Geen TV in de buurt dus ik volg het op twitter en hierquote:
komt doordat iedereen gaat pittenquote:
Ik zwaai meequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:32 schreef Meike26 het volgende:
Goed, nu de SC, tijd om even mijn kansen in de manager uit te zwaaien
Met Lewis en Max, ga ik goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:32 schreef Meike26 het volgende:
Goed, nu de SC, tijd om even mijn kansen in de manager uit te zwaaien
Ik mis alleen de purquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zelf in de formule 1 geldt de wd40/ducktape regel
Met Lewis, Max, Ferrari motor en Force India chassis... Ik ook.quote:
Prachtige crash!quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie harde crash van Grosjean.
Nee, die klapband is sneller, net als de klapschaats.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Heeft Max wel zijn banden gewisseld tijdens zijn stop?
Nee, hij is op drie banden verder gaan rijdenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:34 schreef alwaysonhold het volgende:
ja ooit wel ja...quote:
Hij is 1x gestopt vanwege lekke band...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Gilles-stylequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, hij is op drie banden verder gaan rijden
Schummie-stylequote:
Hij heeft al zijn setje supersofts voor softs gewisseld. Op de medium's kon je hier vorige jaar een hele race uitrijden. Of dat nu op de softs ook zo is moeten we maar zienquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:32 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Maar Max is ook al geweest. Of moet ie straks nog een extra keer?
Heidfeld volgens mij op Interlagosquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Medical car is wel eens aangereden.
desnoods de laatste 10 rondjes op supersoftquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:36 schreef merino het volgende:
[..]
Hij heeft al zijn setje supersofts voor softs gewisseld. Op de medium's kon je hier vorige jaar een hele race uitrijden. Of dat nu op de softs ook zo is moeten we maar zien
Volgens mij niet Interlagos...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heidfeld volgens mij op Interlagos
Ik had Hulk toch al, verder heb ik 2 Ferrari en 1 Williams onderdeel dus hij is toch een beeje mijn joker.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben vergeten aan te passen, niemand eruit![]()
En die regenrace waar een wagen bijna tegen de SC aan gleed.quote:
Liuzzi, Duitsland?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:38 schreef zoem het volgende:
[..]
En die regenrace waar een wagen bijna tegen de SC aan gleed.
Dat was nurburging ring met luizi in de TRquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:38 schreef zoem het volgende:
[..]
En die regenrace waar een wagen bijna tegen de SC aan gleed.
Toch wel. In de Warm-up volgens mij, die toen nog bestond.quote:
Sainz banden zijn 12 ronden nieuwerquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Verstappen is iets mis mee deze race. Sainz gewoon harder aan het racen.
Kan iets krom zijn aan de ophanging door die tets van Hulkenberg. Maar goed, het kan natuurlijk ook eens zijn dat Sainz echt eens sneller is.....quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Verstappen is iets mis mee deze race. Sainz gewoon harder aan het racen.
Verschil in bandendegradatie denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kan iets krom zijn aan de ophanging door die tets van Hulkenberg. Maar goed, het kan natuurlijk ook eens zijn dat Sainz echt eens sneller is.....
max was afgelopen ronde gewoon 0,1 snellerquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Verschil in bandendegradatie denk ik.
Ninja edit, jaja ik zag het wel![]()
Raikkonen lag een neuslengte voor, dus was Vettel imho hier fout.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel deed een Hamilton-tjeBenieuwd of er daar nu ook commentaar op komt door een bepaalde user....
Waarom denk je dat de ''quote:
Idd, hij zal een keer moeten stoppen en kan beter banden sparen om mooi uit te komen. Mss nog SC...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sainz banden zijn 12 ronden nieuwer
euhm Red Bull probeert de race al uit te rijden op deze band. Dat zal Sainz ook willen proberen. Max wil denk ik nog wel even SS doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Idd, hij zal een keer moeten stoppen en kan beter banden spaten om mooi uit te komen. Mss nog SC...
malledona moet effe goed crashenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Idd, hij zal een keer moeten stoppen en kan beter banden sparen om mooi uit te komen. Mss nog SC...
BBCquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:45 schreef zoem het volgende:
BBC aan het mauwen over de onvolwassenheid van Max
Ja gebasseerd op hoe hij 'klinkt' over de radio. Je kan ze amper verstaan, laat staan een 'toon' horenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:45 schreef zoem het volgende:
David C verdedigd hemquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:45 schreef zoem het volgende:
ze moeten niet mauwen over verstappen. het is zijn debuutseizoenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Verstappen wordt even bekritiseerd op de BBC. Wtf.
Ze hadden daar wel een punt. Dat het niet z'n fout was, was irrelevante informatie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:45 schreef zoem het volgende:
Welke info had hij wel kunnen geven dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden daar wel een punt. Dat het niet z'n fout was, was irrelevante informatie.
Ik denk dat zo'n beetje de hele paddock wel onder de indruk is van Verstappen, en dat ze ook wel weten dat Max vroeg of laat de kampioenschappen aan elkaar rijgt alsof het niks is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:45 schreef zoem het volgende:
Dat zegt bijna elke coureurquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden daar wel een punt. Dat het niet z'n fout was, was irrelevante informatie.
Ze vroegen hem wat de schade was. Dat is wel relevante info.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Welke info had hij wel kunnen geven dan?
Begrijp niet wat ze ermee willen zeggen, het enige wat ie zei in het begon was dat ie geen schade kan zien aan de wagen nadat de band van de velg liep, gevolgd door een ''there was nothing I could do''. Nu muilen ze dat ie geen relevante info gaf. Imo is het toch relevant of de wagen kapot is of nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:45 schreef zoem het volgende:
preciesquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Begrijp niet wat ze ermee willen zeggen, het enige wat ie zei in het begon was dat ie geen schade kan zien aan de wagen nadat de band van de velg liep, gevolgd door een ''there was nothing I could do''. Nu muilen ze dat ie geen relevante info gaf. Imo is het toch relevant of de wagen of de wagen kapot is of niet
en hij gaf aan dat hij dat verder niet kon zienquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze vroegen hem wat de schade was. Dat is wel relevante info.
Dat kan je nogal zien vanuit zijn positiequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze vroegen hem wat de schade was. Dat is wel relevante info.
Sainz is gewoon een veel betere rijderquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:49 schreef THEFXR het volgende:
sainz rijd 1,2 sec sneller, max moet wisselen
Nee, hun punt was dat hij als eerste begon over wiens schuld het was en pas na herhaling van de vraag door het team de relevante info gaf. Dat was inderdaad zo en iets wat hij beter had kunnen doen, al is het een klein iets en inderdaad ook wat met de jaren nog verbetert misschien...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Begrijp niet wat ze ermee willen zeggen, het enige wat ie zei in het begon was dat ie geen schade kan zien aan de wagen nadat de band van de velg liep, gevolgd door een ''there was nothing I could do''. Nu muilen ze dat ie geen relevante info gaf. Imo is het toch relevant of de wagen of de wagen kapot is of niet
en dan? Weer SS's zorgt dat hij dan alsnog een keer moet op het eind..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:49 schreef THEFXR het volgende:
ja de 2e keer pas...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
en hij gaf aan dat hij dat verder niet kon zien
Wat de schade was, zoals het team vroeg. Boeit ze verder niet of Max iets fout heeft gedaan of niet, dat heeft helemaal geen prioriteit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Welke info had hij wel kunnen geven dan?
als zo'n band kapot is schud de hele auto, pas na een wissel kan je hem weer goed aanvoelen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Begrijp niet wat ze ermee willen zeggen, het enige wat ie zei in het begon was dat ie geen schade kan zien aan de wagen nadat de band van de velg liep, gevolgd door een ''there was nothing I could do''. Nu muilen ze dat ie geen relevante info gaf. Imo is het toch relevant of de wagen kapot is of niet
Toen ging het over zichtbare schade....quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als zo'n band kapot is schud de hele auto, pas na een wissel kan je hem weer goed aanvoelen.
hij kan toch weer soft doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:49 schreef franklop het volgende:
[..]
en dan? Weer SS's zorgt dat hij dan alsnog een keer moet op het eind..
Zelfs de coureurs op supersofts doen het beter. Dus lijkt me wat vroeg.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:49 schreef THEFXR het volgende:
BBC is gewoon kut. Zijn allen te veel mensen die dat niet inzien en maar bashen op Olavquote:
Samen met Jos even in de zand (of grind)bak gespeeldquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:50 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zo. Wat heeft ie gedaan? Een ijsje gehaald op 't strand?
joh, lul niet, BBC is gewoon goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BBC is gewoon kut. Zijn allen te veel mensen die dat niet inzien en maar bashen op Olav
Dit dus ik schakel net inquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef marcodej het volgende:
Kut, vergeten dat Rusland tijdsverschil heeft.
Valt wel mee.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BBC is gewoon kut. Zijn allen te veel mensen die dat niet inzien en maar bashen op Olav
er was een hele discussie over in het topic.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef marcodej het volgende:
Oei, iemand zegt een woordje dat je niet kent.quote:
Sierd de Vos zou het commentaar moeten doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik bash niet op Olav maar vind BBC beter. Sowieso vind ik Engels commentaar beter dan de meeste Nederlandse.
Staat gewoon in de OP, Internet, teletekst, tv-gids en allesquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef marcodej het volgende:
Vorige race was de Q ook 08u en de race 07u.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit dus ik schakel net in![]()
Maar kwalificatie was gisteren wel om 14:00 uur
Ratatatatatta koekoek MAX VERSTAPPENquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sierd de Vos zou het commentaar moeten doen.
Eenmaal Sky gewend en je wilt niks anders.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Ik bash niet op Olav maar vind BBC beter. Sowieso vind ik Engels commentaar beter dan de meeste Nederlandse.
Verkeerde sport bedoel je.....quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, iemand zegt een woordje dat je niet kent.
Achter Sainz zelfs ...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bottas gaat wel ver weg vallen zo.
1.43,6quote:
EEN TWEE DRIEquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ene gebouwtje doet me een beetje denken aan die olumpische schaatsbaan van vorig jaar.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ene gebouwtje doet me een beetje denken aan die olumpische schaatsbaan van vorig jaar.
kanjers!quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is nu een groot russisch bordeel waar je catalogusbruidjes kan bestellen...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis leuker als ze eens een seizoen niet mee zouden doen....quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee.
Een Mercedes
Wat leuk dat die ook meerijden
Het is mogelijk dat Perez, Ricciardo, Sainz e.d. die bij de SC zijn gestopt gewoon tot einde doorkunnen op hun softs.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Alonso stopt, zit hij eet gewoon weer voor.
Nee maar mercedes zelf wel...quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:59 schreef Twieki het volgende:
[..]
Wil jij zien hoe HAM 53 rondjes onbezorgd op kop fuel zit te saven?
Hooguit Sainz. Toro Rosso is gewoon bagger op dit circuit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:00 schreef merino het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat Perez, Ricciardo, Sainz e.d. die bij de SC zijn gestopt gewoon tot einde doorkunnen op hun softs.
Dus ja de honda's pakt hij nog wel maar daarna?
Komt nog wel, als die andere Softs ook slecht worden dan tegen eind van de race wellicht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef THEFXR het volgende:
ik zie max geen punten halen, teveel achterstand
quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooguit Sainz. Toro Rosso is gewoon bagger op dit circuit.
Toch nog iemand geld verdiend vandaag
Nee, dan zou Ferrari met een nog grotere overmacht winnen. Heeft Autosport.com uitgezocht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tis leuker als ze eens een seizoen niet mee zouden doen....
1 crash met 2 auto's en een SC kan genoeg zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:01 schreef THEFXR het volgende:
ik zie max geen punten halen, teveel achterstand
Vorig seizoen ging het wel op denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, dan zou Ferrari met een nog grotere overmacht winnen. Heeft Autosport.com uitgezocht.
Races zouden saaier zijn.
Dit.quote:
11e plek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:03 schreef marcodej het volgende:
VES vijf secondjes achter Malledonna? Waar is Alonso?
Vettel is kansloos op Hamilton en Ferrari MOET 2e en 3e worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:05 schreef Zorro het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar WAAROM haalt Ferrari Raikkonen binnen VOOR Hamilton? Als ze wachten komt die achter Raikkonen, dat is beter voor Vettel.
Dat zou een TOPSHOW zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:06 schreef Szura het volgende:
Hopelijk gaat Hamilton nog kapot en gaat hij weer huilen in de pers
Daar heeft hij geen reden toe. Immers, zijn directe concurrent Rosberg is ook uitgevallen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:06 schreef Szura het volgende:
Dat is ook waar. In dit geval begrijpelijk. Dit soort dingen gebeurt echer heel vaak, dat iederen eerst gaat en Hamilton op zijn gemak kan gaan stoppen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel is kansloos op Hamilton en Ferrari MOET 2e en 3e worden.
Zou goed ironisch zijn nadat ie vrijdag nog commentaar had op Red Bull dat ze daar huilen als het slecht gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:06 schreef Szura het volgende:
Is ook gewoon verstandig van Mercedes hoe ze het doenquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is ook waar. In dit geval begrijpelijk. Dit soort dingen gebeurt echer heel vaak, dat iederen eerst gaat en Hamilton op zijn gemak kan gaan stoppen.
Jajjajajajajaquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Mijn mening is ongewijzigd. Wat een gigantisch sfeerloos, saai baggercircuit is dit toch
Heb je ooit reden gezien om die te wijzigen na vorig jaar dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Mijn mening is ongewijzigd. Wat een gigantisch sfeerloos, saai baggercircuit is dit toch
Nee.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb je ooit reden gezien om die te wijzigen na vorig jaar dan?
Net zo kut, zo niet kutter, dan Valencia
Of gewoon Hamilton 3xquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:10 schreef Klummie het volgende:
Meer crashes pls, 3 auto's op elkaar of zo. Gebeurt er tenminste wat![]()
![]()
heeft mvg gefaald?quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:12 schreef MakkieR het volgende:
ligt hier iemand al te slapen, echt wat een kut sport weekend, eerst oranje dan MVG en nu max verstappen
Oranje heeft toch gewoon gewonnen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:12 schreef MakkieR het volgende:
ligt hier iemand al te slapen, echt wat een kut sport weekend, eerst oranje dan MVG en nu max verstappen
Wat dan? Ben niet echt een dartsvolger maar hij zou toch simpel winnen volgens Stijn? Van wie heeft ie verloren?quote:
and it's gonequote:
Hij heeft gisteren de finale van de World Grand Prix (dubbel in dubbel out) verloren van Thorntonquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat dan? Ben niet echt een dartsvolger maar hij zou toch simpel winnen volgens Stijn? Van wie heeft ie verloren?
Oranje heeft gewonnen. En hier gebeurt ook wel wat. Dus alleen MvG is kut.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:12 schreef MakkieR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |