* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:04 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ivan?
Is er een filmpje van Bas-Ivan
tja Ivan was er helemaal blij mee dat hij mocht vechten met een held van hem, dus eind goed, al goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Is ie ook![]()
![]()
Ga filmpje kijken hoe Bas zich terugtrekt. Hoop toch een spectaculair gebeuren van Bas?
Jekenerniet Dat dus Double PLUSquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kijk net nomi en gabs teruggabs is link
Ik vroeg het me ook af, totdat ik bedacht dat ze begoten worden met vers water en allerlei andere rotzooi .. Dus om de vloer droog te houden..quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:23 schreef sjampoeh het volgende:
Is vast al 100 x gezegd maar waarom moeten ze steeds terug in de kattenbak tijdens de rust
ah toch.. oke thnxquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af, totdat ik bedacht dat ze begoten worden met vers water en allerlei andere rotzooi .. Dus om de vloer droog te houden..
Naomi ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kijk net nomi en gabs teruggabs is link
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:28 schreef sjampoeh het volgende:
Een special shout out voor de filmpjes van Hidio![]()
goeie kwaliteit ook !
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef formule het volgende:
Ik sta niet voor de gevolgen in als iemand mij een camera op mijn gezicht zet terwijl ik slaap![]()
Welterusten
goeie kwaliteit ook !
goeie kwaliteit ook !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |