.![]()
Er is hier eerder in de cos gezegd dat Renske had verteld dat ze haar baan had opgezegd op in de Loods te komen, dus dan geen recht op wwquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Het zou heel dom zijn om een baan op te zeggen voor dit programma. Ik hoop voor haar dat ze al in de ww zat, dan herleeft het recht op ww en kan ze rustig een nieuwe baan zoeken. Want die vind je meestal niet in één dag.![]()
Poeh hé heb nog nooit zoveel aan de geluidsknop gezeten als bij Utopia!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
dat kan ik ook wel gaa doen
Oei..dat was niet zo slim van haar. Ik ga mijn baan niet opzeggen, al jeuken mijn handen om eens flink reuring daar te gaan veroorzaken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is hier eerder in de cos gezegd dat Renske had verteld dat ze haar baan had opgezegd op in de Loods te komen, dus dan geen recht op ww![]()
Rolf: Als ik morgen thuis ben ga ik dinsdag als eerste golfen, dat is het eerste wat ik ga doen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ga een x als b&b gastquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Oei..dat was niet zo slim van haar. Ik ga mijn baan niet opzeggen, al jeuken mijn handen om eens flink reuring daar te gaan veroorzaken.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Islam en hond is een hele ongelukkige combinatie. Nou is Ivan vrij liberaal (hij drinkt ook een biertje) dus wie weet. Maar dan moet hij wel afschaid nemen van Waaif, anders bepaalt zij ook na Utopia hoe zijn leven er uit ziet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nou gelukkig, dan kan Ivan zelf een hond kiezen die hij later wilt, en niet met waaif-indoctrinatie![]()
Dat is wel een idee. Mij met een groep van 10 man aanmelden voor een barbeque. Wij zorgen wel voor het vlees, het gaat ons om de Utopia experiencequote:![]()
![]()
Rolf kan Armanda niet peilen in wat ze gaat doen morgen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Volgens de Facebook-pagina van Armanda kost dit hapje net zoveel water als 3 maanden de wc doorspoelenquote:![]()
![]()
Precies nu neemt ie alles voor lief, vind ie het nog niet storen (alhoewel toch wel maar hij laat zich er niet over uit) als die straks mijn zijn 2en zijn.. dat is het een heel ander verhaalquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Islam en hond is een hele ongelukkige combinatie. Nou is Ivan vrij liberaal (hij drinkt ook een biertje) dus wie weet. Maar dan moet hij wel afschaid nemen van Waaif, anders bepaalt zij ook na Utopia hoe zijn leven er uit ziet.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Mij met een groep van 10 man aanmelden voor een barbeque. Wij zorgen wel voor het vlees, het gaat ons om de Utopia experience![]()
Doen, of met zijn allen naar de camping, kampvuurtje.. dan komen er vanzelf interessante gesprekken
Dat vind ik lastig te peilen. Iemand die mij een beetje kent hier op FOK! weet dat ik een broertje dood heb aan de islam, maar Ivan komt op mij wel liberaal over. Ik zou het namelijk wel heel ver binden gaan dat hij bier drinkt alleen maar om vrijzinnig over te komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Precies nu neemt ie alles voor lief, vind ie het nog niet storen (alhoewel toch wel maar hij laat zich er niet over uit) als die straks mijn zijn 2en zijn.. dat is het een heel ander verhaal![]()
Beetje voorbarige conclusie om te denken dat alle vlees nu verbannen zal worden uit Utopia. Het zal misschien weer verschillende eetgroepjes geven, maar verder zie ik het niet gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Mij met een groep van 10 man aanmelden voor een barbeque. Wij zorgen wel voor het vlees, het gaat ons om de Utopia experience![]()
met dat soort infomatie heb ik niet zo veelquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volgens de Facebook-pagina van Armanda kost dit hapje net zoveel water als 3 maanden de wc doorspoelen
Ivan wilde een herdershond...quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Islam en hond is een hele ongelukkige combinatie. Nou is Ivan vrij liberaal (hij drinkt ook een biertje) dus wie weet. Maar dan moet hij wel afschaid nemen van Waaif, anders bepaalt zij ook na Utopia hoe zijn leven er uit ziet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geloof is voor iedereen anders, en het feit dat ie met Nicole heeft zegt al.. dat ie een moderne moslim is anders kijkt ie er niet naar om.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig te peilen. Iemand die mij een beetje kent hier op FOK! weet dat ik een broertje dood heb aan de islam, maar Ivan komt op mij wel liberaal over. Ik zou het namelijk wel heel ver binden gaan dat hij bier drinkt alleen maar om vrijzinnig over te komen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mag hopen dat zijn stem voor Renske hem zal helpen...quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:48 schreef snetje het volgende:
Rolf kan Armanda niet peilen in wat ze gaat doen morgen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
ik ging de hele dag streaken als jij erin zatquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Oei..dat was niet zo slim van haar. Ik ga mijn baan niet opzeggen, al jeuken mijn handen om eens flink reuring daar te gaan veroorzaken.![]()
![]()
Mag ik dan in jouw tentje?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:49 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
Doen, of met zijn allen naar de camping, kampvuurtje.. dan komen er vanzelf interessante gesprekken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk ondertussen dat dat hondengedoe enkel was om weer een stichting onder de aandacht te brengen, want zo zijn deze barmhartige Utopiaantjes.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat zegt niet zoveel. Volgens de islam mogen honden wel als ze een nuttige functie vervullen, zoals jagershond, anders zijn ze onrein en een verspilling van geld dat ook aan armen gegeven had kunnen worden. Een herdershond is er toe in staat, maar zolang je niet blind bent, heb je in Nederland buiten bepaalde beroepen een hond louter als huisdier.quote:![]()
Waaif is een moodkiller, indirect verpest ze het weer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk ondertussen dat dat hondengedoe enkel was om weer een stichting onder de aandacht te brengen, want zo zijn deze barmhartige Utopiaantjes.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:
streaken of streamenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:52 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ging de hele dag streaken als jij erin zat![]()
![]()
Wim is een soort Lot.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ben,met een zeer oor, en Ivan druk aan de opruim, vreetzak Wim leunt alweer bij de snackbar.![]()
Sorry sorry mensen,ik schreef streaken i.P.v streamen.
Heb een nieuwe tablet en scherm is net even anders dus zit een partij te klootviolen,sorry Jan![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:57 schreef lonneberga het volgende:
Heb een nieuwe tablet en scherm is net even anders dus zit een partij te klootviolen,sorry Jan
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:57 schreef lonneberga het volgende:
Heb een nieuwe tablet en scherm is net even anders dus zit een partij te klootviolen,sorry JanStreakertje.
welke tablet heb je gekocht ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:57 schreef lonneberga het volgende:
Heb een nieuwe tablet en scherm is net even anders dus zit een partij te klootviolen,sorry JanBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
XTC.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
welke tablet heb je gekocht ?
je moet niet sorry zegen om dat,toppertje!quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:57 schreef lonneberga het volgende:
Heb een nieuwe tablet en scherm is net even anders dus zit een partij te klootviolen,sorry Jan![]()
Klinkt nu toch allemaal een stuk minder spannend ..quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:57 schreef lonneberga het volgende:
![]()
![]()
Wim: Als het scheurt moet het genaaid worden.
Wim is dol op dit soort vieze mannen grapjes.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
hij mag juist niet te zwaar tillen met wat hij heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ben,met een zeer oor, en Ivan druk aan de opruim, vreetzak Wim leunt alweer bij de snackbar.![]()
Niks te naaien.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:00 schreef LLgetikt het volgende:
Wim word ook steeds meer grumpy-er..
Waarom?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En het breien gaat ook niet meer door...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wim is een zoenslet...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ah jij bent liefquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet niet sorry zegen om dat,toppertje!![]()
![]()
Hij is wel minder bij Naomie te zien.. liefde over?
ach,heet in de mond,koud in de kont,zou mijn oma zeggenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Wim: Als het scheurt moet het genaaid worden.
Wim is dol op dit soort vieze mannen grapjes.![]()
We willen wel graag pics.quote:
![]()
Uhhh Renske zou toch pas om 18 uur de poort uit gaan volgens de klok op de site die ze er gister al stiekem af gehaald hadden?
amateursAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
De sweaters van 'de kledinglijn' van Benjamin, Naomi en Gabs zijn weer van de website gehaald.
Tack for knulluh.Heb ik ooit van een Zweedse geleerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Er is iemand die op hoge poten naar Cees toegekomen over overleg met het eten?
Gabs en Armanda zeggen dat hij zich er niks van aan moet trekken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Iedereen in Amsterdam blowt,volgens Bjorn...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Armanda over de academies met de pinquins, Cees is een verbinder volgens haar.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
en wim gaat ook nog hamburgers maken
en ik heb je toen al verteld dat je dan goed je best had gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tack for knulluh.Heb ik ooit van een Zweedse geleerd.![]()
![]()
Neeeeeeeeeeee Ivan rot op met je Yes we care en Jan RotmanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik zeker de enige die over de aftelklok op de site valt......Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
De koffieautomaat is volledig volgens servicebasis. Ivan: We betalen alleen voor de koffie als het ware.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ben ik zeker de enige die over de aftelklok op de site valt......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ben ik zeker de enige die over de aftelklok op de site valt......ik heb hem ook zien staan nog 2 uur stond er
Alleen was Nicoline mentaal veel volwassener en sterkerquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:16 schreef rowan634 het volgende:
Ivan is begonnen om Armanda om te bouwen tot Nicoline 2.0![]()
![]()
Happy debieltjes hour.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik had hem nagemaakt in een programmaatje....18 uur vandaag rekende iequote:Op zondag 11 oktober 2015 17:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]ik heb hem ook zien staan nog 2 uur stond er
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gina denkt dat ze dik geld kan verdienen als Rondemiss.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
krijg bij dit stel hetzelfde gevoel van walging als bij Ruud en Billyquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Happy debieltjes hour.![]()
Maar goed.....ik wist toch al wie er uit ging.........niets gemist dusAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo geluid uit bij Gina, vind het een akelige oppervlakkige meid.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
kan ze bestquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Gina denkt dat ze dik geld kan verdienen als Rondemiss.
liep heel soepel op die Hakken![]()
![]()
Nee hoor HiDiHo het viel mij ook op.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ben ik zeker de enige die over de aftelklok op de site valt......![]()
ivan praat over yes we care
Mark: Ik vond het echt zwaar nep wat Bas heeft geflikt.
Gina: Er liepen heel veel mensen boos weg.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze zijn al gezellig samenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:25 schreef markvanrinsum het volgende:
ivan praat over yes we care
[ afbeelding ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou, bijna.. deze twee eten niet uit elkaars neusquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:19 schreef lonneberga het volgende:
[..]
krijg bij dit stel hetzelfde gevoel van walging als bij Ruud en Billy
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maanden geleden is er een lezing geweest over de bio industrie, Armanda was daar toen op bezoek, mogelijk is, dat die borden toen neergezet zouden worden, en dat er iets logistiek mis is gegaan. Een belofte van de Febo, ze komen nog wel een keer. Toen Armanda erin kwam, was dat natuurlijk het uitgelezen moment. Dit kan je niet regelen in 36u, dit stond al op de agenda!quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en sinds wanneer krijgt een nieuwe een budget om 'iets neer te zetten'?![]()
Waaif, Gabs en Naomi vieren de zondag in bed? Zie ze nergens.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Of scheetjes ruiken...quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, bijna.. deze twee eten niet uit elkaars neus“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er kwamen mensen naar Mark toe om te zeggen dat hij groter is in het echt.
Hij begrijpt de bijnaam Markie niet
SOONY![]()
Zij heeft al jaren een vriend, hij al een jaar Nicole.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:29 schreef Yeszie het volgende:
[..]![]()
Zie je die hand van Ivan steeds dichter naar Armanda gaan...... hier bloeit wat op....
![]()
Alles kan kapot.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft al jaren een vriend, hij al een jaar Nicole.
SL, iemand heeft gezegd dat Cees weg moet uit de keuken.
Wat ging hieraan vooraf, iemand meegekregen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wim moet hamburgers bakkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:31 schreef Ranah het volgende:
cees moet weg uit de keuken, hij wil nietBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat ging hieraan vooraf, iemand meegekregen?![]()
![]()
werd vanuit de loods gezegd eerst, cees zei: dat had je ook eerder kunnen zeggenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat ging hieraan vooraf, iemand meegekregen?
ik dacht stef te herkennen, maar weet dat niet zeker![]()
Gio had al 4 jaar een vriendin. Stiff had ook al jaren een vriendquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft al jaren een vriend, hij al een jaar Nicole.![]()
![]()
Tadaaa...quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Gio had al 4 jaar een vriendin. Stiff had ook al jaren een vriend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dus .... maar we gaan het zienquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Gio had al 4 jaar een vriendin. Stiff had ook al jaren een vriend![]()
![]()
Gina gaat nieuwe dingen doen
haarverleng dingen![]()
snap je nieuwe dingen doen
de Kapsalon loopt als een gek
de kleding lijn idem
en dan nog maar te zwijgen over al die akties ,pruiken
voor kindjes die ziek zijn,![]()
Jowie had ook een vriendinquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Gio had al 4 jaar een vriendin. Stiff had ook al jaren een vriend![]()
![]()
Gina is nog niet klaar, want ze gaat nog haarverlenging leren. Ze KEN het nog niet.
Blablablabla
Mark en Gina lachen keihard als debieltjes.....SOONY![]()
Cees gaat de wonder pan gebruiken
u weet wel die van de Beenham meuk
toen op de markt ..een groot suc6![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rob over 40 jaar ...![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:34 schreef Ranah het volgende:
ivan is wel heel erg gecharmeerd van armanda, dat is in elk geval wel duidelijk![]()
ja, dit is eigenlijk meer zijn type, gewoon beschaafd en intelligent en ambitieus
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
ja, dit is eigenlijk meer zijn type, gewoon beschaafd en intelligent en ambitieus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:35 schreef Yeszie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rob over 40 jaar ...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:36 schreef Ranah het volgende:
niemand wil iets voor cees halen
stelletje klootzakken zegt jijIk zei niks!
![]()
![]()
cees:daar zakt je broek je van af stelletje klootzakken
Ik heb het geluid uit, maar zie die anderen toch zitten op die luie krenten.quote:
Cees zn broek zakt er van af
stelletje klootzakken, niemand wil een snoer halen
heeelemaaaaaaaaal zelluf naar de schuur lopen ..koelere zeg
Cees ; ze zijn nog te beroerd gotverdomme om een snoer blokje te pakken
luie flikkers...
aldus Cees![]()
Cees: Luie flikkers.![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Hij dacht ook intelligentie te zien bij Nicole, maar dat bleek grootspraakquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
ja, dit is eigenlijk meer zijn type, gewoon beschaafd en intelligent en ambitieus![]()
![]()
quote:
Ik had deze nog van vanmorgen,Bas moest eerst de pan schoonmaken voordat hij kon gaan melken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Cees heeft groot gelijk. Ik maakte een portie voor 1 persoon en ging lekker breeduit zitten eten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
das de pan waar De Fles heur voeten in wastequote:Op zondag 11 oktober 2015 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had deze nog van vanmorgen,Bas moest eerst de pan schoonmaken voordat hij kon gaan melken.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:37 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hij dacht ook intelligentie te zien bij Nicole, maar dat bleek grootspraak
hij denkt het nog steeds '' slimme meisje '' nu Armanda er is gaat ie daar op terugkomen, de rust zelve is ze
Mooi zo, geef Cees groot gelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze nog van vanmorgen,Bas moest eerst de pan schoonmaken voordat hij kon gaan melken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Maar Rolf is ook een zuipende tokkie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee hoor, Gina gaat. Die armanda heeft niets met zo'n zuipende tokkieOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: