SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dus dan klopt er toch iets niet
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Nog steeds mensen hier aan het mokken omdat Bas niet gevochten heeft?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Weetje wat ik niet snap
1 jaar jubileum... dat kan ze toch ook morgen groter uitpakken? Maar moet perse nu
dom zaaikwaaif'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb net alle filmpjes zitten kijken, ik vond het geweldigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:38 schreef snetje het volgende:
Nog steeds mensen hier aan het mokken omdat Bas niet gevochten heeft?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat is de reden? Ziek geworden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:38 schreef snetje het volgende:
Nog steeds mensen hier aan het mokken omdat Bas niet gevochten heeft?![]()
Bij lange na geen 600 bezokers. Goh....
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Cees helemaal in de nopjes met Armanda... lekker kletsen over eten.. heeft iemand gezien of Armanda al een gesprek heeft gehad met Gina? Als zij mag blijven zal ze Cees zeker niet wegsturen..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Is dit misschien wat voor jou?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt omdat hij een contract met OhMiBod heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Biografie
Bas woont in Haarlem en werkt als kok in een strandtent. Het is een sportieve jongen, die in zijn vrije tijd graag hardloopt, kickbokst en zwemt
Als je op kickboksen zit en je traint hoef je toch geen klap op je kop te krijgen??Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ik Armanda nog niet in de buurt van Gina gezienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:39 schreef snetje het volgende:
Cees helemaal in de nopjes met Armanda... lekker kletsen over eten.. heeft iemand gezien of Armanda al een gesprek heeft gehad met Gina? Als zij mag blijven zal ze Cees zeker niet wegsturen..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En weer gezellig achter de PC.......veel plezier mensen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nee hoor. Armanda op 2 en 4quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
En weer gezellig achter de PC.......veel plezier mensen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat is de reden? Ziek geworden?chronische lafheid
![]()
en Nicol nog steeds niet in de buurt van Ivan om zijn dag te verziekenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
klopt, bas mag geen gevechten doen vertelde hijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:40 schreef schizolientje het volgende:
Biografie
Bas woont in Haarlem en werkt als kok in een strandtent. Het is een sportieve jongen, die in zijn vrije tijd graag hardloopt, kickbokst en zwemt
Als je op kickboksen zit en je traint hoef je toch geen klap op je kop te krijgen??![]()
Huh?
Cees: Jongens er staat daar een heel blad bier dood te gaan daar...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hoop dat Armanda mag blijven maar Renske zal Cees ook niet weg sturen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:39 schreef snetje het volgende:
Cees helemaal in de nopjes met Armanda... lekker kletsen over eten.. heeft iemand gezien of Armanda al een gesprek heeft gehad met Gina? Als zij mag blijven zal ze Cees zeker niet wegsturen..Allemaal cabaretteketet!![]()
mooi zo houdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef schizolientje het volgende:
en Nicol nog steeds niet in de buurt van Ivan om zijn dag te verzieken
ze gaat straks wel hem shit aanpraten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij heeft een scooterongeluk gehad en in coma. Als hij een klap op zijn hoofd zou krijgen kan dat wel eens verkeerd voor hem uitpakken. Daarom mocht hij niet meedoen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat is de reden? Ziek geworden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe kan je dag nou verziekt zijn als Nicole in je buurt is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef schizolientje het volgende:
en Nicol nog steeds niet in de buurt van Ivan om zijn dag te verzieken
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En dat geloven we meteen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
klopt, bas mag geen gevechten doen vertelde hij![]()
Denk ik ook niet. Cees lijkt mij tamelijk veilig deze reis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoop dat Armanda mag blijven maar Renske zal Cees ook niet weg sturen...To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ze zeikt alleen maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe kan je dag nou verziekt zijn als Nicole in je buurt is.
manwaaif'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Armanda >quote:
Armanda drinkt nietquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ja en als je gaat zwemmen wordt je ook niet natquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:40 schreef schizolientje het volgende:
Biografie
Als je op kickboksen zit en je traint hoef je toch geen klap op je kop te krijgen??
Uhm als het risico zo groot is ga je natuurlijk kickboksen tuurlijk heel logisch
Ik ben zwaar allergisch voor pinda' s hee ik ga bij calve werken....There's a virus in my system
Heel ergens ver weg staat mij bij dat ik Bas een keer heb horen vertellen over een ongeluk en dat het kantje boord is geweest ...of het nu over hem zelf ging weet ik zo niet...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
klopt, bas mag geen gevechten doen vertelde hijWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Renske zal Gina ook niet wegsturen..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoop dat Armanda mag blijven maar Renske zal Cees ook niet weg sturen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ah! Zie...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft een scooterongeluk gehad en in coma. Als hij een klap op zijn hoofd zou krijgen kan dat wel eens verkeerd voor hem uitpakken. Daarom mocht hij niet meedoen.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
aangezien hij dit in het begin van zijn verblijf ook eens vertelde.. yepdit dus.
Bij 3.35 min. verteld hij het![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Tja, dan wordt het dus Rolf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Renske zal Gina ook niet wegsturen..Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik durf te wedden dat die in bed ligt te mokken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef schizolientje het volgende:
en Nicol nog steeds niet in de buurt van Ivan om zijn dag te verzieken![]()
Een geklapt trommelvlies lijkt me ook flink pijnlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef cobain1994 het volgende:
Meneer heeft een ziek oortje..
[ afbeelding ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Omdat er niet voor haar gezongen is omdat ze er een jaar in zit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:46 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die in bed ligt te mokken.![]()
Klopt schedelbasisfractuur en volgens de dokteren was hij eigenlijk een medisch wonder dat hij er zo goed is uitgekomen. 4 jaar terug dat ongeluk gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Renske zal Gina ook niet wegsturen..Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Goed gevonden, alleen Gaby wist het dus mssquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]dit dus.
Bij 3.35 min. verteld hij het![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Net zo min als dat Ivan een kans zou maken bij die profquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef rowan634 het volgende:
Ehmmm ook omdat ie geen kans maakte deed Bas niet meeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maar dan ga je toch niet kickboksen, als het zo'n gevaar isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt schedelbasisfractuur en volgens de dokteren was hij eigenlijk een medisch wonder dat hij er zo goed is uitgekomen. 4 jaar terug dat ongeluk gehadWeird verhaal hoor,
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vreemd verhaal. Dan had hij ook nooit mogen trainenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft een scooterongeluk gehad en in coma. Als hij een klap op zijn hoofd zou krijgen kan dat wel eens verkeerd voor hem uitpakken. Daarom mocht hij niet meedoen.![]()
Godsamme wat is het ook een onhandige harrie, doet me denken aan toen ie LauB's gitaar kapotsloeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef Enah het volgende:
Bjorn aan het huilen op de liefdes schommel.![]()
![]()
Klopt, begin mei heeft hij dit verteldquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Goed gevonden, alleen Gaby wist het dus mssLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hij heeft toch ook niet gevochten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet kickboksen, als het zo'n gevaar isWeird verhaal hoor,
![]()
Naomie: Ik hoop dat pappa en mamma een beetje trots zijn..In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Mss trainde ie tegen bokszakken die niet terugmeppen ofzo, of voorzichtig sparren wie weet. Die gast die tegen Mark moest trainde ook al jaren maar nog nooit een wedstrijd gebokstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
![]()
Hij vertelde straks tegen Ivan dat hij dit van te voren al wist en zo wilde regelen, Ivan begon toen ook vragen te stellen over het ongeluk, hij wist er wel iets vanaf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zaten ze beide op het bankje even te rokenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Kijk de trainingen eens terug en zie hoeveel kans op kop klappen dan...
In het begin heeft hij dit ook aan Ivan vertelt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Goed gevonden, alleen Gaby wist het dus mss![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Totaal geen aandacht voor haar 1 jarig jubileum.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Omdat er niet voor haar gezongen is omdat ze er een jaar in zit?![]()
![]()
hmm, ik blijf sceptisch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Mss trainde ie tegen bokszakken die niet terugmeppen ofzo, of voorzichtig sparren wie weet. Die gast die tegen Mark moest trainde ook al jaren maar nog nooit een wedstrijd gebokst...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ehm... die kans is wel aanwezig natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:40 schreef schizolientje het volgende:
Biografie
Als je op kickboksen zit en je traint hoef je toch geen klap op je kop te krijgen??
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het zal allemaal wel he, ze hebben er weer een mooie show van gemaakt en niemand zeurt meer over de kosten.quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
aangezien hij dit in het begin van zijn verblijf ook eens vertelde.. yepklopt.
![]()
Ja dat klopt, het was een mooie show.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel he, ze hebben er weer een mooie show van gemaakt en niemand zeurt meer over de kosten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wim en Rolf woorden![]()
Rolf heeft een gast achter de bar? gezet om te plassen.
Wim: ik ben blij dat je maandag naar huis gaat.
Duidelijk dus![]()
![]()
Heeft ze dat gezegd ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Renske zal Gina ook niet wegsturen..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Was wel de meest fanatieke daar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
Mark met zijn sterke verhalen..Bam bam bats boo![]()
De kickbokstrainingen zijn gewoon hele goede trainingen om helemaal in shape te komen, Zat mensen die alleen de training doen, in de sportschool, je schopt en slaat tegen een boksbal, niet tegen een tegenstander, Dus wat dat betreft is het helemaal niet zo vreemd dat Bas kickbokstraining doet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
![]()
dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net zo min als dat Ivan een kans zou maken bij die profTEAM TAFEL![]()
ja ongeluk,klein hoekjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm... die kans is wel aanwezig natuurlijk
Maar moet hijbdan geen helmpje op als het zo kritisch is![]()
Maar daar sta je dan, laffer dan ratje mark
Dat zou ik heel vreemd vinden, ik vond haar de meest onsportiefste vechter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef TepeIstreeltje het volgende:
Naomie: Ik hoop dat pappa en mamma een beetje trots zijn..Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Draai het eens om, misschien heeft hij wel voor het ongeluk aan kickboksen gedaan, door het ongeluk kon hij dit niet meer op wedstrijdniveau?..had hij ook verbitterd door het leven kunnen gaan , vind dat Bas vaak toch wel dingen positief omzet. Vind het niet niks wat hij heeft meegemaakt en de wetenschap dat 1 klap op je hoofd al funest kan zijn, ik weet niet of ik het ook zo goed zou kunnen verwerken![]()
Febo het verhaaltje kickboksen al bewust erin heeft gegooid? Bas dit mee moest spelen? Denk aan oud utopianen en zittende utopianen die ook niet zijn wat ze vanuit het programma toegewezen is.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
zind ze naomjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef TepeIstreeltje het volgende:
Naomie: Ik hoop dat pappa en mamma een beetje trots zijn..![]()
![]()
ja die worden onder de mat geschoven denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel he, ze hebben er weer een mooie show van gemaakt en niemand zeurt meer over de kosten.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja op Gabrie's hoofd meppen omdat die ermee begon.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ik heel vreemd vinden, ik vond haar de meest onsportiefste vechter.![]()
Zo zie je maar wat adrenaline enzo met je kan doen, vond die blikken van zo'n beetje alle boksende utopianen best heftig.![]()
![]()
Misschien moet hij eigenlijk ook wel een helmpje op maar wilt hij dit niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ongeluk,klein hoekje
Kans zit er ook nog in, zijn eigen keuze dan.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja, ik vond het een leuk evenementquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja op Gabrie's hoofd meppen omdat die ermee begon.![]()
Zo zie je maar wat adrenaline enzo met je kan doen, vond die blikken van zo'n beetje alle boksende utopianen best heftig.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
In de vorige Cos heeft iemand gezegd dat Bas zich op een gegeven moment realiseerde dat het toch wel een groot iets werd, het kickboksgala en dat hij zich toen al heeft teruggetrokken, maar wel achter de schermen heeft geregeld dat het voor Ivan wel een heel leuk iets zou worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij vertelde straks tegen Ivan dat hij dit van te voren al wist en zo wilde regelen, Ivan begon toen ook vragen te stellen over het ongeluk, hij wist er wel iets vanaf.
Zaten ze beide op het bankje even te roken
Ik geloof dat eigenlijk ook wel, dat het zo gegaan kan zijn, De keuringsarts wist vanmorgen ook al dat Bas niet zou boksen volgens mij.
En Ivan heeft het een geweldige wedstrijd gevonden, die is helemaal happy, bedankte Bas zelfs.![]()
Zij verloor compleet haar zelfbeheersing.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ze ook.
Naomi ging wel de ring in om te vechten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ja en ik beklim zo de mount everestquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien moet hij eigenlijk ook wel een helmpje op maar wilt hij dit niet?
Kans zit er ook nog in, zijn eigen keuze dan.
Hij zei net tegen Ivan tijdens dat sigaretje, dat hij van te voren al wist dat hij en Ivan een wedstrijd nooit zou kunnen, hij al wist dat Ivan hem zou vermorzelen. hij niet gek was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
In de vorige Cos heeft iemand gezegd dat Bas zich op een gegeven moment realiseerde dat het toch wel een groot iets werd, het kickboksgala en dat hij zich toen al heeft teruggetrokken, maar wel achter de schermen heeft geregeld dat het voor Ivan wel een heel leuk iets zou worden.
Ik geloof dat eigenlijk ook wel, dat het zo gegaan kan zijn, De keuringsarts wist vanmorgen ook al dat Bas niet zou boksen volgens mij.
En Ivan heeft het een geweldige wedstrijd gevonden, die is helemaal happy, bedankte Bas zelfs.
Weet de precieze woorden niet meer maar waren wel van die strekking.
Misschien d at er een filmpje van is?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ivan was iig helemaal blij ,quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ongeluk,klein hoekje
En mooi vond ik dat die 2 samen een peukie gingen doen,niets aan de hand, allebei blij en de dag doornemend, geen gedoe maar gewoon oprecht met elkaar kletsen
Zo kan het dus ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze ging ervoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zij verloor compleet haar zelfbeheersing.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
In de vorige Cos heeft iemand gezegd dat Bas zich op een gegeven moment realiseerde dat het toch wel een groot iets werd, het kickboksgala en dat hij zich toen al heeft teruggetrokken, maar wel achter de schermen heeft geregeld dat het voor Ivan wel een heel leuk iets zou worden.
En Ivan heeft het een geweldige wedstrijd gevonden, die is helemaal happy, bedankte Bas zelfs.![]()
![]()
![]()
drolf knijpt in zn wang....zit naar zn vingers te kijken... en stopt dan zn vingers in zn mond...![]()
![]()
![]()
Toch denk ik dat veel mensen echt voor Ivan en Bas kwamen. Vind wel dat je daar rekening mee moet houden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan was iig helemaal blij ,
En mooi vond ik dat die 2 samen een peukie gingen doen,niets aan de hand, allebei blij en de dag doornemend, geen gedoe maar gewoon oprecht met elkaar kletsen
Zo kan het dus ook![]()
tuuk kan dat ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan was iig helemaal blij ,
Zo kan het dus ook
En ja hij glimt nog
De scheidsrechter zat hier bovenop, op dit gevecht bedoel ik, hij onderbrak voordurend, waarschijnlijk omdat hij ook wel zag dat het anders uit de hand zou lopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zij verloor compleet haar zelfbeheersing.
Marrekie heeft ook gevochten, maar ook daar zal er bij de tegenstander duidelijke voorwaarden zijn gesteld.
Bjorn is de grote loser in het geheel, niemand had waarschijnlijk verwacht dat hij zo te keer zou gaan en het zal hem niet in dank worden afgenomen dat hij Benji een gescheurd trommelvlies heeft bezorgd.
De tegenstander van Ivan heeft er een mooie show van gemaakt, Leuk voor Ivan.![]()
Die zijn gewoon weer gefopt door die hele poppenkastquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel mensen echt voor Ivan en Bas kwamen. Vind wel dat je daar rekening mee moet houden.![]()
Zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
De scheidsrechter zat hier bovenop, op dit gevecht bedoel ik, hij onderbrak voordurend, waarschijnlijk omdat hij ook wel zag dat het anders uit de hand zou lopen.
Marrekie heeft ook gevochten, maar ook daar zal er bij de tegenstander duidelijke voorwaarden zijn gesteld.
Bjorn is de grote loser in het geheel, niemand had waarschijnlijk verwacht dat hij zo te keer zou gaan en het zal hem niet in dank worden afgenomen dat hij Benji een gescheurd trommelvlies heeft bezorgd.
De tegenstander van Ivan heeft er een mooie show van gemaakt, Leuk voor Ivan.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zonder dollen, in mijn jeugd heb ik een knul meegemaakt die erge epilepsie had, niet zonder begeleiding op een fiets mocht zitten, ten alle tijden een helm op moest. Op een leeftijd kwam, rond de 20 dat hij dacht fuck all! elke keer de benen nam op de fiets zonder helm...quote:
Ja zei hij, is mijn keuze dit..wil wel voor mijn gevoel later kunnen zeggen ik heb geleefd....
Ik snapte hem..of het verstandig was van hem, nee eigenlijk niet.
Hij kon er ook een ander mee belasten als er iets zou gebeuren.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Bas is iig net zo'n scheiterd als zijn kippenThere's a virus in my system
Dit dus....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Die zijn gewoon weer gefopt door die hele poppenkast
Veel is niet wat het lijkt te zijn, hoe vaak zeggen de utopianen deze woorden ook niet?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Wij hadden ook een jochie op school die altijd een helm opmoest, heftig hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zonder dollen, in mijn jeugd heb ik een knul meegemaakt die erge epilepsie had, niet zonder begeleiding op een fiets mocht zitten, ten alle tijden een helm op moest. Op een leeftijd kwam, rond de 20 dat hij dacht fuck all! de benen nam op de fiets zonder helm...
Ja zei hij, is mijn keuze dit..wil wel voor mijn gevoel later kunnen zeggen ik heb geleefd....
Hij kon er ook een ander mee belasten als er iets zou gebeuren.![]()
ja mooi verhaal maar wat is het causale verband in deze?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zonder dollen, in mijn jeugd heb ik een knul meegemaakt die erge epilepsie had, niet zonder begeleiding op een fiets mocht zitten, ten alle tijden een helm op moest. Op een leeftijd kwam, rond de 20 dat hij dacht fuck all! de benen nam op de fiets zonder helm...
Hij kon er ook een ander mee belasten als er iets zou gebeuren.There's a virus in my system
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja klopt, beste impact is datquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Wij hadden ook een jochie op school die altijd een helm opmoest, heftig hoorLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Er ontstaat een leuke band tussen Armanda en Cees.![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
wat een casanova die keesA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Helmpje ....sporten...waarom en zo..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mooi verhaal maar wat is het causale verband in deze?
Misschien zit dit er ook achter? Ik hoop dat er langzamerhand dingen naar boven komen deze dagen en wij wat meer uitleg erin krijgen.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dit kan tegen ze werken morgen, net als bij Tineke en marcel, hoewel die beiden zelf weg wilden natuurlijk maar toch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bas krijgt sowieso stemmen van Rob... Iemand uitdagen en niet vechten is voor mij sws een stem.Intentionally left blank.![]()
Das fijn kan ze hem maandag mooi op wachten bij de poort als Renske maandag Cees naar huis stemt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is toch uiteindelijk ook positief?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:58 schreef DaniqueV het volgende:
Draai het eens om, misschien heeft hij wel voor het ongeluk aan kickboksen gedaan, door het ongeluk kon hij dit niet meer op wedstrijdniveau?..had hij ook verbitterd door het leven kunnen gaan , vind dat Bas vaak toch wel dingen positief omzet. Vind het niet niks wat hij heeft meegemaakt en de wetenschap dat 1 klap op je hoofd al funest kan zijn, ik weet niet of ik het ook zo goed zou kunnen verwerken![]()
Febo het verhaaltje kickboksen al bewust erin heeft gegooid? Bas dit mee moest spelen? Denk aan oud utopianen en zittende utopianen die ook niet zijn wat ze vanuit het programma toegewezen is.Ivan vond het geweldig en na het verwerken van de teleurstelling dat Bas zelf niet bokste was het wat mij betreft verder een leuke dag
Dat een klap op het hoofd van Bas hem fataal kan worden vind ik toch wel een goede reden om niet mee te doen...
En jammer dat hij iedereen in de waan liet dat hij ging boksen: aan de andere kant wist iedereen ook dat er iets aan zat te komen ,.. Het is nu afgelopen en Ivan en Bas zijn oke met elkaarMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
rob krijgt van mij een stem , voor het dom lullen en niets doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef Disana het volgende:
Bas gaat van Rob minimaal een stem krijgen voor 'uitdagen en niet vechten'.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Wat zegt Naomi nu? Ze wist het wel van Bas want ze zit toch in de redactie?![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Rob : iemand uitdagen en dan niet vechten is een stem, dus dan weet je dat..
Zielig..In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Ik vind het ook een beetje slap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
rob krijgt van mij een stem , voor het dom lullen en niets doen![]()
andersom bedoel jequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef Disana het volgende:
Bas gaat van Rob minimaal een stem krijgen voor 'uitdagen en niet vechten'.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Daarom, vond echt dat Ivan het heel goed oppakte en beide zijn happy met elkaar..juist eromheen zijn mensen die er moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
het is toch uiteindelijk ook positief?Ivan vond het geweldig en na het verwerken van de teleurstelling dat Bas zelf niet bokste was het wat mij betreft verder een leuke dag
Dat een klap op het hoofd van Bas hem fataal kan worden vind ik toch wel een goede reden om niet mee te doen...
En jammer dat hij iedereen in de waan liet dat hij ging boksen: aan de andere kant wist iedereen ook dat er iets aan zat te komen ,.. Het is nu afgelopen en Ivan en Bas zijn oke met elkaar
Fritz wist ook niet dat Melvin kwam zegt Bas nu, Bas zelf heeft dit geregeld, hij wist het een aantal weken geleden dat Melvin zou komenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom, vond echt dat Ivan het heel goed oppakte en beide zijn happy met elkaar..juist eromheen zijn mensen die er moeilijk over doen.
Fritz wist ook niet dat Melvin kwam zegt Bas nu, Bas zelf heeft dit geregeld, hij wist het een aantal weken geleden dat Melvin zou komenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:14 schreef mario390 het volgende:
ze blijven vriendinnen dat is belangrijk en mooiIn nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef TepeIstreeltje het volgende:
Rob : iemand uitdagen en dan niet vechten is een stem, dus dan weet je dat..
Zielig..
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Oh? Ik hoorde Rob dat net tegen Bas zeggenquote:
Niet Bas tegen Rob![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
rob vind zichzelf nogal geweldig heb ik het ideequote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bjorn draait het verhaal nu al compleet om, dat Benji hele doordraaide vanaf dat hij in de ring stond.
Toen dacht Bjorn: oké oké
Half uur geleden zei Bjorn nog dat hij niet meer kon denken en zelfs van de wereld was toen hij begon met vechten. Dingen als naar de verkeerde hoek lopen etc----------------------------
Ja en dat schrijf ik ook, lees nog maar eens goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Ik hoorde Rob dat net tegen Bas zeggen
Niet Bas tegen Rob![]()
![]()
![]()
Fijne belichting weer
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Van die nono komen ze nooit nie meer vanaf, Joey 2.0quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
rob krijgt van mij een stem , voor het dom lullen en niets doen![]()
![]()
Gerrie en Gerda?quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja dat dacht ik dus ook al te horenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:18 schreef puzziepie het volgende:
Rob heeft flink gezopen zo te horenzijn aardappel zakt nu nog meer de keel in
![]()
Vraag mij af of de andere utopianen de precieze reden weten waarom Bas niet met Ivan wilde kickboksen, ze zeiden net al had je maar 1 ronde gedaanLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
rob vind zichzelf nogal geweldig heb ik het ideewijs mannetje.
Plasvlek, meer is het niet.In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Ja Fitz zei in zn gesprekje met Bas dat Milco hem voor het blok gezet had hiermee ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom, vond echt dat Ivan het heel goed oppakte en beide zijn happy met elkaar..juist eromheen zijn mensen die er moeilijk over doen.
Fritz wist ook niet dat Melvin kwam zegt Bas nu, Bas zelf heeft dit geregeld, hij wist het een aantal weken geleden dat Melvin zou komen![]()
Wie is MIlco?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Fitz zei in zn gesprekje met Bas dat Milco hem voor het blok gezet had hiermee ofzo
![]()
Ik wil een paar caps van Armanda maken, maar dat is bij deze belichting geen doen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En trouwens Rob die niet houd van uitdagen en dan niet vechten, moet ie op zichzelf stemmen toen met Ivan die hem van het hekje trapte toen ie zat te zieken.![]()
![]()
Dat ging over het spreekstalmeesteren toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Fitz zei in zn gesprekje met Bas dat Milco hem voor het blok gezet had hiermee ofzoIntentionally left blank.![]()
Waar is Renske eigenlijk?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Owww okéquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:21 schreef Urb het volgende:
[..]
Die gast van Rings die dit hele circus met name opgezet heeft
Ah ja zou ook goed kunnen idd want kwam ook ter sprake (Fitz deed het imo leuk trouwensquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:21 schreef wwwever het volgende:
[..]
Dat ging over het spreekstalmeesteren toch?), hij meldde wel dat ie het niet vanaf het begin wist maar of dat klopt zullen we wel nooit weten met die poppenkast.
[ Bericht 0% gewijzigd door Urb op 10-10-2015 22:42:25 ]![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah ja zou ook goed kunnen idd want kwam ook ter sprake (Fitz deed het imo leuk trouwens), hij meldde wel dat ie het niet vanaf hey begin wist maar of dat klopt zullen we wel nooit weten met die poppenkast.
wel l*llig voor Ben met zijn trommelvlies
Nicole ligt dus echt in bed te mokken
Je kunt het toch wel gewoon even vermelden?quote:
Aardig persoon ben jij.In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Maakt voor hun niet uit, .....Dit is een mooi punt om verder over door te zeikenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook al te horenzijn aardappel zakt nu nog meer de keel in
![]()
Vraag mij af of de andere utopianen de precieze reden weten waarom Bas niet met Ivan wilde kickboksen, ze zeiden net al had je maar 1 ronde gedaan
aan de ene kant begrijp ik de teleurstelling, Bas had dit ook wel kunnen zien aankomen natuurlijk en echt heel erg slim was het niet
aan de andere kant vraag ik me af waarom alle anderen er zo mee zitten als Ivan zelf het helemaal geweldig vond en juist blij was met deze wedstrijdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naomie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:23 schreef mario390 het volgende:
was lacht hij zo dom :: hihehooohuuuhuuuuIn nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Armanda tegen Nicole die 'zielig' op bed ligt: Oh sorry dat we hier zitten te praten terwijl jij in bed ligt.
Wil je een kruik?
Bjorn: Ben je ziek Nicole? Volgens mij was het antwoord nee, maar toen was streamwissel omdat Armanda gevolgd werd----------------------------
nicol is ziekjes, of heeft ze vandaag te weinig aandacht gehadA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Waaifie ligt in bed
Bjorn: "Ben je ziekjes, Nicole?"
Nicole: "<onverstaanbaar>"
Bjorn: "Wat dan?"
StreamwisselTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat laatste. Ze is het even helemaal zat. Ze kan ook niet slapen met dat gegil van Naomi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
nicol is ziekjes, of heeft ze vandaag te weinig aandacht gehad![]()
Dat laatste dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
nicol is ziekjes, of heeft ze vandaag te weinig aandacht gehad
Niemand reageert op haar 'tig' keer roepen dat ze er vandaag een jaar in zit.----------------------------
hihihihihih ihihi hihihihihiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Naomi zei net: "Gozur"In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Armanda gaat ook al slapen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Lees net dat mama van Nicole zegt dat dochter lief een keel ontsteking heeftquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef Zeyina het volgende:
Armanda tegen Nicole die 'zielig' op bed ligt: Oh sorry dat we hier zitten te praten terwijl jij in bed ligt.
Wil je een kruik?
Bjorn: Ben je ziek Nicole? Volgens mij was het antwoord nee, maar toen was streamwissel omdat Armanda gevolgd werdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Die ziet er ook florissant uit----------------------------
Ze hadden natuurlijk op dit moment er best wat aandacht aan kunnen geven. Maar op bed gaan liggen mokken vind ik bijzonder kinderachtig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Niemand reageert op haar 'tig' keer roepen dat ze er vandaag een jaar in zit....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Rob: "Ken jij Mollie Parton?"
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja daarom begrijp ik het ook niet, als er iemand een reden van boos zijn, teleurstelling is het Ivan. En die man is zo blij met het verloop , petje voor hem af hoe hij het heeft opgenomen. Piepers zijn sommige echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt voor hun niet uit, .....Dit is een mooi punt om verder over door te zeiken
aan de ene kant begrijp ik de teleurstelling, Bas had dit ook wel kunnen zien aankomen natuurlijk en echt heel erg slim was het niet
aan de andere kant vraag ik me af waarom alle anderen er zo mee zitten als Ivan zelf het helemaal geweldig vond en juist blij was met deze wedstrijdLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Goddomme, kunnen ze die schreeuwende kutwijven niet een halfuurtje waterboarden?![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
en betje wat van Marie fredrikssonquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook florissant uit![]()
Ik vraag me steeds maar af hoe die moeder steeds weet wat Nicole mankeert als ze geen contact mogen hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat mama van Nicole zegt dat dochter lief een keel ontsteking heeft
(Hoewel ik Gina laatst zich ook hoorde verspreken dat ze had 'gebeld' met haar moedertje)----------------------------
Skypequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds maar af hoe die moeder steeds weet wat Nicole mankeert als ze geen contact mogen hebben.
(Hoewel ik Gina laatst zich ook hoorde verspreken dat ze had 'gebeld' met haar moedertje)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ze hebben allemaal contact met hun achterban.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds maar af hoe die moeder steeds weet wat Nicole mankeert als ze geen contact mogen hebben.
(Hoewel ik Gina laatst zich ook hoorde verspreken dat ze had 'gebeld' met haar moedertje)To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Het Waaif is lang voorgetrokken door de regie, en daar hoort een telefoontje met 'thuis' ook baai.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
(Hoewel ik Gina laatst zich ook hoorde verspreken dat ze had 'gebeld' met haar moedertje)![]()
Snap niet dat er zoveel om te doen is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt voor hun niet uit, .....Dit is een mooi punt om verder over door te zeiken
aan de andere kant vraag ik me af waarom alle anderen er zo mee zitten als Ivan zelf het helemaal geweldig vond en juist blij was met deze wedstrijd
Als je de filmpjes terug ziet dat Bas net heeft gezegd dat er een ander komt kickboksen en je ziet beide smoeltjes Bas big smile en Ivan helemaal gelukkig om tegen Melvin te mogen kickboksen/sparren elkaar omarmen, wie zijn dan alle andere om daar over te zeuren.![]()
![]()
ja doek de cos dan maar opquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap niet dat er zoveel om te doen is.
Als je de filmpjes terug ziet dat Bas net heeft gezegd dat er een ander komt kickboksen en je ziet beide smoeltjes Bas big smile en Ivan helemaal gelukkig om tegen Melvin te mogen kickboksen/sparren elkaar omarmen, wie zijn dan alle andere om daar over te zeuren.![]()
Damn het hier bijna alleen maar gejank over bewoner en hun laffe daden maar bas is een held en men moet niet zeuren
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat dus.. Ik snap het ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je de filmpjes terug ziet dat Bas net heeft gezegd dat er een ander komt kickboksen en je ziet beide smoeltjes Bas big smile en Ivan helemaal gelukkig om tegen Melvin te mogen kickboksen/sparren elkaar omarmen, wie zijn dan alle andere om daar over te zeuren.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O echt,dat heb ik dus weer gemist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
(Hoewel ik Gina laatst zich ook hoorde verspreken dat ze had 'gebeld' met haar moedertje)
Ja, die moeder van Nicole weet altijd alles en zet het gewoon op FBWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik zou verbaasd zijn geweest als er niet een paar zuurballen toch een zwarte draai eraan zouden kunnen geven. Dizzizzzfokquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dus.. Ik snap het ook niet eerlijk gezegd.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zou er ook geen moeite mee hebben dat er bij sommige utopianen hun stembandjes doorgesneden worden. En die woorden dan die sommige gebruiken.ook zoietsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat geschreeuw, niet te geloven
Wel heftig van Ben ... Ben heeft er last van ,geeft aan dat hij niet alles kan horen als iedereen door elkaar heen lult
en vervolgens lult iedereen nog erger door elkaar heenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit dus, ik was gelukkig net thuis voor dit momentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je de filmpjes terug ziet dat Bas net heeft gezegd dat er een ander komt kickboksen en je ziet beide smoeltjes Bas big smile en Ivan helemaal gelukkig om tegen Melvin te mogen kickboksen/sparren elkaar omarmen, wie zijn dan alle andere om daar over te zeuren.
Schreeuwen kan ze anders nog als de bestequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef mario390 het volgende:
gadverdamme haar voet kann ze niet goed lopen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bas krijgt volgende keer 3 stemmen van mij...laffe hondquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja doek de cos dan maar op![]()
Damn het hier bijna alleen maar gejank over bewoner en hun laffe daden maar bas is een held en men moet niet zeuren
Aandachttrekkerij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:34 schreef mario390 het volgende:
gadverdamme haar voet kann ze niet goed lopen![]()
Kende ik haar maar niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Gabriëlle: Ik ga naar bed, je ken me nie![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
dan moet ze niet zoveel rokenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat mama van Nicole zegt dat dochter lief een keel ontsteking heeftA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Lijkt mij een uitstekend planquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
![]()
![]()
mochten ze dat het eerste half jaar ook?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het Waaif is lang voorgetrokken door de regie, en daar hoort een telefoontje met 'thuis' ook baai.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
nee nee zo zei hij het ook tegen fitz vlak na de wedstrijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:17 schreef Zeyina het volgende:
Bjorn draait het verhaal nu al compleet om, dat Benji hele doordraaide vanaf dat hij in de ring stond.
Toen dacht Bjorn: oké oké
Half uur geleden zei Bjorn nog dat hij niet meer kon denken en zelfs van de wereld was toen hij begon met vechten. Dingen als naar de verkeerde hoek lopen etc![]()
ik wou inderdaad dat ik haar niet kendequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Geen idee. Wel is duidelijk dat de regels steeds soeper werden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
mochten ze dat het eerste half jaar ook?
In het eerste jaar zag je immers al dat sommige inwoners om de meest vreemde redenen (begrafenis van de oma van de buurjongen van een achterneefje) weg mochten.![]()
Er worden wel wat bedden herschiktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:40 schreef Enah het volgende:
Als Armanda blijft en Rolf naar huis stuurt dan komt ze bij Ivan op de kamer te liggen.
Ik denk dat ze voor Benji gaat vallen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee. Ze ligt boos op bed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is het Waaif nog niet in het zonnetje gezetTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, was wel een beetje een anti-climax, jammer, alle Utopia partijen achter elkaar .....
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
thanks, ga het straks ook even terug kijken
Inderdaad, feest dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is het Waaif nog niet in het zonnetje gezet
Mammy Two Shoes loopt in de kleren van Lotje, want die was "best wel vol", zegt ze.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ah, okéquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef Enah het volgende:
[..]
Nee, ze is eruit gegaan toen Bjorn en Armanda aan het praten waren.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Maar eerst paste het niet. Ze kwam dus dikker dan Lot binnen, ze is afgevallen, en nu past het wel. Lot is echter alleen maar dikker geworden, dus ik kan mij voorstellen dat er heel veel verschillende maten kleding van Lot ligt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Mammy Two Shoes loopt in de kleren van Lotje, want die was "best wel vol", zegt ze.![]()
ligt renske al in bed?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dat hebben we allemaal wel eens, maar Naomi maakt er gelijk een circus van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ze heeft zich selfs pijn gedaan![]()
Harold kreeg zelfs een sanctie/waarschuwing (wat dat ook in mocht houden) toen zijn vrouw eens over het hek stond te schreeuwen, notabene om hem te steunen en aan te moedigen te blijven en nu is bezoek aan het hek schering en inslag, vaak zelfs voor tv momentjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen idee. Wel is duidelijk dat de regels steeds soeper werden.
In het eerste jaar zag je immers al dat sommige inwoners om de meest vreemde redenen (begrafenis van de oma van de buurjongen van een achterneefje) weg mochten.
Maargoed aan het begin moest de schijn worden opgehouden en moest het format nog worden verkocht natuurlijk.![]()
MTS kwam inderdaad dikker binnen dan Lot daar ooit is geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maar eerst paste het niet. Ze kwam dus dikker dan Lot binnen, ze is afgevallen, en nu past het wel. Lot is echter alleen maar dikker geworden, dus ik kan mij voorstellen dat er heel veel verschillende maten kleding van Lot ligt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hele avond nog niet gezien, dus ik vermoed van welquote:----------------------------
Rotkind: Ik dacht waarom doe je niets hhihihihihihihih what the fuck hihihihihihihi kraai kraai
Oh wat heb ik pijn, ik kan er niet eens op staan. Geef mij aandacht oh heer, geef mij aandacht hihihihihi nog meer aandacht![]()
![]()
![]()
Wel sneu voor hem maar mss is en sponsordeal met Ben telefonie een idee met die houding, ik ben Ben.quote:![]()
![]()
En wat zei Bas toen? "Nee, ik leg de lat wat hoger als jij?"quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:50 schreef puzziepie het volgende:
Gabs: `Rob vroeg aan Bas,zou je Stif doen`![]()
![]()
![]()
Kan je zien hoe geliefd wij allemaal zijn, zegt lalt Gina
En SL
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bas zei toen dat Stif zijn kleine zusje wasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:51 schreef Urb het volgende:
[..]
En wat zei Bas toen? "Nee, ik leg de lat wat hoger als jij?"My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bas wordt verwend met dat gefriemelquote:
Dan is ze er wel op voorruit gegaan. Gabs was enorm.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Mammy Two Shoes loopt in de kleren van Lotje, want die was "best wel vol", zegt ze.![]()
Nu haar gedrag nog.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan is ze er wel op voorruit gegaan. Gabs was enorm.![]()
En dan Rowena roepen dat haar vriend dit niet zou moeten flikken bij 2 meidenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bas wordt verwend met dat gefriemel![]()
De boef. Zelfs een dameszadel is nog niet veilig voor 'mquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bas wordt verwend met dat gefriemel
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ow dat hoorde ik nog niet eensquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan Rowena roepen dat haar vriend dit niet zou moeten flikken bij 2 meiden![]()
Maar zij mag het dus wel
Ze zou hem zo door de tv trekken als hij dat zou doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan Rowena roepen dat haar vriend dit niet zou moeten flikken bij 2 meiden![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zou daar dus helemaal hoorndol van worden.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bas wordt verwend met dat gefriemel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De boef. Zelfs een dameszadel is nog niet veilig voor 'men toch, eerlijk is eerlijk, kan het van hem eigenlijk wel hebben
![]()
Vind het trouwens een leuk grietje die er vandaag voor de 2de keer voor hem was.
Heb ik haar maar even gezien om over te oordelen. maar vind ze wel leuk samenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas zei toen dat Stif zijn kleine zusje was![]()
Jaja, zo begon het bij Naomi en Gio ook![]()
En Mark en Gina waren zelfs mammie en dochter.![]()
![]()
Ik vind dat wel lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou daar dus helemaal hoorndol van worden.....maar ze apen allemaal Gaby na
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Jaja, zo begon het bij Naomi en Gio ook![]()
[b]En Mark en Gina waren zelfs mammie en dochter.[/b]
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja Gina ,uiteindelijk is Tony jr ook maar gewoon een mens
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]en toch, eerlijk is eerlijk, kan het van hem eigenlijk wel hebben
![]()
Vind het trouwens een leuk grietje die er vandaag voor de 2de keer voor hem was.
Heb ik haar maar even gezien om over te oordelen. maar vind ze wel leuk samen![]()
![]()
Ik heb er niet zo op gelet, eerlijk gezegd. Ik had nogal oog voor Armanda.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]en toen, eerlijk is eerlijk, kan het van hem eigenlijk wel hebben
![]()
Heb ik haar maar even gezien om over te oordelen. maar vind ze wel leuk samen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Johquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo op gelet, eerlijk gezegd. Ik had nogal oog voor Armanda.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gina kletst met Armanda
Over fame uiteraard
Gina vraagt en antwoord meteen voor Armanda
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:best leuk stelletje zou dit zijn
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lekkermaar ze apen allemaal Gaby na
Gina zit de groep op te hemelen op een manier die elke gêne voorbij is..![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja dat had ik al een beetje door, na aanleiding alleen al van de TT die je opendequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo op gelet, eerlijk gezegd. Ik had nogal oog voor Armanda.![]()
Dit wordt mijn nieuwe Isa/Aikequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat had ik al een beetje door, na aanleiding alleen al van de TT die je opende![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Gina vind dat ze een hele leuke groep hebben op dit moment en vind dat blablabla
ze vind dat Armanda morgen iedereen erbij moet halen, zo vroeg mogelijk als het kan en dan aandacht vragen voor haar expo en dan komt het allemaal goed ( kort gezegd) want Gina ratelt en ratelt maar doorMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit wordt mijn nieuwe Isa/Aike
echt hequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Gina zit de groep op te hemelen op een manier die elke gêne voorbij is..![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In gun je een nieuwe Isa/Aike maar niet dit mens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit wordt mijn nieuwe Isa/Aike![]()
o god hoop dat ze er morgen uit gaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Twinning = boring![]()
De groep is nog nooit zo verrot geweest als nu.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:02 schreef puzziepie het volgende:
Gina vind dat ze een hele leuke groep hebben op dit moment en vind dat blablabla
ze vind dat Armanda morgen iedereen erbij moet halen, zo vroeg mogelijk als het kan en dan aandacht vragen voor haar expo en dan komt het allemaal goed ( kort gezegd) want Gina ratelt en ratelt maar door![]()
Het aantal dagen daar aanwezig zijn is dan waarschijnlijk wel gemakkelijk te onthoudenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vond ze ook wel leuk en gevat samen ja, maar dat geflirt heb ik na een minuut of 10 ook wel genoeg van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]best leuk stelletje zou dit zijn
![]()
![]()
Gina, Gnoomie, MTS: SCHMOELLLLL![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja is wel snel genoegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Vond ze ook wel leuk en gevat samen ja, maar dat geflirt heb ik na een minuut of 10 ook wel genoeg van.maar die gevatheid ja , viel mij ook op, vulde elkaar daar wel goed aan
![]()
hoelang kan zoiets duren, trommelvlies weer dicht? Hij heeft ook een rood oor
Je weet dat het om het even is he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:02 schreef Inca het volgende:
[..]
o god hoop dat ze er morgen uit gaat
Dat rappen , volgens mij slaat het echt nergens op met wat ze doet...
owww dat heeft ze vandaag ook gedaan begrijp ik nu?
ik luister naar het geschreeuw van Naomiquote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Hebben meer mensen dit, af en toe haal ik die Row en Gina gewoon door de war qua stem
Zij tettert overal bovenuitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik luister naar het geschreeuw van Naomi
Ik lees hier ook over Gina, maar zij zit volgens mij niet op de gratis stream 1.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: