Nee. LifestyleXperiencequote:Op zondag 11 oktober 2015 14:35 schreef JayHovah het volgende:
Het RTL programma heet zeker "Het leven op de kleuterschool"?
Sobersoquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:00 schreef MrSalazar het volgende:
Die chink die naast je zat was wel lekker.
Lekkere chink joh.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:00 schreef MrSalazar het volgende:
Die chink die naast je zat was wel lekker.
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Was dit een school voor 'bijzondere' kinderen?
Link? Dan kan iemand een screencap maken.quote:
Hij was 3 seconden te zien.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Link? Dan kan iemand een screencap maken.
Om er vervolgens weer gifjes van te maken.
Nee geen gifjesquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
En fylax krijgt zijn eigen paint topicquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je opent een topic voor de aandacht, en gaat nu huilen als je meer aandacht krijgt? Dat had je van tevoren moeten bedenken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
nee niet doen jongens dat vind ik niet leuk
Dan doen we het nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
Die reclame tussendoor duurt 10 minutenquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
Hij staat op RTL XL maar ze blokkeren me omdat ik adblocker gebruik
echt hequote:Op zondag 11 oktober 2015 15:23 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die reclame tussendoor duurt 10 minuten
Ik ga voor gif!quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:17 schreef Bart het volgende:
Je opent een topic voor de aandacht, en gaat nu huilen als je meer aandacht krijgt? Dat had je van tevoren moeten bedenken.
waarom loop jij in full suite terwijl meisje naast je gewoon casual isquote:
Geile wijvenquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:29 schreef RacerDKB het volgende:
Iedereen zakelijk in pak en die presentatrice in dat rode tietenshirtje. Leuk hoor.
Maar je bent wel schattig TS.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:39 schreef KoningPils het volgende:
http://www.mondialcollege(...)-coming-out-day.aspx
Doe je vandaag nog mee Fylax?
Jawelquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
Dat toch, übercute, haartjes netjes, pakquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:29 schreef RacerDKB het volgende:
Iedereen zakelijk in pak en die presentatrice in dat rode tietenshirtje. Leuk hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel
Je ziet er ontzettend cute uit.
Hoeveel vrouwen komen jou dagelijks in je wangetjes knijpen?
ah dankjewel yvonnequote:Op zondag 11 oktober 2015 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat toch, übercute, haartjes netjes, pak
Eigenlijk 0............quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:43 schreef yvonne het volgende:
Ach gosh, wat een schattig jochie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:29 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
wou dat ik het ook kon broederquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:46 schreef Seam het volgende:
lekkere smaatjes in je klas hoor. Man ik wilde dat ik nog havo 4/5 sletjes kon versieren
En ik zou met het puntje van mijn tong een zakdoekje bevochtigen om een klein smoetsje van zijn wang te halen. Daarna krijgt-ie een pepermuntje.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:43 schreef yvonne het volgende:
Nee natuurlijk niet, je bent veel te jong, je moet voor 3e jaars gaan. Wacht maar dadelijk als je hbo doet, dan breekt je tijd aan voor de topklasse sletjes.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
wou dat ik het ook kon broeder
maak geen kans bij mijn klasgenoten
Denk je dat over jezelf of weet je dat uit ervaring? Want ik denk dat er vast wel eentje tussen zit die jou wel ziet zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
wou dat ik het ook kon broeder
maak geen kans bij mijn klasgenoten
Dat weet ik vrijwel zeker. Een paar hebben al een relatie, eentje is mijn beste vriendin, eentje heb ik al eens geprobeerd te fixen en van de rest denk ik niet echt dat ze me helemaal mogen ofzo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Denk je dat over jezelf of weet je dat uit ervaring? Want ik denk dat er vast wel eentje tussen zit die jou wel ziet zitten.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik zou met het puntje van mijn tong een zakdoekje bevochtigen om een klein smoetsje van zijn wang te halen. Daarna krijgt-ie een pepermuntje.
Op FOK! lettenquote:
Vriendin van dj Nicky Romero heb ik uit de Story vernomen.quote:
3 lekkere chiks naast je en jij zit je boner te verstoppen !!! Godver in mijn tijd waren ze niet zo lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:29 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
r+r mbquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 lekkere chiks naast je en jij zit je boner te verstoppen !!! Godver in mijn tijd waren ze niet zo lekker
Die middelstequote:Op zondag 11 oktober 2015 15:29 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
die editquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:29 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt vast haar nr geregeld, ouwe baas.quote:
Helaas niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt vast haar nr geregeld, ouwe baas.
Zeg meisje in het rode shirtje, als je dit leest dm dan ff je nr naar fylax. Thanks alvast.quote:
Voor mij wel :pquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
verdomme ja
Is die middelste legaal?
Is dat je Juf?quote:
dat is een mooi meisjequote:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:20 schreef Fylax het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/li(...)bd-84a8-df66ceed4fdc
32:20
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |