De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
Sowquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zitten graag aan elkaars fluit
die veldquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:01 schreef tralalala het volgende:
Mijn tv kan niet met die veld omgaan
Mag de veters niet strikken van Vieri,Inzaghi, Montella etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Is wel aardig in vorm op dit moment.
Mijn ogen ook nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:01 schreef tralalala het volgende:
Mijn tv kan niet met dit veld omgaan
Praat eens Nederlands..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:01 schreef tralalala het volgende:
Mijn tv kan niet met dit veld omgaan
Inzaghi kon maar één ding.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag de veters niet strikken van Vieri,Inzaghi, Montella etc
Zelfde niveau.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag de veters niet strikken van Vieri,Inzaghi, Montella etc
ook nog een witte bal erbijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:03 schreef Zorro het volgende:
Wit tegen Geel op een kutveld.
Het ziet er net zo armoedig uit als het is.
Heeft Robben uberhaupt wel eens een wedstrijd op kunstgras gespeeld?quote:
Zegt toch niksquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom speelt Pelle ook bij een middenmoter in de PL
man man man...
Completer dan Vieri ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:05 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zegt toch niksPelle is completer dan alle spitsen die je opnoemt.
Dit was geen geel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:05 schreef detulp050 het volgende:
Nou, Blind eraf maar. Wat een domkop, net ook al met een oliedomme pass...
Die pakt straks een tweede kaart en kan met zijn vader gaan vissen van 't zomer.
goeie vraag... volgens mij weet Davy dit welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft Robben uberhaupt wel eens een wedstrijd op kunstgras gespeeld?
Rene van der Gijp gespotquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Premier League lachen ze zich kapot om deze overtreding
Nou, vooruit. Die mag je hebben. Maar Vieri heeft te weinig uit zijn carriére gehaald imo.quote:
Hij wil vooral gewoon heel erg op Ronaldo lijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
El Ghazi wil door een man heen lopen.
Dat klopt. Maar Pelle nog veel minder dan .quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:07 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Die mag je hebben. Maar Vieri heeft te weinig uit zijn carriére gehaald imo.
Doe je hier nu een aap na?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:09 schreef Brammess het volgende:
ik had eten in mijn handen, hierbij 2x OE om te compenseren
OE OE
Hmm, Pelle was al compleet afgeschreven en heeft een behoorlijk spectaculaire comeback gemaakt. Vieri heeft het vooral net niet laten zien overal terwijl hij werd omschreven als misschien wel de beste spits van zijn generatie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Pelle nog veel minder dan .
Ja joh. Gooi er nog maar een debutant in...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:08 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik gooi de vraag er maar weer eens in; waarom Bruma? Die kan er echt he-le-maal geen klote van. Zet Blind daar neer, speelt hij bij ManUtd ook en kan Bazoer op het middenveld.
Maarja Blind speelt liever middenveld en zijn papa is trainer natuurlijk.
wowwww zit jij in hongetje kong?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:10 schreef static het volgende:
Wordt hier ook in Hong Kong uitgezonden, nice.
*einde nutteloze mededeling
Kwaliteit > leeftijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja joh. Gooi er nog maar een debutant in...
verkapt kijk-mij-in-hong-kong-zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:10 schreef static het volgende:
Wordt hier ook in Hong Kong uitgezonden, nice.
*einde nutteloze mededeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is tegen fucking Kazachstanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja joh. Gooi er nog maar een debutant in...
Pelle werd toch wel als een aardig groot talent gezien door dat onder 20 toernooi in NL .quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:10 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Hmm, Pelle was al compleet afgeschreven en heeft een behoorlijk spectaculaire comeback gemaakt. Vieri heeft het vooral net niet laten zien overal terwijl hij werd omschreven als misschien wel de beste spits van zijn generatie.
Ik woon er zelfs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-in-hong-kong-zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:12 schreef hafcfan het volgende:
Verratti godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ERVARINGquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:12 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Het is tegen fucking KazachstanJupiler League niveau.
Niksquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bruma doet wat je van hem verwacht
Of mensen met een zwart/wit tvquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:13 schreef Susi het volgende:
Wit tegen geel moet trouwens een ramp zijn voor mensen met kleurenblindheid
Bazoer is geen CVquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja, maar Bazoer is op dit moment niet beter dan Bruma.
goede vergelijkingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de post niet gelezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bedankt Boratquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
This is my country of Kazakhstan. It locate between Tajikistan, and Kyrgyzstan, and assholes Uzbekistan
Daarmee bedoel ik dat Bruma er niet uit hoeft om Blind daar te laten spelen zodat Bazoer op het middenveld kan spelen.quote:
Beetje boven het niveau van Nederland dusquote:
ooooooooooh zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat Bruma er niet uit hoeft om Blind daar te laten spelen zodat Bazoer op het middenveld kan spelen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In my country there is problem, and that problem is the jewsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
This is my country of Kazakhstan. It locate between Tajikistan, and Kyrgyzstan, and assholes Uzbekistan
ik eet naturel chips speciaal voor Nederland dus ze gaan wel winnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:15 schreef Zorro het volgende:
Geen achterstand na 8 minuten is al een hele prestatie.
Hier ook al.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
In my country there is problem, and the problem is the jews
Jij wilt wel heel graag dat Nederland naar het EK gaat he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik eet naturel chips speciaal voor Nederland dus ze gaan wel winnen
Met citroenmayonaise?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik eet naturel chips speciaal voor Nederland dus ze gaan wel winnen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij wilt wel heel graag dat Nederland naar het EK gaat he?
Als Strootman geen blessure had waren de koffers voor de reis naar Frankrijk al ingepakt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is Strootman normaal denk ik wel.
Dit Kazachstan kon het Duitsland vorig jaar nog moeilijk maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:17 schreef tralalala het volgende:
Een corner weggeven tegen fucking Kazachstan
Ga d'r maar weer in staan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Stond in de file.
Is het al wat?
Mag niet. Is hands.quote:
Tenzij keeperquote:
Multifunctioneel, die Blind.quote:
Niet achter, toch knapquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Na 20 minuten nog 0-0 tegen Kazachstan![]()
Je hoeft niet bang te zijn van Ajax hoor .quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:20 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk raken Tete en El Ghazi nog even licht geblesseerd voor zaterdag.
Ajax mist niets aan El Ghazi dus ik ben niet meteen tegen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:20 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk raken Tete en El Ghazi nog even licht geblesseerd voor zaterdag.
quote:
Tsja bijna iedereen zegt dat Nederland het niet haalt dus ik zeg van wel anders doe ik mee met ''de rest'' maar ik ben voor Duitsland zoals de meeste mensen weten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij wilt wel heel graag dat Nederland naar het EK gaat he?
quote:
En Van Rhijn mag ook wel is spelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax mist niets aan El Ghazi dus ik ben niet meteen tegen.
Bang ben ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn van Ajax hoor .
Nee want Bruma is erbij.quote:
3-0 i.p.v. 1-0quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom moet ze dan licht geblesseerd raken ?
Ander topicquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WIJ ZIJN NIET BANG WANT WIJ STAAN BOVENAAN
alle topkools twee keer kijken dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:22 schreef Wiebeldak het volgende:
NOS internet stream heeft volgens mij een minuut achterstand.
heel kutquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:22 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu ook, iemand een korte samenvatting van de wedstrijd tot nu toe?
Hier komt ie:quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:22 schreef Coco98 het volgende:
erg slecht. ze gaan het ek niet halen als ze zo spelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:22 schreef Coco98 het volgende:
Voorheen was je niet gezellig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk sedert dit moment gezellig mee
Kutquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:22 schreef Coco98 het volgende:
Als Nederland zich niet plaatst voor het EK, spelen ze een oefenpot tegen de Duitsers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Tsja bijna iedereen zegt dat Nederland het niet haalt dus ik zeg van wel anders doe ik mee met ''de rest'' maar ik ben voor Duitsland zoals de meeste mensen weten.
Behalve de goedequote:
dat winnen de Duitsers met niet 1 maar met 2 vingers in de neusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als Nederland zich niet plaatst voor het EK, spelen ze een oefenpot tegen de Duitsers.
Dan heb je het laten liggen in Kerkrade.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op doelsaldo CL mislopen zal zuur zijn
Ierland won van ze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat winnen de Duitsers met niet 1 maar met 2 vingers in de neus
Tempo is vrij hoog maar als je niet voor de goal komt kun je blijven overtikken....quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:25 schreef Rabieluh het volgende:
Ziet er behoorlijk kut uit allemaal.
Ierland heeft een ijzersterke defensie en een goede ploeg als je de wedstrijden van hun hebt gezien.quote:
Daar is El Ghazi voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, we moeten helemaal geen ballen voor het doel krijgen.
Schande dat Duitsland daar van verliest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ierland heeft een ijzersterke defensie en een goede ploeg als je de wedstrijden van hun hebt gezien.
Hij wilde ook op rugby maar had zijn postuur niet mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar die rent alleen tegen de tegenstander aan.
Liever uit tegen ierland dan thuis tegen ijslandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Schande dat Duitsland daar van verliest.
tsja je speelt 100 wedstrijden je verliest er 1quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Schande dat Duitsland daar van verliest.
Never beat the Irish!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ierland heeft een ijzersterke defensie en een goede ploeg als je de wedstrijden van hun hebt gezien.
Magic Dickquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:27 schreef Sunri5e het volgende:
Stel dat we alsnog door gaan naar het EK (waar we overigens helemaal niets te zoeken hebben op dit moment) dan moet de KNVB toch echt zorgen dat er ingegrepen wordt hoor. Op de manier waarop het nu gaat is echt geen optie. In de media wordt Blind (terecht) met de grond gelijk gemaakt dus de druk zal alsmaar groter voor hem worden. Het lijkt me verstandig om bijvoorbeeld Advocaat voor de groep te zetten.
Ahja, de Robbenwisselaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:27 schreef Sunri5e het volgende:
Stel dat we alsnog door gaan naar het EK (waar we overigens helemaal niets te zoeken hebben op dit moment) dan moet de KNVB toch echt zorgen dat er ingegrepen wordt hoor. Op de manier waarop het nu gaat is echt geen optie. In de media wordt Blind (terecht) met de grond gelijk gemaakt dus de druk zal alsmaar groter voor hem worden. Het lijkt me verstandig om bijvoorbeeld Advocaat voor de groep te zetten.
Marco van Bastenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:27 schreef Sunri5e het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de bal is rond. En nu jij weer!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja je speelt 100 wedstrijden je verliest er 1
het gras is groenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar de bal is rond. En nu jij weer!
Nauwelijks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |