Heb ik al over na zitten denken, maar ik kan niet echt iets bedenken wat ik zelf ook nog mooi vindquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:29 schreef Chicolade het volgende:
Zou iets met een kerstthema misschien ook leuk zijn, of te eenvoudig? Je ziet dan al veel eenvoudig gevouwen sterren, en crepepapier klokken hangen als decoratie, misschien is er een markt voor complexere, wat meer sophisticated papercraft modellen?
Thanksquote:Op zondag 15 november 2015 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die eenhoorn![]()
Mag ik een linkje waar ik hem kan kopen? Want ik wil er wel héél graag een aan de muur
Dat is ook wel lastig jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Heb ik al over na zitten denken, maar ik kan niet echt iets bedenken wat ik zelf ook nog mooi vind
Oh jaquote:Op zondag 15 november 2015 08:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
ThanksIk heb de link in mijn profiel staan en in mijn onderschrift
Is dit niet meer jouw ding Puala?quote:Op maandag 16 november 2015 15:37 schreef Puala het volgende:
Ik heb wel interesse Saisai![]()
En die ster wil ik ook wel maken
Oh ja dat klopt zekerquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
Is dit niet meer jouw ding Puala?
[ afbeelding ]
Nee sorry, slechte ervaring mee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:14 schreef Barreltje het volgende:
en een schaap?![]()
wel met een heel lijf er aan vast? of kan dat niet? of heb ik die gemist??
verder heb ik geen crea dan wel K&W projecten om te showen.. dus ik kom nooit aan de beurt![]()
Ik vind hem erg vet, zitten er ook gaten in die neus? Na 10 uur vind ik priegelwerk op zijn zachtst gezegd niet leuk meer denk ik, dus ik val afquote:Op maandag 16 november 2015 15:13 schreef Saisai het volgende:
Ik blijf nog even verder borduren op de boerderijdieren. Wederom krijg ik het model niet mooi in beeld op de computer, maar dit is het ongeveer:
[ afbeelding ]
Wie zou deze willen testen? Ik verwacht dat het qua moeilijkheid goed te doen is (mits je al creatief bent), maar het zal zo'n 10 uur in beslag nemen om te maken, dus onderschat dit niet.
Naast de voorwaarden in de OP, is een extra voorwaarde dat je een bekende moet zijn in CRE of K&W en houdt van priegelwerk en nette afwerking.
Dit betekent dat je in het verleden eerder projecten o.i.d. gepost moet hebben.
Op basis van je posts maak ik een keuzeSammz, jij kunt ook gewoon weer meedoen.
Niet echt gaten, wel inkepingen. Stuk of 20 geloof ikquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind hem erg vet, zitten er ook gaten in die neus? Na 10 uur vind ik priegelwerk op zijn zachtst gezegd niet leuk meer denk ik, dus ik val af![]()
Hoeveel velletjes papier gaan er in zo'n model eigenlijk?
O fijn, thanksquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb je voorwaarde in de OP gezet, Saisai.
met het schaap of met niet-K&W/CREA mensenquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met het schaap of met niet-K&W/CREA mensen
mag ik dan een schaap aanvragen?quote:
Dat is lief van jequote:Op dinsdag 17 november 2015 14:01 schreef Teydelyk het volgende:
Heb je een website? Zo nee, wil ik er best eentje voor je in elkaar zetten - kun je zelf je creaties online gooien. Portfolio ofzo.
Een schaap op poten? Wat voor schaap?quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mag ik dan een schaap aanvragen?
dan haal ik em wel van je site af tzt
Ik had jou al genoteerd, met een positieve note erbijquote:Op dinsdag 17 november 2015 18:31 schreef annelotje het volgende:
Oeh gaat puala de poes testen?? I love kitties! Ben goed in priegelwerk en heb heul veul geduld. Zie mijn haak en borduurwerk hihi.
thnx voor de positieve note hihi. Voor n varken vind ik m wel leuk maar ik heb echt niets met varkens.. sorry!!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik had jou al genoteerd, met een positieve note erbij
Hoe vind je het varkentje? Of is die gewoon niet leuk, kan ook
Geen probleem, je moet het wel zelf leuk vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:33 schreef annelotje het volgende:
[..]
thnx voor de positieve note hihi. Voor n varken vind ik m wel leuk maar ik heb echt niets met varkens.. sorry!!
Haha, nou dat zal vast meevallenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:57 schreef Elvi het volgende:
Ik wilde het ook een keer proberen, maar dan zal ik eerst mn brei-ring creaties moeten posten vrees ik![]()
Dan val ik meteen door de mand want zo goed ben ik ook weer niet
Maar ik vind wel dat je toffe creaties maaktverkoop je de eenhoorn al? En kan je ook een t-rex maken?:P
op potenquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
Een schaap op poten? Wat voor schaap?
Whehe, één van mijn paarden heet Pebblesquote:Op woensdag 18 november 2015 12:55 schreef Saisai het volgende:
Ik ga mijn jas aan doen en Cleo en Pebbles op de bus doen
quote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehe, één van mijn paarden heet Pebbles.
quote:Op donderdag 19 november 2015 19:07 schreef Samzz het volgende:
Pebbles lag net op de mat. Dus nu zit ik lekker warm onder een dekentje te embossen en te knippen
.
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:32 schreef Puala het volgende:
Cleo bij mijmorgen even een lijmstift halen en plakken
Hij is wel heel gaafquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:05 schreef Saisai het volgende:
Respect voor beide dames. Sammz gaat als een speer en Puala heeft poesmauw al bijna in elkaar
Ondertussen heb ik verder geklooid met de T-Rex. Het gaat me inmiddels wat beter af dan toen ik ermee begon (oefening baart kunst), maar ik weet 't niet.
Wat vinden jullie?
Ik denk overigens dat deze fucking moeilijk gaat zijn
[ afbeelding ]
Maar die bestaat al zo te zienquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:24 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Over dino s gesproken. Misschien een idee om te maken?
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt. Hij 'schreeuwt' een beetje met z'n kop naar beneden als je hem ophangt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:43 schreef annelotje het volgende:
Trex is vet! Alleen de overgang naar de nek lijkt n beetje raar. Misschien dat stuk inkorten? Of zeg ik dan iets dat niet mogelijk is?
Oh en ivm de aankomende kerst is n eland misschien nog n idee
Oooh maar dat is een goed idee, een overplak-neus!quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ziet er echt supertof uit!
En het idee van een Rudolf-model vind ik wel een goeie, zeker als die neus er makkelijk afgehaald kan worden.
Je kunt m aanpassen met een gevaarlijkere/ realistisere kop.quote:
Nou, het probleem is een beetje dat ik een huis-tuin-en-keuken printer heb. Het is weliswaar één van de betere, maar echt karton waarvan dozen worden gemaakt vreet ie niet.quote:Op zondag 22 november 2015 00:15 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Je kunt m aanpassen met een gevaarlijkere/ realistisere kop.
Of een struisvogel misschien? Leuk voor carnaval/ helloween.
ja beter!quote:Op zondag 22 november 2015 00:13 schreef Saisai het volgende:
Ok, poging twee. Ik heb de nek minder bol gemaakt en (een groot stuk) korter.
Beter?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
Geef het hert een rode neus en je hebt Rudolph the rednosed reindeer.
Daar heb je gelijk in. De gemiddelde copyshop kan het ook niet printen denk ik. Jammerquote:Op zondag 22 november 2015 00:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou, het probleem is een beetje dat ik een huis-tuin-en-keuken printer heb. Het is weliswaar één van de betere, maar echt karton waarvan dozen worden gemaakt vreet ie niet.
Dat zou betekenen dat mensen het model zelf moeten overtrekken op dozen. In mijn opinie gaan ze dat teveel gedoe vinden. Wat denk jij?
Nee, het is meer dat als er iets niet goed zit, dat ik dan niet weet of ik in staat ben om goed mee te kijken. Gaat puur om het testen.quote:Op zondag 22 november 2015 12:46 schreef Puala het volgende:
Maar als je bang bent dat anderen het niet begrijpen.. is het dan verkoopbaar?
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 22 november 2015 13:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat als er iets niet goed zit, dat ik dan niet weet of ik in staat ben om goed mee te kijken. Gaat puur om het testen.
Het meekijken zoals ik bij jou heb gedaan, bij het oortje zeg maar. Dat is best lastig, zeker met zoveel uitstekende delen (tanden).
Joeh!quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
Pebbles heeft inmiddels oortjes. Even puzzelen, maar alles past weer perfect.
Ja, echt heel erg cutequote:Op woensdag 25 november 2015 22:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind dit de leukste tot nu toeWat een cutie
Ziet er vet netjes uit ook!
Het moeilijkste gedeelte zit erop denk ik, de hals is vaak goed te doen. Hoe is het qua stevigheid en logica (nummers)?quote:Op donderdag 26 november 2015 07:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg cute. Doe m'n best netjes te knippen en te plakken. Ik ben nu iets over de helft
.
Lachend toekijken hoe zijn familie wordt afgeslachtquote:Op woensdag 25 november 2015 22:57 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zie Pebbles al helemaal hangen in iedere slagerij. Echt heel leuk!
Perfect. Pasvorm ook. Als ik ergens tegenaan loop hoor je hetquote:Op donderdag 26 november 2015 08:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het moeilijkste gedeelte zit erop denk ik, de hals is vaak goed te doen. Hoe is het qua stevigheid en logica (nummers)?
[..]
Lachend toekijken hoe zijn familie wordt afgeslacht
quote:Op donderdag 26 november 2015 09:00 schreef De_Hertog het volgende:
Volg dit topic al een tijdje, maar wil toch even melden dat ik het tof vind, zowel van Saisai als van de 'proefkonijnen'
Mooizo, ik heb er alle vertrouwen in!quote:Op donderdag 26 november 2015 09:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Perfect. Pasvorm ook. Als ik ergens tegenaan loop hoor je het.
Moeilijkste zit er nog niet helemaal op, moet aan de andere kant nog een stuk oor/hals overgang en de bovenkant van de kop moet er nog aan. Maar dat komt goed.
ik geef er momenteel gratis een rode neus bij omdat het bijna kerst is, als verrassing. Die kun je er tijdelijk opzetten en zit er los bij.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Oh wow, supervet!
Kwam er eigenlijk nog een Rudolph? Ik wil graag eentje gaan bestellen, maar als die komt wacht ik nog even![]()
(En hoe groot zijn de herten eigenlijk ongeveer die je op etsy hebt staan?)
vet manquote:Op woensdag 9 december 2015 20:07 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar! Echt zo tof
.
Ik zal 'm morgen even voor je opmeten, Saisai, biggel is groot.
Ja, me tooquote:Op woensdag 9 december 2015 22:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
vet man
Mooie foto ook, ben benieuwd naar de foto's bij daglicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |