slechtste come back ooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw moeder vond die harde pik anders ook wel lekker hoor
een #7quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wist niet of er een #2 achter moest of niet ;$
noquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wist niet of er een #2 achter moest of niet ;$
ik vond het wel een barney.gif waardquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas. Ik vond het zelf wel een 6/10
Better luck next time.
Nederland gaat niet winnen van Tsjechië.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef bombmannl het volgende:
Nu maar hopen dat de IJslandse goden gaan winnen bij die Turken, ach ja we verdienen t eigenlijk gewoon niet
Dat sowieso. Moeder grapjes moeten altijd gequote worden met een barney.gif.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ik vond het wel een barney.gif waard
*Iquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, de chauvinistenpolitie is weer gearriveerd i see.
nope... je gaat voor de 34e herkansingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helaas. Ik vond het zelf wel een 6/10
Better luck next time.
Iemand hier is mad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Onnoman het volgende:
Falend kutland is Nederland geworden.. hoe kan je nou achter deze arrogante overbetaalde klootzakken staan.. ongelooflijk
met zon tyfusaap van een Danny Blind als Coach..
ik zie nog liever een josti op een triangel langs de zijlijn..
Stevige teksten, ik denk dat Danny vanavond niet slaapt als hij dit leest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Onnoman het volgende:
Falend kutland is Nederland geworden.. hoe kan je nou achter deze arrogante overbetaalde klootzakken staan.. ongelooflijk
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Onnoman het volgende:
thats me bro!!!quote:
You madquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Onnoman het volgende:
denk dat heel nederland zo denktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Stevige teksten, ik denk dat Danny vanavond niet slaapt als hij dit leest.
waar anders aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Stelletje arrogante overbetaalde tyfushonden''
Ja, daar ligt het ook echt aan.
Het ligt aan Al Ghaza en Depaayquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Stelletje arrogante overbetaalde tyfushonden''
Ja, daar ligt het ook echt aan.
Danny Blind is gewoon blank hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Onnoman het volgende:
en bert van oostveenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Poll: Stelling: Danny Blind moet weg
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dachten ze van michael jackson ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Danny Blind is gewoon blank hoor
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Soms vraag je je af, waarom. Dit plaatje is er zo 1.
Klikken op eigen risicoAhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klikken op eigen risico404 not foundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Klikken op eigen risiconot foundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
weg als in opruimen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Poll: Stelling: Danny Blind moet weg
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
bert van aidsvlekquote:
VBL / Bert van Oostveen, kent u die?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Poll: Bert van Oostveen moet weg
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Mja, sinds 4chan in de handen van die Jap is, gaan de 404tjes steeds harder.quote:
ah joh donderstraal toch op johquote:
4chanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mja, sinds 4chan in de handen van die Jap is, gaan de 404tjes steeds harder.
Beetje jammer.
Jij lijkt me een onuitstaanbaar figuur.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Onnoman het volgende:
het kan me eigenlijk geen teringmoer schelen wie het EK gaat winnen..
met het ozo trotste multiculturele samenleving kan ik godverdomme voor elk land juichen
Mooi weer voetballertje die niet meer opvalt als het minder gaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegen Sunderland en Bournemouth heel bruikbaar.
Hazard in duels tegen top: (United, City, Arsenal, Liverpool)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
ah joh donderstraal toch op joh
Falen bij een EK is erop gericht om kampioen te worden op een WK. Jee, dat ik dat nog moet uitleggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:21 schreef Tinos85 het volgende:
Dan dacht je bijna dat het niet erger kon dan 2012
2018 wordt vast weer leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:20 schreef Henno het volgende:
[..]
Het is toch erg, afgelopen WK's 2e en 3e geworden en dan zo falen met EK's...
Klikken op eigen risico404 not foundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit hotlinken naar 4chan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ligt eraan waar je komt op 4chan, sommige boards zijn minder kut dan andere.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
4chan!!!!
Vol met kindjes die te weinig aandacht van hun ouders hebben gekregen en dus scholen overhoop moeten knallen om daarvoor te compenseren
Poll: Stelling: Onnoman moet wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Onnoman het volgende:
het kan me eigenlijk geen teringmoer schelen wie het EK gaat winnen..
met het ozo trotste multiculturele samenleving kan ik godverdomme voor elk land juichen
kan die jongen niks aan doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij lijkt me een onuitstaanbaar figuur.
Tevens: kut, 0-2.
4 chan is mooi man. Alles start er.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
4chan!!!!
Vol met kindjes die te weinig aandacht van hun ouders hebben gekregen en dus scholen overhoop moeten knallen om daarvoor te compenseren
klopt !quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij lijkt me een onuitstaanbaar figuur.
Tevens: kut, 0-2.
Hidden Hazardquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi weer voetballertje die niet meer opvalt als het minder gaat
Ik denk dat er in de jaren 40 heel weinig mensen ook maar iets gaven om het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
in de jaren 40 had je ook mensen als jij
Watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef Karrs het volgende:
Zo. De zeven magere jaren zijn bijna een feit.
Alsof die gaan winnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef Pascalus het volgende:
IJsland moet ons redden, wat een feest.
neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je komt op 4chan, sommige boards zijn minder kut dan andere.
Turkije ook niet, die verliezen gewoon de barragewedstrijden tegen Noorwegen ofzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef TLC het volgende:
Geen nood, landen als San Marino, de Faeroer, Gibraltar en Malta gaan ook niet naar het EK.
de ironiequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4 chan is mooi man. Alles start er.dan fok. Commentaar leveren op 4chan terwijl je op fok post
KLB is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
nee
4chan op zijn best is niveau KLB
ok, deze is leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de jaren 40 heel weinig mensen ook maar iets gaven om het Nederlands elftal.
Je post is 100% waar. Gefeliciteerd.
Ok Hans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
de ironie
4chan is leuk als je max 16 bent
En Necid de 1-1 maakt in de 95e minuutquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Simmertje het volgende:
Maar stel je eens voor he, dat Sigthorsson in de 94ste minuut de 0-1 erin schiet.
en Tsjechie op hetzelfde moment de `1-1 maaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Simmertje het volgende:
Maar stel je eens voor he, dat Sigthorsson in de 94ste minuut de 0-1 erin schiet.
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
nee
4chan op zijn best is niveau KLB
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef Onnoman het volgende:
daar zal wel een paar turkse miljoentjes bij te pas gekomen zijn
doet me denken aan Nederland Zweden 4 jaar terug.. ook gewoon tyfushard omgekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tsjechen zijn bijzonder fel. niet normaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Tinos85 het volgende:
IJsland wint niet. Ik moet ook nog maar zien dat Nederland wint dinsdag..
Wat is je antiklacht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:27 schreef Brammess het volgende:
KLB
Mensen die serieus in KLB posten
Zelfs daar zijn ze minder verstandelijk beperkt dan jij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:27 schreef Brammess het volgende:
KLB
Mensen die serieus in KLB posten
Van oostveen bedanktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Rickertman96 het volgende:
DANNY BEDANKT DANNY BEDANKT DANNY DANNY DANNY BEDANKT
We snappen het.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Onnoman het volgende:
Nederland niet in het EK terwijl het EK meer landen toestaat..
het is echt te triest voor woorden
prutsers! overbetaalde rukeenden !
heerlijk zo lekker je gal lozen
Haha, goede comeback!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs daar zijn ze minder verstandelijk beperkt dan jij.
kan je hem moeilijk kwalijk nemenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Moeten we zelf wel winnen van Tsjechië, dat was vroeger al geen zekerheid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef Pascalus het volgende:
IJsland moet ons redden, wat een feest.
Ik vind het triest hier Blind op af te rekenen. Hij is met een hopeloze zaak in zijn maag gesplitst.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Kijk z'n opstellingen ffquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het triest hier Blind op af te rekenen. Hij is met een hopeloze zaak in zijn maag gesplitst.
Dan nog bakte hij er geen kut van. Ondanks dat de verantwoordelijkheid voor dit debacle meer bij Hiddink ligt, moet Blind ook gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het triest hier Blind op af te rekenen. Hij is met een hopeloze zaak in zijn maag gesplitst.
Het enige wat hij over voetbal weet is iets met te hoge vergoedingen voor geleverd werk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef Brammess het volgende:
kijk in onnonam zijn post geschiedenis, hele jaar boeit voetbal hem niks. Maar als het nederlands elftal moet spelen gaan we juichen voor Nederland of het overbetaalde kut flikkertjes noemen.
hij kan hier niks aan doen!!1!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef Pascalus het volgende:
VAN OOSTVEEN BEDANKT VAN OOSTVEEN BEDANKT
Van Oostveen is de boosdoener.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef JoseArcadio het volgende:
Hiddinku is de boosdoener, met z'n antivoetbal.
Poll: Willen wij meer of minder Onnonam?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef Brammess het volgende:
kijk in onnonam zijn post geschiedenis, hele jaar boeit voetbal hem niks. Maar als het nederlands elftal moet spelen gaan we juichen voor Nederland of het overbetaalde kut flikkertjes noemen.
eensquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan nog bakte hij er geen kut van. Ondanks dat de verantwoordelijkheid voor dit debacle meer bij Hiddink ligt, moet Blind ook gewoon weg.
Ook ja, maar hij maakt de opstelling niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Oostveen is de boosdoener.
IJsland gaat wel naar het EK.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Onnoman het volgende:
fucking hel ijsland een land van 300duizend inwoners die ten koste van Nederland niet naar het EK gaat
wat zegt dat toch over ons..
tegelijkertijd zeiken over zwarte piet..
wat een treurig land is dit geworden..
ok mensen.. dit was het.. ik ga weer
Maar hij kiest wel de kuttrainers/quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:32 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ook ja, maar hij maakt de opstelling niet.
Onnonam zijn geschiedenis checkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef Brammess het volgende:
Maar als we dat doen en IJsland wint, dan reis ik hoogstpersoonlijk naar Reykjavik om daar de grond te kussen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:29 schreef Henno het volgende:
[..]
Moeten we zelf wel winnen van Tsjechië, dat was vroeger al geen zekerheid.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:33 schreef Henno het volgende:
[..]
Maar als we dat doen en IJsland wint, dan reis ik hoogstpersoonlijk naar Reykjavik om daar de grond te kussen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef TLC het volgende:
Dit lijkt me toch zo'n beetje het einde van de interlandcarriere van spelers als van Persie en Robben.
Vooral voor Robben vind ik het erg sneu, zo'n speler had veel meer verdiend.
A-junioren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Joezi het volgende:
Tjechië tegen Nederland met A-elftal lees ik net
als je ziet hoe ze hun best doen hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Joezi het volgende:
Heeft Roemenie eindelijk een opvolger van dit godenelftal?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:33 schreef Adames het volgende:
maar we kunnen waarschijnlijk wel genieten van noord-ierland, wales, albanië, slowakije, ierland, ijsland en roemenië
Hoe zat t ook alweer met waterstofperoxide en dopingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Roemenie eindelijk een opvolger van dit godenelftal?
[ afbeelding ]
mag ik de op makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:35 schreef Pascalus het volgende:
Is er al een "Zwaai hier Oranje uit"-topic?
Roemenen zijn toch meer Romeinen dan Germanen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, we houden geforceerd hoop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:35 schreef Pascalus het volgende:
Is er al een "Zwaai hier Oranje uit"-topic?
alsof er 11 riccardo ricco's staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe zat t ook alweer met waterstofperoxide en doping
Maar darten is geen sport, dus in welk subforum kan ik dat topic vinden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Jongens vergeet dat voetbal, kom MVG aanmoedigen in het dartstopic, dat kunnen we namelijk wel.
Ik ga niet naar die non-sport kijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Jongens vergeet dat voetbal, kom MVG aanmoedigen in het dartstopic, dat kunnen we namelijk wel.
Je mag ons uitlachen nu, we geven je alle ruimte.quote:
voortaan maar gewoon de halve finale winnentwitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 10-10-2015 om 22:29:17De nummer 3 van de WK's 1982, 1986, 1990, 1994, 1998, 2002 én 2014 plaatsten zich niet voor het daaropvolgende EK. reageer retweet
Ze spelen nu ook met A-elftal. Alleen de keeper is anders.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Joezi het volgende:
We staan helemaal niet onderaan, maar ik vergeef je omdatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:36 schreef empa1010 het volgende:
Oranje onderaaaaaaan... Elk land kan ons verslaaaaaaaan
Iemand als grap waterstofperoxide in de jacuzzi gegoten ofzo, kolere.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar is Nedved danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze spelen nu ook met A-elftal. Alleen de keeper is anders.
Nee want straks verliest Turkije nog van Ijslandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag ons uitlachen nu, we geven je alle ruimte.
Dat weet ik wel maar kvond de tekst wel grappigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We staan helemaal niet onderaan, maar ik vergeef je omdat [ afbeelding ]
ja hihihi xDquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:38 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar kvond de tekst wel grappig
Ierland, Noord-Ierland en Wales naar het EK. Die hebben mijn volle sympathie.quote:
Ja nee ok, maar wij verliezen ook van Tsjechië.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want straks verliest Turkije nog van Ijsland
jaa boycotts werkentwitter:Frutseltjuh twitterde op zaterdag 10-10-2015 om 22:38:24@sportzeloot 2018 moet je niet eens bij willen zijn. Mh17 boycot reageer retweet
Chagrijn, tief op met je kuthumeur!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een giller. Of was dit geen poging tot een grap?
VBL / Zwaai hier Oranje (niet dat dorp in Drenthe) uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die non-sport kijken.
Ook die van mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ierland, Noord-Ierland en Wales naar het EK. Die hebben mijn volle sympathie.
Hopelijk gaat Cyprus naar het EK. Genieten man.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:43 schreef Belgosome het volgende:
Plaats 3 in groep B is nog zeer spannend.
3. Bosnië 14 ptn
4. Israël 13 ptn
5. Cyprus 12 ptn
Wedstrijden komende dinsdag:
Cyprus - Bosnië
België - Israël
Zijn ze eindelijk onafhankelijk verklaard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Noord-Ierland, Wales en Engeland op het EK. Schotland dus als enige land uit het Verenigd Koninkrijk thuisblijvers...
Cyprus heeft dus meer kans op het EK dan Nederland.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Cyprus naar het EK. Genieten man.
Die hadden ook wel duidelijk de lastigste poule.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Noord-Ierland, Wales en Engeland op het EK. Schotland dus als enige land uit het Verenigd Koninkrijk thuisblijvers...
Kroatië godverdommequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik juich voor:
IJsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Spanje, Kroatie.
Die hebben altijd heerljke teams.quote:
Mandzukicquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben altijd heerljke teams.
Nu ook weer met Perisic, Modric, Mandzukic...
Vroeger ook al Prso, Suker, Boban, Kovac, Prosinecki, Jarni
GENOT
En Simunic natuurlijk, de Kroatische Di Canioquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mandzukic
Modric
Kovacic
Perisic
Rakitic
Srna
Olic
Genot.
Al moeten ze zich nog eerst plaatsen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Simunic natuurlijk, de Kroatische Di Canio
icquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Simunic natuurlijk, de Kroatische Di Canio
Wel terecht toch? Argentinië faalt de laatste tijd (helaas) wel vaker en Duitsland wordt ook een beetje overschat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:37 schreef Belgosome het volgende:
Bij winst tegen Israël dinsdag wordt België 1ste op de Fifa Ranglijst door de misstap van Duitsland en Argentinië![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat de nationale ploeg van Andorra bijna alleen maar amateurvoetballers telt, is geen geheim. Maar het verhaal van Edu Peppe, gisteren invaller tegen België, is toch bijzonder straf.
Edu Peppe mocht gisteren na 86 minuten zijn wedstrijdshirt aantrekken. Voor de 32-jarige middenvelder was de confrontatie met de Rode Duivels toch speciaal, want Peppe had de Belgen 's ochtends nog bediend... in hun hotel.
"Peppe is maître d'hôtel van het hotel waar de Rode Duivels gelogeerd hebben", legt Sporza-commentator Peter Vandenbempt uit.
"Er werd ons verteld dat hij daags voor de match nog gewerkt had. Hij mocht 's avonds wel meetrainen met de nationale ploeg, maar op de ochtend van de match moest hij toch weer werken in de ontbijtzaal."
En dan zijn er gekken als die KingRoland voor Duitsland.quote:
Leuk toch, lekker geforceerd blij gaan doen voor een ander land. Zó recalcitrant. Toevallig ook nog de wereldkampioen dus succes vrijwel verzekerd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan zijn er gekken als die KingRoland voor Duitsland.
En tis nog mod ook.
Een schande, zeg ik je.
quote:Possible scenarios:
• If either team wins, they qualify directly and the loser goes to the playoffs
• If the result is a 0-0 or 1-1 draw and Germany does not lose to Georgia, Poland qualifies and Ireland goes to the playoffs
• If the result is a 2-2 or higher draw and Germany does not lose to Georgia, Ireland qualifies and Poland goes to the playoffs
• If the result is a draw and Germany loses to Georgia, both Ireland and Poland qualify directly
Heerlijk jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:17 schreef Dekatria het volgende:
Polen - Ierland is wel een kraker van jewelste straks. Degene die wint kwalificeert zich.
[..]
Die Fransen/toeristen moeten hun zakken in de gaten houdenquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:00 schreef Dekatria het volgende:
Albanië en Roemenië zijn er ook bij deze zomer
Hopen dat Duitsland verliest van Georgiequote:Op zondag 11 oktober 2015 20:21 schreef Vasion het volgende:
Ook Albanie is erbij.
Toch pijnlijk als je al die kut landen geplaatst ziet worden en Nederland er gewoon niet bij is.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Fransen/toeristen moeten hun zakken in de gaten houden
Dat zou heel het EK voor mij al goed maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopen dat Duitsland verliest van Georgie
Wel hopen dat het gelijk 4-0 wordtquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nog nooit zo'n fan van Georgië geweest als vanavond. Heerlijk wat zuur.
Doelsaldo maakt niet uit voor de kwalificatie. Bij gelijkspel gaat het om onderlinge resultaten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel hopen dat het gelijk 4-0 wordtDan kan er een mooie combine in komen bij Ierland en Polen toch? En dan hopen dat de play-offs verloren worden tegen Cyprus of zo
Verder houd ik wel van Duitsland hoor.
Dan kunnen Polen en Ierland het op een akkoordje gooien ja. Niet dat dat kan in de praktijk, gezien ze op hetzelfde moment spelen en het om Duitsers gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel hopen dat het gelijk 4-0 wordtDan kan er een mooie combine in komen bij Ierland en Polen toch?
Mwa, met 4-0 achterquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan kunnen Polen en Ierland het op een akkoordje gooien ja. Niet dat dat kan in de praktijk, gezien ze op hetzelfde moment spelen en het om Duitsers gaat.
Voor Nederland ook. Al ligt dat een tikje anders.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kans dat Duitsland de playoffs haalt is 0.1%
Voor Nederland is het 50/50.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor Nederland ook. Al ligt dat een tikje anders.
De kans dat Nederland wint (0.3) en de kans dat Turkije verliest (0.2) geeft 0.3*0.2=0.06. Toch nog 6 % kans dusquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor Nederland ook. Al ligt dat een tikje anders.
Door die poulefase wordt het in elk geval veel te langdradig. Dat is immers een eindeloze stroom wedstrijden als Zwitserland-Albanië, Oekraïne-Portugal of Slowakije-Rusland.quote:
Kijken vanaf de ko fase zoals met de CL.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Door die poulefase wordt het in elk geval veel te langdradig. Dat is immers een eindeloze stroom wedstrijden als Zwitserland-Albanië, Oekraïne-Portugal of Slowakije-Rusland.
De kans dat Nederland wint lijkt me wel 0.7 ofzo. De kans dat Turkije verliest 0.05quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De kans dat Nederland wint (0.3) en de kans dat Turkije verliest (0.2) geeft 0.3*0.2=0.06. Toch nog 6 % kans dus
Voordeel is meer knockout wedstrijden, die zijn vaak veel spannender.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Door die poulefase wordt het in elk geval veel te langdradig. Dat is immers een eindeloze stroom wedstrijden als Zwitserland-Albanië, Oekraïne-Portugal of Slowakije-Rusland.
bedankt hansquote:
Zoveel schelen we dus uiteindelijk nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kans dat Nederland wint lijkt me wel 0.7 ofzo. De kans dat Turkije verliest 0.05
0.7*0.05=0.035
Ironie wil dat er maar een paar teams die 3e gaan worden zijn die er echt niet bij horen..quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Polen en Ierland horen er allebei wel bij
Polen meer dan Ierland.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Op dit moment zijn we één goal verwijderd van allebei op het EK.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Die gaan er grotendeels wel uit in de play-offs.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ironie wil dat er maar een paar teams die 3e gaan worden zijn die er echt niet bij horen..
Beste nummer 3 bedoel je? Waar moet die goal dan vallenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op dit moment zijn we één goal verwijderd van allebei op het EK.
Als je meer punten dan je concurrentie hebt sta je verdient op het EKquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ironie wil dat er maar een paar teams die 3e gaan worden zijn die er echt niet bij horen..
Georgiequote:Op zondag 11 oktober 2015 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beste nummer 3 bedoel je? Waar moet die goal dan vallen
De meesten waarvan ik de deelname twijfelachtig vind worden gewoon 1e of 2e. IJsland, Noord-Ierland, Albanie en Wales.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gaan er grotendeels wel uit in de play-offs.
Als Georgië scoort wordt Duitsland derde op onderling resultaat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beste nummer 3 bedoel je? Waar moet die goal dan vallen
Tuurlijk niet. Ierland voegt buiten het veld het meest toe van alle landen. Horen standaard een wildcard te krijgen.quote:
Dat zou extreem genot zijnquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Georgië scoort wordt Duitsland derde op onderling resultaat.
Boeiend, dan verdienen PSV en Ajax het ook niet om in de Eredivisie te spelenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ierland voegt buiten het veld het meest toe van alle landen. Horen standaard een wildcard te krijgen.
Wat ben jij toch altijd van de slechte vergelijkingen manquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeiend, dan verdienen PSV en Ajax het ook niet om in de Eredivisie te spelen
Watquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeiend, dan verdienen PSV en Ajax het ook niet om in de Eredivisie te spelen
andere halve finale Polen-Duitsland?quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn en ik hebben gister besloten dat de finale Rusland-Polen moet worden.
Met een halve finale Rusland-Ukraine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |