De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
Om hem nu alleen daar op af te rekenen...quote:
Dan sturen we hem naar Sunderland.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Liverpool is net zo goed als Man City en Chelsea qua spelers
Ik zou ze aanklagen voor deze spoiler.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Schakel net in, stond er 5-4 in beeld
Rugbyles van Big Samquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan sturen we hem naar Sunderland.
Ja hij kan er echt niks van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een slechte speler.
Maar hij heeft dreiging.
Nu zijn we benieuwd wat jij eet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:28 schreef Evertjan het volgende:
ik eet een
[..]
of Don Leo met als assistent Wim Kieft
Aanklagen? Gewoon meteen tot actie overgaan, hup naar het kantoor met de rookbommetjes en rotjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zou ze aanklagen voor deze spoiler.
Hij speelt dit seizoen echt fantastisch, ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hij kan er echt niks van.
Niveau De Graafschapquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:30 schreef Cikx het volgende:
Kazachstan kan er echt helemaal niks van
Zijn neus is anders best angstaanjagend te noemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:32 schreef KingRoland het volgende:
Jullie kunnen wel mooi Bruma uitlachen maar ik ben nog steeds niet bang
Dom van Blind dat hij hem oproept. Van Beek is een stuk verder.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:31 schreef TheGeneral het volgende:
Bruma![]()
![]()
Voorbij de middenlijn terwijl die gozer de bal naar de zijlijn tikt. Ongelooflijk dom.
jij bent dan ook niet voor psvquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:32 schreef KingRoland het volgende:
Jullie kunnen wel mooi Bruma uitlachen maar ik ben nog steeds niet bang
Hij kan ook gewoon blijven staan en meelopen.. Die bal heb je zo weer terug van kazakken..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
Van Dijk gaat in de fout.
Bruma krijgt de hoon.
Dan moet je je duim in je reet stoppen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:32 schreef eenjongen... het volgende:
Beetje alsof de druk in je ene oor wegvalt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
WijnaldumMan wat een drama is dit.
%@^@ zag het jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:32 schreef Rickertman96 het volgende:
Hafc, wat loopt die Chiellini nou te doen
Haha goede timingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
WijnaldumMan wat een drama is dit.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dom van Blind dat hij hem oproept. Van Beek is een stuk verder.
Dat zei ik net. alsof er een vissenkom om je hoofd zit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:32 schreef eenjongen... het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
We gaan alsnog niet naar het EK, dat heb ik jullie op een briefje gegeven
Lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belangrijker is dat mijn lasagne in de oven staat
gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
We zijn erg benieuwd naar je receptquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik moet nog eten maken #viesluiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland wint van Kazachstand en Tjech, maar Turkije haalt genoeg punten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorige keer ook al Narsingh en Wijnaldum. Jammer dat spelers van de andere clubs niet hun best doenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een hoofdtelefoon op en het lijkt net of dat links en rechts zo nu en dan worden omgedraaid ofzo...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:32 schreef eenjongen... het volgende:
En mijn hamburgers onderweg zijn, want zaterdag etenbesteldag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pics van je oven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koop een lasagne bij de lidlquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn erg benieuwd naar je recept
Wat een pauper receptquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koop een lasagne bij de lidl
Zet m in de oven
???
Profit
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:35 schreef Paxcon het volgende:
We staan nu virtueel derde!!!
JAAA ALLEMAAL
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Vanavond maar even naar de Turkjes kijken
oh kant en klaar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koop een lasagne bij de lidl
Zet m in de oven
???
Profit
oh ja dat gevoel ken ik idd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zei ik net. alsof er een vissenkom om je hoofd zit.
Das het recept voor mensen die laat thuis zijn en foebele willen kijkenquote:
bah bah bahquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n eentje met paardenvlees er in
Ja, ik vind ook dat je hem er ook weer uit moet halen. Anders krijg je een bende.quote:
hamburgers bestellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En mijn hamburgers onderweg zijn, want zaterdag etenbesteldag.
Ja ik ga niet een lasagne maken tijdens deze topper.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:35 schreef Paxcon het volgende:
We staan nu virtueel derde!!!
JAAA ALLEMAAL
Jij kent mij adres niet waar ik bestel. 100x beter dan die mac bende.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
hamburgers bestellenFeitelijk hoef je die dingen alleen in de frituur te douwen
We geloven je wel hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ga niet een lasagne maken tijdens deze topper.
Ik kan m wel zelf maken maar niet vandaag
Dat laat je toch je vrouw doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik ga niet een lasagne maken tijdens deze topper.
Ik kan m wel zelf maken maar niet vandaag
Tevens zijn hamburgers uit de frituur kantje smerigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jij kent mij adres niet waar ik bestel. 100x beter dan die mac bende.
niks mis meequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n eentje met paardenvlees er in
die van perfekt zijn erg lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tevens zijn hamburgers uit de frituur kantje smerig
Net riep er iemand dat de voorzetten van hem kwamenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Sunri5e het volgende:
Die kansloze voorzetten van El Ghazi wordt je ook gek van.
Ach meidquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef eenjongen... het volgende:
HI HA GELUID WEER NAAR DE TERING
Nee die moet de was maar lekker doen, koken is namelijk zowaar leukquote:
gewoon zelf hamburgers maken met echt 100% Iers rundergehakt van een goede slagerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
hamburgers bestellenFeitelijk hoef je die dingen alleen in de frituur te douwen
zegt meneer kant-en-klare lasagne...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die moet de was maar lekker doen, koken is namelijk zowaar leuk
Is ook zo. Kansloze voorzetten dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net riep er iemand dat de voorzetten van hem kwamen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tevens zijn hamburgers uit de frituur kantje smerig
Ja ik had ook kunnen eten NA de wedstrijd maar das mij te laatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
zegt meneer kant-en-klare lasagne...
Ja.quote:
Broodje bal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Brammess het volgende:
wat zal ik in rust voor avond eten maken
heb feitelijk bijna alles in huis
broodje krokodil?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Brammess het volgende:
Wat een ongelooflijke kutmat dan. Lijkt een beetje op dat knollenveld van adoquote:
Nou... ik vind er geen kunst aan.quote:
foie grasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Brammess het volgende:
Surinaamse huis-nasi is meestal de volgende dag nog lekkerderquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb nog nasi staan van gisteren. Kijken of dat nog lekker is.
Pekingeendquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Brammess het volgende:
Zit vastquote:
Tijd voor Elia.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De voorzetten van Depay en El Ghazi zijn heel treurig.
De Danny Blinde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat je tegen de lamme en de blinde speelt...
Robben?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is dat je tegen de lamme en de blinde speelt...
Zei Wesley dat tegen Yolanthe?quote:
Depay nu al 3de voorzet op maatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De voorzetten van Depay en El Ghazi zijn heel treurig.
In de ghetto lijken alle dozen op elkaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Volgens mij kan de bezorger mijn huis niet vinden. Schiet op man ik sterf hier.
Die mist ze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay nu al 3de voorzet op maatEn El Ghazi?
Neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik schakel net in. Dat veldEl Ghazi in Oranje is een grapje hoop ik?
Hij is denk ik berooft ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de ghetto lijken alle dozen op elkaar.
Nee hij staat er echtquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
bezorgen ze wel in een AZC?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Volgens mij kan de bezorger mijn huis niet vinden. Schiet op man ik sterf hier.
Tim in het topicquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop het niet, want ik houd niet van die grapjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Bruma kan er zo nog eentje inschieten voor KAZ.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als kazachstan niet meer scoort winnen we dit wel
Als ze met 20 man Blinds huis pogen te bestormen kan ik het dan weer wél begrijpenquote:
Op maat? Waarom zou je Janmaat moeten aanspelen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay nu al 3de voorzet op maatEn El Ghazi?
Hij kan in ieder geval de volgende wedstrijd nog op een basisplaats rekenen, hopen dat zijn paps daarna is opgerotquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd speelt Blind. Waardeloze voetballer ook trouwens, zijn niveau is niet veel hoger dan dit. Degene die hem voor zo'n mega bedrag heeft kunnen slijten mag echt een lintje krijgen
Op zich valt het mee...voorzetten niet goed, maar er gaat wel dreiging van hem uit...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |