en gabs kan niets, niet breien in ieder gevalquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:59 schreef lonneberga het volgende:
[..]
maar die had niet zo,n grote bek
Wat mij opvalt is dat ze weinig contact met elkaar hebben, maar ook niet met de groep.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef puzziepie het volgende:
Nix mis met Renske
Ik vind het bijna sneu voor haar eerlijk gezegd
Ze zijn allebei open en niet achterbaks over elkaar
Ze mogen van mij allebei wel blijven
Ja, ik vind haar ook wel oké, al is ze nogal nietszeggend. Ik weet niet hoe leuk het gaat worden met Armanda.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef puzziepie het volgende:
Nix mis met Renske
Niet. Dan mogen we nog 2 maanden lang aanhoren dat alle ellende in de wereld de schuld is van vleeseters.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook wel oké, al is ze nogal nietszeggend. Ik weet niet hoe leuk het gaat worden met Armanda.
Renske en Armanda hebben regelmatig met elkaar gekletst juistquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat ze weinig contact met elkaar hebben, maar ook niet met de groep.
Ik ook niet ..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook wel oké, al is ze nogal nietszeggend. Ik weet niet hoe leuk het gaat worden met Armanda.
Ik vind Armanda wel oke, maar als ze veel over haar zaak praat, dan is het wat saai, ze is te aarzelend dan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
zij is weer een ster in afvallenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en gabs kan niets, niet breien in ieder geval
Als ze academies kan verzorgen, vind ik haar oké (zolang ze niet over vlees gaan). Die avonden van Nicoline vond ik ook meestal wel leuk. Maar ik zie haar wel veel achter de computer zitten, en daar hebben we er al genoeg van.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet. Dan mogen we nog 2 maanden lang aanhoren dat alle ellende in de wereld de schuld is van vleeseters.
wat heeft hij dan verkeerd gedaan in de ogen van gina?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Mark is nederig zijn excuses aan het aanbieden bij die amoebe
Ze is dan inderdaad vrij traag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind Armanda wel oke, maar als ze veel over haar zaak praat, dan is het wat saai, ze is te aarzelend dan.
welnee Jan,gewoon een binnenkomertjequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet. Dan mogen we nog 2 maanden lang aanhoren dat alle ellende in de wereld de schuld is van vleeseters.
en aankomenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zij is weer een ster in afvallen
Precies jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef Disana het volgende:
Ivan praat beleefd mee, maar het is wel duidelijk dat hij weinig in Renske ziet.
ja dat is zoquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind Armanda wel oke, maar als ze veel over haar zaak praat, dan is het wat saai, ze is te aarzelend dan.
Iets met plassenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nederig zegt Mark sorry tegen die amoebe, en dat hij van haar houdt.
Mark wil met haar kroelen, maar daar heeft zij geen zinin.
Mark vertelt een geheimpje, maar ik kan het niet horen.
Nicoline had niet één issue en kon dus over allerlei onderwerpen academies organiseren. Die Amanda voert alleen maar een anti-vlees campagne, en dan ook nog op een foute manier. Meer zal zij niet doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze academies kan verzorgen, vind ik haar oké (zolang ze niet over vlees gaan). Die avonden van Nicoline vond ik ook meestal wel leuk. Maar ik zie haar wel veel achter de computer zitten, en daar hebben we er al genoeg van.
ja dat is het enigstequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Terwijl in normale gesprekjes iets meer sprankelend. Renske vind ik ook wel aardig, maar ze heeft maniertjes waar ik wat kriebelig van wordquote:
Ik heb haar gisteren horen vertellen dat ze al 2 weken niet meer op de weegschaal heeft gestaan ... niet meer durft..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dan zal het gauw gedaan zijn met de sympathie van de kijkers.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nicoline had niet één issue en kon dus over allerlei onderwerpen academies organiseren. Die Amanda voert alleen maar een anti-vlees campagne, en dan ook nog op een foute manier. Meer zal zij niet doen.
Ja ik stem voor, en welke twee eruit dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:00 schreef puzziepie het volgende:
Nix mis met Renske
Exit 15:00 uur.quote:
ze heeft millieu kunde gestudeerd dat is toch niet alleen vleesquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nicoline had niet één issue en kon dus over allerlei onderwerpen academies organiseren. Die Amanda voert alleen maar een anti-vlees campagne, en dan ook nog op een foute manier. Meer zal zij niet doen.
kinderlijk stemgeluid net als ginaquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terwijl in normale gesprekjes iets meer sprankelend. Renske vind ik ook wel aardig, maar ze heeft maniertjes waar ik wat kriebelig van word
Zij heeft de sympathie van de kijker niet nodig. De kijkers bepalen niet of zij vertrekt, en Utopiaan van het jaar word je toch niet als je er pas 2 maanden zit.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal het gauw gedaan zijn met de sympathie van de kijkers.
Nee hoor, dan mogen twee maanden lang zien hoe irritant de andere bewoners het vinden dat ze zich een gedeelte aan haar moeten aanpassen terwijl ze er geen ruk om geven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Exit 15:00 uur.
Centraal na het avondeten.
Dit heb ik het afgelopen uur gehoord op de stream, maar zoals altijd is niets 100% zeker.
Ze heeft gisteren toch op de weegschaal gestaan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteren horen vertellen dat ze al 2 weken niet meer op de weegschaal heeft gestaan ... niet meer durft..
Op bed geplast?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef Paule33 het volgende:
Maerk kan niet loppen daarom op bed geplaats..dat was de geheim
Gina puistpulk?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat heeft dat wijf toch 'n verschrikkelijke nep lach
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren toch op de weegschaal gestaan?
Echt?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef Paule33 het volgende:
volgens mij zei mark, is maar goed dat ik geen klap op mijn piemeltje heb gehad, anders was hij nog kleiner geweestquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zit Gina nou zo vreselijk te lachen om wat Mark haar onverstaanbaar heeft ingefluisterd?
toch wel ergens in dan,een fles ofzo?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:06 schreef Paule33 het volgende:
Een TL balk ofzo las ik gister ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:05 schreef puzziepie het volgende:
Wat lult Gina nou ,ze heeft wel iets gesloopt
Watskebeurt? Waarom zou daar iemand mee moeten gaan praten?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef snetje het volgende:
Haast niemand naar Renske gekomen om met haar te praten?
als ik daar zat had ik ook gewacht tot de stemming denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:10 schreef TepeIstreeltje het volgende:
[..]
Watskebeurt? Waarom zou daar iemand mee moeten gaan praten?
Die is echt verblind door die Tokkiequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:07 schreef Dotteke het volgende:
Mark vond Gina gisteren zo knap, knapper dan de echte ronde miss
Ik weet niet of dat zo is hoor, maar ik vroeg of ze dat bedoelde in haar postquote:
nou Wim nog leren naaienquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:11 schreef mazaru het volgende:
Renske wil een kleed gaan haken, dat worden nou nog eens streams om voor thuis te blijven.
Wim is ook enthousiast, zijn moeder haakt en breit ook
Niets..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:10 schreef TepeIstreeltje het volgende:
[..]
Watskebeurt? Waarom zou daar iemand mee moeten gaan praten?
Hij, volgens mij.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is hoor, maar ik vroeg of ze dat bedoelde in haar post
Zolang die maar niet hoeft te helpen met de buitenboel opruimen, rookt hij stug doorquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:13 schreef TepeIstreeltje het volgende:
Verrassend: Rob op t bankje buiten, sjekkie draaien, stoïcijns oproken en vooral niets zeggen.
Wat een totale echo is dat holle vat.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:08 schreef snetje het volgende:
Haast niemand naar Renske gekomen om met haar te praten?
jaquote:
Ik moet zo ff filmpjes terug kijkenquote:
Ah zo ja.. Maar dit is Utopia hè..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Niets..
Maar als ik daar zou zitten en ik moet kiezen tussen 2 nieuwen dan had ik beide willen leren kennen eer ik een keuze zou maken..
Ik zie het hem wel doen. Met de breinaalden op die dikke buikquote:
Thanks voor de filmpjes,ik ga straks ook even kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet zo ff filmpjes terug kijkenEr gebeurde van alles op dat moment
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:11 schreef mazaru het volgende:
Renske wil een kleed gaan haken, dat worden nou nog eens streams om voor thuis te blijven.
Wim is ook enthousiast, zijn moeder haakt en breit ook
oww het kwartje valt nu pas hoe je het bedoeltquote:
Dat beeld had ik ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie het hem wel doen. Met de breinaalden op die dikke buik
Ik las een keer "zij"quote:
mark en naomi gaan morgen naar de artsquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:15 schreef snetje het volgende:
Och kiek dan! Gnoom hompelt en strompelt door de loods.. iedereen moet natuurlijk zien hoe erg ze het wel niet heeft.. moet ze nu dan ook niet zielig in bed gaan liggen?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
oww het kwartje valt nu pas hoe je het bedoelt![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef rowan634 het volgende:
Armanda was wel echt fanatiek kijker volgens mij, ze weet bijna alles wat er gebeurd is
[..]
Nicole gaat vrijwel zeker voor Armanda.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Armanda: Bas, Ivan, Benjamin, Bjorn, Rowena en Cees.
Renske: Nicole, Gabrielle, Naomi, Stefanie, Mark, Gina, Rob, Rolf en Wim.
Armanda gaat het niet redden vrees ik .....
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind dat zo treffend weer he, de hersenlozen kiezen voor Renske, of met name tegen Armanda.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat was met Gaby ook met haar geloof. Duurde een paar dagen, daarna heeft ze het er niet veel meer over gehad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nicole gaat voor Armandaquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nicole gaat toch voor Armanda?(mosterd)quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind dat zo treffend weer he, dehersenlozen kiezen voor Renske, of met name tegen Armanda.
Weet nog hoe Mark en Gina het daar een keer over hadden toen ze in de wei zaten, duurde vrij lang voor er een SL kwam maar kwam er op neer dat ze allemaal met een bepaalde rol binnenkomen. Wisten we ook al natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:19 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dat was met Gaby ook met haar geloof. Duurde een paar dagen, daarna heeft ze het er niet veel meer over gehad.
Altijd wens vader gedachte bij die nono's imo, een Wim en Rob hebben daar ook een handje vanquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Stif denkt dat ze al weet wie er naar huis toe gaat
Van Steff mag Gina vertrekken ..quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Stif denkt dat ze al weet wie er naar huis toe gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |