eensquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan nog bakte hij er geen kut van. Ondanks dat de verantwoordelijkheid voor dit debacle meer bij Hiddink ligt, moet Blind ook gewoon weg.
Ook ja, maar hij maakt de opstelling niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Oostveen is de boosdoener.
IJsland gaat wel naar het EK.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:31 schreef Onnoman het volgende:
fucking hel ijsland een land van 300duizend inwoners die ten koste van Nederland niet naar het EK gaat
wat zegt dat toch over ons..
tegelijkertijd zeiken over zwarte piet..
wat een treurig land is dit geworden..
ok mensen.. dit was het.. ik ga weer
Maar hij kiest wel de kuttrainers/quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:32 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ook ja, maar hij maakt de opstelling niet.
Onnonam zijn geschiedenis checkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef Brammess het volgende:
kijk in onnonam zijn post geschiedenis, hele jaar boeit voetbal hem niks. Maar als het nederlands elftal moet spelen gaan we juichen voor Nederland of het overbetaalde kut flikkertjes noemen.
Maar als we dat doen en IJsland wint, dan reis ik hoogstpersoonlijk naar Reykjavik om daar de grond te kussen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:29 schreef Henno het volgende:
[..]
Moeten we zelf wel winnen van Tsjechië, dat was vroeger al geen zekerheid.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:33 schreef Henno het volgende:
[..]
Maar als we dat doen en IJsland wint, dan reis ik hoogstpersoonlijk naar Reykjavik om daar de grond te kussen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef TLC het volgende:
Dit lijkt me toch zo'n beetje het einde van de interlandcarriere van spelers als van Persie en Robben.
Vooral voor Robben vind ik het erg sneu, zo'n speler had veel meer verdiend.
A-junioren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Joezi het volgende:
Tjechië tegen Nederland met A-elftal lees ik net
als je ziet hoe ze hun best doen hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef Joezi het volgende:
Tjechië tegen Nederland met A-elftal lees ik net
Heeft Roemenie eindelijk een opvolger van dit godenelftal?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:33 schreef Adames het volgende:
maar we kunnen waarschijnlijk wel genieten van noord-ierland, wales, albanië, slowakije, ierland, ijsland en roemenië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |