SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY![]()
Dolf is een zuipende en snuivende proleet. Same difference.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef doodmoe het volgende:
Nee hoor, Gina gaat. Die armanda heeft niets met zo'n zuipende tokkie“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Cees kookt weer in zijn uppie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Verreweg de meeste mensen willen Rolf weg hebben. Het slaat nergens op dat een nieuwe de doorslag geeft. Ik hoop dat ze dat nog eens veranderen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dolf is een zuipende en snuivende proleet. Same difference.![]()
Sas eet en eet en eet en eet
en eet en eet...en eet
luceren ,grasjes , hooi, biks
het is keihard werken als tv pony![]()
Maar die maakt minder herriequote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Rolf is ook een zuipende tokkie.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Cees moet lekker opzouten morgen heeft die ook niets meer met die luie flikkers te maken
Hij blij, ik blijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dolf is een zuipende en snuivende proleet. Same difference.Ja, toch een ietsiepietsie minder dan dat snollebolleke in mijn ogenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar Rolf is ook een zuipende tokkie.![]()
Het is gewoon onmogelijk om nog goeie kandidaten te vinden. Misschien is Armanda de uitzondering op de regel, wie weet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Verreweg de meeste mensen willen Rolf weg hebben. Het slaat nergens op dat een nieuwe de doorslag geeft. Ik hoop dat ze dat nog eens veranderen.
Kareltje wordt al een echte Karel.
― Mark Twain
Wat een slechte manquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef beequeen het volgende:
Cees kookt weer in zijn uppie.
[ afbeelding ]
SOONY![]()
Cees gaat nergens heen,die blijft gewoonquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Cees moet lekker opzouten morgen heeft die ook niets meer met die luie flikkers te maken
Hij blij, ik blij![]()
![]()
Cees hoeft helemaal nergens heen, hij zit daar prima. Die andere moeten lekker wieberen...aso tokkies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Hij blij, ik blijAllemaal cabaretteketet!![]()
Ik niet blijquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:47 schreef Dotteke het volgende:
Hij blij, ik blij![]()
![]()
mijn streams in een loop met een dartende kok en staande vretersIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het zou eerlijker zijn als de nieuwen juist NIET hierin mogen meestemmen. Die personen zitten er net een paar dagen in.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Verreweg de meeste mensen willen Rolf weg hebben. Het slaat nergens op dat een nieuwe de doorslag geeft. Ik hoop dat ze dat nog eens veranderen.![]()
pittige snotjes roerbak met parikaquote:
gedoe meuk en spinazie..o.i.d.
begreep las hier Cees Spagionie![]()
Dat stilstaande beeld.quote:
― Mark Twain
Waaif heeft weer muziek aangevraagd voor vanavond? Ze wil iedereen aan het huilen maken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dopoog heeft weer muziek vanavond.
' Zal ik vanavond iedereen aan het janken maken?'
Je bent om te janken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nikole gaat nog ff een muzieklijstje maken voor vanavond
zal ik iedereen aan het janken maken ?
Nikole heeft er zin in
Stif ; ik ga bij 1 liedje huilen
dat is Ave Maria
Nikole er zijn honderden miljoenen mensen die dat hebben
Nikole verteld een verhaal .. opa muziek foto pleurde op de kist , was scarry![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Dopoog heeft weer muziek vanavond.
' Zal ik vanavond iedereen aan het janken maken?'
Je bent om te janken.![]()
Ik denk dat ik preventief ga muten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
zeer verstandigquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik preventief ga muten.![]()
Gaat die snuifdoos nog lopen fluiten ook.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 11-10-2015 18:00:26 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Even de smerigheid tegen de randen aandweilen.
En binnen 10 seconden is de wc ook schoon.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hij staat weer vlakbij de sterke drank.
― Mark Twain
Heb je een teiltje?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Waaif toch schattig hè?
― Mark Twain
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een zoete foto!quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Waaif toch schattig hè?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: