Zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
De scheidsrechter zat hier bovenop, op dit gevecht bedoel ik, hij onderbrak voordurend, waarschijnlijk omdat hij ook wel zag dat het anders uit de hand zou lopen.
Marrekie heeft ook gevochten, maar ook daar zal er bij de tegenstander duidelijke voorwaarden zijn gesteld.
Bjorn is de grote loser in het geheel, niemand had waarschijnlijk verwacht dat hij zo te keer zou gaan en het zal hem niet in dank worden afgenomen dat hij Benji een gescheurd trommelvlies heeft bezorgd.
De tegenstander van Ivan heeft er een mooie show van gemaakt, Leuk voor Ivan.
Zonder dollen, in mijn jeugd heb ik een knul meegemaakt die erge epilepsie had, niet zonder begeleiding op een fiets mocht zitten, ten alle tijden een helm op moest. Op een leeftijd kwam, rond de 20 dat hij dacht fuck all! elke keer de benen nam op de fiets zonder helm...quote:
Dit dus....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Die zijn gewoon weer gefopt door die hele poppenkast
Wij hadden ook een jochie op school die altijd een helm opmoest, heftig hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zonder dollen, in mijn jeugd heb ik een knul meegemaakt die erge epilepsie had, niet zonder begeleiding op een fiets mocht zitten, ten alle tijden een helm op moest. Op een leeftijd kwam, rond de 20 dat hij dacht fuck all! de benen nam op de fiets zonder helm...
Ja zei hij, is mijn keuze dit..wil wel voor mijn gevoel later kunnen zeggen ik heb geleefd....
Ik snapte hem..of het verstandig was van hem, nee eigenlijk niet.
Hij kon er ook een ander mee belasten als er iets zou gebeuren.
ja mooi verhaal maar wat is het causale verband in deze?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zonder dollen, in mijn jeugd heb ik een knul meegemaakt die erge epilepsie had, niet zonder begeleiding op een fiets mocht zitten, ten alle tijden een helm op moest. Op een leeftijd kwam, rond de 20 dat hij dacht fuck all! de benen nam op de fiets zonder helm...
Ja zei hij, is mijn keuze dit..wil wel voor mijn gevoel later kunnen zeggen ik heb geleefd....
Ik snapte hem..of het verstandig was van hem, nee eigenlijk niet.
Hij kon er ook een ander mee belasten als er iets zou gebeuren.
Ja klopt, beste impact is datquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Wij hadden ook een jochie op school die altijd een helm opmoest, heftig hoor
Helmpje ....sporten...waarom en zo..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mooi verhaal maar wat is het causale verband in deze?
Dit kan tegen ze werken morgen, net als bij Tineke en marcel, hoewel die beiden zelf weg wilden natuurlijk maar toch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Er ontstaat een leuke band tussen Armanda en Cees.![]()
[ afbeelding ]
Das fijn kan ze hem maandag mooi op wachten bij de poort als Renske maandag Cees naar huis stemt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Er ontstaat een leuke band tussen Armanda en Cees.![]()
[ afbeelding ]
het is toch uiteindelijk ook positief?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:58 schreef DaniqueV het volgende:
Draai het eens om, misschien heeft hij wel voor het ongeluk aan kickboksen gedaan, door het ongeluk kon hij dit niet meer op wedstrijdniveau?..had hij ook verbitterd door het leven kunnen gaan , vind dat Bas vaak toch wel dingen positief omzet. Vind het niet niks wat hij heeft meegemaakt en de wetenschap dat 1 klap op je hoofd al funest kan zijn, ik weet niet of ik het ook zo goed zou kunnen verwerken![]()
Febo het verhaaltje kickboksen al bewust erin heeft gegooid? Bas dit mee moest spelen? Denk aan oud utopianen en zittende utopianen die ook niet zijn wat ze vanuit het programma toegewezen is.
rob krijgt van mij een stem , voor het dom lullen en niets doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef Disana het volgende:
Bas gaat van Rob minimaal een stem krijgen voor 'uitdagen en niet vechten'.
Ik vind het ook een beetje slap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
rob krijgt van mij een stem , voor het dom lullen en niets doen
andersom bedoel jequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef Disana het volgende:
Bas gaat van Rob minimaal een stem krijgen voor 'uitdagen en niet vechten'.
Daarom, vond echt dat Ivan het heel goed oppakte en beide zijn happy met elkaar..juist eromheen zijn mensen die er moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
het is toch uiteindelijk ook positief?Ivan vond het geweldig en na het verwerken van de teleurstelling dat Bas zelf niet bokste was het wat mij betreft verder een leuke dag
Dat een klap op het hoofd van Bas hem fataal kan worden vind ik toch wel een goede reden om niet mee te doen...
En jammer dat hij iedereen in de waan liet dat hij ging boksen: aan de andere kant wist iedereen ook dat er iets aan zat te komen ,.. Het is nu afgelopen en Ivan en Bas zijn oke met elkaar
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom, vond echt dat Ivan het heel goed oppakte en beide zijn happy met elkaar..juist eromheen zijn mensen die er moeilijk over doen.
Fritz wist ook niet dat Melvin kwam zegt Bas nu, Bas zelf heeft dit geregeld, hij wist het een aantal weken geleden dat Melvin zou komen
wie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef mario390 het volgende:
ze blijven vriendinnen dat is belangrijk en mooi
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef TepeIstreeltje het volgende:
Rob : iemand uitdagen en dan niet vechten is een stem, dus dan weet je dat..
Zielig..
Oh? Ik hoorde Rob dat net tegen Bas zeggenquote:
rob vind zichzelf nogal geweldig heb ik het ideequote:
Ja en dat schrijf ik ook, lees nog maar eens goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Ik hoorde Rob dat net tegen Bas zeggen
Niet Bas tegen Rob![]()
Van die nono komen ze nooit nie meer vanaf, Joey 2.0quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
rob krijgt van mij een stem , voor het dom lullen en niets doen
Gerrie en Gerda?quote:
Ja dat dacht ik dus ook al te horenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:18 schreef puzziepie het volgende:
Rob heeft flink gezopen zo te horen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
rob vind zichzelf nogal geweldig heb ik het idee
Ja Fitz zei in zn gesprekje met Bas dat Milco hem voor het blok gezet had hiermee ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom, vond echt dat Ivan het heel goed oppakte en beide zijn happy met elkaar..juist eromheen zijn mensen die er moeilijk over doen.
Fritz wist ook niet dat Melvin kwam zegt Bas nu, Bas zelf heeft dit geregeld, hij wist het een aantal weken geleden dat Melvin zou komen
Wie is MIlco?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Fitz zei in zn gesprekje met Bas dat Milco hem voor het blok gezet had hiermee ofzo
Dat ging over het spreekstalmeesteren toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Fitz zei in zn gesprekje met Bas dat Milco hem voor het blok gezet had hiermee ofzo
Owww okéquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Die gast van Rings die dit hele circus met name opgezet heeft
Ah ja zou ook goed kunnen idd want kwam ook ter sprake (Fitz deed het imo leuk trouwensquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:21 schreef wwwever het volgende:
[..]
Dat ging over het spreekstalmeesteren toch?
Dit dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah ja zou ook goed kunnen idd want kwam ook ter sprake (Fitz deed het imo leuk trouwens), hij meldde wel dat ie het niet vanaf hey begin wist maar of dat klopt zullen we wel nooit weten met die poppenkast.
Je kunt het toch wel gewoon even vermelden?quote:
Maakt voor hun niet uit, .....Dit is een mooi punt om verder over door te zeikenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook al te horenzijn aardappel zakt nu nog meer de keel in
![]()
Vraag mij af of de andere utopianen de precieze reden weten waarom Bas niet met Ivan wilde kickboksen, ze zeiden net al had je maar 1 ronde gedaan
Naomie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef mario390 het volgende:
was lacht hij zo dom :: hihehooohuuuhuuuu
Dat laatste. Ze is het even helemaal zat. Ze kan ook niet slapen met dat gegil van Naomi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
nicol is ziekjes, of heeft ze vandaag te weinig aandacht gehad
Dat laatste dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
nicol is ziekjes, of heeft ze vandaag te weinig aandacht gehad
hihihihihih ihihi hihihihihiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Naomi zei net: "Gozur"
Lees net dat mama van Nicole zegt dat dochter lief een keel ontsteking heeftquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef Zeyina het volgende:
Armanda tegen Nicole die 'zielig' op bed ligt: Oh sorry dat we hier zitten te praten terwijl jij in bed ligt.
Wil je een kruik?
Bjorn: Ben je ziek Nicole? Volgens mij was het antwoord nee, maar toen was streamwissel omdat Armanda gevolgd werd
Ze hadden natuurlijk op dit moment er best wat aandacht aan kunnen geven. Maar op bed gaan liggen mokken vind ik bijzonder kinderachtig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Niemand reageert op haar 'tig' keer roepen dat ze er vandaag een jaar in zit.
Ja daarom begrijp ik het ook niet, als er iemand een reden van boos zijn, teleurstelling is het Ivan. En die man is zo blij met het verloop , petje voor hem af hoe hij het heeft opgenomen. Piepers zijn sommige echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt voor hun niet uit, .....Dit is een mooi punt om verder over door te zeiken
aan de ene kant begrijp ik de teleurstelling, Bas had dit ook wel kunnen zien aankomen natuurlijk en echt heel erg slim was het niet
aan de andere kant vraag ik me af waarom alle anderen er zo mee zitten als Ivan zelf het helemaal geweldig vond en juist blij was met deze wedstrijd
en betje wat van Marie fredrikssonquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook florissant uit
Ik vraag me steeds maar af hoe die moeder steeds weet wat Nicole mankeert als ze geen contact mogen hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat mama van Nicole zegt dat dochter lief een keel ontsteking heeft
Skypequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds maar af hoe die moeder steeds weet wat Nicole mankeert als ze geen contact mogen hebben.
(Hoewel ik Gina laatst zich ook hoorde verspreken dat ze had 'gebeld' met haar moedertje)
Ze hebben allemaal contact met hun achterban.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds maar af hoe die moeder steeds weet wat Nicole mankeert als ze geen contact mogen hebben.
(Hoewel ik Gina laatst zich ook hoorde verspreken dat ze had 'gebeld' met haar moedertje)
Het Waaif is lang voorgetrokken door de regie, en daar hoort een telefoontje met 'thuis' ook baai.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel om te doen is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt voor hun niet uit, .....Dit is een mooi punt om verder over door te zeiken
aan de ene kant begrijp ik de teleurstelling, Bas had dit ook wel kunnen zien aankomen natuurlijk en echt heel erg slim was het niet
aan de andere kant vraag ik me af waarom alle anderen er zo mee zitten als Ivan zelf het helemaal geweldig vond en juist blij was met deze wedstrijd
ja doek de cos dan maar opquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel om te doen is.
Als je de filmpjes terug ziet dat Bas net heeft gezegd dat er een ander komt kickboksen en je ziet beide smoeltjes Bas big smile en Ivan helemaal gelukkig om tegen Melvin te mogen kickboksen/sparren elkaar omarmen, wie zijn dan alle andere om daar over te zeuren.
Dat dus.. Ik snap het ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel om te doen is.
Als je de filmpjes terug ziet dat Bas net heeft gezegd dat er een ander komt kickboksen en je ziet beide smoeltjes Bas big smile en Ivan helemaal gelukkig om tegen Melvin te mogen kickboksen/sparren elkaar omarmen, wie zijn dan alle andere om daar over te zeuren.
O echt,dat heb ik dus weer gemist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zou verbaasd zijn geweest als er niet een paar zuurballen toch een zwarte draai eraan zouden kunnen geven. Dizzizzzfokquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dus.. Ik snap het ook niet eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |