SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah tv moet er gemaakt worden, een tiefuszootje ervan maken zodat Cees en Ivan er over kunnen los gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Leuke vrouw, die een stukje rust had kunnen geven wat zo hard nodig is in die grafloods.![]()
![]()
Veel draaiers die eerst voor Renske waren en nu 'ineens' voor Armanda zoals Rob en Stif.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?Allemaal cabaretteketet!![]()
Renske: Wim, Rolf, Gabs, Ginaquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?
Armanda: de restTEAM TAFEL![]()
laatste topic lezenquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?![]()
Bij de SV klein verslagquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat heeft Dotteke in Streamverslagen gezet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Heeft iemand de uitslag wie voor wie gestemt heeft?![]()
Leuke TT.Renske woont in Hilversum.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:53 schreef Urb het volgende:
Renske " Succes morgen he"
Cees "Zal wel goedkomen, is allebei oke"
Cees zei net ook iets over in HIlversum koffie komen drinken, is toch dichtbij, apart“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Stef zwaait naar foto van Varken " Hai, de stal van mn papa"
Gina " Jah??" " In zukke kleine hokjes?"
Stef vind dat ze het verkeerd neerzetten want ze slapen en overdag lopen ze vrij![]()
![]()
En zelfs als dat niet zo zou zijn.. Grond is onbetaalbaar, de boeren hebben met enorm veel regels te maken, ze staan met de rug tegen de muur.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:56 schreef Ranah het volgende:
stef doet bozig, de varkens bij papa hebben ruimte zat, maar dat zie je nooit op tv![]()
of dat ze blijftquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die weet dat ze morgen de volgende zal zijn...![]()
![]()
Heel vreemd dit weer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Renske: Wim, Rolf, Gabs, Gina
Armanda: de rest
Hebben we al een keer eerder gehad en toen ineens de stemming was was bijna iedereen gedraaid.![]()
Gina is zo'n amoebe die helemaal los gaat op de foto van zo'n varkensstal, de boer voor van alles en nog wat uitmaakt, roept dat ze alleen nog maar biologisch eet en een kwartier later met een kiloknaller thuis komt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:57 schreef Urb het volgende:
Stef zwaait naar foto van Varken " Hai, de stal van mn papa"
Gina " Jah??" " In zukke kleine hokjes?"
Stef vind dat ze het verkeerd neerzetten want ze slapen en overdag lopen ze vrij![]()
Totaal overbodig gedrag van dat kind die even 5 minuten geen aandacht krijgt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:59 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Blijf met je grafpoten van die bel af, dat gegil is al erg genoeg.![]()
armanda wil een serieus gesprekje met rolf, echt serieus
en ze bevestigt wat Jan net zei: je hoeft alleen maar een wereldverbeteraar te zijn en je bent binnen![]()
Oei Gina en Rolf op Renske.En Renske is nu weg.oei.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:56 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Renske: Wim, Rolf, Gabs, Gina
Armanda: de rest![]()
Zolang er maar geen bot in zit, maakt het Gina niets uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gina is zo'n amoebe die helemaal los gaat op de foto van zo'n varkensstal, de boer voor van alles en nog wat uitmaakt, roept dat ze alleen nog maar biologisch eet en een kwartier later met een kiloknaller thuis komt.![]()
![]()
Dat klopt. maar waar ik het mee eens ben is dat er veel meer extremen van mij in mogen zitten. Je hebt nu heel veel tokkies en nu dan een Armanda die erg links is. Graag ook wat rechtse erbij en waer tussenin. Leuk om discussies te zien en ook hoe mensen zich dan toch aan elkaar moeten aanpassen. Iedereen moet wat opgeven om er een samenleving van te maken want je moet toch "samen leven".quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De helft van de bewoners weten niet èèns wat politiek is...
Ik zou dat interessanter vinden dan zoveel mensen die allemaal hetzelfde nastreven (zoveel mogelijk zuipen en roken).![]()
Ik zei het nog scherper: Doen voorkomen dat je een wereldverbeteraar bentquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:00 schreef Ranah het volgende:
armanda wil een serieus gesprekje met rolf, echt serieus
en ze bevestigt wat Jan net zei: je hoeft alleen maar een wereldverbeteraar te zijn en je bent binnen
(strikt genomen ben je pas een wereldverbeteraar als je ook echt met werkzame oplossingen komt voor die betere wereld).![]()
Jammer dat zij gisteren niet tegen Ivan moest boksen.Wat een irritant vies aso wijf.Ben haar echt zat.quote:![]()
klopt jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik zei het nog scherper: Doen voorkomen dat je een wereldverbeteraar bent
(strikt genomen ben je pas een wereldverbeteraar als je ook echt met werkzame oplossingen komt voor die betere wereld).![]()
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:00 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dat klopt. maar waar ik het mee eens ben is dat er veel meer extremen van mij in mogen zitten. Je hebt nu heel veel tokkies en nu dan een Armanda die erg links is. Graag ook wat rechtse erbij en waer tussenin. Leuk om discussies te zien en ook hoe mensen zich dan toch aan elkaar moeten aanpassen. Iedereen moet wat opgeven om er een samenleving van te maken want je moet toch "samen leven".
Ik zou dat interessanter vinden dan zoveel mensen die allemaal hetzelfde nastreven (zoveel mogelijk zuipen en roken).
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De 1 is te belazerd om zelf te lopen, de ander loopt alsof de batterijen ver op zijn, weer een ander heeft kouwe fikken, man man man, die lui stralen ook totaal geen ene moer uit. Nou ja, eigenlijk ook weer wel: dat ze allemaal te lamlendig zijn om ook maar iets te laten zien of te doen.quote:![]()
Niet mijn smaak.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar hij niets aan heeft als hij geen stemmen krijgt van de medebewoners, en dat vergeet hij met z'n spelletjes.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Prachtig, de regie heeft met dat domme gescript het tegenovergestelde bereikt van wat ze wilden: In plaats van kleinere verschillen en een spannende eindstrijd, wordt de voorsprong van Bas alleen maar groter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: