SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja dus dan klopt er toch iets niet
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Nog steeds mensen hier aan het mokken omdat Bas niet gevochten heeft?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Weetje wat ik niet snap
1 jaar jubileum... dat kan ze toch ook morgen groter uitpakken? Maar moet perse nu
dom zaaikwaaif'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb net alle filmpjes zitten kijken, ik vond het geweldigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:38 schreef snetje het volgende:
Nog steeds mensen hier aan het mokken omdat Bas niet gevochten heeft?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat is de reden? Ziek geworden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:38 schreef snetje het volgende:
Nog steeds mensen hier aan het mokken omdat Bas niet gevochten heeft?![]()
Bij lange na geen 600 bezokers. Goh....
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Cees helemaal in de nopjes met Armanda... lekker kletsen over eten.. heeft iemand gezien of Armanda al een gesprek heeft gehad met Gina? Als zij mag blijven zal ze Cees zeker niet wegsturen..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Is dit misschien wat voor jou?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt omdat hij een contract met OhMiBod heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Biografie
Bas woont in Haarlem en werkt als kok in een strandtent. Het is een sportieve jongen, die in zijn vrije tijd graag hardloopt, kickbokst en zwemt
Als je op kickboksen zit en je traint hoef je toch geen klap op je kop te krijgen??Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ik Armanda nog niet in de buurt van Gina gezienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:39 schreef snetje het volgende:
Cees helemaal in de nopjes met Armanda... lekker kletsen over eten.. heeft iemand gezien of Armanda al een gesprek heeft gehad met Gina? Als zij mag blijven zal ze Cees zeker niet wegsturen..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En weer gezellig achter de PC.......veel plezier mensen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nee hoor. Armanda op 2 en 4quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
En weer gezellig achter de PC.......veel plezier mensen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat is de reden? Ziek geworden?chronische lafheid
![]()
en Nicol nog steeds niet in de buurt van Ivan om zijn dag te verziekenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
klopt, bas mag geen gevechten doen vertelde hijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:40 schreef schizolientje het volgende:
Biografie
Bas woont in Haarlem en werkt als kok in een strandtent. Het is een sportieve jongen, die in zijn vrije tijd graag hardloopt, kickbokst en zwemt
Als je op kickboksen zit en je traint hoef je toch geen klap op je kop te krijgen??![]()
Huh?
Cees: Jongens er staat daar een heel blad bier dood te gaan daar...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hoop dat Armanda mag blijven maar Renske zal Cees ook niet weg sturen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:39 schreef snetje het volgende:
Cees helemaal in de nopjes met Armanda... lekker kletsen over eten.. heeft iemand gezien of Armanda al een gesprek heeft gehad met Gina? Als zij mag blijven zal ze Cees zeker niet wegsturen..Allemaal cabaretteketet!![]()
mooi zo houdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef schizolientje het volgende:
en Nicol nog steeds niet in de buurt van Ivan om zijn dag te verzieken
ze gaat straks wel hem shit aanpraten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij heeft een scooterongeluk gehad en in coma. Als hij een klap op zijn hoofd zou krijgen kan dat wel eens verkeerd voor hem uitpakken. Daarom mocht hij niet meedoen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat is de reden? Ziek geworden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe kan je dag nou verziekt zijn als Nicole in je buurt is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef schizolientje het volgende:
en Nicol nog steeds niet in de buurt van Ivan om zijn dag te verzieken
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En dat geloven we meteen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
klopt, bas mag geen gevechten doen vertelde hij![]()
Denk ik ook niet. Cees lijkt mij tamelijk veilig deze reis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoop dat Armanda mag blijven maar Renske zal Cees ook niet weg sturen...To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ze zeikt alleen maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoe kan je dag nou verziekt zijn als Nicole in je buurt is.
manwaaif'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Armanda >quote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Armanda drinkt nietquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ja en als je gaat zwemmen wordt je ook niet natquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:40 schreef schizolientje het volgende:
Biografie
Als je op kickboksen zit en je traint hoef je toch geen klap op je kop te krijgen??
Uhm als het risico zo groot is ga je natuurlijk kickboksen tuurlijk heel logisch
Ik ben zwaar allergisch voor pinda' s hee ik ga bij calve werken....There's a virus in my system
Heel ergens ver weg staat mij bij dat ik Bas een keer heb horen vertellen over een ongeluk en dat het kantje boord is geweest ...of het nu over hem zelf ging weet ik zo niet...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef Ranah het volgende:
[..]
klopt, bas mag geen gevechten doen vertelde hijWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Renske zal Gina ook niet wegsturen..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoop dat Armanda mag blijven maar Renske zal Cees ook niet weg sturen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ah! Zie...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft een scooterongeluk gehad en in coma. Als hij een klap op zijn hoofd zou krijgen kan dat wel eens verkeerd voor hem uitpakken. Daarom mocht hij niet meedoen.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
aangezien hij dit in het begin van zijn verblijf ook eens vertelde.. yepdit dus.
Bij 3.35 min. verteld hij het![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Tja, dan wordt het dus Rolf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Renske zal Gina ook niet wegsturen..Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik durf te wedden dat die in bed ligt te mokken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef schizolientje het volgende:
en Nicol nog steeds niet in de buurt van Ivan om zijn dag te verzieken![]()
Een geklapt trommelvlies lijkt me ook flink pijnlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef cobain1994 het volgende:
Meneer heeft een ziek oortje..
[ afbeelding ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Omdat er niet voor haar gezongen is omdat ze er een jaar in zit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:46 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die in bed ligt te mokken.![]()
Klopt schedelbasisfractuur en volgens de dokteren was hij eigenlijk een medisch wonder dat hij er zo goed is uitgekomen. 4 jaar terug dat ongeluk gehadquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Renske zal Gina ook niet wegsturen..Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Goed gevonden, alleen Gaby wist het dus mssquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]dit dus.
Bij 3.35 min. verteld hij het![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
Net zo min als dat Ivan een kans zou maken bij die profquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef rowan634 het volgende:
Ehmmm ook omdat ie geen kans maakte deed Bas niet meeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maar dan ga je toch niet kickboksen, als het zo'n gevaar isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt schedelbasisfractuur en volgens de dokteren was hij eigenlijk een medisch wonder dat hij er zo goed is uitgekomen. 4 jaar terug dat ongeluk gehadWeird verhaal hoor,
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vreemd verhaal. Dan had hij ook nooit mogen trainenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft een scooterongeluk gehad en in coma. Als hij een klap op zijn hoofd zou krijgen kan dat wel eens verkeerd voor hem uitpakken. Daarom mocht hij niet meedoen.![]()
Godsamme wat is het ook een onhandige harrie, doet me denken aan toen ie LauB's gitaar kapotsloeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef Enah het volgende:
Bjorn aan het huilen op de liefdes schommel.![]()
![]()
Klopt, begin mei heeft hij dit verteldquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Goed gevonden, alleen Gaby wist het dus mssLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Hij heeft toch ook niet gevochten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet kickboksen, als het zo'n gevaar isWeird verhaal hoor,
![]()
Naomie: Ik hoop dat pappa en mamma een beetje trots zijn..In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Mss trainde ie tegen bokszakken die niet terugmeppen ofzo, of voorzichtig sparren wie weet. Die gast die tegen Mark moest trainde ook al jaren maar nog nooit een wedstrijd gebokstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
![]()
Hij vertelde straks tegen Ivan dat hij dit van te voren al wist en zo wilde regelen, Ivan begon toen ook vragen te stellen over het ongeluk, hij wist er wel iets vanaf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zaten ze beide op het bankje even te rokenLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Kijk de trainingen eens terug en zie hoeveel kans op kop klappen dan...
In het begin heeft hij dit ook aan Ivan vertelt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Goed gevonden, alleen Gaby wist het dus mss![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Totaal geen aandacht voor haar 1 jarig jubileum.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Omdat er niet voor haar gezongen is omdat ze er een jaar in zit?![]()
![]()
hmm, ik blijf sceptisch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Mss trainde ie tegen bokszakken die niet terugmeppen ofzo, of voorzichtig sparren wie weet. Die gast die tegen Mark moest trainde ook al jaren maar nog nooit een wedstrijd gebokst...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ehm... die kans is wel aanwezig natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:40 schreef schizolientje het volgende:
Biografie
Als je op kickboksen zit en je traint hoef je toch geen klap op je kop te krijgen??
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het zal allemaal wel he, ze hebben er weer een mooie show van gemaakt en niemand zeurt meer over de kosten.quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
aangezien hij dit in het begin van zijn verblijf ook eens vertelde.. yepklopt.
![]()
Ja dat klopt, het was een mooie show.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel he, ze hebben er weer een mooie show van gemaakt en niemand zeurt meer over de kosten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wim en Rolf woorden![]()
Rolf heeft een gast achter de bar? gezet om te plassen.
Wim: ik ben blij dat je maandag naar huis gaat.
Duidelijk dus![]()
![]()
Heeft ze dat gezegd ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Renske zal Gina ook niet wegsturen..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Was wel de meest fanatieke daar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
Mark met zijn sterke verhalen..Bam bam bats boo![]()
De kickbokstrainingen zijn gewoon hele goede trainingen om helemaal in shape te komen, Zat mensen die alleen de training doen, in de sportschool, je schopt en slaat tegen een boksbal, niet tegen een tegenstander, Dus wat dat betreft is het helemaal niet zo vreemd dat Bas kickbokstraining doet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
![]()
dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net zo min als dat Ivan een kans zou maken bij die profTEAM TAFEL![]()
ja ongeluk,klein hoekjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm... die kans is wel aanwezig natuurlijk
Maar moet hijbdan geen helmpje op als het zo kritisch is![]()
Maar daar sta je dan, laffer dan ratje mark
Dat zou ik heel vreemd vinden, ik vond haar de meest onsportiefste vechter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef TepeIstreeltje het volgende:
Naomie: Ik hoop dat pappa en mamma een beetje trots zijn..Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Draai het eens om, misschien heeft hij wel voor het ongeluk aan kickboksen gedaan, door het ongeluk kon hij dit niet meer op wedstrijdniveau?..had hij ook verbitterd door het leven kunnen gaan , vind dat Bas vaak toch wel dingen positief omzet. Vind het niet niks wat hij heeft meegemaakt en de wetenschap dat 1 klap op je hoofd al funest kan zijn, ik weet niet of ik het ook zo goed zou kunnen verwerken![]()
Febo het verhaaltje kickboksen al bewust erin heeft gegooid? Bas dit mee moest spelen? Denk aan oud utopianen en zittende utopianen die ook niet zijn wat ze vanuit het programma toegewezen is.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
zind ze naomjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:50 schreef TepeIstreeltje het volgende:
Naomie: Ik hoop dat pappa en mamma een beetje trots zijn..![]()
![]()
ja die worden onder de mat geschoven denk ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel he, ze hebben er weer een mooie show van gemaakt en niemand zeurt meer over de kosten.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja op Gabrie's hoofd meppen omdat die ermee begon.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ik heel vreemd vinden, ik vond haar de meest onsportiefste vechter.![]()
Zo zie je maar wat adrenaline enzo met je kan doen, vond die blikken van zo'n beetje alle boksende utopianen best heftig.![]()
![]()
Misschien moet hij eigenlijk ook wel een helmpje op maar wilt hij dit niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ongeluk,klein hoekje
Kans zit er ook nog in, zijn eigen keuze dan.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ja, ik vond het een leuk evenementquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja op Gabrie's hoofd meppen omdat die ermee begon.![]()
Zo zie je maar wat adrenaline enzo met je kan doen, vond die blikken van zo'n beetje alle boksende utopianen best heftig.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
In de vorige Cos heeft iemand gezegd dat Bas zich op een gegeven moment realiseerde dat het toch wel een groot iets werd, het kickboksgala en dat hij zich toen al heeft teruggetrokken, maar wel achter de schermen heeft geregeld dat het voor Ivan wel een heel leuk iets zou worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij vertelde straks tegen Ivan dat hij dit van te voren al wist en zo wilde regelen, Ivan begon toen ook vragen te stellen over het ongeluk, hij wist er wel iets vanaf.
Zaten ze beide op het bankje even te roken
Ik geloof dat eigenlijk ook wel, dat het zo gegaan kan zijn, De keuringsarts wist vanmorgen ook al dat Bas niet zou boksen volgens mij.
En Ivan heeft het een geweldige wedstrijd gevonden, die is helemaal happy, bedankte Bas zelfs.![]()
Zij verloor compleet haar zelfbeheersing.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn ze ook.
Naomi ging wel de ring in om te vechten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ja en ik beklim zo de mount everestquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien moet hij eigenlijk ook wel een helmpje op maar wilt hij dit niet?
Kans zit er ook nog in, zijn eigen keuze dan.
Hij zei net tegen Ivan tijdens dat sigaretje, dat hij van te voren al wist dat hij en Ivan een wedstrijd nooit zou kunnen, hij al wist dat Ivan hem zou vermorzelen. hij niet gek was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
In de vorige Cos heeft iemand gezegd dat Bas zich op een gegeven moment realiseerde dat het toch wel een groot iets werd, het kickboksgala en dat hij zich toen al heeft teruggetrokken, maar wel achter de schermen heeft geregeld dat het voor Ivan wel een heel leuk iets zou worden.
Ik geloof dat eigenlijk ook wel, dat het zo gegaan kan zijn, De keuringsarts wist vanmorgen ook al dat Bas niet zou boksen volgens mij.
En Ivan heeft het een geweldige wedstrijd gevonden, die is helemaal happy, bedankte Bas zelfs.
Weet de precieze woorden niet meer maar waren wel van die strekking.
Misschien d at er een filmpje van is?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ivan was iig helemaal blij ,quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ongeluk,klein hoekje
En mooi vond ik dat die 2 samen een peukie gingen doen,niets aan de hand, allebei blij en de dag doornemend, geen gedoe maar gewoon oprecht met elkaar kletsen
Zo kan het dus ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze ging ervoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zij verloor compleet haar zelfbeheersing.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
In de vorige Cos heeft iemand gezegd dat Bas zich op een gegeven moment realiseerde dat het toch wel een groot iets werd, het kickboksgala en dat hij zich toen al heeft teruggetrokken, maar wel achter de schermen heeft geregeld dat het voor Ivan wel een heel leuk iets zou worden.
En Ivan heeft het een geweldige wedstrijd gevonden, die is helemaal happy, bedankte Bas zelfs.![]()
![]()
![]()
drolf knijpt in zn wang....zit naar zn vingers te kijken... en stopt dan zn vingers in zn mond...![]()
![]()
![]()
In nomine patris, filii et spiritus sancti.![]()
Toch denk ik dat veel mensen echt voor Ivan en Bas kwamen. Vind wel dat je daar rekening mee moet houden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan was iig helemaal blij ,
En mooi vond ik dat die 2 samen een peukie gingen doen,niets aan de hand, allebei blij en de dag doornemend, geen gedoe maar gewoon oprecht met elkaar kletsen
Zo kan het dus ook![]()
tuuk kan dat ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan was iig helemaal blij ,
Zo kan het dus ook
En ja hij glimt nog
De scheidsrechter zat hier bovenop, op dit gevecht bedoel ik, hij onderbrak voordurend, waarschijnlijk omdat hij ook wel zag dat het anders uit de hand zou lopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zij verloor compleet haar zelfbeheersing.
Marrekie heeft ook gevochten, maar ook daar zal er bij de tegenstander duidelijke voorwaarden zijn gesteld.
Bjorn is de grote loser in het geheel, niemand had waarschijnlijk verwacht dat hij zo te keer zou gaan en het zal hem niet in dank worden afgenomen dat hij Benji een gescheurd trommelvlies heeft bezorgd.
De tegenstander van Ivan heeft er een mooie show van gemaakt, Leuk voor Ivan.![]()
Die zijn gewoon weer gefopt door die hele poppenkastquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:05 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat veel mensen echt voor Ivan en Bas kwamen. Vind wel dat je daar rekening mee moet houden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: