Ik snap wat je bedoelt. Hij 'schreeuwt' een beetje met z'n kop naar beneden als je hem ophangt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:43 schreef annelotje het volgende:
Trex is vet! Alleen de overgang naar de nek lijkt n beetje raar. Misschien dat stuk inkorten? Of zeg ik dan iets dat niet mogelijk is?
Oh en ivm de aankomende kerst is n eland misschien nog n idee
Oooh maar dat is een goed idee, een overplak-neus!quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ziet er echt supertof uit!
En het idee van een Rudolf-model vind ik wel een goeie, zeker als die neus er makkelijk afgehaald kan worden.
Je kunt m aanpassen met een gevaarlijkere/ realistisere kop.quote:
Nou, het probleem is een beetje dat ik een huis-tuin-en-keuken printer heb. Het is weliswaar één van de betere, maar echt karton waarvan dozen worden gemaakt vreet ie niet.quote:Op zondag 22 november 2015 00:15 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Je kunt m aanpassen met een gevaarlijkere/ realistisere kop.
Of een struisvogel misschien? Leuk voor carnaval/ helloween.
ja beter!quote:Op zondag 22 november 2015 00:13 schreef Saisai het volgende:
Ok, poging twee. Ik heb de nek minder bol gemaakt en (een groot stuk) korter.
Beter?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
Geef het hert een rode neus en je hebt Rudolph the rednosed reindeer.
Daar heb je gelijk in. De gemiddelde copyshop kan het ook niet printen denk ik. Jammerquote:Op zondag 22 november 2015 00:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou, het probleem is een beetje dat ik een huis-tuin-en-keuken printer heb. Het is weliswaar één van de betere, maar echt karton waarvan dozen worden gemaakt vreet ie niet.
Dat zou betekenen dat mensen het model zelf moeten overtrekken op dozen. In mijn opinie gaan ze dat teveel gedoe vinden. Wat denk jij?
Nee, het is meer dat als er iets niet goed zit, dat ik dan niet weet of ik in staat ben om goed mee te kijken. Gaat puur om het testen.quote:Op zondag 22 november 2015 12:46 schreef Puala het volgende:
Maar als je bang bent dat anderen het niet begrijpen.. is het dan verkoopbaar?
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 22 november 2015 13:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat als er iets niet goed zit, dat ik dan niet weet of ik in staat ben om goed mee te kijken. Gaat puur om het testen.
Het meekijken zoals ik bij jou heb gedaan, bij het oortje zeg maar. Dat is best lastig, zeker met zoveel uitstekende delen (tanden).
Joeh!quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
Pebbles heeft inmiddels oortjes. Even puzzelen, maar alles past weer perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |