ja, zo doe ik het ookquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, vind t niet erg. Lekker voor de tv knippen en snijden
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:06 schreef Samzz het volgende:
Alles is geknipt. Alleen het kleine driehoekje moet er nog uit. Vanmiddag embossen en dan aan elkaar plakken/tapen. Ben zo benieuwd
.
Gaat nog wel een puzzeltje worden, denk ik.
Laat maar zien, komen we vast wel uit. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een fout heb gemaakt hèquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de Eenhoorn in elkaar aan het zetten, maar ik zit in de knoop bij de hoorn. Ben nu mobiel, dus ik zal even foto's maken en die doorsturen, Saisai.
De neus e.d. heb ik makkelijk in elkaar gekregen. Het is erg goed te doen en duidelijk.
Denk dat het een kniplijntje is. Even m'n laptop opstarten en de foto's op de laptop zetten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Laat maar zien, komen we vast wel uit. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een fout heb gemaakt hè
Nee, moeders was dit weekend op bezoekquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:51 schreef Puala het volgende:
Saisai, heb je al meer getekend wat getest kan worden?
Ja hoor, dat is primaquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:55 schreef Samzz het volgende:
Overigens wel complimenten voor hoe duidelijk alles is en hoe mooi het in elkaar past. Zal zo wat tipjes van de sluier plaatsen, als Saisai dat goed vindt
. Niet dat er al veel te zien is, maar toch
.
Prioriteiten stellen, heel belangrijkquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:55 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, moeders was dit weekend op bezoek
Genoteerd!quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:43 schreef Barreltje het volgende:
Ik zie dit topic nu pas..
Begrijp dat er toch al verstuurd word?
Dan zou ik ook wel op de lijst willen!
Ruimtelijk inzicht -check
Foto's maken - check
Ja, daar zat ik ook al aan te denkenquote:
tnx! ben benieuwd!quote:
kan je iets met een ruimte thema ?quote:
Ooh ja zoiets kan natuurlijk ook. Saisai, een frozen thema?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan je iets met een ruimte thema ?
oh misschien iets van POOH?
Olav kan prima hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:43 schreef Saisai het volgende:
Hmm maar dan heb je het over iets gedetailleerds, anders zie je niet wat/ wie het precies is. Dut betekent ook dat je extreem veel vakjes nodig hebt. Duur en niet echt te doen. Voor mij nog wel, maar voor de persoon die het in elkaar moet vouwen wordt het kramp krijgen en frustratie to the max.
Ja, dat is vrij gemakkelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:10 schreef Barreltje het volgende:
Een raket of een ster en de maan? Of een aantal planeten? Al weet ik niet hoe makkelijk iets rond wordt..
Testen kan geen kwaad?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:53 schreef Saisai het volgende:
Olaf maken is in principe gelukt, maar dit krijg je nooit netjes in elkaar, zeker een kind niet.
o dat zou wel handig zijnquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:57 schreef Puala het volgende:
Dat snap ikEn anders wacht je toch tot je meer hebt voor iemand? En ik werk ergens deze maand nog bij je in de buurt, dus dan is het wellicht te combineren. Heb ik gelijk ook een gezicht bij de username
Ja hoor, maar op dit moment ben ik (nog) niets nieuws aan het makenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:48 schreef Buurpoes het volgende:
Mag ik mijzelf nog opgeven? Ik ben goed in knutselen en mijn man kan echt goed fotograferen.
Een slapende poes voor in de vensterbank?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja hoor, maar op dit moment ben ik (nog) niets nieuws aan het maken
Kan ik anders een model van je kopen? Ik heb nou gewoon zin om er eentje te maken.quote:
Haha, ja dat kan altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan ik anders een model van je kopen? Ik heb nou gewoon zin om er eentje te maken.
Ja, onverwachte druktequote:
Hehe, van mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:50 schreef Saisai het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan altijd natuurlijk![]()
Ik pm je het adres even want als ik het hier geef krijg ik billekoek van Danny.
hehe, zoals verwacht helaas..quote:Op woensdag 4 november 2015 09:25 schreef Samzz het volgende:
Het paard past, zoals verwacht, ook niet. De hals past dan weer wel perfect
.
Doe maar rustig aan, hoorquote:Op woensdag 4 november 2015 10:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
hehe, zoals verwacht helaas..Ik ga een nieuwe voor je maken. Het model an sich is klaar, ik moet er alleen nog even chocola van maken
(lees: nummeren e.d.)
Ik dacht dat men zelf wel zo snugger zou zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 10:57 schreef Saisai het volgende:
Wel nadenken over hoe je hem vastpakt dan
Meh, je wil niet weten wat voor briljante vragen/ opmerkingen er bij me binnen komen.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat men zelf wel zo snugger zou zijn.
quote:Op zondag 8 november 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Opnieuw begonnen met Magic George. Alles past perfect. De delen de ietsje uitsteken (voorhoofd voornamelijk) zijn vastgemaakt met tape omdat ik hier na het paard ga maken.
Om te ontwerpen is het niet snel te complex, maar ik maak me vooral zorgen over het kunnen vouwen van het model. Dat zie ik eerlijk gezegd niet echt gebeuren, zulke kleine frutsels.quote:Op zondag 8 november 2015 16:41 schreef Fixers het volgende:
Zeg Saisai, zou je ook een (bonsai) boom kunnen ontwerpen? Dat lijkt me tof in deze stijl. Of is zoiets te complex?
Het hoeft ook niet super gedetailleerd. Ik zie mezelf niet 3346 boomblaadjes en takjes in elkaar vouwen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Om te ontwerpen is het niet snel te complex, maar ik maak me vooral zorgen over het kunnen vouwen van het model. Dat zie ik eerlijk gezegd niet echt gebeuren, zulke kleine frutsels.
Ik begrijp je idee. Ik zal erover nadenken/ wat uitproberen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet super gedetailleerd. Ik zie mezelf niet 3346 boomblaadjes en takjes in elkaar vouwen.Het zou eenvoudiger en gestileerder kunnen. Je ziet vaak dat bonsai bomen meerdere bladkronen hebben die als plateaus rond de centrale stam zweven. Ieder plateau zou dan één papieren blok kunnen zijn. Beetje vereenvoudigen a la minecraft.
Bijna 50 cm van de punt van het oor tot het deel van de hals waar ik nu benquote:
Hij is echt gaafquote:Op woensdag 11 november 2015 15:41 schreef Saisai het volgende:
Pfff, als niemand anders het gaat doen, doe ik het:held!
Misschien, ik wacht eerst deze lading even afquote:Op woensdag 11 november 2015 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
heb je nog testers nodig?
ik woon niet al te ver van amsterdam
Deze is 35 cm hoog, 26 cm breed en 18 cm diep. Mijn vader zeurt al een jaar of ik een leeuw wil maken, dus ik hoop vaders er blij mee te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:19 schreef Puala het volgende:
Die vind ik echt wel heel gaafhoe groot is ie? En heb je er straks een mooi plekje voor?
Ik stuur je een pm, want reclame maken mag nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:24 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind ze erg vet. Goed werk!
Ben bereid om te testen, maar wil er evt. ook wel eentje kopen, dus ben benieuwd waar ze te koop zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |