En hoeveel inters hebben ze dan? En waarom zijn er beperkingen qua aantal regenbanden??quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:34 schreef WEST het volgende:
Ze hebben ook maar 3 sets full wets per weekend. Dus gelukkig kunnen ze nu op de inters rijden.
Zo snel slijten die banden niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef Montov het volgende:
[..]
En hoeveel inters hebben ze dan? En waarom zijn er beperkingen qua aantal regenbanden??
Nee, nog niks boeiends.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:41 schreef Geralt het volgende:
Ow kut. Heb ik iets gemist? Ik moest slapen want een hele week om 5 uur opstaan word ik moe van
En net Mike spuiten. En nu moet ik nog even wat voor in de frituur halen. Dus tegen dat ik kan kijken is het afgelopen
Vanavond pak ik wel mee
Uit het sportief regelement:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:36 schreef Montov het volgende:
[..]
En hoeveel inters hebben ze dan? En waarom zijn er beperkingen qua aantal regenbanden??
De race wordt op Veronica uitgezonden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:49 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Dan maar teletekstsupporter dit weekend...
Zie DMquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ja dat weet ik maar wil ook graag vrije trainingen zien...
ik heb je ook gedm'dquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ga er maar niet van uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
Met een beetje geluk krijgen we nog tijden op droge banden zo
Ik heb dan Sport 1, maar op 2 coureurs na staat iedereen in de pits dus zoveel is er niet te zienquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Beetje categorie Spa op sommige plekken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:22 schreef VXXLL het volgende:
Heeft dit circuit meer hoogteverschil dan andere circuits, of lijkt dat maar zo door de regie?
Lijkt me best kut racen trouwens
Bocht 1 zit erg hoog ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:22 schreef VXXLL het volgende:
Heeft dit circuit meer hoogteverschil dan andere circuits, of lijkt dat maar zo door de regie?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:22 schreef VXXLL het volgende:
??quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:01 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom zouden ze zo weinig rijden als er regen verwacht wordt voor quali en race?
Testen in regen is dan toch goud?
Ze willen niet te veel risico nemen, waarschijnlijk zal alleen FP3 druk worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
??
Ferrari had altijd speciaal testcircuit dat ze onder water konden zetten voor testen in de regen
Nu kunnen de teams 1.5 uur testen in de regen, waar regen verwacht wordt voor quali en race... en dan gaan ze hele tijd binnen staan...
What changed?
Verschil is wel dat er maar 3 sets full wets zijn. Dus veel kunnen ze niet oefenen als de rest van het weekend zeiknat blijft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:47 schreef Fokker89 het volgende:
Daarbij, als er tijdens de race echte regen verwacht wordt, dan oefenen ze natuurlijk ook liever met de regenbanden, want met inters rijdt het toch weer heel anders.
1 setje om te oefenen 1 uurtje, en de kwalificatie ga je toch wel redden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Verschil is wel dat er maar 3 sets full wets zijn. Dus veel kunnen ze niet oefenen als de rest van het weekend zeiknat blijft.
Als er maar een max aantal ronden met die banden gereden kan worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
1 setje om te oefenen 1 uurtje, en de kwalificatie ga je toch wel redden?
En wat dan als er 1 lek rijdt? Of mag je dan wel vervangen zonder een setje incompleet te hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Als er maar een max aantal ronden met die banden gereden kan worden.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En wat dan als er 1 lek rijdt? Of mag je dan wel vervangen zonder een setje incompleet te hebben.
Geen regenraces meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
??
Ferrari had altijd speciaal testcircuit dat ze onder water konden zetten voor testen in de regen
Nu kunnen de teams 1.5 uur testen in de regen, waar regen verwacht wordt voor quali en race... en dan gaan ze hele tijd binnen staan...
What changed?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:10 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ah thnx! Weet je toevallig of het veel/ weinig is tov andere circuits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |