* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:04 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ivan?
Is er een filmpje van Bas-Ivan
tja Ivan was er helemaal blij mee dat hij mocht vechten met een held van hem, dus eind goed, al goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:11 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Is ie ook![]()
![]()
Ga filmpje kijken hoe Bas zich terugtrekt. Hoop toch een spectaculair gebeuren van Bas?
Jekenerniet Dat dus Double PLUSquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kijk net nomi en gabs teruggabs is link
Ik vroeg het me ook af, totdat ik bedacht dat ze begoten worden met vers water en allerlei andere rotzooi .. Dus om de vloer droog te houden..quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:23 schreef sjampoeh het volgende:
Is vast al 100 x gezegd maar waarom moeten ze steeds terug in de kattenbak tijdens de rust
ah toch.. oke thnxquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af, totdat ik bedacht dat ze begoten worden met vers water en allerlei andere rotzooi .. Dus om de vloer droog te houden..
Naomi ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kijk net nomi en gabs teruggabs is link
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:28 schreef sjampoeh het volgende:
Een special shout out voor de filmpjes van Hidio![]()
goeie kwaliteit ook !
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:29 schreef formule het volgende:
Ik sta niet voor de gevolgen in als iemand mij een camera op mijn gezicht zet terwijl ik slaap![]()
Welterusten
goeie kwaliteit ook !
goeie kwaliteit ook !
twix mars en bountyquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Met reclame houden we Fok! in de lucht!
Had meer sensatie verwacht van Basquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
kijk het filmpje maar:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dus dat ..quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:40 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Had meer sensatie verwacht van Bas![]()
Ben wel meer gecharmeerd van Judo dan van boxen![]()
Wel een leuke verrassing die tegenstander voor Ivan![]()
Wat een trut die Nicole met haar ikke ikke ikke opmerking
Je bent iig niet alleenquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:39 schreef formule het volgende:
OT.iedereen slaapt,daar ben ik best jaloers op
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zometeen als Joezi hier gaat vegen.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Jij nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Met reclame houden we Fok! in de lucht!
wat? De vloer?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zometeen als Joezi hier gaat vegen.
hij maakt reclamequote:
wat?quote:
uhm dat heb je goed verstopt danquote:
Nee in beide geen zin nuquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:56 schreef formule het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer,het begon met chips en ik ben voor Twix,
Twix monoquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:56 schreef formule het volgende:
[..]
nee goed verstopt is positieverquote:
ze heten nu weer tijdelijk raiders dacht ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:56 schreef formule het volgende:
[..]
Brie op een toastje, die heb ik net gehadquote:Op zondag 11 oktober 2015 01:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee bah.. weet niet waar ik zin in heb..
Denk 't welquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:00 schreef sjampoeh het volgende:
Krijgen we geen geouwehoer over dit offtopic gelul ? /ceesmodus
sorry maar met de beste wil van de wereld heb ik dat postgedrag weinig vrouwelijks gezien de afgelopen 20 maanden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:59 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Kom op, ben een echte vent en geef jouw fouten ook toe
Domme mannen ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry maar met de beste wil van de wereld heb ik dat postgedrag weinig vrouwelijks gezien de afgelopen 20 maanden.
ik ben er toch, de mods zijn bang voor mij zeggen ze altijd dus komt goedquote:Op zondag 11 oktober 2015 02:00 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:02 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Domme mannen ook![]()
Tís een lekker ding
Wie ligt er naast Noom...quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:00 schreef sjampoeh het volgende:
Nee,absoluut niet,Twix dat ik de naam,ik ga die naam niet meer noemen,maar waar ik op terug wil komen is pottenbakken,quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze heten nu weer tijdelijk raiders dacht ik
Super gezellig toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:00 schreef sjampoeh het volgende:
Niet goed. Binnenkort ook heel Peru naar mamma Merkel om asiel aan te vragen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
en in peru bij en weeshuis was ze ook,goedes meisje
wat is slecht om dat ze kinderen bezoekt?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet goed. Binnenkort ook heel Peru naar mamma Merkel om asiel aan te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |