abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156762111
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:57 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Dit is waar, ik geloof ook wel dat als de taliban genoeg olie had en van gouden lamborghini's hield, dat er waarschijnlijk een regeling getroffen kon worden.

En je hebt gelijk over het gevaar van de Saoedis, in een ideale wereld zouden die hypocriete jihad lovers ook al lang tot as zijn geruduceerd.
Inderdaad, als je bijvoorbeeld voorbij de gruweldaden zou kunnen kijken van de Taliban onder eigen burgers net zoals in het geval van SA, had de Taliban juist een hele 'rationele' bondgenoot kunnen zijn. De woordvoerder spreekt niet in apocalyptisch religieus taal maar juist bereid tot samenwerking
De Taliban ministers hebben ook enkele diplomatieke bezoeken gebracht aan de VS voor de aanslagen waar gasleidingen etc werden besproken.
pi_156762397
quote:
0s.gif [b]Op zondag 11 oktober 2015 16:08 schreef firefly3 het volgende:[/
Liever een snackbar die alleen tanks neerschiet dan een dictatorslaaf die een vatbom met spijkers op een markt gooit vanuit een helicopter.
Het probleem dat jij niet onder ogen wilt zien is dat er geen rebellen zijn die alleen vechten tegen regering. Zo ken ik paar vluchtingen die gevlucht zijn niet voor Assad maar voor FSA en jidhad vrienden die elke anders gelovigen vermoorden en verkrachten deze mensen waren christelijke Syrirs
pi_156764558
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:32 schreef IPA35 het volgende:
Salma en Sirmaniya zijn van enorm strategisch belang!

Alleen ik snap niet waarom SAA moeite doet voor domme dorpjes ten noord-oosten van Morek. Wellicht een buffer voor wanneer ze zich gaan richten op Kfar Zita? Of toch plannen om een bettere buffer aan te leggen langs de weg naar Aleppo?
Natuurlijk. Assad wilt graag dat isis blijft. Hij heeft niet voor niets isis gevangenen vrijgelaten. Isis hoofdkwartier in aleppo heel gelaten, isis hun grootste vliegveld in palmyra laten overnemen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_156764581
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:17 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Het probleem dat jij niet onder ogen wilt zien is dat er geen rebellen zijn die alleen vechten tegen regering. Zo ken ik paar vluchtingen die gevlucht zijn niet voor Assad maar voor FSA en jidhad vrienden die elke anders gelovigen vermoorden en verkrachten deze mensen waren christelijke Syrirs
ofcourse, die zijn er ook. Ontken ik ook niet.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_156764705
Rusland en Assad zijn pro-isis. :|W
Hoe durven ze! :(
Niemand die ze een halt :{w roept! ,behalve de heldhaftige Free Syrian Army. *O*
De rest van de wereld staat erbij en kijkt ernaar. :N
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156764726
Mensen vragen zich af waar isis hun geld vandaan krijgt om nog te kunnen overleven... waarom isis zo groot is... ondanks de coalitie aanvallen.
pi_156764823
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rusland en Assad zijn pro-isis. :|W
Hoe durven ze! :(
Niemand die ze een halt :{w roept! ,behalve de heldhaftige Free Syrian Army. *O*
De rest van de wereld staat erbij en kijkt ernaar. :N
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 11 oktober 2015 @ 19:18:55 #33
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156764854
ISIS in voormalig rebellengebied bij Aleppo:

SPOILER: buitgemaakte wapens
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
pi_156764864
Diverse kantoorpanden zijn door de chinese overheid ontruimd, sommigen hadden banden met IS. Verder wordt er weinig aan gedaan. Het wordt tijd dat we de dictators van deze tijd op het matje roepen.
pi_156764928
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:19 schreef firefly3 het volgende:
Diverse kantoorpanden zijn door de chinese overheid ontruimd, sommigen hadden banden met IS. Verder wordt er weinig aan gedaan. Het wordt tijd dat we de dictators van deze tijd op het matje roepen.
Vuurvliegje, geen zorgen wanneer de rebellen weg zijn is ISIS aan de beurt _O_ Al had ik het eigenlijk liever andersom gezien maar oke :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 19:22:10 ]
pi_156765043
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 15:57 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Ach jou Jihadistisen love verdient wel een titel in de TT.
Maar doe toch maar niet.
pi_156765059
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_156765097
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Maar doe toch maar niet.
Ach wat flauw, maar zijn jihadistische propaganda blijft staan zie ik. Meten met twee maten dus, valt mij wel tegen van je.
pi_156765106
quote:
Ik wil wel eens een video zien van de impact die ze doen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 19:30:36 ]
  zondag 11 oktober 2015 @ 19:40:48 #40
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_156765273
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:18 schreef UpsideDown het volgende:
ISIS in voormalig rebellengebied bij Aleppo:

SPOILER: buitgemaakte wapens
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zijn zij de volgenden die daar bommen mogen koppen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_156765329
Haha ik merk nu pas in die OP:

"Turkije is tegen koerdische autonomie en steunt daarom isis en al qaida" _O_ _O-

Heerlijk die arrogantie _O_
Zie!
pi_156765344
quote:
10s.gif Op zondag 11 oktober 2015 19:43 schreef johnson555 het volgende:
Haha ik merk nu pas in die OP:

"Turkije is tegen koerdische autonomie en steunt daarom isis en al qaida" _O_ _O-

Heerlijk die arrogantie _O_
Beetje flauw van de mod dat het niet mocht mijn TT
pi_156765854
pi_156766176
quote:
False flag, zo doorzichtig gewoon dat je al wist dat die eraan kwam. Effe zijn oorlogje in Syrie en de legitimiteit ervan voor het Russische volk wat kracht bijzetten toch :Y)
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_156766317
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:48:36 #46
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156766970
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:23 schreef Aloulu het volgende:

[..]

False flag, zo doorzichtig gewoon dat je al wist dat die eraan kwam. Effe zijn oorlogje in Syrie en de legitimiteit ervan voor het Russische volk wat kracht bijzetten toch :Y)
Ik begrijp dat jij meer info hebt?
  zondag 11 oktober 2015 @ 20:56:51 #47
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156767278
En de klucht gaat verder:

https://twitter.com/MENAanalyst/status/653282028146794496

Goed, snappen mensen nu waarom er NOOIT manpads geleverd moeten worden?
pi_156768607
waarom blijven die russen liegen over zogenaamde isis bombardementen? salma is in latakia overigens :')

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156768940
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:31 schreef Slayage het volgende:
waarom blijven die russen liegen over zogenaamde isis bombardementen? salma is in latakia overigens :')

Iets met n pot nat.

Uiteindelijk ben je als SAA soldaat/Christen/Alewiet/Sjiiet/ongelovige na je onthoofding door al nusra even dood als door isis.
pi_156768992
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:41 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Iets met n pot nat.
het blijft een leugen. misschien makkelijker te marketen naar de russische markt ofzo?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')