Laat die Duitsers lekker in hun eigen land demonstreren.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Veel Duitsers, zag ook een stuk of wat Duitse vlaggen. Andere landen heb ik niet echt gezien, maar het lijkt me ook stug dat er veel Spanjaarden warmlopen voor een extreem-rechts Duits clubje in Utrecht.
Uit meerdere landen afkomstig, en daar maar zo'n lage opkomst? Schiet niet echt op dan hé.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit Het Avondland (Europa dus) waar de A in Pegida voor staat.
Een aantal mensen willen ze graag weer verwelkomen om hier de cultuur te redden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat die Duitsers lekker in hun eigen land demonstreren.
Het artikel van RTV Utrecht geeft het verslag van de politie en de lezing van de Burgemeester van de stad weer; oftewel het bevoegde gezag. Net een tikkeltje doorslaggevender dan een filmpje van twintig seconden vanuit één standpunt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah ja. Wat in een filmpje te zien is komt van Mars, omdat een journalist ergens iets anders schrijft.
Ja nee, goeie discussiebasis hoor.
Weet je wat, bekijk het verder ook maar, ik ga aan dit soort gehakketak ook helemaal geen tijd meer verspillen.
Dat ging in de jaren '40 immers ook zo goed.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een aantal mensen willen ze graag weer verwelkomen om hier de cultuur te redden.
Maar nu zijn we voorbereid en zetten we lekker onze fiets op slot, die krijgen ze dit keer niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat ging in de jaren '40 immers ook zo goed.
Nou, dat was wel duidelijk inderdaad. Zoals gezegd, ik was er bij. Antifa ontrolde een spandoek, Pegida begon er op los te slaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het artikel van RTV Utrecht geeft het verslag van de politie en de lezing van de Burgemeester van de stad weer; oftewel het bevoegde gezag. Net een tikkeltje doorslaggevender dan een filmpje van twintig seconden vanuit één standpunt.
Begrijp me goed, ik heb niets op met de standpunten van beide partijen. Maar het is in dit geval vrij duidelijk waar de agressie zit, en die mogen daar eindelijk wel een keer de rekening voor krijgen.
antifa dus? Aangezien zij daar helemaal niet hoorden te zijn?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dat was wel duidelijk inderdaad. Zoals gezegd, ik was er bij. Antifa ontrolde een spandoek, Pegida begon er op los te slaan.
Waar de agressie zat is wel duidelijk dus.
Je kent het verschil tussen agressie en het ontrollen van een spandoek niet?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
antifa dus? Aangezien zij daar helemaal niet hoorden te zijn?
Vreedzaam demonstreren is geen agressie he.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
antifa dus? Aangezien zij daar helemaal niet hoorden te zijn?
Duitse activisten hebben hier sowieso niets te zoeken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, de politie voerde charges uit op de tegendemonstranten omdat ze daar zo lekker vreedzaam stonden te wezen. Tuurlijk.
Nee, er werd wel gevochten van beide kanten, en daarna werden ook charges ingezet. Het was echter de Pegida-aanhang die begon met vechten, doordat ze begonnen in te trappen op wat mensen met spandoeken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, de politie voerde charges uit op de tegendemonstranten omdat ze daar zo lekker vreedzaam stonden te wezen. Tuurlijk.
Dat sowieso, daar zit ook genoeg tuig tussen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:04 schreef ems. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik zou die kakkerlakken van antifa ook preventief uitschakelen.
Nee omdat ze daar niet mochten zijn natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
Laten die migranten lekker in eigen land blijvenquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat die Duitsers lekker in hun eigen land demonstreren.
Een podium delen met die crimineel van de EDL uit Engeland.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Duitse activisten hebben hier sowieso niets te zoeken.
Wat moet die Bachmann hier, die vuile nazi?
Neuh. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:08 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Laten die migranten lekker in eigen land blijven
Maar ff serieus. Wanneer de oorlog voorbij is en het gros vd Syrische vluchtelingen worden hier binnengelaten om permanent te leven, is dat niet onethisch tov van de mensen die Syrië weer op moeten bouwen?quote:
Lijkt me meer iets voor een ander topic.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:16 schreef topdeck het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Wanneer de oorlog voorbij is en het gros vd Syrische vluchtelingen worden hier binnengelaten om permanent te leven, is dat niet onethisch tov van de mensen die Syrië weer op moeten bouwen?
Dat wij goedkope arbeiders kunnen gebruiken, althans (onderdeel van) het adagium van pro-vluchtelingen, gaat ten koste van de productie en herbouwing in Syrië.
Kan niet want verdragen boehoehoe.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee het is geen oplossing dus dom gezwets of zelfs oplichterij. Wilders moet weten dat grenzen dicht niet kan (al wil hij echt uit de EU dus dan kan het wel) maar in elk geval de huidige problemen niet kan oplossen. Volgens mij liegt hij dus gewoon zijn eigen aanhang voor.
Overigens kan het sobere beleid dat de VVD voorstel volgens mij ook niet want we hebben ook verdragen over armoede en sociale uitsluiting. Ik zie niet hoe je een groep vluchtelingen minder geld kan geven dan bijstandsniveau als ze hier een verblijfsvergunning hebben want dan kunnen ze niet volwaardig deelnemen aan de maatschappij.
Zoals ik al zei: geloof lekker wat je wil geloven, het zou verspilde moeite zijn als ik verder zou proberen om jou van iets te overtuigen. "Let's agree to disagree".quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het artikel van RTV Utrecht geeft het verslag van de politie en de lezing van de Burgemeester van de stad weer; oftewel het bevoegde gezag. Net een tikkeltje doorslaggevender dan een filmpje van twintig seconden vanuit één standpunt.
Begrijp me goed, ik heb niets op met de standpunten van beide partijen. Maar het is in dit geval vrij duidelijk waar de agressie zit, en die mogen daar eindelijk wel een keer de rekening voor krijgen.
Dat is nog wat anders dan het voorstel van de VVD of dat kan kan ik niet beoordelen, ik weet niet wat de bedragen daar qua bijstand zijn in verhouding tot het prijspeil en sociaal minimum.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:22 schreef luxerobots het volgende:
Denemarken heeft pas de uitkeringen voor asielzoekers verlaagd.
Ze hielden alleen spandoeken op en liepen ermee richting de pegida mensen. En die gaan meteen rammenquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:33 schreef N.icka het volgende:
Ik was daar aanwezig vanmiddag, pegida betoging was rustig, niets aan de hand, beetje sprekers totdat de linkse betogers het plein op kwamen en gingen provoceren.....bizar dat de politie dat niet in de hand had..
nee zo schattig was het allemaal niet, ik stond er met mijn neus op. Veel schelden, de sprekers het moeilijk maken door fluitjes en sirenes, gooien met die oranje rookpotten. Enz enz, ze mochten daar niet komen en de politie liet het wel toe.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze hielden alleen spandoeken op en liepen ermee richting de pegida mensen. En die gaan meteen rammenEn schelden over dochters die verkracht moeten worden....
Intelligente mensen allemaal hoor
Maar goed, extreem links en rechts is beiden nooit mee te praten. Het is rammen of ja knikken...
Tsja, het was naief van de politie/Burgermeester om 400 m verder de andere demonstratie te laten houden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
nee zo schattig was het allemaal niet, ik stond er met mijn neus op. Veel schelden, de sprekers het moeilijk maken door fluitjes en sirenes, gooien met die oranje rookpotten. Enz enz, ze mochten daar niet komen en de politie liet het wel toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |